Het gewone jaarboek, is een traditie. Dit was het 16e deel inmiddelsquote:Op donderdag 25 december 2008 23:12 schreef RayMania het volgende:
Cool, Sandje.
Dat Ajax jaarboek, is dat van 2007/2008 of dat ene dikke fotoboek?
Dat fotoboek wil ik graag hebben, maar het kost 50,=.
Als de klok weer rond is kan je de top2000 aanzettenquote:Op donderdag 25 december 2008 23:19 schreef tong80 het volgende:
Heel de avondnog geen TV gekeken vanwegenm de bagger.
Lekker Monster Magnet White Stripes Kaiser Chiefs en Queens of the stone age aan het draaien oa.
Nu toch al ?quote:Op donderdag 25 december 2008 23:20 schreef borisz het volgende:
[..]
Als de klok weer rond is kan je de top2000 aanzetten.
Het begint om middernachtquote:Op donderdag 25 december 2008 23:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nu toch al ?
Ik kan de frequentie niet vinden
Ik dacht dat het al was begonnenquote:Op donderdag 25 december 2008 23:22 schreef borisz het volgende:
[..]
Het begint om middernacht
http://www.radio2.nl/page//frequenties voor de frequenties.
Ik word ook nog helemaal blij van de groepsfasequote:Op donderdag 25 december 2008 20:45 schreef Daniane het volgende:
[..]
Ik haat aan Arshavin !
De groepsfase was weldus daar word ik altijd blij van als ik ernaar luister.
ex-agentquote:Op donderdag 25 december 2008 23:25 schreef Happel het volgende:
[..]
Agentje.![]()
![]()
Weinig behoefte om hier mod te zijn trouwens. Wel de tijd voor, maar dat terzijde.
Studentjequote:
Kon je het niet meer aan.quote:
Je hebt het gewoon beide goed zeg.quote:Op donderdag 25 december 2008 23:40 schreef Happel het volgende:
[..]
Kon je het niet meer aan.![]()
Of was je nog zo een jong broekie dat niet wist wat hij wilde. Loopt genoeg van dat jonge grut rond in de Kuip, lachwekkend gewoon.
Die krijg je toch nooit, die moeten dan via Ray komen...quote:Op donderdag 25 december 2008 23:40 schreef sjimz het volgende:
[..]
Wedden voor 10 kratjes bier van wel!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |