jawel, in engeland heeft ie veel succes met 'crooner' songs en een album.quote:Op woensdag 24 december 2008 01:26 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Wow, ik wist niet dat hij het nog deed.
Ik durf niet op jouw linkjes te klikken.quote:Op woensdag 24 december 2008 01:31 schreef Dagoduck het volgende:
http://letmegooglethatforyou.com/?q=piles.nl%2Ffok
voor paaskonijn.
Ik weet ook nog dat bij NoordpoolFM Caroline van B&J niet geloofde dat al die onzin echt werd uitgezonden en dat Michiel toen verwees naar FOK! om te laten zien dat daar caps van Caroline op de webcam stonden. Toen ben ik begonnen met lurken. Een week later maar een account gemaakt.quote:Op woensdag 24 december 2008 01:30 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Daar heb ik ook last van. Ik weet bijvoorbeeld nog dat tijdens de eerste SR Claudia nog werd onderbroken door de redactie midden in een nummer van Prince, waarna te horen was 'Waaaaat is die DJ stil, wat is die DJ stil, wat is die DJ stil!' op muziek.
weet je wel hoeveel platen er aangevraagd worden en hoeveel er gedraaid kunnen worden?quote:Op woensdag 24 december 2008 01:32 schreef Shadow_NL het volgende:
Morgen ga ik zelf ook naar het glazen huis om ff te kijken hoe het daar aan toe gaat, nog meer mensen die gaan?
Heb trouwens nog altijd niet This river is wild van de killers gehoord. Ben bang dat ik hem hoogsten bij de top serious request ga horen. Toch vind ik het kut dat je een plaat kan anavragen voor geld en dat ie dan gewoon niet wordt gedraait.
Wat kijkt ze verwaandquote:
This River is Wild is geen single geweest dus ik betwijfel of genoeg mensen em aangevraagd hebben om in de TopSR te komen. Wel een goeie plaat overigens. 1 van mn favorieten wat betreft niet-singles.quote:Op woensdag 24 december 2008 01:32 schreef Shadow_NL het volgende:
Morgen ga ik zelf ook naar het glazen huis om ff te kijken hoe het daar aan toe gaat, nog meer mensen die gaan?
Heb trouwens nog altijd niet This river is wild van de killers gehoord. Ben bang dat ik hem hoogsten bij de top serious request ga horen. Toch vind ik het kut dat je een plaat kan anavragen voor geld en dat ie dan gewoon niet wordt gedraait.
Ah, dus je bent binnen komen vallen door Noordpool.FM? Grappig.quote:Op woensdag 24 december 2008 01:32 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik weet ook nog dat bij NoordpoolFM Caroline van B&J niet geloofde dat al die onzin echt werd uitgezonden en dat Michiel toen verwees naar FOK! om te laten zien dat daar caps van Caroline op de webcam stonden. Toen ben ik begonnen met lurken. Een week later maar een account gemaakt.
Als ze er dan bij komt staan, zal hij het vast niet erg vindenquote:Op woensdag 24 december 2008 01:34 schreef Roel_Jewel het volgende:
"Natuurlijk wil ik onder de douche gaan kijken."
Gelukkig voor hem de laatste . . .quote:Op woensdag 24 december 2008 01:32 schreef Ambrosius het volgende:
Coen wakker maken, voor de laatste grave yard-shift.
Ze kijkt naar de gleufquote:
Hehequote:Op woensdag 24 december 2008 01:35 schreef Briggy het volgende:
Gelukkig ben ik niet helemaal nieuw in de 3FM-topic-reeks![]()
[ afbeelding ]
Hij zal vast weer blij kijken ja.quote:Op woensdag 24 december 2008 01:35 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Gelukkig voor hem de laatste . . .![]()
quote:Op woensdag 24 december 2008 01:32 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik durf niet op jouw linkjes te klikken.
Kijk ik ook weleens naar, maar niet zoquote:
Ik was er dinsdag even. Rond een uur of 12 viel het mee met de drukte maar om 3u was het drukquote:Op woensdag 24 december 2008 01:32 schreef Shadow_NL het volgende:
Yup. Anders hadden jullie misschien nooit van me gehoord.quote:Op woensdag 24 december 2008 01:34 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ah, dus je bent binnen komen vallen door Noordpool.FM? Grappig.
Fulltime opperhoofd.quote:Op woensdag 24 december 2008 01:37 schreef Sirolf het volgende:
Ik zag Maikel het opperhoofd net!
Slaapt die man dan helemaal niet tijdens deze week?
Ik heb toch met hem te doen, zeker met die onregelmatige uren die moesten draaien omdat Giel zonodig weer tussen 6 en 10 s'ochtends moest . . .quote:
Terustenquote:Nou ja, ik hou het voor gezien, lekker tukken maar.
die Floortje toch, een vegetarier die van worstjes houdt ..quote:Op woensdag 24 december 2008 01:34 schreef Roel_Jewel het volgende:
"Natuurlijk wil ik onder de douche gaan kijken."
Tegelijk met jou.quote:Op woensdag 24 december 2008 01:37 schreef Sirolf het volgende:
Gemiddeld 3 uur. Gelukkig hoeft ie nu niet te weblog-pingpongen met Veenstra.quote:Op woensdag 24 december 2008 01:37 schreef Sirolf het volgende:
Mag ik die nomineren als TT van het volgende topic?quote:Op woensdag 24 december 2008 01:38 schreef Krambo het volgende:
[..]
die Floortje toch, een vegetarier die van worstjes houdt ..
Voordat dit pandemonium van start ging, postte ik ook een enkele keer in de nachten van vrijdag op zaterdag.quote:Op woensdag 24 december 2008 01:35 schreef Briggy het volgende:
Gelukkig ben ik niet helemaal nieuw in de 3FM-topic-reeks![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 24 december 2008 01:38 schreef Krambo het volgende:
[..]
* Roel_Jewel noteertquote:Op woensdag 24 december 2008 01:38 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Mag ik die nomineren als TT van het volgende topic?
En opnieuw een pun.quote:Op woensdag 24 december 2008 01:38 schreef Krambo het volgende:
[..]
Ja vorig jaar ben ik ook geweest maar dan op zondag en toen viel het opzich wel mee met de drukte. Als ik nu kijk hoeveel man er voor het huis staan en het morgen ook de laatste dag is zal het wel echt rete druk worden. Welke artiesten treden morgen eigelijk op?quote:Op woensdag 24 december 2008 01:36 schreef tevebe het volgende:
[..]
Ik was er dinsdag even. Rond een uur of 12 viel het mee met de drukte maar om 3u was het druk
Als je die onregelmatigheid aan kunt lijkt me dat wel een heule vette baan. Opperhoofd spelen bij SR, ff naar de Noordpool, ff naar de States, elk jaar naar Pinkpop en Lowlands...quote:
Begint die reden met een A?quote:Op woensdag 24 december 2008 01:38 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Voordat dit pandemonium van start ging, postte ik ook een enkele keer in de nachten van vrijdag op zaterdag.
Maar dat had een reden.
Toen ik jou zagquote:
De markt was afgesloten toen ik er vanaf wou om 3u. Ik heb gehoord welke artiesten er kwamen maar ben het vergetenquote:Op woensdag 24 december 2008 01:39 schreef Shadow_NL het volgende:
[..]
Ja vorig jaar ben ik ook geweest maar dan op zondag en toen viel het opzich wel mee met de drukte. Als ik nu kijk hoeveel man er voor het huis staan en het morgen ook de laatste dag is zal het wel echt rete druk worden. Welke artiesten treden morgen eigelijk op?
Ancillaquote:Op woensdag 24 december 2008 01:38 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Voordat dit pandemonium van start ging, postte ik ook een enkele keer in de nachten van vrijdag op zaterdag.
Maar dat had een reden.
je was toch niet otto?quote:Op woensdag 24 december 2008 01:38 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Maar dat had een reden.
ILSEquote:Op woensdag 24 december 2008 01:39 schreef Shadow_NL het volgende:
[..]
Ja vorig jaar ben ik ook geweest maar dan op zondag en toen viel het opzich wel mee met de drukte. Als ik nu kijk hoeveel man er voor het huis staan en het morgen ook de laatste dag is zal het wel echt rete druk worden. Welke artiesten treden morgen eigelijk op?
Dan zien we je dus niet meer in de Freaknacht.quote:Op woensdag 24 december 2008 01:41 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ancilla Tilia. Het eindigt er ook mee.
Ik kom er via de zuidkant in. Nooit problemen gehad.quote:Op woensdag 24 december 2008 01:40 schreef tevebe het volgende:
[..]
De markt was afgesloten toen ik er vanaf wou om 3u. Ik heb gehoord welke artiesten er kwamen maar ben het vergeten
bij dezequote:Op woensdag 24 december 2008 01:38 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Mag ik die nomineren als TT van het volgende topic?
quote:Op woensdag 24 december 2008 01:41 schreef Steephsel het volgende:
Toevallig zie ik FOK staan in de laatsteZie ik nu pas
Optredens bij eindshow:quote:Op woensdag 24 december 2008 01:39 schreef Shadow_NL het volgende:
[..]
Op de 2e foto lijkt ze engquote:Op woensdag 24 december 2008 01:40 schreef Steephsel het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ben niet bekend in Breda, maar ik wou richting station en moest toen een andere route vindenquote:Op woensdag 24 december 2008 01:41 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik kom er via de zuidkant in. Nooit problemen gehad.
Ja je kijkt van vrijdag op zaterdag niet voor het hoofd Giel...quote:
heerlijk, de buren zijn weer blijquote:
Je kunt ook kijken om te zien hoe iemand zichzelf ontmaagd met een realdoll.quote:Op woensdag 24 december 2008 01:43 schreef Briggy het volgende:
[..]
Ja je kijkt van vrijdag op zaterdag niet voor het hoofd Giel...
dus niet zo moeilijk te raden
is ancilla nokke?quote:Op woensdag 24 december 2008 01:41 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Dan zien we je dus niet meer in de Freaknacht.
Kan ook :pquote:Op woensdag 24 december 2008 01:44 schreef tevebe het volgende:
[..]
Of net een fout moment gekozen om op prt scrn te klikken
quote:Op woensdag 24 december 2008 01:44 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Je kunt ook kijken om te zien hoe iemand zichzelf ontmaagd met een realdoll.
Dat eerste is waar, maar aan dat tweede valt te twijfelen.quote:Op woensdag 24 december 2008 01:44 schreef evert het volgende:
[..]
is ancilla nokke?
en gaat giel dan weer gewoon leuke muziek draaien?
quote:
Ik vrees het. Hoewel de platen uit de Freak11 vaak wel goed zijn.quote:en gaat giel dan weer gewoon leuke muziek draaien?
Incidenteel.quote:Op woensdag 24 december 2008 01:41 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Dan zien we je dus niet meer in de Freaknacht.
quote:Top 100 van dinsdag 23 december 2008
die kunnen we zelf wel vinden
Ik kom zelden buiten het 3FM-topic.quote:Op woensdag 24 december 2008 01:45 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Incidenteel.
Maar ik ben ook in 2009 overal te vinden, vooral MEN, KLB, GC, VBL, NWS, FTV.
SPT zal ik doen bij grote toernooien en natuurlijk in verband met Vancouver, daarnaast ook nog TDF.
Straks nog de Lijst der Lijsten.
Ik nam gewoon de bus.quote:Op woensdag 24 december 2008 01:42 schreef tevebe het volgende:
[..]
Ik ben niet bekend in Breda, maar ik wou richting station en moest toen een andere route vinden
noesquote:
Trustenquote:Op woensdag 24 december 2008 01:45 schreef MarijeH het volgende:
Ik ga ook maar eens. Nog veel plezier bij Coen.
Welterusten allen.
Trustequote:Op woensdag 24 december 2008 01:45 schreef MarijeH het volgende:
Welterusten allen.
Slaap lekkerquote:Op woensdag 24 december 2008 01:45 schreef MarijeH het volgende:
Welterusten allen.
Top 100 van dinsdag 23 december 2008
Omdat we teveel vrije tijd hebben die we FOK!end doorbrengen?quote:Op woensdag 24 december 2008 01:47 schreef Ofyles2 het volgende:
Ik ben overigens jaloers op de mensen die 200+ gepost hebben.
waarom denk je dat ambrosius mijne weghaald?quote:Op woensdag 24 december 2008 01:47 schreef borisz het volgende:Top 100 van dinsdag 23 december 2008
Plaats / aantal berichten / gebruiker
(hele lijst)
Hm, er had meer in gezetenquote:Op woensdag 24 december 2008 01:47 schreef borisz het volgende:Top 100 van dinsdag 23 december 2008
Plaats / aantal berichten / gebruiker
05. 381 Roel_Jewel
Spuit 11quote:Op woensdag 24 december 2008 01:47 schreef borisz het volgende:Top 100 van dinsdag 23 december 2008
waarom is ze eigenlijk weg? ruzie?quote:Op woensdag 24 december 2008 01:45 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat eerste is waar, maar aan dat tweede valt te twijfelen.
Pics!quote:Op woensdag 24 december 2008 01:47 schreef Ofyles2 het volgende:
Ik zit nu weer in Gent.
Sofie Lemaire:![]()
Herstel:
En Siska Schoeters:![]()
![]()
Jongen, ik sta er niet eens meer inquote:
Eigenlijk heb ik ook teveel vrije tijd, maar ik verlies veel tijd met de heen- en terugreis.quote:Op woensdag 24 december 2008 01:47 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Omdat we teveel vrije tijd hebben die we FOK!end doorbrengen?
quote:Op woensdag 24 december 2008 01:47 schreef borisz het volgende:Top 100 van dinsdag 23 december 2008
we kunnen dat topic zelf wel vinden[/url]
morge voor de 1313? of 1111 of het is 24 dec dus 2412quote:
Ik heb vandaag nog uitgeslapen en ben nog naar basketbaltraining geweest. Ik zou dus wel in te halen moeten zijn.quote:Op woensdag 24 december 2008 01:49 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Eigenlijk heb ik ook teveel vrije tijd, maar ik verlies veel tijd met de heen- en terugreis.
Trustenquote:Op woensdag 24 december 2008 01:50 schreef Intrepidity het volgende:
Ik ga maar eens nokken.. Welterusten
quote:Op woensdag 24 december 2008 01:50 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Livestreams.
Of probeer mokkels.nl.
We zullen zienquote:Op woensdag 24 december 2008 01:49 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
morge voor de 1313? of 1111 of het is 24 dec dus 2412
of 1224 ofso
edit of oud/nieuw: 0809
Siskaquote:Op woensdag 24 december 2008 01:50 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Livestreams.
Of probeer mokkels.nl.
Trustenquote:Op woensdag 24 december 2008 01:50 schreef Intrepidity het volgende:
Ik ga maar eens nokken.. Welterusten
Neuhquote:Op woensdag 24 december 2008 01:50 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik heb vandaag nog uitgeslapen en ben nog naar basketbaltraining geweest. Ik zou dus wel in te halen moeten zijn.
Of spam ik teveel?
quote:
Nee, ze vond het wel genoeg geweest en wilde andere dingen gaan doen. Ze was er ooit gekomen om wat te vertellen over Fetish e.d., maar de laatste maanden was ze meer een sidekick in vreemde outfit.quote:Op woensdag 24 december 2008 01:49 schreef evert het volgende:
[..]
waarom is ze eigenlijk weg? ruzie?
welke?quote:
quote:Op woensdag 24 december 2008 01:52 schreef Krambo het volgende:
tijd om mijn bed met een bezoek te vereren, veel plezier nog nacht-mensen tot morgen
Trustenquote:Op woensdag 24 december 2008 01:52 schreef Krambo het volgende:
tijd om mijn bed met een bezoek te vereren, veel plezier nog nacht-mensen tot morgen
ja, preciesquote:
De laatste maanden kreeg ik zelfs het idee dat ze genegeerd werd. Ze kreeg zelfs tijd om te FOK!en.quote:Op woensdag 24 december 2008 01:53 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nee, ze vond het wel genoeg geweest en wilde andere dingen gaan doen. Ze was er ooit gekomen om wat te vertellen over Fetish e.d., maar de laatste maanden was ze meer een sidekick in vreemde outfit.
soort nachtbloempje dus....quote:Op woensdag 24 december 2008 01:53 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nee, ze vond het wel genoeg geweest en wilde andere dingen gaan doen. Ze was er ooit gekomen om wat te vertellen over Fetish e.d., maar de laatste maanden was ze meer een sidekick in vreemde outfit.
Floortje hield een briefje omhoog over ene Ruurd en Australië. Kon 't niet helemaal lezen. Werd snel weggezaptquote:
quote:Op woensdag 24 december 2008 01:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Floortje hield een briefje omhoog over ene Ruurd en Australië. Kon 't niet helemaal lezen. Werd snel weggezapt.
Idd. En dat terwijl ik toch wel iets anders zou kunnen bedenken als zij in m'n directe nabijheid zou zittenquote:Op woensdag 24 december 2008 01:54 schreef Marc63 het volgende:
[..]
De laatste maanden kreeg ik zelfs het idee dat ze genegeerd werd. Ze kreeg zelfs tijd om te FOK!en.
Hm ook gemistquote:Op woensdag 24 december 2008 01:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Floortje hield een briefje omhoog over ene Ruurd en Australië. Kon 't niet helemaal lezen. Werd snel weggezapt.
ze was te oud voor giel?quote:Op woensdag 24 december 2008 01:54 schreef Marc63 het volgende:
[..]
De laatste maanden kreeg ik zelfs het idee dat ze genegeerd werd. Ze kreeg zelfs tijd om te FOK!en.
tja, ze is geen 18 meer....quote:Op woensdag 24 december 2008 01:55 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Idd. En dat terwijl ik toch wel iets anders zou kunnen bedenken als zij in m'n directe nabijheid zou zitten
Ze kreeg iig minder aandacht, de categorie 'meubilair' zal ik het maar noemen.quote:Op woensdag 24 december 2008 01:54 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Tja, Giel moest natuurlijk wel een radioprogramma maken.quote:Op woensdag 24 december 2008 01:55 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Idd. En dat terwijl ik toch wel iets anders zou kunnen bedenken als zij in m'n directe nabijheid zou zitten
quote:Op woensdag 24 december 2008 01:56 schreef Dagoduck het volgende:
ik ga, ik blijf niet plakken, ik ga, ja ja, ik ga, doei ik ga, morge eerst uitslape dan kerstkaarte rondbrengen dus tot 16,17 uur laterr
Ja, helaas.quote:
Ik was even weg en het gaat over Ancillaquote:Op woensdag 24 december 2008 01:54 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Uitzendingen met Veenstra en Ancilla waren altijd veel leuker. Bitchslappen op Lowlands bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 24 december 2008 01:56 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ze kreeg iig minder aandacht, de categorie 'meubilair' zal ik het maar noemen.
Vind 't wel een goede actie van d'r om ermee te stoppen. Had weinig meerwaarde meer voor zowel Giel als Ancilla.
quote:Op woensdag 24 december 2008 01:56 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Tja, Giel moest natuurlijk wel een radioprogramma maken.
Maar soms was ze spoorloos. Met jmac naar de vergaderruimte?
Volgens mij zat er op het laatst zelfs een paar maanden tussen.quote:Op woensdag 24 december 2008 01:57 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ja, helaas.
Ze had eigenlijk maandelijks moeten komen in plaats van tweewekelijks.
Maar ja, dan zou de nacht als een nachtkaars uitgaan.
wat ik gek vind is dat ie nog geen 1 keer heeft gezegd 'mijn zoontje'quote:Op woensdag 24 december 2008 01:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
"M'n meisje"Begint Coen nou ook al?
En vergeet het taartincident niet! Geweldig was dat.quote:Op woensdag 24 december 2008 01:57 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Uitzendingen met Veenstra en Ancilla waren altijd veel leuker. Bitchslappen op Lowlands bijvoorbeeld.
Misschien heb je ook te veel gedronken.quote:Op woensdag 24 december 2008 01:57 schreef evert het volgende:
dolly dots!!!!!!!!!!!!!
god, dat ik dat ineens heel leuk zo vinden om 2 uur s nachts
Als hij het bevestigd doen wij allemaalquote:Op woensdag 24 december 2008 01:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]Laat laatstgenoemde daar es uitsluitsel over geven
.
Heb ik ook gezien, kan het nog dromen.quote:Op woensdag 24 december 2008 01:59 schreef Sirolf het volgende:
[..]
En vergeet het taartincident niet! Geweldig was dat.
Die LUCHT!quote:Op woensdag 24 december 2008 01:59 schreef Sirolf het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 24 december 2008 01:56 schreef Dagoduck het volgende:
ik ga, ik blijf niet plakken, ik ga, ja ja, ik ga, doei ik ga, morge eerst uitslape dan kerstkaarte rondbrengen dus tot 16,17 uur laterr
Die staat er al tien minutenquote:
ach, litertje wijn... valt wel meequote:Op woensdag 24 december 2008 01:59 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Misschien heb je ook te veel gedronken.
Owjaquote:Op woensdag 24 december 2008 01:59 schreef Sirolf het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 24 december 2008 01:59 schreef Wexy het volgende:
ik lurk even mee tijdens t tv kijken en surfen
quote:Op woensdag 24 december 2008 02:00 schreef tevebe het volgende:
Ik ga een 2e poging wagen. Tot morgen/straks
Wees blij dat het niet de nacht van 31 op 1 was, want dan mocht je niets meer afsteken.quote:Op woensdag 24 december 2008 02:00 schreef evert het volgende:
[..]
ach, litertje wijn... valt wel mee
quote:Op woensdag 24 december 2008 02:02 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Wees blij dat het niet de nacht van 31 op 1 was, want dan mocht je niets meer afsteken.
quote:Op woensdag 24 december 2008 02:02 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Wees blij dat het niet de nacht van 31 op 1 was, want dan mocht je niets meer afsteken.
quote:Op woensdag 24 december 2008 02:03 schreef Sirolf het volgende:
En ook ik ga het topic verlaten om te gaan slapen. Truste!
Oh, en de gebruikelijke oproep voor het bijhouden van het logboek hoort er natuurlijk bij.
quote:Op woensdag 24 december 2008 02:03 schreef DaMook het volgende:
Ik weet niet of iemand van de hulpverleningsdiensten houd, maar geweldig afscheidsfilmpje van een brandweer collega
.
Trustenquote:Op woensdag 24 december 2008 02:03 schreef Sirolf het volgende:
Oh, en de gebruikelijke oproep voor het bijhouden van het logboek hoort er natuurlijk bij.
haha oudejaarsmiddag al aan de carbid!quote:Op woensdag 24 december 2008 02:02 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Jaa da's wat voor mijquote:Op woensdag 24 december 2008 02:03 schreef DaMook het volgende:
Ik weet niet of iemand van de hulpverleningsdiensten houd, maar geweldig afscheidsfilmpje van een brandweer collega
.
De politie is je vriend, de brandweer ook want als ik mijn mijn huis in de fik staat moet iemand dat blussen'quote:Op woensdag 24 december 2008 02:03 schreef DaMook het volgende:
.
Dat kun jij heul niet helemaal gekeken hebbenquote:
kun je rekenen?quote:Op woensdag 24 december 2008 02:03 schreef Sirolf het volgende:
wtfquote:Op woensdag 24 december 2008 02:03 schreef DaMook het volgende:
.
Ik hoop je vandweek te kunnen zeggen wanneer de meiden van de brouwerij er warenquote:Op woensdag 24 december 2008 02:03 schreef Sirolf het volgende:
quote:Op woensdag 24 december 2008 01:56 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Tja, Giel moest natuurlijk wel een radioprogramma maken.
Maar soms was ze spoorloos. Met jmac naar de vergaderruimte?
Kijken en typen kan prima tegelijkquote:Op woensdag 24 december 2008 02:06 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dat kun jij heul niet helemaal gekeken hebben.
Veel plezier straks!quote:Op woensdag 24 december 2008 02:07 schreef jmac het volgende:
[..]
Nee. Ancilla is
Super tof persoontje.
Fijne nacht verder allen. Mochten jullie van plan zijn te komen: kom HEEL vroeg
Idd. Ze kwam altijd wel lief over. Vind alleen dat hele fetisj-gebeuren niet echt aantrekkelijk.quote:Op woensdag 24 december 2008 02:07 schreef jmac het volgende:
[..]
Nee. Ancilla is
Super tof persoontje.
Fijne nacht verder allen. Mochten jullie van plan zijn te komen: kom HEEL vroeg
Wel geweldig als je collega's zoveel moeite doen om zoiets te makenquote:Op woensdag 24 december 2008 02:07 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Kijken en typen kan prima tegelijk. Het begin was al vermakelijk genoeg om te reageren
Is dat niet te vroeg? Echte profs wachten tot het echte 31-op-1.quote:Op woensdag 24 december 2008 02:05 schreef evert het volgende:
[..]
haha oudejaarsmiddag al aan de carbid!
quote:Op woensdag 24 december 2008 02:08 schreef Dagoduck het volgende:
ik ga nu echt doei als ik hier op enter klik is precies 0.86 seconde daarna me pc uit (vraag me niet hoe, zal wel software zijn)
Geen idee hoe hij echt heet en wat hij precies doet, maar hij is altijd bij 3FM aan het werk tijdens de Freaknacht en nu dus bij SR.quote:Op woensdag 24 december 2008 02:08 schreef evert het volgende:
fff... wie is jmac?
quote:Op woensdag 24 december 2008 02:03 schreef Sirolf het volgende:
En ook ik ga het topic verlaten om te gaan slapen. Truste!![]()
Carbidschieten doe je op 31 december de hele dag lang.quote:Op woensdag 24 december 2008 02:09 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Is dat niet te vroeg? Echte profs wachten tot het echte 31-op-1.
nee, s middags... indrinken... jagermeister en oh'en en zorgen dat je niet te blauw wordt en oordoppen op. heerlijk!quote:Op woensdag 24 december 2008 02:09 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Is dat niet te vroeg? Echte profs wachten tot het echte 31-op-1.
precies! dat zijn nog eens echte knallen!quote:Op woensdag 24 december 2008 02:10 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Carbidschieten doe je op 31 december de hele dag lang.
De goede muzie komt altijd als de volgende dag net is begonnen. Dat mag bij 3fm ook wel weer meer in de loop van de dag plaats vinden.quote:Op woensdag 24 december 2008 02:11 schreef Marc63 het volgende:
Jaaa!!! Weer een MYA-klassiekerBooks from Boxes
Kevin moeten ze gewoon bij de muziekpolitie aannemen.quote:Op woensdag 24 december 2008 02:12 schreef borisz het volgende:
[..]
De goede muzie komt altijd als de volgende dag net is begonnen. Dat mag bij 3fm ook wel weer meer in de loop van de dag plaats vinden.
Lekker, lekker, alles voor het goede doelquote:Op woensdag 24 december 2008 02:12 schreef evert het volgende:
gewoon een briefje van 100 euro in de bus....
Alles voor de subsidie.quote:Op woensdag 24 december 2008 02:12 schreef evert het volgende:
gewoon een briefje van 100 euro in de bus....
Toch nietquote:
Dat is ook meteen een knipoog naar het schaatsgeweld dat binnenkort los zal barsten.quote:
quote:Op woensdag 24 december 2008 02:15 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Volgende keer niet na 1 seconde posten.
laterquote:
quote:
Ben jij de enige veertiger of zijn er nog meer?quote:Op woensdag 24 december 2008 02:16 schreef evert het volgende:
[..]
ach, als 46e gaat mijn eeuwigdurende jeugd lang terug....
Tot straxquote:
tja... ik weet het niet.... ik denk in dit topic wel....quote:Op woensdag 24 december 2008 02:17 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ben jij de enige veertiger of zijn er nog meer?
Dat dansjequote:Op woensdag 24 december 2008 02:16 schreef borisz het volgende:
Ice Ice baby blijft toch wel weer lollig.
Leuk filmpjequote:Op woensdag 24 december 2008 02:08 schreef DaMook het volgende:
[..]
Wel geweldig als je collega's zoveel moeite doen om zoiets te maken. Echt tof. Maarja brandweer mensen zijn sowieso tof
.
Echt gaaf filmpje
.
FF pissenquote:Op woensdag 24 december 2008 02:17 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ben jij de enige veertiger of zijn er nog meer?
http://www.alarmeringen.n(...)d-in-the-sky---.htmlquote:Op woensdag 24 december 2008 02:18 schreef DaMook het volgende:
Zo ik heb mijn forums bijgelezen en jullie zelfs mee laten genieten.
Binnen nu en niet heel lang zal jordy wel langskomenquote:Op woensdag 24 december 2008 02:19 schreef Briggy het volgende:
[..]
Leuk filmpje![]()
Zit alleen nog minstens 24 uur met Una Paloma Blanca in mijn hoofd
quote:Op woensdag 24 december 2008 02:20 schreef Steephsel het volgende:
[..]
http://www.alarmeringen.n(...)d-in-the-sky---.html
Toch 10Kquote:Op woensdag 24 december 2008 02:20 schreef donroyco het volgende:
Van Leeuwarden naar Maastricht naar Breda
Nette actiequote:
Jordy in mijn hoofdquote:Op woensdag 24 december 2008 02:20 schreef DaMook het volgende:
[..]
Binnen nu en niet heel lang zal jordy wel langskomen, kun je hem in j kop hebben
.
quote:Op woensdag 24 december 2008 02:20 schreef Steephsel het volgende:
[..]
http://www.alarmeringen.n(...)d-in-the-sky---.html
Preciesquote:
quote:Op woensdag 24 december 2008 02:22 schreef Briggy het volgende:
[..]
Jordy in mijn hoofdik moet er niet aan denken
![]()
* Briggy zingt nog een keer... Una Paloma Blancaaaaaaaaaa
Ik zit normaal op http://monitor.livep2000.nlquote:Op woensdag 24 december 2008 02:22 schreef DaMook het volgende:
[..]Dat jij dat ook echt volgt
, net als ik trouwens, maar ik dan hier in de buurt
.
Of heb je die gewoon snel even opgezocht en volg je het eigenlijk niet.
quote:Op woensdag 24 december 2008 02:23 schreef Steephsel het volgende:
[..]
Ik zit normaal op http://monitor.livep2000.nl-> En dan regio Haaglanden
Ik al twee keer Amsterdam-Breda vv.quote:Op woensdag 24 december 2008 02:20 schreef donroyco het volgende:
Van Leeuwarden naar Maastricht naar Breda
Dat zal in de regel wel iets stiller zijnquote:Op woensdag 24 december 2008 02:23 schreef DaMook het volgende:
[..]die houd ik ook in de gaten, maar dan brabant zuid oost
.
Vooral valkenswaard (waar ik woon is idd vrij rustigquote:Op woensdag 24 december 2008 02:24 schreef Steephsel het volgende:
[..]
Dat zal in de regel wel iets stiller zijn
Geen grote branden in zoetermeer enzo
http://www.regio15.nl houd iemand van de RAC een blog bij, best waus afentoe. vorige week hadden ze een springer in Zoetermeer
Jij bent van de rapperts ?quote:Op woensdag 24 december 2008 02:25 schreef Paaskonijn het volgende:
Nee, dit vind ik niks.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |