De laatste maanden kreeg ik zelfs het idee dat ze genegeerd werd. Ze kreeg zelfs tijd om te FOK!en.quote:Op woensdag 24 december 2008 01:53 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nee, ze vond het wel genoeg geweest en wilde andere dingen gaan doen. Ze was er ooit gekomen om wat te vertellen over Fetish e.d., maar de laatste maanden was ze meer een sidekick in vreemde outfit.
soort nachtbloempje dus....quote:Op woensdag 24 december 2008 01:53 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nee, ze vond het wel genoeg geweest en wilde andere dingen gaan doen. Ze was er ooit gekomen om wat te vertellen over Fetish e.d., maar de laatste maanden was ze meer een sidekick in vreemde outfit.
Floortje hield een briefje omhoog over ene Ruurd en Australië. Kon 't niet helemaal lezen. Werd snel weggezaptquote:
quote:Op woensdag 24 december 2008 01:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Floortje hield een briefje omhoog over ene Ruurd en Australië. Kon 't niet helemaal lezen. Werd snel weggezapt.
Idd. En dat terwijl ik toch wel iets anders zou kunnen bedenken als zij in m'n directe nabijheid zou zittenquote:Op woensdag 24 december 2008 01:54 schreef Marc63 het volgende:
[..]
De laatste maanden kreeg ik zelfs het idee dat ze genegeerd werd. Ze kreeg zelfs tijd om te FOK!en.
Hm ook gemistquote:Op woensdag 24 december 2008 01:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Floortje hield een briefje omhoog over ene Ruurd en Australië. Kon 't niet helemaal lezen. Werd snel weggezapt.
ze was te oud voor giel?quote:Op woensdag 24 december 2008 01:54 schreef Marc63 het volgende:
[..]
De laatste maanden kreeg ik zelfs het idee dat ze genegeerd werd. Ze kreeg zelfs tijd om te FOK!en.
tja, ze is geen 18 meer....quote:Op woensdag 24 december 2008 01:55 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Idd. En dat terwijl ik toch wel iets anders zou kunnen bedenken als zij in m'n directe nabijheid zou zitten
Ze kreeg iig minder aandacht, de categorie 'meubilair' zal ik het maar noemen.quote:Op woensdag 24 december 2008 01:54 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Tja, Giel moest natuurlijk wel een radioprogramma maken.quote:Op woensdag 24 december 2008 01:55 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Idd. En dat terwijl ik toch wel iets anders zou kunnen bedenken als zij in m'n directe nabijheid zou zitten
quote:Op woensdag 24 december 2008 01:56 schreef Dagoduck het volgende:
ik ga, ik blijf niet plakken, ik ga, ja ja, ik ga, doei ik ga, morge eerst uitslape dan kerstkaarte rondbrengen dus tot 16,17 uur laterr
Ja, helaas.quote:
Ik was even weg en het gaat over Ancillaquote:Op woensdag 24 december 2008 01:54 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Uitzendingen met Veenstra en Ancilla waren altijd veel leuker. Bitchslappen op Lowlands bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 24 december 2008 01:56 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ze kreeg iig minder aandacht, de categorie 'meubilair' zal ik het maar noemen.
Vind 't wel een goede actie van d'r om ermee te stoppen. Had weinig meerwaarde meer voor zowel Giel als Ancilla.
quote:Op woensdag 24 december 2008 01:56 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Tja, Giel moest natuurlijk wel een radioprogramma maken.
Maar soms was ze spoorloos. Met jmac naar de vergaderruimte?
Volgens mij zat er op het laatst zelfs een paar maanden tussen.quote:Op woensdag 24 december 2008 01:57 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ja, helaas.
Ze had eigenlijk maandelijks moeten komen in plaats van tweewekelijks.
Maar ja, dan zou de nacht als een nachtkaars uitgaan.
wat ik gek vind is dat ie nog geen 1 keer heeft gezegd 'mijn zoontje'quote:Op woensdag 24 december 2008 01:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
"M'n meisje"Begint Coen nou ook al?
En vergeet het taartincident niet! Geweldig was dat.quote:Op woensdag 24 december 2008 01:57 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Uitzendingen met Veenstra en Ancilla waren altijd veel leuker. Bitchslappen op Lowlands bijvoorbeeld.
Misschien heb je ook te veel gedronken.quote:Op woensdag 24 december 2008 01:57 schreef evert het volgende:
dolly dots!!!!!!!!!!!!!
god, dat ik dat ineens heel leuk zo vinden om 2 uur s nachts
Als hij het bevestigd doen wij allemaalquote:Op woensdag 24 december 2008 01:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]Laat laatstgenoemde daar es uitsluitsel over geven
.
Heb ik ook gezien, kan het nog dromen.quote:Op woensdag 24 december 2008 01:59 schreef Sirolf het volgende:
[..]
En vergeet het taartincident niet! Geweldig was dat.
Die LUCHT!quote:Op woensdag 24 december 2008 01:59 schreef Sirolf het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 24 december 2008 01:56 schreef Dagoduck het volgende:
ik ga, ik blijf niet plakken, ik ga, ja ja, ik ga, doei ik ga, morge eerst uitslape dan kerstkaarte rondbrengen dus tot 16,17 uur laterr
Die staat er al tien minutenquote:
ach, litertje wijn... valt wel meequote:Op woensdag 24 december 2008 01:59 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Misschien heb je ook te veel gedronken.
Owjaquote:Op woensdag 24 december 2008 01:59 schreef Sirolf het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 24 december 2008 01:59 schreef Wexy het volgende:
ik lurk even mee tijdens t tv kijken en surfen
quote:Op woensdag 24 december 2008 02:00 schreef tevebe het volgende:
Ik ga een 2e poging wagen. Tot morgen/straks
Wees blij dat het niet de nacht van 31 op 1 was, want dan mocht je niets meer afsteken.quote:Op woensdag 24 december 2008 02:00 schreef evert het volgende:
[..]
ach, litertje wijn... valt wel mee
quote:Op woensdag 24 december 2008 02:02 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Wees blij dat het niet de nacht van 31 op 1 was, want dan mocht je niets meer afsteken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |