quote:
Hoi Plassiequote:
Ach, weet ik veel van dat soort dingen... ik kon wel inloggen, kon m'n MyAT bekijken, zat zelfs pagina 6 van het vorige SC topic te lezen, had een berichtje getyped en toen ik op "invoeren" drukte kreeg ik een vage foutmelding. Morgen kijk ik er wel naarquote:Op woensdag 24 december 2008 08:49 schreef Nembrionic het volgende:
Misschien ondersteunt je abonnement het niet of staan je gprs-instellingen niet goed
Ook goedemorgen natuurlijk
quote:Op woensdag 24 december 2008 08:56 schreef iamredleader het volgende:
226. (-2) 06573 (+13) iamredleader![]()
Ja dat was in Dubai volgens mijquote:
Er ies er één waar er een lijk op een deur ligt die wordt weggedragen. Dan zie je dat die persoon nog gewoon z'n pen vasthoud.quote:Op woensdag 24 december 2008 09:26 schreef Soempie het volgende:
Wel heel mooie foto's zeg. Sommige ook wel heel
Goedemorgen.quote:Op woensdag 24 december 2008 09:48 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Dank je wel.
Zo vandaag thuiswerkdag(je). Halve dag vrijgenomen en besloten geen zin te hebben om 2 keer drie kwartier in de auto te zitten voor 4 uur werk.
Dus eindelijk een keer goede koffie op het werk![]()
Goedemorgen iedereen
ik zet wel even. Ik ga volgend jaar toch voorstellen om volgend jaar een espressomachine om m'n werk neer te zetten.quote:Op woensdag 24 december 2008 10:46 schreef iamredleader het volgende:
Gelukkig, vandaag is het echt rustig op werk
Iemand nog een verse bak?
zo denk ik dat ik mezelf een 24",monitor cadeau ga doenquote:Op woensdag 24 december 2008 11:52 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik heb net ook maar even een kleinigheidje voor mezelf gekocht voor kerst.
Een nieuwe laptop![]()
Dus nu live vanuit de woonkamer
Ik ook niet hoorquote:Op woensdag 24 december 2008 11:53 schreef Soempie het volgende:
PS. Hoe is het met jou?
En ja, chocolademuffins. Heel kleintjes.![]()
@ TM dat noem ik geen kleinigheidje.
Dat is ook niet verkeerd, ik ga m'n pa maar verblijden met mijn oude monitor, krijgt hij een upgrade van 15 naar 17quote:Op woensdag 24 december 2008 11:53 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
zo denk ik dat ik mezelf een 24",monitor cadeau ga doen
quote:
We hebben hier minicakejes van de appie en die kan je dan 20 sec. in de magnetron zetten en dan zijn ze lekker zacht en warmquote:En ja, chocolademuffins. Heel kleintjes.![]()
dat is 24-9quote:Op woensdag 24 december 2008 12:06 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
15", hoe ziet dat er ook alweer uit? Dat is toch die laptop afmeting?
Nog niet bekend, hangt af van waar ik word aangenomenquote:Op woensdag 24 december 2008 12:06 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Welke uni ging het ook alweer worden?
quote:Op woensdag 24 december 2008 12:00 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Gezeik met mijn aanmeldingen voor de universiteiten, maar verder goed
Met jou ook?
Ik moet véél regelen en schrijven en mijn test scores vallen erg tegenquote:Op woensdag 24 december 2008 12:17 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
Hoezo gezeik? Wat lukt er niet?
Dan heb je em in 2010 op z'n vroegst... dat moet sneller kunnenquote:Op woensdag 24 december 2008 10:58 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
ik zet wel even. Ik ga volgend jaar toch voorstellen om volgend jaar een espressomachine om m'n werk neer te zetten.
Hopelijk houden ze daar dan rekening mee. Moet je ook een motivatie schrijven?quote:Op woensdag 24 december 2008 12:23 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Maar aan de andere kant, voor die test worden de kinderen daar op zomerkampen gestuurd enzo om zich voor te bereiden en ik had maar anderhalve week... Dus tja
Jepquote:Op woensdag 24 december 2008 12:46 schreef Soempie het volgende:
[..]
Hopelijk houden ze daar dan rekening mee. Moet je ook een motivatie schrijven?
a) Dit is evilquote:Op woensdag 24 december 2008 13:22 schreef iamredleader het volgende:
Zeg Tim, heb je m'n sig toevallig gezien?
Idd, zoveel keer lekkerder dan koudequote:
A1) je hebt gelijkquote:Op woensdag 24 december 2008 13:28 schreef Hawaii_Tim het volgende:
a) Dit is evil
b) Om dat te kunne posten moest je eerst zelf bedenken wat er in je sig staat, dus jij hebt ook verloren
Zelf weten, hoe vaak wil je verliezen? Want elke keer als je het zegt verlies je zelf ookquote:Op woensdag 24 december 2008 13:33 schreef iamredleader het volgende:
[..]
A1) je hebt gelijk![]()
A2) je hebt gelijk![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
hoe vaak zal ik het nog zeggen?
Ach, ik heb toch verloren, dus wat boeit hetquote:Op woensdag 24 december 2008 13:37 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Zelf weten, hoe vaak wil je verliezen? Want elke keer als je het zegt verlies je zelf ook
Yep, live vanaf de vliegbasis.quote:Op woensdag 24 december 2008 10:45 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
C4 live vanuit de kazerne?
Al een arreslee gespot op de radar?quote:
quote:Op woensdag 24 december 2008 13:55 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Al een arreslee gespot op de radar?
maakt niets uit. Zo lang rudolf zijn rode neus niet uitschakeld, ziet iedereen ze.quote:Op woensdag 24 december 2008 13:56 schreef Etcetera het volgende:
de Kerstman vliegt onder de radardat weet je toch
Terecht, ik probeer Antoinette Hertsenberg ook te vermijdenquote:Op woensdag 24 december 2008 13:56 schreef Etcetera het volgende:
de Kerstman vliegt onder de radardat weet je toch
Dan vind ik dat je wel wat liever mag doen tegen de kerstman. Geen pakjes voor jouw dit jaarquote:Op woensdag 24 december 2008 13:58 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
maakt niets uit. Zo lang rudolf zijn rode neus niet uitschakeld, ziet iedereen ze.
Ik mag niet eens kerst vieren dit jaar, dus daar zit ik niet echt mee.quote:Op woensdag 24 december 2008 13:59 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dan vind ik dat je wel wat liever mag doen tegen de kerstman. Geen pakjes voor jouw dit jaar
* vastlegt *quote:Op woensdag 24 december 2008 13:59 schreef Etcetera het volgende:
Dan vind ik dat je wel wat liever mag doen tegen de kerstman. Geen pakjes voor jouw dit jaar
Ja dan kan je wel een taalfout vastleggen, maar merk dan ook op dat Etsie een keer zinnen begint met hoofdletters!quote:
quote:Op woensdag 24 december 2008 14:01 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ja dan kan je wel een taalfout vastleggen, maar merk dan ook op dat Etsie een keer zinnen begint met hoofdletters!
quote:Op woensdag 24 december 2008 14:01 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ja dan kan je wel een taalfout vastleggen, maar merk dan ook op dat Etsie een keer zinnen begint met hoofdletters!
Dat vind ik wel een beetje sneu. Is er niet eens iets extra's in de eethal?quote:Op woensdag 24 december 2008 14:00 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik mag niet eens kerst vieren dit jaar, dus daar zit ik niet echt mee.
We krijgen het eten aangeleverd is warmhoud boxen. Misschien iets extra's erbij?quote:Op woensdag 24 december 2008 14:06 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Dat vind ik wel een beetje sneu. Is er niet eens iets extra's in de eethal?
Ik vraag me af wat je hebt opgeblazenquote:
Want die slee ziet er nog best heel uitquote:Op woensdag 24 december 2008 14:08 schreef Cobra4 het volgende:
En dit is een foto van de gevonden restanten.
[ afbeelding ]
Ik mis wel de rendieren...... Misschien heeft de raket de neus van Rudolf geraakt?quote:Op woensdag 24 december 2008 14:11 schreef Etcetera het volgende:
Want die slee ziet er nog best heel uit
Nee, Eindhoven.quote:Op woensdag 24 december 2008 14:11 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
welke luchtmachtbasis? Gilze Rijen?
Alle transport vliegtuigen staan daar. (bijna) alle militaire vracht en pasagier vluchten vertrekken van EHV.quote:Op woensdag 24 december 2008 14:14 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Daar staat toch alleen zo'n vliegend tankstation?
Vlak bij het Campzoneterrein geloof ikquote:
Dat was bij Best?quote:Op woensdag 24 december 2008 14:16 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Vlak bij het Campzoneterrein geloof ik
Ik heb daar zoveel vliegtuigen horen/zien landen/opstijgen, dat moet wel vlak bij de basis zijn geweestquote:
Dan zal het idd Best of Oirschot zijn geweest.quote:Op woensdag 24 december 2008 14:19 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik heb daar zoveel vliegtuigen horen/zien landen/opstijgen, dat moet wel vlak bij de basis zijn geweest
Dan is het zeker vliegbasis eindhoven geweest.quote:Op woensdag 24 december 2008 14:21 schreef Etcetera het volgende:
Oirschot![]()
Oh wacht, dat is zeker niet vliegbasis Eindhoven dan? Ah well, who cares
EMP is Electro Magnetische Puls en zorgt er voor dat alle electronica binnen het bereik van de zender/bom kapot gaat.quote:Op woensdag 24 december 2008 14:24 schreef Etcetera het volgende:
Wat is EMP apparatuur? Ik zou eerlijk gezegd niet weten wanneer het is, als ik naar Campzone.nl ga zie ik een countdown (7 dagen) naar de opening van de inschrijvingen. Maar naar ervaringen van voorgaande jaren: eind juli/begin augustus.
Mits we weer in Oirschot zitten, want ik heb geruchten gehoord
quote:Op woensdag 24 december 2008 14:22 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan is het zeker vliegbasis eindhoven geweest.
Wanneer is het weer. We willen nog een langdurige test gaan houden met EMP apparatuur.
Hell on Earth!quote:Op woensdag 24 december 2008 14:33 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
da's ongeveer het ergste wat ze kan overkomen
quote:Op woensdag 24 december 2008 14:26 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
EMP is Electro Magnetische Puls en zorgt er voor dat alle electronica binnen het bereik van de zender/bom kapot gaat.
Ik ga niet elke afkorting onthoudenquote:Op woensdag 24 december 2008 14:33 schreef Hawaii_Tim het volgende:
EMP komt in genoeg spellen voor Ets, je had het kunnen weten!
Je hoeft ook niet te onthouden wat het betekent, als je maar weet wat het doetquote:Op woensdag 24 december 2008 14:40 schreef Etcetera het volgende:
[..]![]()
Ik denk dat je dan beter alle manschappen kunt gaan oproepen, want boze lanners zijn geen lieve mensen
[..]
Ik ga niet elke afkorting onthouden
en je hebt ook nog NTSC meen ik. En het verschil zit 'm in het aantal beeldlijnen per seconden oid. Ja dat weet ik dan weer welquote:Op woensdag 24 december 2008 14:44 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Je hoeft ook niet te onthouden wat het betekent, als je maar weet wat het doet. Zo heb ik geen idee waar PAL voor staat, maar ik weet dat het een systeem voor het doorgeven van televisiesignalen is in Europa (en dat Fransen eikels zijn en zonodig SECAM moesten hebben)
NTSC heeft een hogere refreshrate, PAL een hogere resolutie. PAL beeld ziet er dus beter uit, maar NTSC loopt soepeler.quote:Op woensdag 24 december 2008 14:46 schreef Etcetera het volgende:
[..]
en je hebt ook nog NTSC meen ik. En het verschil zit 'm in het aantal beeldlijnen per seconden oid. Ja dat weet ik dan weer wel
Misschien eens een "pinch" af laten gaan bij Campzone?quote:Op woensdag 24 december 2008 14:33 schreef Hawaii_Tim het volgende:
EMP komt in genoeg spellen voor Ets, je had het kunnen weten!
Jazeker, om in het riool de sentinels mee down te krijgen als ze het schip aan het open rossen zijn.quote:Op woensdag 24 december 2008 19:05 schreef Etcetera het volgende:
Zit er ook een EMP in The Matrix danO11/12/13 gezien
En nu weet ik ook wel weer wat een EMP is hoor
Wat ben je nou voor nep-nerdquote:Op woensdag 24 december 2008 19:09 schreef Etcetera het volgende:
Kan ik me niet herinnerenMaar ik vond The Matrix sowieso niet zo boeiend
Klinkt wel als een goeie deal.quote:Op woensdag 24 december 2008 19:14 schreef Etcetera het volgende:
Eentje die voor iemand anders de afwas doet als hij voor mij de pc in elkaar zet
Dat was het toen ookquote:
Tsjonge .. als je dat al weigert zelf te doen...quote:Op woensdag 24 december 2008 19:32 schreef Etcetera het volgende:
gelijk heb je![]()
mijn nieuwe geheugen wordt erin gezet door m'n vriend, voor het geval dat
nee joh! Ik wil het wel doen maar ik mag het niet doenquote:Op woensdag 24 december 2008 19:40 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Tsjonge .. als je dat al weigert zelf te doen...
kan ik me indenken dat als jij hem vraagt af te wassen dat ie zich ook van de domme blijft houden en zegt dat ie niet weet hoe dat moet
En wat is er dan met die lekkere chips?quote:Op woensdag 24 december 2008 19:58 schreef Etcetera het volgende:
Ik eet liever niet van een moederbord
Ik ga zo naar de kroeg.. (nouja, eigenlijk kerstgala in de 'jonge jongerenkroeg', dus beetje jeugdsentiment), morgen uitbrakken en 's avonds gourmetten met/bij ouders thuis, overmorgen zelfde verhaal maar dan bij mn broerquote:Op woensdag 24 december 2008 20:42 schreef MaJo het volgende:
Zo, even geborreld met vriendinnen in de kroeghet was vet rustig in de stad
toen wij weggingen was de kroeg leeg
wat gaan jullie de komende dagen doen? Ik ga nu naar mijn ouders toe, lekker tot rust komen
tweede kerstdag eten bij mijn oma. 's avonds stappen met mijn zus
dan zaterdag lekker lang uitslapen en 's avonds eten bij mijn broer
maar voor al die drukte eerst slapen
Oeh, wat is het allemaal?quote:Op woensdag 24 december 2008 21:45 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Zo, mijn diner op kerstavond: een flinke bak Chinees
Het was (want het is op) babi pangang, foe yong hai, bami, stokje saté, kerriekok, ding waarvan ik de naam niet weet en twee mini-loempia's. De standaard Hollandse Chinese maaltijd dusquote:
Nou ja, foe yong hai + babi pangang is redelijk standaard. In elk geval meer standaard dan Cha Sieuw met Chinese mie en tongfilet in sausquote:Op woensdag 24 december 2008 22:14 schreef Nembrionic het volgende:
Oh is dat het standaard Nederlandse menu?
Moet jij trouwens geen kerst vieren met familie?quote:Op woensdag 24 december 2008 22:19 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Nou ja, foe yong hai + babi pangang is redelijk standaard. In elk geval meer standaard dan Cha Sieuw met Chinese mie en tongfilet in saus
Eventueel mag je de loempia's nog vervangen voor pangsit goreng en/of kroepoek.quote:Op woensdag 24 december 2008 22:12 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Het was (want het is op) babi pangang, foe yong hai, bami, stokje saté, kerriekok, ding waarvan ik de naam niet weet en twee mini-loempia's. De standaard Hollandse Chinese maaltijd dus
Het gebruikelijke.quote:Op woensdag 24 december 2008 22:33 schreef Nembrionic het volgende:
Wat zijn eigenlijk de O&N plannen van de AKQ-SC-ers?
Met vrienden bij elkaar zitten en daarna de kroeg in om ook weer andere vrienden te sprekenquote:Op woensdag 24 december 2008 22:33 schreef Nembrionic het volgende:
Wat zijn eigenlijk de O&N plannen van de AKQ-SC-ers?
Jawel, maar het diner met de familie is pas 2e kerstdag. Ik ga morgen wel die kant op overigensquote:Op woensdag 24 december 2008 22:20 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Moet jij trouwens geen kerst vieren met familie?
Pangsit goreng, zijn dat van die driehoekige stukken bladerdeeg met een klein beetje vlees er in? Zo ja, dat was hetgene waarvan ik de naam niet wistquote:Op woensdag 24 december 2008 22:31 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Eventueel mag je de loempia's nog vervangen voor pangsit goreng en/of kroepoek.
En tomatensoep vooraf
Dat weet ik niet, daar probeer ik dus achter te komenquote:Op woensdag 24 december 2008 22:49 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Zijn er ook mensen in Nederland die wat anders doen met oud en nieuw dan ?
Ohnee...jij bent Beelen?quote:Op woensdag 24 december 2008 23:07 schreef Ofyles2 het volgende:
Voor mij zit slapen er niet in:
Ik ben ongewild meegezogen door 'Serious Request' en na een korte stop kan ik vrijdag weer losgaan in de Radio Top2000.
Oei, je daalt in mijn aanzien.quote:Op woensdag 24 december 2008 23:11 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
![]()
Nee, maar tot dit jaar wel een trouwe luisteraar van de 3FM Freaknacht.
Nee, met die gore ransaap van een Beelen.quote:Op woensdag 24 december 2008 23:14 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Freaknacht, is dat met Rob Stenders?
Nee, de Vrijdag Freaknacht.quote:Op woensdag 24 december 2008 23:14 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Freaknacht, is dat met Rob Stenders?
Maar geen nood, mijn muzieksmaak is redelijk breed.quote:Op woensdag 24 december 2008 23:11 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oei, je daalt in mijn aanzien.
Stenders had de Freak-o-lympics, vandaar mijn verwarringquote:Op woensdag 24 december 2008 23:15 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee, met die gore ransaap van een Beelen.
Ik had toch liever Stenders of Evers in de ochtend, en Ruud de Wild vind ik ook leuker. Beelen staat niet heel hoog op mijn lijstje van favoriete dj'squote:Op donderdag 25 december 2008 00:12 schreef Etcetera het volgende:
O&N plannen zijn nog niet echt duidelijk hier, de stamkroeg is dicht en geeft een Nieuwjaarsfeestje op 1 januari maar daar gaan we niet heen. Zullen wel zien waar we stranden
En ik vind Giel Beelen wel oke
Mjah ik vind het wel een beetje jammer. Aan de andere kant kan ik er wel inkomen want de eigenaars hebben een behoorlijk pittig jaar achter de rug.quote:
Stenders en Evers vond ik ook altijd tof, Ruud staat toch echt beneden Gielquote:Op donderdag 25 december 2008 00:17 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik had toch liever Stenders of Evers in de ochtend, en Ruud de Wild vind ik ook leuker. Beelen staat niet heel hoog op mijn lijstje van favoriete dj's
Gewoon doen joh, smaakt de volgende dag alles naar olijvenquote:Op donderdag 25 december 2008 00:38 schreef Nembrionic het volgende:
Klacht: bakje olijven met een dekseltje. Het dekseltje zit los en eronder zit een plastic velletje. Na het openmaken blijkt dat het dekseltje inderdaad gewoon te los zit en niet past. Kun je het dus niet dicht maken en in de koelkast zetten
Nou, ze zitten in olie. Dus als er iemand lomp mee omgaat dan ligt straks de hele koelkast vol met oliequote:Op donderdag 25 december 2008 00:39 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Gewoon doen joh, smaakt de volgende dag alles naar olijven
quote:Op donderdag 25 december 2008 00:41 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nou, ze zitten in olie. Dus als er iemand lomp mee omgaat dan ligt straks de hele koelkast vol met olie
Dat ik daar dan zelf niet op kom hequote:Op donderdag 25 december 2008 00:44 schreef Etcetera het volgende:
heb je niet nog ergens een leeg potje appelmoes? goed omspoelen, olijven erin gooien, dichtdraaien
Soms heb je iemand anders nodig om met goede ideeėn te komenquote:Op donderdag 25 december 2008 00:46 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat ik daar dan zelf niet op kom he
Ja dat blijkt maar weerquote:Op donderdag 25 december 2008 00:46 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Soms heb je iemand anders nodig om met goede ideeėn te komen
het is al laatquote:Op donderdag 25 december 2008 00:46 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat ik daar dan zelf niet op kom he
Niet dat ik weet. Ben maar That 70's gaan kijken want ik verveel me ook even kapot.quote:Op donderdag 25 december 2008 01:07 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik heb nog geen zin om te gaan slapen... is er op Fok nog ergens een leuke rel gaande?
Heb je een leuk idee?quote:Op donderdag 25 december 2008 01:12 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Niet dat ik weet. Ben maar That 70's gaan kijken want ik verveel me ook even kapot.
We kunnen wel een rel gaan mįken.
iets over een verwijderd topic van Static geloof ikquote:Op donderdag 25 december 2008 01:07 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik heb nog geen zin om te gaan slapen... is er op Fok nog ergens een leuke rel gaande?
Ook geen gek idee eigenlijkquote:Op donderdag 25 december 2008 01:16 schreef wyccie het volgende:
Ik zou gewoon twee stukjes plakband op dat bakje hebben geplakt.
Ducttape ftw!quote:Op donderdag 25 december 2008 01:25 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ook geen gek idee eigenlijk
Maar geen plakband in huis. Wel ducttape maar dat gaat wat te ver
Ik stond pas met een paar bouwvakkers in ons huis en toen ging het over de heteluchtverwarming. Er liggen een aantal buizen door het huis die dus die warme lucht vervoeren naar de kamers.quote:
Ik reageer nog rustigquote:
Zo, ik heb mijn best gedaan met een zielige postquote:Op donderdag 25 december 2008 01:33 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Topic gemaakt, kijken hoe lang het duurt voor het verziekt wordt (wat het doel eigenlijk wel is)
Het treurigste wat je kan verzinnen op Kerst
Ik zag het, bedanktquote:Op donderdag 25 december 2008 01:38 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zo, ik heb mijn best gedaan met een zielige post
Ik denk dat het niet uitgesloten is, beter van niet dusquote:Op donderdag 25 december 2008 01:41 schreef Etcetera het volgende:
als ik je nu doodwens zou ik dan een ban krijgen![]()
Volgens mij wordt er al heel lang niemand meer gebanned vanwege doodsverwensingenquote:Op donderdag 25 december 2008 01:41 schreef Etcetera het volgende:
als ik je nu doodwens zou ik dan een ban krijgen![]()
QFT!quote:Op donderdag 25 december 2008 01:47 schreef Etcetera het volgende:
alhoewel ik me meer stoor aan iemand die constant met ziektes loopt te strooien dan aan iemand die meldt dat iemand kan doodvallen.
Ik bekijk het zo: hoe sneu kun je zijn om mensen een ban te geven op een forum vanwege een doodsverwensing? Aan zulke forumposts kun je echt 0,0 waarde hechten. Alsof iemand iemand anders écht dood wil wensenquote:Op donderdag 25 december 2008 01:47 schreef Etcetera het volgende:
alhoewel ik me meer stoor aan iemand die constant met ziektes loopt te strooien dan aan iemand die meldt dat iemand kan doodvallen.
och, d'r zal vast een gek bijzitten die het echt meent. maar dan nog gaat het nergens overquote:Op donderdag 25 december 2008 01:49 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik bekijk het zo: hoe sneu kun je zijn om mensen een ban te geven op een forum vanwege een doodsverwensing? Aan zulke forumposts kun je echt 0,0 waarde hechten. Alsof iemand iemand anders écht dood wil wensen
Een tijd terug was er een "veilige" zoekmachine gelanceerd, zodat je niet meer per ongeluk op porno-sites uit kon komen en zo. Wat doe je dan? Juist, seksgerelateerde dingen opzoekenquote:Op donderdag 25 december 2008 01:54 schreef Nembrionic het volgende:
Mijn poging: Google owned vegetariers
Het is overigens niet eens een photoshop
quote:Op donderdag 25 december 2008 01:57 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Een tijd terug was er een "veilige" zoekmachine gelanceerd, zodat je niet meer per ongeluk op porno-sites uit kon komen en zo. Wat doe je dan? Juist, seksgerelateerde dingen opzoeken
Bij de zoekterm plasseks was de eerste hit de homepage van C1000
quote:Op donderdag 25 december 2008 01:57 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Een tijd terug was er een "veilige" zoekmachine gelanceerd, zodat je niet meer per ongeluk op porno-sites uit kon komen en zo. Wat doe je dan? Juist, seksgerelateerde dingen opzoeken
Ik vind 'm niet zo leuk eigenlijkquote:
Wat voor aflevering is het?quote:
Misschien heb ik een keer eerder die aflevering geprobeerd te kijken, maar vond ik em ronduit kut en heb wat anders opgezetquote:Op donderdag 25 december 2008 02:08 schreef Etcetera het volgende:
het is ook helemaal niet grappigmaar liedjes en dieren en de antichrist en abortusverhalen gecombineerd
![]()
het commentaar van dat gastje naar de verteller
En wat gebeurt er als je het proces omkeert?quote:Op donderdag 25 december 2008 01:57 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dat is zeker niet verkeerdquote:Op donderdag 25 december 2008 09:56 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
De playlist van gisteravond. Ik zeg: Goede muziek
1 Kings of Leon- Sex On Fire
2 Rage Against The Machine - Killing In The Name
3 Foo Fighters - The Pretender
4 Tool - Sober
5 The Killers - Mr. Brightside
6 Queens Of The Stone Age - No One Knows
7 Led Zeppelin - Whole Lotta Love
8 Pearl Jam - Black
9 Life Of Agony - Love To Let You
10 Guns 'n Roses - Welcome To The Jungle
11 Faith No More - Epic
12 Pearl Jam - Porch
13 Nirvana - Smells Like Teen Spirit
14 Metallica -One
15 Pearl Jam - Rearviewmirror
16 The Cult - She Sells Sanctuary
17 The Cure - A Forest
18 The Eagles Of Death Metal - I Want You So Hard
19 Slipknot - Wait and Bleed
20 Queens Of The Stone Age - Little Sister
21 Underworld - Born Slippy
22 Pennywise - Bro Hymn (tribute)
23 Primus - Too Many Puppies
24 Therapy? - Screamager
25 Gogol Bordello - Start Wearing Purple
26 The Prodigy - (No Good) Start The Dance
27 The Smashing Pumpkins - Disarm
28 BOO! - Champion
29 Motorhead - The Ace Of Spades
30 The Prodigy - Smack My Bitch Up
31 Limp Bizkit - Nookie
32 Electric Six - Gay Bar
33 Metallica - Enter Sandman
34 Blur - Song 2
35 The White Stripes - 7 Nation Army
36 The Prodigy - Voodoo People (Pendulum Remix)
37 Radiohead - Creep
38 Nine Inch Nails - The Hand That Feeds
39 Nirvana - Come As You Are
40 Editors - Munich
41 Korn - Blind
42 David Bowie - Ziggy Stardust
43 Tool - Schism
44 Wolfmother- The Joker and the Thief
45 System Of A Down - Chop Suey
46 AC/DC - Whole Lotta Rosie
47 Kula Shaker - Hush
48 Muse - Plug In Baby
49 Bloc Party - Banquet
50 AC/DC - Thunderstruck
51 Jaya The Cat - El Camino
52 Nirvana - Lithium
53 Guns 'n Roses -Sweet Child Of Mine
54 Soundgarden - Black Hole Sun
55 Korn - A.D.I.D.A.S.
56 Placebo - Bitter End
57 Audioslave - Cochise
58 Joy Division - Love Will Tear Us Apart
59 The Beatles - Helter Skelter
60 Elvis - Guitar Man
61 Oasis - Wonderwall
62 Lit - My Own Worst Enemy
63 Deftones - Passenger
64 The Doors - Love Her Madly
65 Eels - Hey Man
66 Iggy Pop - Lust For Life
67 The Ting Tings - That's Not My Name
68Volbeat - Sad Man's Tongue
69 James Brown - Sex Machine
70 Shantel -Disko Partizani
71 Tool - Aenema
72 Jimi Hendiks - Crosstown Traffic
73 Beastie Boys - Sabotage
74 The Chemical Brothers - Hey Boy, Hey Girl
75 Kashmir - She's Made Of Chalk
76 The Black Crowes - Remedy
77 The Kaiser Chiefs - I Predict A Riot
78 Rancid - Time Bomb
79 Bob Dylan - Like A Rolling Stone
Daar zou ik me best mee kunnen vermakenquote:Op donderdag 25 december 2008 09:56 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
De playlist van gisteravond. Ik zeg: Goede muziek
1 Kings of Leon- Sex On Fire
2 Rage Against The Machine - Killing In The Name
3 Foo Fighters - The Pretender
4 Tool - Sober
5 The Killers - Mr. Brightside
6 Queens Of The Stone Age - No One Knows
7 Led Zeppelin - Whole Lotta Love
8 Pearl Jam - Black
9 Life Of Agony - Love To Let You
10 Guns 'n Roses - Welcome To The Jungle
11 Faith No More - Epic
12 Pearl Jam - Porch
13 Nirvana - Smells Like Teen Spirit
14 Metallica -One
15 Pearl Jam - Rearviewmirror
16 The Cult - She Sells Sanctuary
17 The Cure - A Forest
18 The Eagles Of Death Metal - I Want You So Hard
19 Slipknot - Wait and Bleed
20 Queens Of The Stone Age - Little Sister
21 Underworld - Born Slippy
22 Pennywise - Bro Hymn (tribute)
23 Primus - Too Many Puppies
24 Therapy? - Screamager
25 Gogol Bordello - Start Wearing Purple
26 The Prodigy - (No Good) Start The Dance
27 The Smashing Pumpkins - Disarm
28 BOO! - Champion
29 Motorhead - The Ace Of Spades
30 The Prodigy - Smack My Bitch Up
31 Limp Bizkit - Nookie
32 Electric Six - Gay Bar
33 Metallica - Enter Sandman
34 Blur - Song 2
35 The White Stripes - 7 Nation Army
36 The Prodigy - Voodoo People (Pendulum Remix)
37 Radiohead - Creep
38 Nine Inch Nails - The Hand That Feeds
39 Nirvana - Come As You Are
40 Editors - Munich
41 Korn - Blind
42 David Bowie - Ziggy Stardust
43 Tool - Schism
44 Wolfmother- The Joker and the Thief
45 System Of A Down - Chop Suey
46 AC/DC - Whole Lotta Rosie
47 Kula Shaker - Hush
48 Muse - Plug In Baby
49 Bloc Party - Banquet
50 AC/DC - Thunderstruck
51 Jaya The Cat - El Camino
52 Nirvana - Lithium
53 Guns 'n Roses -Sweet Child Of Mine
54 Soundgarden - Black Hole Sun
55 Korn - A.D.I.D.A.S.
56 Placebo - Bitter End
57 Audioslave - Cochise
58 Joy Division - Love Will Tear Us Apart
59 The Beatles - Helter Skelter
60 Elvis - Guitar Man
61 Oasis - Wonderwall
62 Lit - My Own Worst Enemy
63 Deftones - Passenger
64 The Doors - Love Her Madly
65 Eels - Hey Man
66 Iggy Pop - Lust For Life
67 The Ting Tings - That's Not My Name
68Volbeat - Sad Man's Tongue
69 James Brown - Sex Machine
70 Shantel -Disko Partizani
71 Tool - Aenema
72 Jimi Hendiks - Crosstown Traffic
73 Beastie Boys - Sabotage
74 The Chemical Brothers - Hey Boy, Hey Girl
75 Kashmir - She's Made Of Chalk
76 The Black Crowes - Remedy
77 The Kaiser Chiefs - I Predict A Riot
78 Rancid - Time Bomb
79 Bob Dylan - Like A Rolling Stone
quote:Op donderdag 25 december 2008 12:29 schreef Nembrionic het volgende:
Hier nog niet in ieder geval en als ik zo naar de voorraad kijk dan zal het ook geen fabuleuze boel worden
Wat, Onur heeft geen voorraad?quote:Op donderdag 25 december 2008 12:29 schreef Nembrionic het volgende:
Hier nog niet in ieder geval en als ik zo naar de voorraad kijk dan zal het ook geen fabuleuze boel worden
Jawel, maar geen fabuleuze itemsquote:Op donderdag 25 december 2008 12:42 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Wat, Onur heeft geen voorraad?
quote:Op donderdag 25 december 2008 12:35 schreef Etcetera het volgende:
Goedemorgen
Vrolijk Kerstfeest allemaal
Eet smakelijkquote:Op donderdag 25 december 2008 12:53 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ga brunchen
Is er iets met je sig dan?quote:
quote:Op woensdag 24 december 2008 16:39 schreef Adelante het volgende:
Wie heeft dat TR geplaatst over dierenmishandeling?
Ja enorm. En mijn topic is gesloten terwijl die van Nem nog open is! Mods vinden mij niet lievquote:Op donderdag 25 december 2008 13:21 schreef LadyBlack het volgende:
Jullie hebben je echt verveeld gisteravond he
Ik ga oud&nieuw vieren met een groep vrienden, iemand nog leuke spel-ideeėn?
Het Heineken Bierspel doet het altijd goed. Moet je wel even wiet halen.quote:Op donderdag 25 december 2008 13:21 schreef LadyBlack het volgende:
Baas boven baasquote:Op donderdag 25 december 2008 13:22 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ja enorm. En mijn topic is gesloten terwijl die van Nem nog open is! Mods vinden mij niet liev
Dat is best leuk ja!quote:Op donderdag 25 december 2008 13:22 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ja enorm. En mijn topic is gesloten terwijl die van Nem nog open is! Mods vinden mij niet liev
Spelidee: als de groep groot genoeg is kan je gaan Weerwolven
Ja ik moet je eerlijk bekennen dat ik het ook al 5 jaar niet meer gespeeld heb geloof ikquote:Op donderdag 25 december 2008 13:24 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Dat is best leuk ja!
Nem's voorstel slaat iets minder goed aan bij die groep gok ikniet in de laatste plaats omdat de helft geen bier drinkt en er eentje hoogzwanger is
Wat, het bierspel?quote:Op donderdag 25 december 2008 13:29 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ben overigens nog wel benieuwd wat het voor spel is?
Verder is het (in elk geval met de groep waar ik het het meest mee heb gespeeld) een kwestie van vals beschuldigen om onzinnige redenen, slap ouwehoeren, alibi's verzinnen en willekeurig op mensen stemmen. Tof spel!quote:Op donderdag 25 december 2008 13:34 schreef Etcetera het volgende:
Ik denk weerwolven![]()
je hebt 2 groepen, weerwolven en dorpsbewoners, en een paar bijzondere rollen. Weerwolven proberen dorpsbewoners af te maken en vice versa. Groep die overblijft heeft gewonnen(en verder weet ik het ook niet precies
)
Dat ga ik opzoekenquote:Op donderdag 25 december 2008 13:40 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ook erg tof: How to host a murder. Nadelen: je moet er precies met zoveel spelers voor zijn (meestal acht) en omdat het verhaal van te voren min of meer vast ligt kan je het spel eigenlijk maar 1 keer spelen, daarna weet je wie de dader is.
Bij dat spel krijgt iedereen een boekje met informatie over je karakter, dingen die je moet onthullen en dingen die je verborgen moet proberen te houden. Ook erg leuk
Mwah, niet echt hoor. Er zitten wel wat kaarten en een bord bij, maar het boekje is een stuk belangrijker. Het is gemaakt om tijdens een diner te spelen. Tussen de gangen door kan je dan nieuwe informatie lezen en tijdens het eten navraag doen bij je medespelersquote:Op donderdag 25 december 2008 13:41 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat ga ik opzoeken
-edit- oh, het is een bord/kaart/papierspel![]()
Ik bedoel maar te zeggen dat ik het in de winkel moet gaan kopen. Dat ga ik dus niet redden voor een zaterdag.quote:Op donderdag 25 december 2008 13:43 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Mwah, niet echt hoor. Er zitten wel wat kaarten en een bord bij, maar het boekje is een stuk belangrijker. Het is gemaakt om tijdens een diner te spelen. Tussen de gangen door kan je dan nieuwe informatie lezen en tijdens het eten navraag doen bij je medespelers
Yep, minimaal 8, maximaal 18. Met een uitbreiding is het op mysterieuze wijze mogelijk om het met 200 man te spelen.quote:Op donderdag 25 december 2008 13:43 schreef LadyBlack het volgende:
Ik zit even te denken met hoeveel mensen we zijn..... ik denk 11 of 12 mensen. Daar moet je in elk geval mee kunnen weerwolven toch?
Zaterdag zijn er weer winkels open, dan lukt het misschien. Via internet kan je ook PDF-versies kopen en misschien ergens ook wel een gratis trial downloadenquote:Op donderdag 25 december 2008 13:44 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik bedoel maar te zeggen dat ik het in de winkel moet gaan kopen. Dat ga ik dus niet redden voor een zaterdag.
Op zich is die perfect want er zijn 2 vrouwen bij en bij de "cast" ookquote:Op donderdag 25 december 2008 13:49 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Gratis murder mystery game, voor zeven personen. Ik weet niet of dit een goede is. Waarschijnlijk zijn de officiėle versies beter, maar ook duurder en nu niet te krijgen
Nee, ik heb me goed weten te vermaken.quote:Op donderdag 25 december 2008 13:21 schreef LadyBlack het volgende:
Vriendin van je?quote:Op donderdag 25 december 2008 12:41 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Wij zouden hier gisteravond een stamppotbuffet eten, maar dat is nog maar even opgeschoven naar vanavond wanneer ik misschien wel weer wat kan eten
Heb wel een klein stukje kerststol gehad vanochtend
Juistemquote:Op woensdag 24 december 2008 23:06 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Pangsit goreng, zijn dat van die driehoekige stukken bladerdeeg met een klein beetje vlees er in? Zo ja, dat was hetgene waarvan ik de naam niet wist
Ah, onmisbaar dusquote:Op donderdag 25 december 2008 15:37 schreef iamredleader het volgende:
Lapjes stof van ongeveer 30x30 centimeter. Je legt ze onder de baby als ze kwijlen, als bescherming voor je kleding als ze een boertje moeten doen en zijn goed wasbaar
quote:Op donderdag 25 december 2008 16:02 schreef Yurithemaster het volgende:
Zalig kerstfeest![]()
![]()
(kerstgezeur
)
Blij dat we hier alleen aan lekker vol vreten doen en geen andere rituelenquote:Op donderdag 25 december 2008 16:09 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Jij ook vrolijk kerstfeest Yuri
fijn is dat he?quote:Op donderdag 25 december 2008 16:49 schreef LadyBlack het volgende:
Wij hier ook
Of nouja, de rest danik hou me bij beschuitjes met kaas en slappe thee......
Ja best wel. Heb gewoon rustig aan gedaan, kerstborrel overgeslagen en veel slapen. Maarja, zolang ik niet dood neerval blijf ik meestal wel doorgaanquote:Op donderdag 25 december 2008 17:10 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb eigenlijk goede hoop dat ik morgen met een paar paracetamolletjes voldoende fit ben om naar Groningen te rijden, het was gisteren even heftig en vandaag heb ik weinig energie, maar ik ben ook wel eens zieker geweest, echt dat je 3 dagen niks kunt eten...
Zulke verhalen heb ik hier ook wel gehoord, dus dat ging ook rond blijkbaarIedereen alweer hersteld daarvan?
Dankjewelquote:Op donderdag 25 december 2008 20:42 schreef wyccie het volgende:
Ik ben niet ziek.![]()
Beterschap LB. Wel een voordeel: jij hoeft niet af te vallen in het nieuwe jaar.
quote:Tv kijken op Kerstdagen is funest voor je make up. Echt bij élk programma heb ik gehuild.
Heb altijd een strondhekel aan kerstfilmsquote:Op donderdag 25 december 2008 20:42 schreef wyccie het volgende:
Ik ben niet ziek.![]()
Beterschap LB. Wel een voordeel: jij hoeft niet af te vallen in het nieuwe jaar.
Tv kijken op Kerstdagen is funest voor je make up. Echt bij élk programma heb ik gehuild.
Je hebt de Eucharistieviering gekeken?quote:Op donderdag 25 december 2008 20:42 schreef wyccie het volgende:
Ik ben niet ziek.![]()
Tv kijken op Kerstdagen is funest voor je make up. Echt bij élk programma heb ik gehuild.
quote:Op donderdag 25 december 2008 21:18 schreef Nembrionic het volgende:
Je hebt de Eucharistieviering gekeken?
Daarom wil ik 'm ook graag zienquote:Op donderdag 25 december 2008 21:37 schreef wyccie het volgende:
The Princess Bride is erg leuk, Etcie. Zeker een keer kijken dus.
Lord of the rings is nu op tv.
De ER Kerstafleveringen zijn altijd wel goed jaquote:Op donderdag 25 december 2008 21:27 schreef wyccie het volgende:
[..]
A Christmas Carrol of iets dergelijks (Met Kelsey Grammer)
All you need is Love kerstspecial
Nederland Helpt
ER
The man who saved Christmas
Princess Bride
Ik heb trouwens niet gehuild bij Man bijt Hond.
Jammer voor je. Het winnende lot is in handen van m'n vriendquote:Op donderdag 25 december 2008 22:07 schreef Whiteguy het volgende:
Hier staat cribs marathon aan.
Voor het geval ik de staatsloterij win.. even wat inspiratie opdoen.
Doe ik niet echt aan. Als het per se op 1 januari moet is het niet dringend genoeg om direct te verbeteren, kan je het net zo goed niet doen.quote:Op vrijdag 26 december 2008 01:06 schreef Nembrionic het volgende:
Wat zijn trouwens de goede voornemens?
Ik doe er meestal niet aan maar ik zit nu hard na te denken of en wat ik ga doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |