quote:Op woensdag 24 december 2008 02:02 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Wees blij dat het niet de nacht van 31 op 1 was, want dan mocht je niets meer afsteken.
quote:Op woensdag 24 december 2008 02:03 schreef Sirolf het volgende:
En ook ik ga het topic verlaten om te gaan slapen. Truste!
Oh, en de gebruikelijke oproep voor het bijhouden van het logboek hoort er natuurlijk bij.
quote:Op woensdag 24 december 2008 02:03 schreef DaMook het volgende:
Ik weet niet of iemand van de hulpverleningsdiensten houd, maar geweldig afscheidsfilmpje van een brandweer collega
.
Trustenquote:Op woensdag 24 december 2008 02:03 schreef Sirolf het volgende:
Oh, en de gebruikelijke oproep voor het bijhouden van het logboek hoort er natuurlijk bij.
haha oudejaarsmiddag al aan de carbid!quote:Op woensdag 24 december 2008 02:02 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Wees blij dat het niet de nacht van 31 op 1 was, want dan mocht je niets meer afsteken.
Jaa da's wat voor mijquote:Op woensdag 24 december 2008 02:03 schreef DaMook het volgende:
Ik weet niet of iemand van de hulpverleningsdiensten houd, maar geweldig afscheidsfilmpje van een brandweer collega
.
De politie is je vriend, de brandweer ook want als ik mijn mijn huis in de fik staat moet iemand dat blussen'quote:Op woensdag 24 december 2008 02:03 schreef DaMook het volgende:
.
Dat kun jij heul niet helemaal gekeken hebbenquote:
kun je rekenen?quote:Op woensdag 24 december 2008 02:03 schreef Sirolf het volgende:
wtfquote:Op woensdag 24 december 2008 02:03 schreef DaMook het volgende:
.
Ik hoop je vandweek te kunnen zeggen wanneer de meiden van de brouwerij er warenquote:Op woensdag 24 december 2008 02:03 schreef Sirolf het volgende:
quote:Op woensdag 24 december 2008 01:56 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Tja, Giel moest natuurlijk wel een radioprogramma maken.
Maar soms was ze spoorloos. Met jmac naar de vergaderruimte?
Kijken en typen kan prima tegelijkquote:Op woensdag 24 december 2008 02:06 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dat kun jij heul niet helemaal gekeken hebben.
Veel plezier straks!quote:Op woensdag 24 december 2008 02:07 schreef jmac het volgende:
[..]
Nee. Ancilla is
Super tof persoontje.
Fijne nacht verder allen. Mochten jullie van plan zijn te komen: kom HEEL vroeg
Idd. Ze kwam altijd wel lief over. Vind alleen dat hele fetisj-gebeuren niet echt aantrekkelijk.quote:Op woensdag 24 december 2008 02:07 schreef jmac het volgende:
[..]
Nee. Ancilla is
Super tof persoontje.
Fijne nacht verder allen. Mochten jullie van plan zijn te komen: kom HEEL vroeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |