Precies genoeg gelobbyd, de top 5 krijgt pantoffeltjes tong.quote:Op vrijdag 26 december 2008 03:59 schreef tong80 het volgende:
Fritsvanegters heeft net niet genoeg gelobbyed.
Vierde geworden achter de legende Arcee
Zien we hem nog terug hier ?
Dominee Gremdaat kicks ass.quote:Op donderdag 25 december 2008 22:35 schreef Bluezz het volgende:
http://www.vk.tv/opinie/a(...)zeggen_en_dat_denken
Dominee Gremdaat
Krijg het heen en weer.quote:Op vrijdag 26 december 2008 01:16 schreef RayMania het volgende:
Trusten allemaal. Fijne tweede kerstdag alvast. Behalve in Rotterdam
.
wij vandaag ookquote:Op donderdag 25 december 2008 21:13 schreef borisz het volgende:
Morgen hebben we trouwens struisvogelbiefstuk.
Inderdaad. Hoewel The Hype wel vaker gedraaid mag worden als je het mij vraagtquote:Op vrijdag 26 december 2008 01:38 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Daar is 3voor12 van Eric Corton altijd ideaal voor, bij de dagwisseling.
Ik ook van jouquote:Op vrijdag 26 december 2008 09:01 schreef Happel het volgende:
[..]
Krijg het heen en weer. [ afbeelding ]
Jawel, als ik m'n ogen dicht doe, zie ik zwart. En daar houd ik van.quote:
Heb jij geen poppetjes aan de binnenkant van je ogen?quote:Op vrijdag 26 december 2008 11:55 schreef RayMania het volgende:
[..]
Jawel, als ik m'n ogen dicht doe, zie ik zwart. En daar houd ik van.
Wij vieren het altijd op de Tweede thuis.quote:
Om in een derde topic te melden dat het hier staatquote:Op vrijdag 26 december 2008 13:17 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Wij vieren het altijd op de Tweede thuis.
post het ff hier omdat ze daar net een anti-SC razzia hebben gehouden.![]()
Zeer omslachtig, maar goed..quote:Op vrijdag 26 december 2008 13:42 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Om in een derde topic te melden dat het hier staat![]()
Bleek maar een hype.quote:Op vrijdag 26 december 2008 11:32 schreef EnGCatjuh het volgende:Mogguh!
[..]
Inderdaad. Hoewel The Hype wel vaker gedraaid mag worden als je het mij vraagt
BAMBIIII!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 26 december 2008 14:13 schreef rubbereend het volgende:oi
gisteren een lammetje op, vandaag staat er een hert op het menu
Zwartquote:Op vrijdag 26 december 2008 11:55 schreef RayMania het volgende:
[..]
Jawel, als ik m'n ogen dicht doe, zie ik zwart. En daar houd ik van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |