Je voelt nattigheid ?quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:32 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ik word pislink van die tong.
Ik voel het aan mijn water, ik hou het niet droog.quote:
Ah, onze nieuwste Hooler.quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:44 schreef sezten het volgende:
TVP en 1 goedeavond!
Zolang je je hoofd maar boven water houdtquote:Op dinsdag 23 december 2008 23:36 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ik voel het aan mijn water, ik hou het niet droog.
Heul nietquote:Op dinsdag 23 december 2008 23:46 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ah, onze nieuwste Hooler.
Die is nog nat achter zijn oren.
Het water staat me aan de lippen op dit moment.quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:46 schreef borisz het volgende:
[..]
Zolang je je hoofd maar boven water houdt
Wat heeft Ray wat wij niet hebben danquote:Op dinsdag 23 december 2008 23:58 schreef DaMart het volgende:
Ook in dit deel kom ik weer buurten, speciaal voor Ray!.
En omdat ik het stiekem best gezellig vind.
Martjequote:Op dinsdag 23 december 2008 23:58 schreef DaMart het volgende:
Ook in dit deel kom ik weer buurten, speciaal voor Ray!.
En omdat ik het stiekem best gezellig vind.
quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:59 schreef Bluezz het volgende:
[..]
MartjeTis gezellig hier, wel een beetje koud.
Gevraagd of ik vaker wil langskomenquote:Op dinsdag 23 december 2008 23:59 schreef sjimz het volgende:
[..]
Wat heeft Ray wat wij niet hebben dan
Ik vind het best een aangenaam temperatuurtje hier hoor... maar ik heb het sowieso niet snel koudquote:Op dinsdag 23 december 2008 23:59 schreef Bluezz het volgende:
[..]
MartjeTis gezellig hier, wel een beetje koud.
U vraagt, ik geefquote:Op woensdag 24 december 2008 00:02 schreef Memento-Mori het volgende:
doe m,ij maar n biertje ik ben kapot
quote:
quote:
En een Guinness voor sjimz.quote:Op woensdag 24 december 2008 00:25 schreef sjimz het volgende:
sezten, je faalt hopeloos.
Nee, aan een user als EC kan jij een voorbeeld nemen!quote:Op woensdag 24 december 2008 00:27 schreef DaMart het volgende:
Heb je hier wel wat aan, sjimz?
[ afbeelding ]
Zorg er dan lekker zelf voorquote:
Ja, als niet-bierdrinker weet ik natuurlijk ook niet wat het beste bier isquote:Op woensdag 24 december 2008 00:53 schreef sjimz het volgende:
[..]
Nee, aan een user als EC kan jij een voorbeeld nemen!
EC
Geeft niet, iedereen mag fouten maken.quote:Op woensdag 24 december 2008 00:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, als niet-bierdrinker weet ik natuurlijk ook niet wat het beste bier is.
Het is gewoon Heineken, laat hun maar lullen.quote:Op woensdag 24 december 2008 00:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, als niet-bierdrinker weet ik natuurlijk ook niet wat het beste bier is.
Gelukkig maar. Het is al zo verwarrend, al die soorten en dan heeft iedereen ook nog eens een andere voorkeurquote:Op woensdag 24 december 2008 00:55 schreef sjimz het volgende:
[..]
Geeft niet, iedereen mag fouten maken.
Jij mag van de wet nog niet eens bier drinken volgens mij!quote:Op woensdag 24 december 2008 00:55 schreef sezten het volgende:
[..]
Het is gewoon Heineken, laat hun maar lullen.
Grolsch zal het inderdaad niet zijn... want je hebt bier en je hebt Grolsch!quote:Op woensdag 24 december 2008 00:55 schreef sezten het volgende:
[..]
Toevallig mag ik dat al 1,5 jaarquote:Op woensdag 24 december 2008 00:56 schreef sjimz het volgende:
[..]
Jij mag van de wet nog niet eens bier drinken volgens mij!
quote:Op woensdag 24 december 2008 00:55 schreef sezten het volgende:
[..]
Dat is onwaar!quote:Op woensdag 24 december 2008 00:58 schreef sjimz het volgende:
[..]
Zozo al bijna 18 jaar!
Dus EC had gelijk.
Je bent nog nat achter de oren.
Leer het me. Kan ik het retourtje kelder bij jou kopen?quote:Op woensdag 24 december 2008 00:59 schreef borisz het volgende:
[..]
![]()
Je hebt echt nog een hoop te leren.
Keldertje kan alleen op invitatie van SCH.quote:Op woensdag 24 december 2008 01:02 schreef sezten het volgende:
[..]
Dat is onwaar!
[..]
Leer het me. Kan ik het retourtje kelder bij jou kopen?
Laten we de schuld dan maar afschuiven op mijn onvolgroeide smaakpupillenquote:Op woensdag 24 december 2008 01:05 schreef borisz het volgende:
[..]
Keldertje kan alleen op invitatie van SCH.
Over bier kan ik je wel wat vertellen.
Les 1: Heineken is geen lekker bier.
quote:Op woensdag 24 december 2008 01:08 schreef sjimz het volgende:
[..]
Heineken is wat uit je leuter komt als je het uur daarvoor echt bier hebt gedronken.
Hihi, malleuuurd!quote:Op woensdag 24 december 2008 01:10 schreef Messenga het volgende:
[..]
Your Gay
Vandaar dat je wel met SCH meewilde..
Ik zie hem eens een toto posten maar waar die nu is geen idee.quote:Op woensdag 24 december 2008 12:39 schreef Bluezz het volgende:
Zeg, waar is Ailantsjie gebleven eigenlijk, post hij nog wel op fok??
Minder, ben sinds gisteren officieel overspannen en moet van de dokter 1 leuke activiteit per dag doen. Ga je mee bowlen?quote:Op woensdag 24 december 2008 11:32 schreef Bos81 het volgende:
En daar?
Hij is nu op CRquote:Op woensdag 24 december 2008 12:39 schreef Bluezz het volgende:
Zeg, waar is Ailantsjie gebleven eigenlijk, post hij nog wel op fok??
Deal. Kom me maar ophalen.quote:Op woensdag 24 december 2008 12:49 schreef SCH het volgende:
[..]
Minder, ben sinds gisteren officieel overspannen en moet van de dokter 1 leuke activiteit per dag doen. Ga je mee bowlen?
Fok!ken telt zeker niet hequote:Op woensdag 24 december 2008 12:49 schreef SCH het volgende:
[..]
Minder, ben sinds gisteren officieel overspannen en moet van de dokter 1 leuke activiteit per dag doen. Ga je mee bowlen?
quote:Op woensdag 24 december 2008 00:53 schreef sjimz het volgende:
[..]
Nee, aan een user als EC kan jij een voorbeeld nemen!
EC
Smaakpupillenquote:Op woensdag 24 december 2008 01:08 schreef sezten het volgende:
[..]
Laten we de schuld dan maar afschuiven op mijn onvolgroeide smaakpupillen
Die zitten op me tong volgens mamaquote:
Pupillen zitten in je ogen lieverd. Papillen op je tong.quote:Op woensdag 24 december 2008 14:20 schreef sezten het volgende:
[..]
Die zitten op me tong volgens mama![]()
En goeiemorgen hools!
quote:Op woensdag 24 december 2008 14:24 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Pupillen zitten in je ogen lieverd. Papillen op je tong.
Moet je je mama maar verbeterenquote:Op woensdag 24 december 2008 14:26 schreef sezten het volgende:
[..]
Toch zal ik smaakpupillen blijven zeggen omdat me dat aangeleerd is
Maar dan ligt het aan mijn Papillen
Die is wel leuk voor TTK... post jij hem of zal ik het doen?quote:Op woensdag 24 december 2008 14:03 schreef EnGCatjuh het volgende:
Mogguh!
[..]We zijn weer vriendjes!
[..]
Smaakpupillen
De cover geeft me de indruk dat dit een CD is met afgeschreven Nederlandse artiesten die Engelstalige kersthits in het Nederlands laten horen.quote:Op woensdag 24 december 2008 16:56 schreef methodmich het volgende:
Middag!
Rondje op kosten van Super Lopes!
Lopes vrijwel zeker naar Dordrecht
Deze ook maar even weer gepakt voor de CD-speler de komende twee dagen:
[ afbeelding ]
Nee hoor.quote:Op woensdag 24 december 2008 17:13 schreef Bos81 het volgende:
[..]
De cover geeft me de indruk dat dit een CD is met afgeschreven Nederlandse artiesten die Engelstalige kersthits in het Nederlands laten horen.
quote:Nr Titels/namen Tijd
1. Happy X-mas (war is over)
componist: John Lennon ; componist: Yoko Ono ; uitvoerende: Daryll-Ann
2. De sney
componist: Daniel Lohues ; uitvoerende: Skik
3. River
componist: Joni Mitchell ; tekstschrijver: Joni Mitchell ; uitvoerende: Bettie Serveert
4. De ezel
componist: Guus Meeuwis ; componist: Ad Kraamer ; uitvoerende: Guus Meeuwis
5. Last Christmas
componist: George Michael ; uitvoerende: Benjamin B
6. Klein hoekje
componist: Wim de Bie ; uitvoerende: Wim de Bie
7. Deze kerstvakantie
componist: L. Moll ; componist: Peter Kops ; uitvoerende: Extince
8. Hanging myself from the tree
componist: Fitzgerald ; uitvoerende: Caesar
9. Hij was maar een neger
componist: Johnny Hoes ; componist: Fred van Dam ; componist: Jean Kraft ; uitvoerende: Robbie Muntz
10. Santa Monica
componist: Liesbeth Esselink ; uitvoerende: Solex
11. Christmas lullaby
componist: Shane McGowan ; uitvoerende: Peter te Bos
12. Sola esta nativitatis Christi
componist: Berend Dubbe Jr. ; uitvoerende: Berend Dubbe Jr.
Dan zal je er vroeg uit moeten (of hopen dat het schema uitloopt)quote:Op woensdag 24 december 2008 20:46 schreef borisz het volgende:
Mijn plaat staat op plaat 140 in de topSR![]()
140 12/31/2008 - 7:00 CHARLY LOWNOISE - WONDERFUL DAYS
Top25quote:Op woensdag 24 december 2008 20:54 schreef Bos81 het volgende:
Jordy van Loon op nummer 1![]()
Deze lijst kan, wil en zal ik niet serieus nemen
Wel jammer.quote:Op woensdag 24 december 2008 20:58 schreef sezten het volgende:
Verbaast me nog dat 'Als we gaan...' er niet bij staat
die van mij in de top 10quote:Op woensdag 24 december 2008 20:46 schreef borisz het volgende:
Mijn plaat staat op plaat 140 in de topSR![]()
140 12/31/2008 - 7:00 CHARLY LOWNOISE - WONDERFUL DAYS
quote:Op woensdag 24 december 2008 22:05 schreef Memento-Mori het volgende:
Eend! heb je weer eens geen bereik?
Veel Geluk!quote:Op woensdag 24 december 2008 23:29 schreef Grulez het volgende:
Moi. 2,5 uur geslapen en zo aan het bier... als dat maar goed komt. Wens me geluk.
Dat 2,5 uur slapen is meer om je over zorgen te maken dan dat bierquote:Op woensdag 24 december 2008 23:29 schreef Grulez het volgende:
Moi. 2,5 uur geslapen en zo aan het bier... als dat maar goed komt. Wens me geluk.
Ik heb dat hele nummer nog nooit gehoord, en dat wil ik graag zo houden, als ik de reacties her en der zo leesquote:Op donderdag 25 december 2008 00:17 schreef RayMania het volgende:
Ik walg van mezelf dat ik dat kutnummer van Jordy van Loon gewoon mee kan zingen.
Pas op 31 december komt die voorbij op 3fmquote:Op donderdag 25 december 2008 00:28 schreef tong80 het volgende:
Ik wil het ook niet horen.
Ikl luister nooit naar muziek op de radio.
quote:Op donderdag 25 december 2008 00:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb dat hele nummer nog nooit gehoord, en dat wil ik graag zo houden, als ik de reacties her en der zo lees.
Wat voor lijst is dat dan ik begrijp het niet.quote:Op donderdag 25 december 2008 00:31 schreef borisz het volgende:
[..]
Pas op 31 december komt die voorbij op 3fm.
Gelukkig maar, anders was ik snel 538 gaan luisteren.
Er zijn de hele week platen aangevraagd voor serious request. Nu worden al die platen gedraaid die de afgelopen week zijn aangevraagd op volgorde van het aantal keren dat ze zijn aangevraagd. Dus Jordy van Loon is de nummer 1 en op plaats 2160 stond En Vogue.quote:Op donderdag 25 december 2008 00:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat voor lijst is dat dan ik begrijp het niet.
Gelukkig nu lekker eerst knallen met Alice Cooper.quote:Op donderdag 25 december 2008 00:40 schreef RayMania het volgende:
Zal Cupido je raken, schreeuw het van de daken.
Wie is Jordy van Loon ?quote:Op donderdag 25 december 2008 00:40 schreef borisz het volgende:
[..]
Er zijn de hele week platen aangevraagd voor serious request. Nu worden al die platen gedraaid die de afgelopen week zijn aangevraagd op volgorde van het aantal keren dat ze zijn aangevraagd. Dus Jordy van Loon is de nummer 1 en op plaats 2160 stond En Vogue.
We zitten vol.quote:Op donderdag 25 december 2008 01:49 schreef Kopbal het volgende:
Hoe moet ik eigenlijk stamgast worden in deze SC, is er nog een ritueel?
Wachten op SCH die je meeneemt naar het keldertje.quote:Op donderdag 25 december 2008 01:49 schreef Kopbal het volgende:
Niet mijn poepertje.quote:Op donderdag 25 december 2008 01:51 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wachten op SCH die je meeneemt naar het keldertje.
We hebben het allemaal moeten ondergaan
Het is ja of neequote:
Jazeker, ontmaagd/groent worden in de Kelder door SCH, die nu in Heerenveen zit.. dus je bent nog ff veiligquote:Op donderdag 25 december 2008 01:49 schreef Kopbal het volgende:
Ik geniet van ze.quote:Op donderdag 25 december 2008 01:53 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Jazeker, ontmaagd/groent worden in de Kelder door SCH, die nu in Heerenveen zit.. dus je bent nog ff veilig![]()
Tong, mijn kids wilden ook tot vervelens toe met 'de pannetjes'en toch was dat altijd leuk.
Lekker nog 4 dagen vrij
Jij ook Kopbal.quote:Op donderdag 25 december 2008 01:55 schreef Kopbal het volgende:
[..]
SCH is op vakantie.![]()
Ik ga ook maar eens naar bed, fijne dagen.
quote:
maar welk toetje heb je nu?quote:Op donderdag 25 december 2008 02:00 schreef tong80 het volgende:
Tong is ook slapen.
Morgen Gourmetten.
Dus moet fit zijn.
Trusten Bluezzen andere Hoolers.
En als jullie dan toch bezig zijn, op die van mij kan ook gestemd worden!quote:Op donderdag 25 december 2008 08:33 schreef FritsVanEgters het volgende:
Goedemorgen hoolers. Fijne kerst.![]()
Vandaag laatste kans om op mijn usericon te stemmen.
Stem jij op mij dan stem ik op jou.quote:Op donderdag 25 december 2008 09:24 schreef DaMart het volgende:
En als jullie dan toch bezig zijn, op die van mij kan ook gestemd worden!
Ik heb al gestemd... op EnGCatjuh.quote:Op donderdag 25 december 2008 09:31 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Stem jij op mij dan stem ik op jou.
Vriendjespolitiekquote:Op donderdag 25 december 2008 09:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb al gestemd... op EnGCatjuh.
quote:Op donderdag 25 december 2008 09:45 schreef FritsVanEgters het volgende:
Goeiemorgen broekie en borisz
Doe jij het maar, ik heb er al 3 gepostquote:Op woensdag 24 december 2008 16:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die is wel leuk voor TTK... post jij hem of zal ik het doen?
Ik doelde meer op de originele taalfouten.quote:Op donderdag 25 december 2008 12:12 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Doe jij het maar, ik heb er al 3 gepost
Kijk, zo vaak kom ik dus in TTKquote:Op donderdag 25 december 2008 12:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik doelde meer op de originele taalfouten.
Hij is zelfs al gebradenquote:Op donderdag 25 december 2008 19:28 schreef -Vaduz- het volgende:
Valt me van je tegen tong, konijntjes.
Nou ja, nu het toch dood is, geniet ervan.
Dubbelquote:Op donderdag 25 december 2008 18:19 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Van 2 tot 6 bij ma geweest. Gourmetten was lekker. De kindjes waren leuk en ik zit vol.
Oh ja en ik kreeg van ma een lekker konijntje mee voor tweede Kerstdag
Bos tochquote:Op donderdag 25 december 2008 20:30 schreef Bos81 het volgende:
Ik heb gewoon Pizza gegeten.
Ja je moet wat in je eentje he.
Ik heb een rotgevoel overgehouden aan dat EKquote:Op donderdag 25 december 2008 20:34 schreef Daniane het volgende:
Ik heb de hele nacht niet kunnen slapen, dus ging ik muziek luisteren.
Heb ik echt heel lang NL - Italië commentaar van Jack van Gelder lopen luisteren...Elke keer als ik 't luister komt dat hele EK gevoel terug word ik helemaal blij zoals na die overwinning toen...
Ik haat aan Arshavin !quote:Op donderdag 25 december 2008 20:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb een rotgevoel overgehouden aan dat EK
Chinees morgen Bosquote:
Ingevuldquote:Op donderdag 25 december 2008 21:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
Cool.
Bos een Kerstdilemma
Het éénmalige feestdagen dilemma topic
Het gewone jaarboek, is een traditie. Dit was het 16e deel inmiddelsquote:Op donderdag 25 december 2008 23:12 schreef RayMania het volgende:
Cool, Sandje.
Dat Ajax jaarboek, is dat van 2007/2008 of dat ene dikke fotoboek?
Dat fotoboek wil ik graag hebben, maar het kost 50,=.
Als de klok weer rond is kan je de top2000 aanzettenquote:Op donderdag 25 december 2008 23:19 schreef tong80 het volgende:
Heel de avondnog geen TV gekeken vanwegenm de bagger.
Lekker Monster Magnet White Stripes Kaiser Chiefs en Queens of the stone age aan het draaien oa.
Nu toch al ?quote:Op donderdag 25 december 2008 23:20 schreef borisz het volgende:
[..]
Als de klok weer rond is kan je de top2000 aanzetten.
Het begint om middernachtquote:Op donderdag 25 december 2008 23:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nu toch al ?
Ik kan de frequentie niet vinden
Ik dacht dat het al was begonnenquote:Op donderdag 25 december 2008 23:22 schreef borisz het volgende:
[..]
Het begint om middernacht
http://www.radio2.nl/page//frequenties voor de frequenties.
Ik word ook nog helemaal blij van de groepsfasequote:Op donderdag 25 december 2008 20:45 schreef Daniane het volgende:
[..]
Ik haat aan Arshavin !
De groepsfase was weldus daar word ik altijd blij van als ik ernaar luister.
ex-agentquote:Op donderdag 25 december 2008 23:25 schreef Happel het volgende:
[..]
Agentje.![]()
![]()
Weinig behoefte om hier mod te zijn trouwens. Wel de tijd voor, maar dat terzijde.
Studentjequote:
Kon je het niet meer aan.quote:
Je hebt het gewoon beide goed zeg.quote:Op donderdag 25 december 2008 23:40 schreef Happel het volgende:
[..]
Kon je het niet meer aan.![]()
Of was je nog zo een jong broekie dat niet wist wat hij wilde. Loopt genoeg van dat jonge grut rond in de Kuip, lachwekkend gewoon.
Die krijg je toch nooit, die moeten dan via Ray komen...quote:Op donderdag 25 december 2008 23:40 schreef sjimz het volgende:
[..]
Wedden voor 10 kratjes bier van wel!
Komt goed danquote:Op donderdag 25 december 2008 23:45 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Die krijg je toch nooit, die moeten dan via Ray komen...
Jij bent inderdaad grootsterk genoeg om Ray in zn enkels te bijten...quote:
Dus kom je het in HOOLS melden!quote:Op vrijdag 26 december 2008 00:02 schreef Kopbal het volgende:
Mijn FM2008 savegame kan ik niet meer openen, net nu ik de CL had gewonnen.
Hij wil uithuilen bij SCH denk ik.quote:
Tsjah, echt veel kan ik er toch niet meer aan doen.quote:
Wat is kopbal af en toe toch een schattig menneke!quote:Op vrijdag 26 december 2008 00:07 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Hij wil uithuilen bij SCH denk ik.
Kunnen ze samen Bambi kijken.
Ik wacht nog op mijn ontgroening met die valse nicht. Zit Bambi ook in het pakket?quote:Op vrijdag 26 december 2008 00:07 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Hij wil uithuilen bij SCH denk ik.
Kunnen ze samen Bambi kijken.
De moeder van Bambi gaat dood.quote:Op vrijdag 26 december 2008 00:08 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Ik wacht nog op mijn ontgroening met die valse nicht. Zit Bambi ook in het pakket?
quote:Op vrijdag 26 december 2008 00:13 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
De moeder van Bambi gaat dood.
Of mocht ik dat niet vertellen?
wie weet ga ik in 2009 welquote:
geslotenquote:
Steeds gekker ze mogen ook niet meer roken op eerste Kerstdagquote:
Herkenbaar maar dan van mijn schoonzusquote:Op vrijdag 26 december 2008 00:41 schreef Ole het volgende:
Ja verdorie, mijn ma begint nu ineens zo'n irritante niet-roker te worden. Toen ze nog rookte pafte ze meer weg dan ik
Kun je nagaan: toen ze zwanger van ons was rookte ze, daarna hebben we als baby, peuter, kleuter, kind, puber etc altijd in de rook gezeten. Ook in de auto en in de caravan en zo..quote:Op vrijdag 26 december 2008 00:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
Herkenbaar maar dan van mijn schoonzus
als dat gaat gebeuren mogen jullie allemaal komen hoor!quote:
Al iemand op het oog?quote:
Niet meteen overdrijven hequote:
Ik blijf lekker bij de buren van 3quote:Op vrijdag 26 december 2008 00:45 schreef tong80 het volgende:
We zitten hier trouwens de aankomende dagen
Top 2000 van 2008 #1
quote:Op vrijdag 26 december 2008 01:05 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik blijf lekker bij de buren van 3.
quote:Op vrijdag 26 december 2008 00:52 schreef Ole het volgende:
als dat gaat gebeuren mogen jullie allemaal komen hoor!
Wat Ray zegt. Die lijst is altijd hetzelfde. Dan liever de lijst van Serious Requestquote:
Een Italiaan was het geloof ik, Ole is gewoon maffiaquote:Op vrijdag 26 december 2008 00:52 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Al iemand op het oog?
En mascottes?
Heb je de top 20 gezien ?quote:Op vrijdag 26 december 2008 01:07 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Wat Ray zegt. Die lijst is altijd hetzelfde. Dan liever de lijst van Serious Request.
Word, tong, word.quote:Op vrijdag 26 december 2008 01:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heb je de top 20 gezien ?
En daar wordt je vrolijk van ?
De hele lijst tongquote:Op vrijdag 26 december 2008 01:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heb je de top 20 gezien ?
En daar wordt je vrolijk van ?
En dat ookquote:Op vrijdag 26 december 2008 01:11 schreef RayMania het volgende:
[..]
Word, tong, word.
Oude muziek gaat na een tijdje vervelen, hoe goed de muziek ook is. Ik heb het allemaal op m'n pc staan, dus als ik het wil luisteren, dan kan het makkelijk. Met nieuwe muziek heb je dat niet en het is altijd leuk om nieuwe muziek te leren kennen.
Word, borisz, word. Argh.quote:Op vrijdag 26 december 2008 01:12 schreef borisz het volgende:
Daar wordt ik over het algemeen toch iets vrolijker van dan bij radio 2. Al ga ik wel zappen zo af en toe
Die had ik toevallig al door, maar het is al laatquote:
quote:
Voor nieuwe muziek moet je inderdaad naar 3-FM luisteren.quote:Op vrijdag 26 december 2008 01:11 schreef RayMania het volgende:
[..]
Word, tong, word.
Oude muziek gaat na een tijdje vervelen, hoe goed de muziek ook is. Ik heb het allemaal op m'n pc staan, dus als ik het wil luisteren, dan kan het makkelijk. Met nieuwe muziek heb je dat niet en het is altijd leuk om nieuwe muziek te leren kennen.
Klopt, de afwisseling is soms wat matigjes.quote:Op vrijdag 26 december 2008 01:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Voor nieuwe muziek moet je inderdaad naar 3-FM luisteren.
Kennen ze één nieuwe band daar moet je een maand naar luisteren.
Jij kan toch uitslapen tot hoe laat je wilt?quote:Op vrijdag 26 december 2008 01:26 schreef tong80 het volgende:
Ik ga ook slapen.
Trusten Bluezz
Ole
En de rest tot morgen.
Jij toch ook op 2e kerstdag?quote:Op vrijdag 26 december 2008 01:34 schreef sezten het volgende:
[..]
Jij kan toch uitslapen tot hoe laat je wilt?
Daar is 3voor12 van Eric Corton altijd ideaal voor, bij de dagwisseling.quote:Op vrijdag 26 december 2008 01:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Voor nieuwe muziek moet je inderdaad naar 3-FM luisteren.
Gelukkig wel.quote:
Precies genoeg gelobbyd, de top 5 krijgt pantoffeltjes tong.quote:Op vrijdag 26 december 2008 03:59 schreef tong80 het volgende:
Fritsvanegters heeft net niet genoeg gelobbyed.
Vierde geworden achter de legende Arcee
Zien we hem nog terug hier ?
Dominee Gremdaat kicks ass.quote:Op donderdag 25 december 2008 22:35 schreef Bluezz het volgende:
http://www.vk.tv/opinie/a(...)zeggen_en_dat_denken
Dominee Gremdaat
Krijg het heen en weer.quote:Op vrijdag 26 december 2008 01:16 schreef RayMania het volgende:
Trusten allemaal. Fijne tweede kerstdag alvast. Behalve in Rotterdam
.
wij vandaag ookquote:Op donderdag 25 december 2008 21:13 schreef borisz het volgende:
Morgen hebben we trouwens struisvogelbiefstuk.
Inderdaad. Hoewel The Hype wel vaker gedraaid mag worden als je het mij vraagtquote:Op vrijdag 26 december 2008 01:38 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Daar is 3voor12 van Eric Corton altijd ideaal voor, bij de dagwisseling.
Ik ook van jouquote:Op vrijdag 26 december 2008 09:01 schreef Happel het volgende:
[..]
Krijg het heen en weer. [ afbeelding ]
Jawel, als ik m'n ogen dicht doe, zie ik zwart. En daar houd ik van.quote:
Heb jij geen poppetjes aan de binnenkant van je ogen?quote:Op vrijdag 26 december 2008 11:55 schreef RayMania het volgende:
[..]
Jawel, als ik m'n ogen dicht doe, zie ik zwart. En daar houd ik van.
Wij vieren het altijd op de Tweede thuis.quote:
Om in een derde topic te melden dat het hier staatquote:Op vrijdag 26 december 2008 13:17 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Wij vieren het altijd op de Tweede thuis.
post het ff hier omdat ze daar net een anti-SC razzia hebben gehouden.![]()
Zeer omslachtig, maar goed..quote:Op vrijdag 26 december 2008 13:42 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Om in een derde topic te melden dat het hier staat![]()
Bleek maar een hype.quote:Op vrijdag 26 december 2008 11:32 schreef EnGCatjuh het volgende:Mogguh!
[..]
Inderdaad. Hoewel The Hype wel vaker gedraaid mag worden als je het mij vraagt
BAMBIIII!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 26 december 2008 14:13 schreef rubbereend het volgende:oi
gisteren een lammetje op, vandaag staat er een hert op het menu
Zwartquote:Op vrijdag 26 december 2008 11:55 schreef RayMania het volgende:
[..]
Jawel, als ik m'n ogen dicht doe, zie ik zwart. En daar houd ik van.
Voordeel van niet getrouwd zijn.quote:Op vrijdag 26 december 2008 14:42 schreef Ole het volgende:
Middag!
Jippie geen verplichte nummers vandaag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |