Ik ben heul geen 45quote:Op donderdag 25 december 2008 01:35 schreef Etcetera het volgende:
en je bedoeling van je topic is...
dat we medelijden met je krijgen
quote:Op donderdag 25 december 2008 01:35 schreef Wickedangel het volgende:
Het treurigste dat ik kan verzinnen, is op tweede kerstdag naar Ikea rijden omdat je je zo verveelt... en dan blijkt ie gesloten te zijn.
Verdomme, nok es met dit recalcitrante gedoe! Post iets dat meer met het topic te maken heeft en anders opbokken!quote:Op donderdag 25 december 2008 01:37 schreef Etcetera het volgende:
nee die gast ging ja doodje bent zeker het zielige zoontje
Dat dus. Egoist.quote:Op donderdag 25 december 2008 01:38 schreef Nembrionic het volgende:
Het meest treurige vind ik nog wel dat er kindjes in Afrika verhongeren en die lul uit de OP laat ieder jaar zo'n Happy Meal staan. Wat ben je dan voor lul? Je kan je kind toch ook op een andere manier gedenken?
ik zeg gewoon wat ik denkquote:Op donderdag 25 december 2008 01:38 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Verdomme, nok es met dit recalcitrante gedoe! Post iets dat meer met het topic te maken heeft en anders opbokken!
Hoeveel eten gooi jij in een week weg? Dat tikt ook aan hoor!quote:Op donderdag 25 december 2008 01:38 schreef Nembrionic het volgende:
Het meest treurige vind ik nog wel dat er kindjes in Afrika verhongeren en die lul uit de OP laat ieder jaar zo'n Happy Meal staan. Wat ben je dan voor lul? Je kan je kind toch ook op een andere manier gedenken?
Miep miep miep miep miep...quote:Op donderdag 25 december 2008 01:40 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik zeg gewoon wat ik denkdat jij daar niet tegenkan
welkom op fok
opsturen is ook weer zoiets hequote:Op donderdag 25 december 2008 01:40 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Hoeveel eten gooi jij in een week weg? Dat tikt ook aan hoor!
Deze post vind ik ook erg treurigquote:Op donderdag 25 december 2008 01:40 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ja, kunnen ze voor een jaar champignonnensoep etenquote:Op donderdag 25 december 2008 01:43 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
opsturen is ook weer zoiets he
quote:Op donderdag 25 december 2008 01:43 schreef HeyFreak het volgende:
Ik probeer wel iets te verzinnen, maar ik kom niet verder dan mijn bolletje ijs die van het hoorntje was gevallen
dat is dan natuurlijk ook niet niksquote:Op donderdag 25 december 2008 01:43 schreef HeyFreak het volgende:
Ik probeer wel iets te verzinnen, maar ik kom niet verder dan mijn bolletje ijs die van het hoorntje was gevallen
quote:Op donderdag 25 december 2008 01:40 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
wedden dat TS zo'n geitenwollensokkenpvvstemmer is die dat doetquote:Op donderdag 25 december 2008 01:43 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
opsturen is ook weer zoiets he
Het zou me niet verbazen als McVoer na een paar dagen beter gaat ruiken, maar dat terzijdequote:Op donderdag 25 december 2008 01:46 schreef Etcetera het volgende:
[..]
[..]
wedden dat TS zo'n geitenwollensokkenpvvstemmer is die dat doetlamme zak
en niet nadenken aan de mensen bij de post, die denken dat ze een bom binnen hebben kregen (vanwege de stank), zodat ze de politie bellen, het leger ingeschakeld wordt, gebouw ontruimd, overal paniek...
Weet je wel wat dat kost man!!!
Wat voor smaak?quote:Op donderdag 25 december 2008 01:43 schreef HeyFreak het volgende:
vanille, die was het goedkoopst en we hadden het niet zo breed....quote:
Met de smaak van teleurstellingquote:Op donderdag 25 december 2008 01:50 schreef HeyFreak het volgende:
[..]
vanille, die was het goedkoopst en we hadden het niet zo breed....
maar ik heb het hoorntje nog wel opgegeten
Dat heb ik met dit topic ookquote:Op donderdag 25 december 2008 01:59 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Met de smaak van teleurstelling
Zonde van je tijd.quote:Op donderdag 25 december 2008 01:35 schreef Wickedangel het volgende:
Het treurigste dat ik kan verzinnen, is op tweede kerstdag naar Ikea rijden omdat je je zo verveelt... en dan blijkt ie gesloten te zijn.
Oh, zhe-devilll is het treurigste dat ik an verzinnen op Kerstquote:Op donderdag 25 december 2008 02:01 schreef zhe-devilll het volgende:
Gaan wandelen op straat terwijl iedereen gezellig binnen zit...
huillllllllll
tis net hithcock the birdssssssssss
Ik wens voor jou voor het nieuwe jaar een leukere avatar!quote:Op donderdag 25 december 2008 02:03 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh, zhe-devilll is het treurigste dat ik an verzinnen op Kerst
Geen idee. Je kunt het proberen.quote:Op donderdag 25 december 2008 01:38 schreef LudoSanders het volgende:
Is de McDonalds gewoon open trouwens?
Omdat het Kerst is zeg ik "ja".quote:Op donderdag 25 december 2008 02:05 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Ik wens voor jou voor het nieuwe jaar een leukere avatar!
is dah nie lief?
Lief!!!!!!!quote:Op donderdag 25 december 2008 02:06 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Omdat het Kerst is zeg ik "ja".
quote:Op donderdag 25 december 2008 01:37 schreef Nembrionic het volgende:
Lijkt wel een beetje op Stan van Eminem.
quote:Op donderdag 25 december 2008 02:04 schreef Siniti het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
BAAAAAAAAAWW
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |