Maakt niet uit. Google legt zelf de link tussen geitenwollensokken en sandalen. Oftewel, vegetariers.quote:Op donderdag 25 december 2008 01:55 schreef GeileSoeplepel het volgende:
Verwante zoekopdracht (ik typte bijna sokopdracht) is nog altijd iets anders dan "bedoelde u?"
Trouwens, teveel in KLB dat topic over mannelijke vegetariërs gelezen?
Nee.quote:Edit: ik ben trouwens nieuwsgieriger naar wat je zo probeert te verbergen
Oh fuck, daar hebben we de eerste grijsaard alquote:
Ik doe nog wel zo m'n bestquote:
Ehm, wat?quote:Op donderdag 25 december 2008 02:01 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh fuck, daar hebben we de eerste grijsaard al
Ik wist gewoon dat er één FireFucker/Apple Fanboy/superhomo iets zou gaan zeggen over Chromequote:Op donderdag 25 december 2008 02:07 schreef RacerDKB het volgende:
Verkapt ''kijk-mij-eens-Chrome-gebruiken''-topic.
Dat jij zo'n vieze vegetarier bent!quote:Op donderdag 25 december 2008 02:07 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Ik doe nog wel zo m'n best
[..]
Ehm, wat?
Hahahahahaquote:Op donderdag 25 december 2008 02:10 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat jij zo'n vieze vegetarier bent!
Is dit niet dubbelop?quote:
Was da?quote:Op donderdag 25 december 2008 02:07 schreef RacerDKB het volgende:
Verkapt ''kijk-mij-eens-Chrome-gebruiken''-topic.
Excuses, het was al laat.quote:
Lurken in late kuttopics.quote:Op donderdag 25 december 2008 11:16 schreef Athmozz het volgende:
hoe kom jij erop op een dergelijk uur foto's van geitewollensokken te gaan opzoeken
Quote FTWquote:Op donderdag 25 december 2008 11:16 schreef Nembrionic het volgende:
Lurken is late kuttopics.
Wie is hier verbaasd? Er is maar één baas en dat ben ik.quote:Op donderdag 25 december 2008 12:28 schreef Hammer-of-Thor het volgende:
Dit is net zoiets als 'baard' opzoeken met google en je erover verbazen dat 'snor' als verwante zoekopdracht gegeven wordt
dus jij bent de Baas?quote:Op donderdag 25 december 2008 12:29 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wie is hier verbaasd? Er is maar één baas en dat ben ik.
omfgquote:Op donderdag 25 december 2008 16:07 schreef Nielsch het volgende:
Dus iedereen die sandalen draagt is vegetarier? Was Jezus ook een vegetarier? Die gast at toch vis. Ik draag ook wel eens sandalen, ben ik dan ook vegetarier, ook al eet ik dagelijks vlees? Wat een kuttopic zeg.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |