Je voelt nattigheid ?quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:32 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ik word pislink van die tong.
Ik voel het aan mijn water, ik hou het niet droog.quote:
Ah, onze nieuwste Hooler.quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:44 schreef sezten het volgende:
TVP en 1 goedeavond!
Zolang je je hoofd maar boven water houdtquote:Op dinsdag 23 december 2008 23:36 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ik voel het aan mijn water, ik hou het niet droog.
Heul nietquote:Op dinsdag 23 december 2008 23:46 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ah, onze nieuwste Hooler.
Die is nog nat achter zijn oren.
Het water staat me aan de lippen op dit moment.quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:46 schreef borisz het volgende:
[..]
Zolang je je hoofd maar boven water houdt
Wat heeft Ray wat wij niet hebben danquote:Op dinsdag 23 december 2008 23:58 schreef DaMart het volgende:
Ook in dit deel kom ik weer buurten, speciaal voor Ray!.
En omdat ik het stiekem best gezellig vind.
Martjequote:Op dinsdag 23 december 2008 23:58 schreef DaMart het volgende:
Ook in dit deel kom ik weer buurten, speciaal voor Ray!.
En omdat ik het stiekem best gezellig vind.
quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:59 schreef Bluezz het volgende:
[..]
MartjeTis gezellig hier, wel een beetje koud.
Gevraagd of ik vaker wil langskomenquote:Op dinsdag 23 december 2008 23:59 schreef sjimz het volgende:
[..]
Wat heeft Ray wat wij niet hebben dan
Ik vind het best een aangenaam temperatuurtje hier hoor... maar ik heb het sowieso niet snel koudquote:Op dinsdag 23 december 2008 23:59 schreef Bluezz het volgende:
[..]
MartjeTis gezellig hier, wel een beetje koud.
U vraagt, ik geefquote:Op woensdag 24 december 2008 00:02 schreef Memento-Mori het volgende:
doe m,ij maar n biertje ik ben kapot
quote:
quote:
En een Guinness voor sjimz.quote:Op woensdag 24 december 2008 00:25 schreef sjimz het volgende:
sezten, je faalt hopeloos.
Nee, aan een user als EC kan jij een voorbeeld nemen!quote:Op woensdag 24 december 2008 00:27 schreef DaMart het volgende:
Heb je hier wel wat aan, sjimz?
[ afbeelding ]
Zorg er dan lekker zelf voorquote:
Ja, als niet-bierdrinker weet ik natuurlijk ook niet wat het beste bier isquote:Op woensdag 24 december 2008 00:53 schreef sjimz het volgende:
[..]
Nee, aan een user als EC kan jij een voorbeeld nemen!
EC
Geeft niet, iedereen mag fouten maken.quote:Op woensdag 24 december 2008 00:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, als niet-bierdrinker weet ik natuurlijk ook niet wat het beste bier is.
Het is gewoon Heineken, laat hun maar lullen.quote:Op woensdag 24 december 2008 00:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, als niet-bierdrinker weet ik natuurlijk ook niet wat het beste bier is.
Gelukkig maar. Het is al zo verwarrend, al die soorten en dan heeft iedereen ook nog eens een andere voorkeurquote:Op woensdag 24 december 2008 00:55 schreef sjimz het volgende:
[..]
Geeft niet, iedereen mag fouten maken.
Jij mag van de wet nog niet eens bier drinken volgens mij!quote:Op woensdag 24 december 2008 00:55 schreef sezten het volgende:
[..]
Het is gewoon Heineken, laat hun maar lullen.
Grolsch zal het inderdaad niet zijn... want je hebt bier en je hebt Grolsch!quote:Op woensdag 24 december 2008 00:55 schreef sezten het volgende:
[..]
Toevallig mag ik dat al 1,5 jaarquote:Op woensdag 24 december 2008 00:56 schreef sjimz het volgende:
[..]
Jij mag van de wet nog niet eens bier drinken volgens mij!
quote:Op woensdag 24 december 2008 00:55 schreef sezten het volgende:
[..]
Dat is onwaar!quote:Op woensdag 24 december 2008 00:58 schreef sjimz het volgende:
[..]
Zozo al bijna 18 jaar!
Dus EC had gelijk.
Je bent nog nat achter de oren.
Leer het me. Kan ik het retourtje kelder bij jou kopen?quote:Op woensdag 24 december 2008 00:59 schreef borisz het volgende:
[..]
![]()
Je hebt echt nog een hoop te leren.
Keldertje kan alleen op invitatie van SCH.quote:Op woensdag 24 december 2008 01:02 schreef sezten het volgende:
[..]
Dat is onwaar!
[..]
Leer het me. Kan ik het retourtje kelder bij jou kopen?
Laten we de schuld dan maar afschuiven op mijn onvolgroeide smaakpupillenquote:Op woensdag 24 december 2008 01:05 schreef borisz het volgende:
[..]
Keldertje kan alleen op invitatie van SCH.
Over bier kan ik je wel wat vertellen.
Les 1: Heineken is geen lekker bier.
quote:Op woensdag 24 december 2008 01:08 schreef sjimz het volgende:
[..]
Heineken is wat uit je leuter komt als je het uur daarvoor echt bier hebt gedronken.
Hihi, malleuuurd!quote:Op woensdag 24 december 2008 01:10 schreef Messenga het volgende:
[..]
Your Gay
Vandaar dat je wel met SCH meewilde..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |