Als ze er dan bij komt staan, zal hij het vast niet erg vindenquote:Op woensdag 24 december 2008 01:34 schreef Roel_Jewel het volgende:
"Natuurlijk wil ik onder de douche gaan kijken."
Gelukkig voor hem de laatste . . .quote:Op woensdag 24 december 2008 01:32 schreef Ambrosius het volgende:
Coen wakker maken, voor de laatste grave yard-shift.
Ze kijkt naar de gleufquote:
Hehequote:Op woensdag 24 december 2008 01:35 schreef Briggy het volgende:
Gelukkig ben ik niet helemaal nieuw in de 3FM-topic-reeks![]()
[ afbeelding ]
Hij zal vast weer blij kijken ja.quote:Op woensdag 24 december 2008 01:35 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Gelukkig voor hem de laatste . . .![]()
quote:Op woensdag 24 december 2008 01:32 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik durf niet op jouw linkjes te klikken.
Kijk ik ook weleens naar, maar niet zoquote:
Ik was er dinsdag even. Rond een uur of 12 viel het mee met de drukte maar om 3u was het drukquote:Op woensdag 24 december 2008 01:32 schreef Shadow_NL het volgende:
Morgen ga ik zelf ook naar het glazen huis om ff te kijken hoe het daar aan toe gaat, nog meer mensen die gaan?
Heb trouwens nog altijd niet This river is wild van de killers gehoord. Ben bang dat ik hem hoogsten bij de top serious request ga horen. Toch vind ik het kut dat je een plaat kan anavragen voor geld en dat ie dan gewoon niet wordt gedraait.
Yup. Anders hadden jullie misschien nooit van me gehoord.quote:Op woensdag 24 december 2008 01:34 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ah, dus je bent binnen komen vallen door Noordpool.FM? Grappig.
Fulltime opperhoofd.quote:Op woensdag 24 december 2008 01:37 schreef Sirolf het volgende:
Ik zag Maikel het opperhoofd net!
Slaapt die man dan helemaal niet tijdens deze week?
Ik heb toch met hem te doen, zeker met die onregelmatige uren die moesten draaien omdat Giel zonodig weer tussen 6 en 10 s'ochtends moest . . .quote:
Terustenquote:Nou ja, ik hou het voor gezien, lekker tukken maar.
die Floortje toch, een vegetarier die van worstjes houdt ..quote:Op woensdag 24 december 2008 01:34 schreef Roel_Jewel het volgende:
"Natuurlijk wil ik onder de douche gaan kijken."
Tegelijk met jou.quote:Op woensdag 24 december 2008 01:37 schreef Sirolf het volgende:
Gemiddeld 3 uur. Gelukkig hoeft ie nu niet te weblog-pingpongen met Veenstra.quote:Op woensdag 24 december 2008 01:37 schreef Sirolf het volgende:
Mag ik die nomineren als TT van het volgende topic?quote:Op woensdag 24 december 2008 01:38 schreef Krambo het volgende:
[..]
die Floortje toch, een vegetarier die van worstjes houdt ..
Voordat dit pandemonium van start ging, postte ik ook een enkele keer in de nachten van vrijdag op zaterdag.quote:Op woensdag 24 december 2008 01:35 schreef Briggy het volgende:
Gelukkig ben ik niet helemaal nieuw in de 3FM-topic-reeks![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 24 december 2008 01:38 schreef Krambo het volgende:
[..]
die Floortje toch, een vegetarier die van worstjes houdt ..
* Roel_Jewel noteertquote:Op woensdag 24 december 2008 01:38 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Mag ik die nomineren als TT van het volgende topic?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |