quote:Op woensdag 24 december 2008 02:02 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Wees blij dat het niet de nacht van 31 op 1 was, want dan mocht je niets meer afsteken.
quote:Op woensdag 24 december 2008 02:03 schreef Sirolf het volgende:
En ook ik ga het topic verlaten om te gaan slapen. Truste!
Oh, en de gebruikelijke oproep voor het bijhouden van het logboek hoort er natuurlijk bij.
quote:Op woensdag 24 december 2008 02:03 schreef DaMook het volgende:
Ik weet niet of iemand van de hulpverleningsdiensten houd, maar geweldig afscheidsfilmpje van een brandweer collega
.
Trustenquote:Op woensdag 24 december 2008 02:03 schreef Sirolf het volgende:
Oh, en de gebruikelijke oproep voor het bijhouden van het logboek hoort er natuurlijk bij.
haha oudejaarsmiddag al aan de carbid!quote:Op woensdag 24 december 2008 02:02 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Wees blij dat het niet de nacht van 31 op 1 was, want dan mocht je niets meer afsteken.
Jaa da's wat voor mijquote:Op woensdag 24 december 2008 02:03 schreef DaMook het volgende:
Ik weet niet of iemand van de hulpverleningsdiensten houd, maar geweldig afscheidsfilmpje van een brandweer collega
.
De politie is je vriend, de brandweer ook want als ik mijn mijn huis in de fik staat moet iemand dat blussen'quote:Op woensdag 24 december 2008 02:03 schreef DaMook het volgende:
.
Dat kun jij heul niet helemaal gekeken hebbenquote:
kun je rekenen?quote:Op woensdag 24 december 2008 02:03 schreef Sirolf het volgende:
wtfquote:Op woensdag 24 december 2008 02:03 schreef DaMook het volgende:
.
Ik hoop je vandweek te kunnen zeggen wanneer de meiden van de brouwerij er warenquote:Op woensdag 24 december 2008 02:03 schreef Sirolf het volgende:
quote:Op woensdag 24 december 2008 01:56 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Tja, Giel moest natuurlijk wel een radioprogramma maken.
Maar soms was ze spoorloos. Met jmac naar de vergaderruimte?
Kijken en typen kan prima tegelijkquote:Op woensdag 24 december 2008 02:06 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dat kun jij heul niet helemaal gekeken hebben.
Veel plezier straks!quote:Op woensdag 24 december 2008 02:07 schreef jmac het volgende:
[..]
Nee. Ancilla is
Super tof persoontje.
Fijne nacht verder allen. Mochten jullie van plan zijn te komen: kom HEEL vroeg
Idd. Ze kwam altijd wel lief over. Vind alleen dat hele fetisj-gebeuren niet echt aantrekkelijk.quote:Op woensdag 24 december 2008 02:07 schreef jmac het volgende:
[..]
Nee. Ancilla is
Super tof persoontje.
Fijne nacht verder allen. Mochten jullie van plan zijn te komen: kom HEEL vroeg
Wel geweldig als je collega's zoveel moeite doen om zoiets te makenquote:Op woensdag 24 december 2008 02:07 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Kijken en typen kan prima tegelijk. Het begin was al vermakelijk genoeg om te reageren
Is dat niet te vroeg? Echte profs wachten tot het echte 31-op-1.quote:Op woensdag 24 december 2008 02:05 schreef evert het volgende:
[..]
haha oudejaarsmiddag al aan de carbid!
quote:Op woensdag 24 december 2008 02:08 schreef Dagoduck het volgende:
ik ga nu echt doei als ik hier op enter klik is precies 0.86 seconde daarna me pc uit (vraag me niet hoe, zal wel software zijn)
Geen idee hoe hij echt heet en wat hij precies doet, maar hij is altijd bij 3FM aan het werk tijdens de Freaknacht en nu dus bij SR.quote:Op woensdag 24 december 2008 02:08 schreef evert het volgende:
fff... wie is jmac?
quote:Op woensdag 24 december 2008 02:03 schreef Sirolf het volgende:
En ook ik ga het topic verlaten om te gaan slapen. Truste!![]()
Carbidschieten doe je op 31 december de hele dag lang.quote:Op woensdag 24 december 2008 02:09 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Is dat niet te vroeg? Echte profs wachten tot het echte 31-op-1.
nee, s middags... indrinken... jagermeister en oh'en en zorgen dat je niet te blauw wordt en oordoppen op. heerlijk!quote:Op woensdag 24 december 2008 02:09 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Is dat niet te vroeg? Echte profs wachten tot het echte 31-op-1.
precies! dat zijn nog eens echte knallen!quote:Op woensdag 24 december 2008 02:10 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Carbidschieten doe je op 31 december de hele dag lang.
De goede muzie komt altijd als de volgende dag net is begonnen. Dat mag bij 3fm ook wel weer meer in de loop van de dag plaats vinden.quote:Op woensdag 24 december 2008 02:11 schreef Marc63 het volgende:
Jaaa!!! Weer een MYA-klassiekerBooks from Boxes
Kevin moeten ze gewoon bij de muziekpolitie aannemen.quote:Op woensdag 24 december 2008 02:12 schreef borisz het volgende:
[..]
De goede muzie komt altijd als de volgende dag net is begonnen. Dat mag bij 3fm ook wel weer meer in de loop van de dag plaats vinden.
Lekker, lekker, alles voor het goede doelquote:Op woensdag 24 december 2008 02:12 schreef evert het volgende:
gewoon een briefje van 100 euro in de bus....
Alles voor de subsidie.quote:Op woensdag 24 december 2008 02:12 schreef evert het volgende:
gewoon een briefje van 100 euro in de bus....
Toch nietquote:
Dat is ook meteen een knipoog naar het schaatsgeweld dat binnenkort los zal barsten.quote:
quote:Op woensdag 24 december 2008 02:15 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Volgende keer niet na 1 seconde posten.
laterquote:
quote:
Ben jij de enige veertiger of zijn er nog meer?quote:Op woensdag 24 december 2008 02:16 schreef evert het volgende:
[..]
ach, als 46e gaat mijn eeuwigdurende jeugd lang terug....
Tot straxquote:
tja... ik weet het niet.... ik denk in dit topic wel....quote:Op woensdag 24 december 2008 02:17 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ben jij de enige veertiger of zijn er nog meer?
Dat dansjequote:Op woensdag 24 december 2008 02:16 schreef borisz het volgende:
Ice Ice baby blijft toch wel weer lollig.
Leuk filmpjequote:Op woensdag 24 december 2008 02:08 schreef DaMook het volgende:
[..]
Wel geweldig als je collega's zoveel moeite doen om zoiets te maken. Echt tof. Maarja brandweer mensen zijn sowieso tof
.
Echt gaaf filmpje
.
FF pissenquote:Op woensdag 24 december 2008 02:17 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ben jij de enige veertiger of zijn er nog meer?
http://www.alarmeringen.n(...)d-in-the-sky---.htmlquote:Op woensdag 24 december 2008 02:18 schreef DaMook het volgende:
Zo ik heb mijn forums bijgelezen en jullie zelfs mee laten genieten.
Binnen nu en niet heel lang zal jordy wel langskomenquote:Op woensdag 24 december 2008 02:19 schreef Briggy het volgende:
[..]
Leuk filmpje![]()
Zit alleen nog minstens 24 uur met Una Paloma Blanca in mijn hoofd
quote:Op woensdag 24 december 2008 02:20 schreef Steephsel het volgende:
[..]
http://www.alarmeringen.n(...)d-in-the-sky---.html
Toch 10Kquote:Op woensdag 24 december 2008 02:20 schreef donroyco het volgende:
Van Leeuwarden naar Maastricht naar Breda
Nette actiequote:
Jordy in mijn hoofdquote:Op woensdag 24 december 2008 02:20 schreef DaMook het volgende:
[..]
Binnen nu en niet heel lang zal jordy wel langskomen, kun je hem in j kop hebben
.
quote:Op woensdag 24 december 2008 02:20 schreef Steephsel het volgende:
[..]
http://www.alarmeringen.n(...)d-in-the-sky---.html
Preciesquote:
quote:Op woensdag 24 december 2008 02:22 schreef Briggy het volgende:
[..]
Jordy in mijn hoofdik moet er niet aan denken
![]()
* Briggy zingt nog een keer... Una Paloma Blancaaaaaaaaaa
Ik zit normaal op http://monitor.livep2000.nlquote:Op woensdag 24 december 2008 02:22 schreef DaMook het volgende:
[..]Dat jij dat ook echt volgt
, net als ik trouwens, maar ik dan hier in de buurt
.
Of heb je die gewoon snel even opgezocht en volg je het eigenlijk niet.
quote:Op woensdag 24 december 2008 02:23 schreef Steephsel het volgende:
[..]
Ik zit normaal op http://monitor.livep2000.nl-> En dan regio Haaglanden
Ik al twee keer Amsterdam-Breda vv.quote:Op woensdag 24 december 2008 02:20 schreef donroyco het volgende:
Van Leeuwarden naar Maastricht naar Breda
Dat zal in de regel wel iets stiller zijnquote:Op woensdag 24 december 2008 02:23 schreef DaMook het volgende:
[..]die houd ik ook in de gaten, maar dan brabant zuid oost
.
Vooral valkenswaard (waar ik woon is idd vrij rustigquote:Op woensdag 24 december 2008 02:24 schreef Steephsel het volgende:
[..]
Dat zal in de regel wel iets stiller zijn
Geen grote branden in zoetermeer enzo
http://www.regio15.nl houd iemand van de RAC een blog bij, best waus afentoe. vorige week hadden ze een springer in Zoetermeer
Jij bent van de rapperts ?quote:Op woensdag 24 december 2008 02:25 schreef Paaskonijn het volgende:
Nee, dit vind ik niks.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |