quote:Op donderdag 25 december 2008 12:29 schreef Nembrionic het volgende:
Hier nog niet in ieder geval en als ik zo naar de voorraad kijk dan zal het ook geen fabuleuze boel worden
Wat, Onur heeft geen voorraad?quote:Op donderdag 25 december 2008 12:29 schreef Nembrionic het volgende:
Hier nog niet in ieder geval en als ik zo naar de voorraad kijk dan zal het ook geen fabuleuze boel worden
Jawel, maar geen fabuleuze itemsquote:Op donderdag 25 december 2008 12:42 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Wat, Onur heeft geen voorraad?
quote:Op donderdag 25 december 2008 12:35 schreef Etcetera het volgende:
Goedemorgen
Vrolijk Kerstfeest allemaal
Eet smakelijkquote:Op donderdag 25 december 2008 12:53 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ga brunchen
Is er iets met je sig dan?quote:
quote:Op woensdag 24 december 2008 16:39 schreef Adelante het volgende:
Wie heeft dat TR geplaatst over dierenmishandeling?
Ja enorm. En mijn topic is gesloten terwijl die van Nem nog open is! Mods vinden mij niet lievquote:Op donderdag 25 december 2008 13:21 schreef LadyBlack het volgende:
Jullie hebben je echt verveeld gisteravond he
Ik ga oud&nieuw vieren met een groep vrienden, iemand nog leuke spel-ideeën?
Het Heineken Bierspel doet het altijd goed. Moet je wel even wiet halen.quote:Op donderdag 25 december 2008 13:21 schreef LadyBlack het volgende:
Baas boven baasquote:Op donderdag 25 december 2008 13:22 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ja enorm. En mijn topic is gesloten terwijl die van Nem nog open is! Mods vinden mij niet liev
Dat is best leuk ja!quote:Op donderdag 25 december 2008 13:22 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ja enorm. En mijn topic is gesloten terwijl die van Nem nog open is! Mods vinden mij niet liev
Spelidee: als de groep groot genoeg is kan je gaan Weerwolven
Ja ik moet je eerlijk bekennen dat ik het ook al 5 jaar niet meer gespeeld heb geloof ikquote:Op donderdag 25 december 2008 13:24 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Dat is best leuk ja!
Nem's voorstel slaat iets minder goed aan bij die groep gok ikniet in de laatste plaats omdat de helft geen bier drinkt en er eentje hoogzwanger is
Wat, het bierspel?quote:Op donderdag 25 december 2008 13:29 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ben overigens nog wel benieuwd wat het voor spel is?
Verder is het (in elk geval met de groep waar ik het het meest mee heb gespeeld) een kwestie van vals beschuldigen om onzinnige redenen, slap ouwehoeren, alibi's verzinnen en willekeurig op mensen stemmen. Tof spel!quote:Op donderdag 25 december 2008 13:34 schreef Etcetera het volgende:
Ik denk weerwolven![]()
je hebt 2 groepen, weerwolven en dorpsbewoners, en een paar bijzondere rollen. Weerwolven proberen dorpsbewoners af te maken en vice versa. Groep die overblijft heeft gewonnen(en verder weet ik het ook niet precies
)
Dat ga ik opzoekenquote:Op donderdag 25 december 2008 13:40 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ook erg tof: How to host a murder. Nadelen: je moet er precies met zoveel spelers voor zijn (meestal acht) en omdat het verhaal van te voren min of meer vast ligt kan je het spel eigenlijk maar 1 keer spelen, daarna weet je wie de dader is.
Bij dat spel krijgt iedereen een boekje met informatie over je karakter, dingen die je moet onthullen en dingen die je verborgen moet proberen te houden. Ook erg leuk
Mwah, niet echt hoor. Er zitten wel wat kaarten en een bord bij, maar het boekje is een stuk belangrijker. Het is gemaakt om tijdens een diner te spelen. Tussen de gangen door kan je dan nieuwe informatie lezen en tijdens het eten navraag doen bij je medespelersquote:Op donderdag 25 december 2008 13:41 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat ga ik opzoeken
-edit- oh, het is een bord/kaart/papierspel![]()
Ik bedoel maar te zeggen dat ik het in de winkel moet gaan kopen. Dat ga ik dus niet redden voor een zaterdag.quote:Op donderdag 25 december 2008 13:43 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Mwah, niet echt hoor. Er zitten wel wat kaarten en een bord bij, maar het boekje is een stuk belangrijker. Het is gemaakt om tijdens een diner te spelen. Tussen de gangen door kan je dan nieuwe informatie lezen en tijdens het eten navraag doen bij je medespelers
Yep, minimaal 8, maximaal 18. Met een uitbreiding is het op mysterieuze wijze mogelijk om het met 200 man te spelen.quote:Op donderdag 25 december 2008 13:43 schreef LadyBlack het volgende:
Ik zit even te denken met hoeveel mensen we zijn..... ik denk 11 of 12 mensen. Daar moet je in elk geval mee kunnen weerwolven toch?
Zaterdag zijn er weer winkels open, dan lukt het misschien. Via internet kan je ook PDF-versies kopen en misschien ergens ook wel een gratis trial downloadenquote:Op donderdag 25 december 2008 13:44 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik bedoel maar te zeggen dat ik het in de winkel moet gaan kopen. Dat ga ik dus niet redden voor een zaterdag.
Op zich is die perfect want er zijn 2 vrouwen bij en bij de "cast" ookquote:Op donderdag 25 december 2008 13:49 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Gratis murder mystery game, voor zeven personen. Ik weet niet of dit een goede is. Waarschijnlijk zijn de officiële versies beter, maar ook duurder en nu niet te krijgen
Nee, ik heb me goed weten te vermaken.quote:Op donderdag 25 december 2008 13:21 schreef LadyBlack het volgende:
Vriendin van je?quote:Op donderdag 25 december 2008 12:41 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Wij zouden hier gisteravond een stamppotbuffet eten, maar dat is nog maar even opgeschoven naar vanavond wanneer ik misschien wel weer wat kan eten
Heb wel een klein stukje kerststol gehad vanochtend
Juistemquote:Op woensdag 24 december 2008 23:06 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Pangsit goreng, zijn dat van die driehoekige stukken bladerdeeg met een klein beetje vlees er in? Zo ja, dat was hetgene waarvan ik de naam niet wist
Ah, onmisbaar dusquote:Op donderdag 25 december 2008 15:37 schreef iamredleader het volgende:
Lapjes stof van ongeveer 30x30 centimeter. Je legt ze onder de baby als ze kwijlen, als bescherming voor je kleding als ze een boertje moeten doen en zijn goed wasbaar
quote:Op donderdag 25 december 2008 16:02 schreef Yurithemaster het volgende:
Zalig kerstfeest![]()
![]()
(kerstgezeur
)
Blij dat we hier alleen aan lekker vol vreten doen en geen andere rituelenquote:Op donderdag 25 december 2008 16:09 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Jij ook vrolijk kerstfeest Yuri
fijn is dat he?quote:Op donderdag 25 december 2008 16:49 schreef LadyBlack het volgende:
Wij hier ook
Of nouja, de rest danik hou me bij beschuitjes met kaas en slappe thee......
Ja best wel. Heb gewoon rustig aan gedaan, kerstborrel overgeslagen en veel slapen. Maarja, zolang ik niet dood neerval blijf ik meestal wel doorgaanquote:Op donderdag 25 december 2008 17:10 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb eigenlijk goede hoop dat ik morgen met een paar paracetamolletjes voldoende fit ben om naar Groningen te rijden, het was gisteren even heftig en vandaag heb ik weinig energie, maar ik ben ook wel eens zieker geweest, echt dat je 3 dagen niks kunt eten...
Zulke verhalen heb ik hier ook wel gehoord, dus dat ging ook rond blijkbaarIedereen alweer hersteld daarvan?
Dankjewelquote:Op donderdag 25 december 2008 20:42 schreef wyccie het volgende:
Ik ben niet ziek.![]()
Beterschap LB. Wel een voordeel: jij hoeft niet af te vallen in het nieuwe jaar.
quote:Tv kijken op Kerstdagen is funest voor je make up. Echt bij élk programma heb ik gehuild.
Heb altijd een strondhekel aan kerstfilmsquote:Op donderdag 25 december 2008 20:42 schreef wyccie het volgende:
Ik ben niet ziek.![]()
Beterschap LB. Wel een voordeel: jij hoeft niet af te vallen in het nieuwe jaar.
Tv kijken op Kerstdagen is funest voor je make up. Echt bij élk programma heb ik gehuild.
Je hebt de Eucharistieviering gekeken?quote:Op donderdag 25 december 2008 20:42 schreef wyccie het volgende:
Ik ben niet ziek.![]()
Tv kijken op Kerstdagen is funest voor je make up. Echt bij élk programma heb ik gehuild.
quote:Op donderdag 25 december 2008 21:18 schreef Nembrionic het volgende:
Je hebt de Eucharistieviering gekeken?
Daarom wil ik 'm ook graag zienquote:Op donderdag 25 december 2008 21:37 schreef wyccie het volgende:
The Princess Bride is erg leuk, Etcie. Zeker een keer kijken dus.
Lord of the rings is nu op tv.
De ER Kerstafleveringen zijn altijd wel goed jaquote:Op donderdag 25 december 2008 21:27 schreef wyccie het volgende:
[..]
A Christmas Carrol of iets dergelijks (Met Kelsey Grammer)
All you need is Love kerstspecial
Nederland Helpt
ER
The man who saved Christmas
Princess Bride
Ik heb trouwens niet gehuild bij Man bijt Hond.
Jammer voor je. Het winnende lot is in handen van m'n vriendquote:Op donderdag 25 december 2008 22:07 schreef Whiteguy het volgende:
Hier staat cribs marathon aan.
Voor het geval ik de staatsloterij win.. even wat inspiratie opdoen.
Doe ik niet echt aan. Als het per se op 1 januari moet is het niet dringend genoeg om direct te verbeteren, kan je het net zo goed niet doen.quote:Op vrijdag 26 december 2008 01:06 schreef Nembrionic het volgende:
Wat zijn trouwens de goede voornemens?
Ik doe er meestal niet aan maar ik zit nu hard na te denken of en wat ik ga doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |