Er zijn de hele week platen aangevraagd voor serious request. Nu worden al die platen gedraaid die de afgelopen week zijn aangevraagd op volgorde van het aantal keren dat ze zijn aangevraagd. Dus Jordy van Loon is de nummer 1 en op plaats 2160 stond En Vogue.quote:Op donderdag 25 december 2008 00:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat voor lijst is dat dan ik begrijp het niet.
Gelukkig nu lekker eerst knallen met Alice Cooper.quote:Op donderdag 25 december 2008 00:40 schreef RayMania het volgende:
Zal Cupido je raken, schreeuw het van de daken.
Wie is Jordy van Loon ?quote:Op donderdag 25 december 2008 00:40 schreef borisz het volgende:
[..]
Er zijn de hele week platen aangevraagd voor serious request. Nu worden al die platen gedraaid die de afgelopen week zijn aangevraagd op volgorde van het aantal keren dat ze zijn aangevraagd. Dus Jordy van Loon is de nummer 1 en op plaats 2160 stond En Vogue.
We zitten vol.quote:Op donderdag 25 december 2008 01:49 schreef Kopbal het volgende:
Hoe moet ik eigenlijk stamgast worden in deze SC, is er nog een ritueel?
Wachten op SCH die je meeneemt naar het keldertje.quote:Op donderdag 25 december 2008 01:49 schreef Kopbal het volgende:
Niet mijn poepertje.quote:Op donderdag 25 december 2008 01:51 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wachten op SCH die je meeneemt naar het keldertje.
We hebben het allemaal moeten ondergaan
Het is ja of neequote:
Jazeker, ontmaagd/groent worden in de Kelder door SCH, die nu in Heerenveen zit.. dus je bent nog ff veiligquote:Op donderdag 25 december 2008 01:49 schreef Kopbal het volgende:
Ik geniet van ze.quote:Op donderdag 25 december 2008 01:53 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Jazeker, ontmaagd/groent worden in de Kelder door SCH, die nu in Heerenveen zit.. dus je bent nog ff veilig![]()
Tong, mijn kids wilden ook tot vervelens toe met 'de pannetjes'en toch was dat altijd leuk.
Lekker nog 4 dagen vrij
Jij ook Kopbal.quote:Op donderdag 25 december 2008 01:55 schreef Kopbal het volgende:
[..]
SCH is op vakantie.![]()
Ik ga ook maar eens naar bed, fijne dagen.
quote:
maar welk toetje heb je nu?quote:Op donderdag 25 december 2008 02:00 schreef tong80 het volgende:
Tong is ook slapen.
Morgen Gourmetten.
Dus moet fit zijn.
Trusten Bluezzen andere Hoolers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |