Komt goed danquote:Op donderdag 25 december 2008 23:45 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Die krijg je toch nooit, die moeten dan via Ray komen...
Jij bent inderdaad grootsterk genoeg om Ray in zn enkels te bijten...quote:
Dus kom je het in HOOLS melden!quote:Op vrijdag 26 december 2008 00:02 schreef Kopbal het volgende:
Mijn FM2008 savegame kan ik niet meer openen, net nu ik de CL had gewonnen.
Hij wil uithuilen bij SCH denk ik.quote:
Tsjah, echt veel kan ik er toch niet meer aan doen.quote:
Wat is kopbal af en toe toch een schattig menneke!quote:Op vrijdag 26 december 2008 00:07 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Hij wil uithuilen bij SCH denk ik.
Kunnen ze samen Bambi kijken.
Ik wacht nog op mijn ontgroening met die valse nicht. Zit Bambi ook in het pakket?quote:Op vrijdag 26 december 2008 00:07 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Hij wil uithuilen bij SCH denk ik.
Kunnen ze samen Bambi kijken.
De moeder van Bambi gaat dood.quote:Op vrijdag 26 december 2008 00:08 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Ik wacht nog op mijn ontgroening met die valse nicht. Zit Bambi ook in het pakket?
quote:Op vrijdag 26 december 2008 00:13 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
De moeder van Bambi gaat dood.
Of mocht ik dat niet vertellen?
wie weet ga ik in 2009 welquote:
geslotenquote:
Steeds gekker ze mogen ook niet meer roken op eerste Kerstdagquote:
Herkenbaar maar dan van mijn schoonzusquote:Op vrijdag 26 december 2008 00:41 schreef Ole het volgende:
Ja verdorie, mijn ma begint nu ineens zo'n irritante niet-roker te worden. Toen ze nog rookte pafte ze meer weg dan ik
Kun je nagaan: toen ze zwanger van ons was rookte ze, daarna hebben we als baby, peuter, kleuter, kind, puber etc altijd in de rook gezeten. Ook in de auto en in de caravan en zo..quote:Op vrijdag 26 december 2008 00:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
Herkenbaar maar dan van mijn schoonzus
als dat gaat gebeuren mogen jullie allemaal komen hoor!quote:
Al iemand op het oog?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |