Jij mag van de wet nog niet eens bier drinken volgens mij!quote:Op woensdag 24 december 2008 00:55 schreef sezten het volgende:
[..]
Het is gewoon Heineken, laat hun maar lullen.
Grolsch zal het inderdaad niet zijn... want je hebt bier en je hebt Grolsch!quote:Op woensdag 24 december 2008 00:55 schreef sezten het volgende:
[..]
Toevallig mag ik dat al 1,5 jaarquote:Op woensdag 24 december 2008 00:56 schreef sjimz het volgende:
[..]
Jij mag van de wet nog niet eens bier drinken volgens mij!
quote:Op woensdag 24 december 2008 00:55 schreef sezten het volgende:
[..]
Dat is onwaar!quote:Op woensdag 24 december 2008 00:58 schreef sjimz het volgende:
[..]
Zozo al bijna 18 jaar!
Dus EC had gelijk.
Je bent nog nat achter de oren.
Leer het me. Kan ik het retourtje kelder bij jou kopen?quote:Op woensdag 24 december 2008 00:59 schreef borisz het volgende:
[..]
![]()
Je hebt echt nog een hoop te leren.
Keldertje kan alleen op invitatie van SCH.quote:Op woensdag 24 december 2008 01:02 schreef sezten het volgende:
[..]
Dat is onwaar!
[..]
Leer het me. Kan ik het retourtje kelder bij jou kopen?
Laten we de schuld dan maar afschuiven op mijn onvolgroeide smaakpupillenquote:Op woensdag 24 december 2008 01:05 schreef borisz het volgende:
[..]
Keldertje kan alleen op invitatie van SCH.
Over bier kan ik je wel wat vertellen.
Les 1: Heineken is geen lekker bier.
quote:Op woensdag 24 december 2008 01:08 schreef sjimz het volgende:
[..]
Heineken is wat uit je leuter komt als je het uur daarvoor echt bier hebt gedronken.
Hihi, malleuuurd!quote:Op woensdag 24 december 2008 01:10 schreef Messenga het volgende:
[..]
Your Gay
Vandaar dat je wel met SCH meewilde..
Ik zie hem eens een toto posten maar waar die nu is geen idee.quote:Op woensdag 24 december 2008 12:39 schreef Bluezz het volgende:
Zeg, waar is Ailantsjie gebleven eigenlijk, post hij nog wel op fok??
Minder, ben sinds gisteren officieel overspannen en moet van de dokter 1 leuke activiteit per dag doen. Ga je mee bowlen?quote:Op woensdag 24 december 2008 11:32 schreef Bos81 het volgende:
En daar?
Hij is nu op CRquote:Op woensdag 24 december 2008 12:39 schreef Bluezz het volgende:
Zeg, waar is Ailantsjie gebleven eigenlijk, post hij nog wel op fok??
Deal. Kom me maar ophalen.quote:Op woensdag 24 december 2008 12:49 schreef SCH het volgende:
[..]
Minder, ben sinds gisteren officieel overspannen en moet van de dokter 1 leuke activiteit per dag doen. Ga je mee bowlen?
Fok!ken telt zeker niet hequote:Op woensdag 24 december 2008 12:49 schreef SCH het volgende:
[..]
Minder, ben sinds gisteren officieel overspannen en moet van de dokter 1 leuke activiteit per dag doen. Ga je mee bowlen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |