Was je wel geregistreerd op DX voordat je bestelde? Dus als je inlogt, zie je dan 2 orders staan?quote:Op woensdag 24 december 2008 13:24 schreef THEFXR het volgende:
Ik heb 2 orders gedaan bij DX, geen bevestingsmail, ook niet van paypal.
Wel is het van mijn paypal rekening afgeschreven.
Nu DX mailen?
ja, ik ben zeker geregistreerd, heb al eerder besteld bij hun, ik zie niet de 2 orders staan als ik inlog, ik heb wel het ordernr, maar dat wordt niet gevonden onder mijn account, ook heb ik 2 receipt nummers.quote:Op woensdag 24 december 2008 15:35 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Was je wel geregistreerd op DX voordat je bestelde? Dus als je inlogt, zie je dan 2 orders staan?
Als je nog niet geregistreerd bent moet je dat nu ff doen, op hetzelfde adres als je Paypal. Dan komen die 2 orders gewoon op jouw emailadres te staan en kan je ze tracken.
Gisteren (23-12) trouwens een pakketje gekregen wat 17-12 was verzonden. Toch netjes, zeker omdat ze niet garandeerden dat je het voor kerst had als het na 16-12 was verzonden.
Kom eens online jij ,barbaar!quote:Op woensdag 24 december 2008 15:35 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Was je wel geregistreerd op DX voordat je bestelde? Dus als je inlogt, zie je dan 2 orders staan?
Als je nog niet geregistreerd bent moet je dat nu ff doen, op hetzelfde adres als je Paypal. Dan komen die 2 orders gewoon op jouw emailadres te staan en kan je ze tracken.
Gisteren (23-12) trouwens een pakketje gekregen wat 17-12 was verzonden. Toch netjes, zeker omdat ze niet garandeerden dat je het voor kerst had als het na 16-12 was verzonden.
quote:Op woensdag 24 december 2008 16:04 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ja, ik ben zeker geregistreerd, heb al eerder besteld bij hun ze, ik zie niet de 2 orders staan als ik inlog, ik heb wel het ordernr, maar dat wordt niet gevonden onder mijn account, ook heb ik 2 receipt nummers.
erg vreemd
Dat kan gebeuren, foutje in de software van DX, maar het gebeurd gelukkig héél weinig.quote:Op woensdag 24 december 2008 16:04 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ja, ik ben zeker geregistreerd, heb al eerder besteld bij hun, ik zie niet de 2 orders staan als ik inlog, ik heb wel het ordernr, maar dat wordt niet gevonden onder mijn account, ook heb ik 2 receipt nummers.
erg vreemd.
mijn dx points zijn ook nergens te vinden, het is net alsof mijn account is gereset.
zelfs dat lukt niet, die site is helemaal gaar op dit moment.quote:Op woensdag 24 december 2008 16:18 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Dat kan gebeuren, foutje in de software van DX, maar het gebeurd gelukkig héél weinig.
De oplossing:
http://services.dealextre(...)es.aspx?type=Missing
Dat even invullen en dan zet een medewerker ze op jouw emailadres etc.
Of jij, bij mij werkt DX 100%.quote:Op woensdag 24 december 2008 16:22 schreef THEFXR het volgende:
[..]
zelfs dat lukt niet, die site is helemaal gaar op dit moment.
Dat doe je goed handelaar!quote:Op woensdag 24 december 2008 18:26 schreef mstr het volgende:
Kwamen even 3 pakketjes binnen
Stuk of 11 DSTT's
Voor hoeveel verkoop je ze dan?quote:
En? Al getest hoeveel er van neppers zijn? (en je dus meteen weer kunt wegdonderen)quote:Op woensdag 24 december 2008 18:26 schreef mstr het volgende:
Kwamen even 3 pakketjes binnen
Stuk of 11 DSTT's
Waarschijnlijk geen, maar met de DSTT Recovery Tool maakt dat niet meer uitquote:Op woensdag 24 december 2008 20:28 schreef Joene94 het volgende:
[..]
En? Al getest hoeveel er van neppers zijn? (en je dus meteen weer kunt wegdonderen)
Slecht geslapen?quote:Op woensdag 24 december 2008 20:28 schreef Joene94 het volgende:
[..]
En? Al getest hoeveel er van neppers zijn? (en je dus meteen weer kunt wegdonderen)
Wat jij zegt.quote:Op woensdag 24 december 2008 20:31 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Waarschijnlijk geen, maar met de DSTT Recovery Tool maakt dat niet meer uit.
30 incl 4GB geheugen en spelletjesquote:Op woensdag 24 december 2008 20:26 schreef Ikzoekiets het volgende:
[..]
Voor hoeveel verkoop je ze dan?
In je webwinkel of via Marktplaats ed?quote:
Samen met een klasgenoot?quote:Op woensdag 24 december 2008 20:37 schreef AstroNova het volgende:
[..]
Ik ga samen met klasgenoot twee lasers kopen (rode en groene) na de vakantie.
Mond-op-mond-reclamequote:Op woensdag 24 december 2008 20:37 schreef AstroNova het volgende:
[..]
In je webwinkel of via Marktplaats ed?
Ik ga samen met klasgenoot twee lasers kopen (rode en groene) na de vakantie.
Hij zegt toch 2, 1 voor hem en 1 voor die andere dus.quote:Op woensdag 24 december 2008 20:39 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Samen met een klasgenoot?Niet genoeg geld ofzo?
Mond houden newb.quote:Op woensdag 24 december 2008 21:50 schreef Wunny het volgende:
[..]
Hij zegt toch 2, 1 voor hem en 1 voor die andere dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |