Wel geweldig als je collega's zoveel moeite doen om zoiets te makenquote:Op woensdag 24 december 2008 02:07 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Kijken en typen kan prima tegelijk. Het begin was al vermakelijk genoeg om te reageren
Is dat niet te vroeg? Echte profs wachten tot het echte 31-op-1.quote:Op woensdag 24 december 2008 02:05 schreef evert het volgende:
[..]
haha oudejaarsmiddag al aan de carbid!
quote:Op woensdag 24 december 2008 02:08 schreef Dagoduck het volgende:
ik ga nu echt doei als ik hier op enter klik is precies 0.86 seconde daarna me pc uit (vraag me niet hoe, zal wel software zijn)
Geen idee hoe hij echt heet en wat hij precies doet, maar hij is altijd bij 3FM aan het werk tijdens de Freaknacht en nu dus bij SR.quote:Op woensdag 24 december 2008 02:08 schreef evert het volgende:
fff... wie is jmac?
quote:Op woensdag 24 december 2008 02:03 schreef Sirolf het volgende:
En ook ik ga het topic verlaten om te gaan slapen. Truste!![]()
Carbidschieten doe je op 31 december de hele dag lang.quote:Op woensdag 24 december 2008 02:09 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Is dat niet te vroeg? Echte profs wachten tot het echte 31-op-1.
nee, s middags... indrinken... jagermeister en oh'en en zorgen dat je niet te blauw wordt en oordoppen op. heerlijk!quote:Op woensdag 24 december 2008 02:09 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Is dat niet te vroeg? Echte profs wachten tot het echte 31-op-1.
precies! dat zijn nog eens echte knallen!quote:Op woensdag 24 december 2008 02:10 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Carbidschieten doe je op 31 december de hele dag lang.
De goede muzie komt altijd als de volgende dag net is begonnen. Dat mag bij 3fm ook wel weer meer in de loop van de dag plaats vinden.quote:Op woensdag 24 december 2008 02:11 schreef Marc63 het volgende:
Jaaa!!! Weer een MYA-klassiekerBooks from Boxes
Kevin moeten ze gewoon bij de muziekpolitie aannemen.quote:Op woensdag 24 december 2008 02:12 schreef borisz het volgende:
[..]
De goede muzie komt altijd als de volgende dag net is begonnen. Dat mag bij 3fm ook wel weer meer in de loop van de dag plaats vinden.
Lekker, lekker, alles voor het goede doelquote:Op woensdag 24 december 2008 02:12 schreef evert het volgende:
gewoon een briefje van 100 euro in de bus....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |