De laatste maanden kreeg ik zelfs het idee dat ze genegeerd werd. Ze kreeg zelfs tijd om te FOK!en.quote:Op woensdag 24 december 2008 01:53 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nee, ze vond het wel genoeg geweest en wilde andere dingen gaan doen. Ze was er ooit gekomen om wat te vertellen over Fetish e.d., maar de laatste maanden was ze meer een sidekick in vreemde outfit.
soort nachtbloempje dus....quote:Op woensdag 24 december 2008 01:53 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nee, ze vond het wel genoeg geweest en wilde andere dingen gaan doen. Ze was er ooit gekomen om wat te vertellen over Fetish e.d., maar de laatste maanden was ze meer een sidekick in vreemde outfit.
Floortje hield een briefje omhoog over ene Ruurd en Australië. Kon 't niet helemaal lezen. Werd snel weggezaptquote:
quote:Op woensdag 24 december 2008 01:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Floortje hield een briefje omhoog over ene Ruurd en Australië. Kon 't niet helemaal lezen. Werd snel weggezapt.
Idd. En dat terwijl ik toch wel iets anders zou kunnen bedenken als zij in m'n directe nabijheid zou zittenquote:Op woensdag 24 december 2008 01:54 schreef Marc63 het volgende:
[..]
De laatste maanden kreeg ik zelfs het idee dat ze genegeerd werd. Ze kreeg zelfs tijd om te FOK!en.
Hm ook gemistquote:Op woensdag 24 december 2008 01:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Floortje hield een briefje omhoog over ene Ruurd en Australië. Kon 't niet helemaal lezen. Werd snel weggezapt.
ze was te oud voor giel?quote:Op woensdag 24 december 2008 01:54 schreef Marc63 het volgende:
[..]
De laatste maanden kreeg ik zelfs het idee dat ze genegeerd werd. Ze kreeg zelfs tijd om te FOK!en.
tja, ze is geen 18 meer....quote:Op woensdag 24 december 2008 01:55 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Idd. En dat terwijl ik toch wel iets anders zou kunnen bedenken als zij in m'n directe nabijheid zou zitten
Ze kreeg iig minder aandacht, de categorie 'meubilair' zal ik het maar noemen.quote:Op woensdag 24 december 2008 01:54 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Tja, Giel moest natuurlijk wel een radioprogramma maken.quote:Op woensdag 24 december 2008 01:55 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Idd. En dat terwijl ik toch wel iets anders zou kunnen bedenken als zij in m'n directe nabijheid zou zitten
quote:Op woensdag 24 december 2008 01:56 schreef Dagoduck het volgende:
ik ga, ik blijf niet plakken, ik ga, ja ja, ik ga, doei ik ga, morge eerst uitslape dan kerstkaarte rondbrengen dus tot 16,17 uur laterr
Ja, helaas.quote:
Ik was even weg en het gaat over Ancillaquote:Op woensdag 24 december 2008 01:54 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Uitzendingen met Veenstra en Ancilla waren altijd veel leuker. Bitchslappen op Lowlands bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 24 december 2008 01:56 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ze kreeg iig minder aandacht, de categorie 'meubilair' zal ik het maar noemen.
Vind 't wel een goede actie van d'r om ermee te stoppen. Had weinig meerwaarde meer voor zowel Giel als Ancilla.
quote:Op woensdag 24 december 2008 01:56 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Tja, Giel moest natuurlijk wel een radioprogramma maken.
Maar soms was ze spoorloos. Met jmac naar de vergaderruimte?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |