jawel, in engeland heeft ie veel succes met 'crooner' songs en een album.quote:Op woensdag 24 december 2008 01:26 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Wow, ik wist niet dat hij het nog deed.
Ik durf niet op jouw linkjes te klikken.quote:Op woensdag 24 december 2008 01:31 schreef Dagoduck het volgende:
http://letmegooglethatforyou.com/?q=piles.nl%2Ffok
voor paaskonijn.
Ik weet ook nog dat bij NoordpoolFM Caroline van B&J niet geloofde dat al die onzin echt werd uitgezonden en dat Michiel toen verwees naar FOK! om te laten zien dat daar caps van Caroline op de webcam stonden. Toen ben ik begonnen met lurken. Een week later maar een account gemaakt.quote:Op woensdag 24 december 2008 01:30 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Daar heb ik ook last van. Ik weet bijvoorbeeld nog dat tijdens de eerste SR Claudia nog werd onderbroken door de redactie midden in een nummer van Prince, waarna te horen was 'Waaaaat is die DJ stil, wat is die DJ stil, wat is die DJ stil!' op muziek.
weet je wel hoeveel platen er aangevraagd worden en hoeveel er gedraaid kunnen worden?quote:Op woensdag 24 december 2008 01:32 schreef Shadow_NL het volgende:
Morgen ga ik zelf ook naar het glazen huis om ff te kijken hoe het daar aan toe gaat, nog meer mensen die gaan?
Heb trouwens nog altijd niet This river is wild van de killers gehoord. Ben bang dat ik hem hoogsten bij de top serious request ga horen. Toch vind ik het kut dat je een plaat kan anavragen voor geld en dat ie dan gewoon niet wordt gedraait.
Wat kijkt ze verwaandquote:
This River is Wild is geen single geweest dus ik betwijfel of genoeg mensen em aangevraagd hebben om in de TopSR te komen. Wel een goeie plaat overigens. 1 van mn favorieten wat betreft niet-singles.quote:Op woensdag 24 december 2008 01:32 schreef Shadow_NL het volgende:
Morgen ga ik zelf ook naar het glazen huis om ff te kijken hoe het daar aan toe gaat, nog meer mensen die gaan?
Heb trouwens nog altijd niet This river is wild van de killers gehoord. Ben bang dat ik hem hoogsten bij de top serious request ga horen. Toch vind ik het kut dat je een plaat kan anavragen voor geld en dat ie dan gewoon niet wordt gedraait.
Ah, dus je bent binnen komen vallen door Noordpool.FM? Grappig.quote:Op woensdag 24 december 2008 01:32 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik weet ook nog dat bij NoordpoolFM Caroline van B&J niet geloofde dat al die onzin echt werd uitgezonden en dat Michiel toen verwees naar FOK! om te laten zien dat daar caps van Caroline op de webcam stonden. Toen ben ik begonnen met lurken. Een week later maar een account gemaakt.
Als ze er dan bij komt staan, zal hij het vast niet erg vindenquote:Op woensdag 24 december 2008 01:34 schreef Roel_Jewel het volgende:
"Natuurlijk wil ik onder de douche gaan kijken."
Gelukkig voor hem de laatste . . .quote:Op woensdag 24 december 2008 01:32 schreef Ambrosius het volgende:
Coen wakker maken, voor de laatste grave yard-shift.
Ze kijkt naar de gleufquote:
Hehequote:Op woensdag 24 december 2008 01:35 schreef Briggy het volgende:
Gelukkig ben ik niet helemaal nieuw in de 3FM-topic-reeks![]()
[ afbeelding ]
Hij zal vast weer blij kijken ja.quote:Op woensdag 24 december 2008 01:35 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Gelukkig voor hem de laatste . . .![]()
quote:Op woensdag 24 december 2008 01:32 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik durf niet op jouw linkjes te klikken.
Kijk ik ook weleens naar, maar niet zoquote:
Ik was er dinsdag even. Rond een uur of 12 viel het mee met de drukte maar om 3u was het drukquote:Op woensdag 24 december 2008 01:32 schreef Shadow_NL het volgende:
Yup. Anders hadden jullie misschien nooit van me gehoord.quote:Op woensdag 24 december 2008 01:34 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ah, dus je bent binnen komen vallen door Noordpool.FM? Grappig.
Fulltime opperhoofd.quote:Op woensdag 24 december 2008 01:37 schreef Sirolf het volgende:
Ik zag Maikel het opperhoofd net!
Slaapt die man dan helemaal niet tijdens deze week?
Ik heb toch met hem te doen, zeker met die onregelmatige uren die moesten draaien omdat Giel zonodig weer tussen 6 en 10 s'ochtends moest . . .quote:
Terustenquote:Nou ja, ik hou het voor gezien, lekker tukken maar.
die Floortje toch, een vegetarier die van worstjes houdt ..quote:Op woensdag 24 december 2008 01:34 schreef Roel_Jewel het volgende:
"Natuurlijk wil ik onder de douche gaan kijken."
Tegelijk met jou.quote:Op woensdag 24 december 2008 01:37 schreef Sirolf het volgende:
Gemiddeld 3 uur. Gelukkig hoeft ie nu niet te weblog-pingpongen met Veenstra.quote:Op woensdag 24 december 2008 01:37 schreef Sirolf het volgende:
Mag ik die nomineren als TT van het volgende topic?quote:Op woensdag 24 december 2008 01:38 schreef Krambo het volgende:
[..]
die Floortje toch, een vegetarier die van worstjes houdt ..
Voordat dit pandemonium van start ging, postte ik ook een enkele keer in de nachten van vrijdag op zaterdag.quote:Op woensdag 24 december 2008 01:35 schreef Briggy het volgende:
Gelukkig ben ik niet helemaal nieuw in de 3FM-topic-reeks![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 24 december 2008 01:38 schreef Krambo het volgende:
[..]
* Roel_Jewel noteertquote:Op woensdag 24 december 2008 01:38 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Mag ik die nomineren als TT van het volgende topic?
En opnieuw een pun.quote:Op woensdag 24 december 2008 01:38 schreef Krambo het volgende:
[..]
Ja vorig jaar ben ik ook geweest maar dan op zondag en toen viel het opzich wel mee met de drukte. Als ik nu kijk hoeveel man er voor het huis staan en het morgen ook de laatste dag is zal het wel echt rete druk worden. Welke artiesten treden morgen eigelijk op?quote:Op woensdag 24 december 2008 01:36 schreef tevebe het volgende:
[..]
Ik was er dinsdag even. Rond een uur of 12 viel het mee met de drukte maar om 3u was het druk
Als je die onregelmatigheid aan kunt lijkt me dat wel een heule vette baan. Opperhoofd spelen bij SR, ff naar de Noordpool, ff naar de States, elk jaar naar Pinkpop en Lowlands...quote:
Begint die reden met een A?quote:Op woensdag 24 december 2008 01:38 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Voordat dit pandemonium van start ging, postte ik ook een enkele keer in de nachten van vrijdag op zaterdag.
Maar dat had een reden.
Toen ik jou zagquote:
De markt was afgesloten toen ik er vanaf wou om 3u. Ik heb gehoord welke artiesten er kwamen maar ben het vergetenquote:Op woensdag 24 december 2008 01:39 schreef Shadow_NL het volgende:
[..]
Ja vorig jaar ben ik ook geweest maar dan op zondag en toen viel het opzich wel mee met de drukte. Als ik nu kijk hoeveel man er voor het huis staan en het morgen ook de laatste dag is zal het wel echt rete druk worden. Welke artiesten treden morgen eigelijk op?
Ancillaquote:Op woensdag 24 december 2008 01:38 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Voordat dit pandemonium van start ging, postte ik ook een enkele keer in de nachten van vrijdag op zaterdag.
Maar dat had een reden.
je was toch niet otto?quote:Op woensdag 24 december 2008 01:38 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Maar dat had een reden.
ILSEquote:Op woensdag 24 december 2008 01:39 schreef Shadow_NL het volgende:
[..]
Ja vorig jaar ben ik ook geweest maar dan op zondag en toen viel het opzich wel mee met de drukte. Als ik nu kijk hoeveel man er voor het huis staan en het morgen ook de laatste dag is zal het wel echt rete druk worden. Welke artiesten treden morgen eigelijk op?
Dan zien we je dus niet meer in de Freaknacht.quote:Op woensdag 24 december 2008 01:41 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ancilla Tilia. Het eindigt er ook mee.
Ik kom er via de zuidkant in. Nooit problemen gehad.quote:Op woensdag 24 december 2008 01:40 schreef tevebe het volgende:
[..]
De markt was afgesloten toen ik er vanaf wou om 3u. Ik heb gehoord welke artiesten er kwamen maar ben het vergeten
bij dezequote:Op woensdag 24 december 2008 01:38 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Mag ik die nomineren als TT van het volgende topic?
quote:Op woensdag 24 december 2008 01:41 schreef Steephsel het volgende:
Toevallig zie ik FOK staan in de laatsteZie ik nu pas
Optredens bij eindshow:quote:Op woensdag 24 december 2008 01:39 schreef Shadow_NL het volgende:
[..]
Op de 2e foto lijkt ze engquote:Op woensdag 24 december 2008 01:40 schreef Steephsel het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ben niet bekend in Breda, maar ik wou richting station en moest toen een andere route vindenquote:Op woensdag 24 december 2008 01:41 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik kom er via de zuidkant in. Nooit problemen gehad.
Ja je kijkt van vrijdag op zaterdag niet voor het hoofd Giel...quote:
heerlijk, de buren zijn weer blijquote:
Je kunt ook kijken om te zien hoe iemand zichzelf ontmaagd met een realdoll.quote:Op woensdag 24 december 2008 01:43 schreef Briggy het volgende:
[..]
Ja je kijkt van vrijdag op zaterdag niet voor het hoofd Giel...
dus niet zo moeilijk te raden
is ancilla nokke?quote:Op woensdag 24 december 2008 01:41 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Dan zien we je dus niet meer in de Freaknacht.
Kan ook :pquote:Op woensdag 24 december 2008 01:44 schreef tevebe het volgende:
[..]
Of net een fout moment gekozen om op prt scrn te klikken
quote:Op woensdag 24 december 2008 01:44 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Je kunt ook kijken om te zien hoe iemand zichzelf ontmaagd met een realdoll.
Dat eerste is waar, maar aan dat tweede valt te twijfelen.quote:Op woensdag 24 december 2008 01:44 schreef evert het volgende:
[..]
is ancilla nokke?
en gaat giel dan weer gewoon leuke muziek draaien?
quote:
Ik vrees het. Hoewel de platen uit de Freak11 vaak wel goed zijn.quote:en gaat giel dan weer gewoon leuke muziek draaien?
Incidenteel.quote:Op woensdag 24 december 2008 01:41 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Dan zien we je dus niet meer in de Freaknacht.
quote:Top 100 van dinsdag 23 december 2008
die kunnen we zelf wel vinden
Ik kom zelden buiten het 3FM-topic.quote:Op woensdag 24 december 2008 01:45 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Incidenteel.
Maar ik ben ook in 2009 overal te vinden, vooral MEN, KLB, GC, VBL, NWS, FTV.
SPT zal ik doen bij grote toernooien en natuurlijk in verband met Vancouver, daarnaast ook nog TDF.
Straks nog de Lijst der Lijsten.
Ik nam gewoon de bus.quote:Op woensdag 24 december 2008 01:42 schreef tevebe het volgende:
[..]
Ik ben niet bekend in Breda, maar ik wou richting station en moest toen een andere route vinden
noesquote:
Trustenquote:Op woensdag 24 december 2008 01:45 schreef MarijeH het volgende:
Ik ga ook maar eens. Nog veel plezier bij Coen.
Welterusten allen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |