Ik blijf lekker bij de buren van 3quote:Op vrijdag 26 december 2008 00:45 schreef tong80 het volgende:
We zitten hier trouwens de aankomende dagen
Top 2000 van 2008 #1
quote:Op vrijdag 26 december 2008 01:05 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik blijf lekker bij de buren van 3.
quote:Op vrijdag 26 december 2008 00:52 schreef Ole het volgende:
als dat gaat gebeuren mogen jullie allemaal komen hoor!
Wat Ray zegt. Die lijst is altijd hetzelfde. Dan liever de lijst van Serious Requestquote:
Een Italiaan was het geloof ik, Ole is gewoon maffiaquote:Op vrijdag 26 december 2008 00:52 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Al iemand op het oog?
En mascottes?
Heb je de top 20 gezien ?quote:Op vrijdag 26 december 2008 01:07 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Wat Ray zegt. Die lijst is altijd hetzelfde. Dan liever de lijst van Serious Request.
Word, tong, word.quote:Op vrijdag 26 december 2008 01:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heb je de top 20 gezien ?
En daar wordt je vrolijk van ?
De hele lijst tongquote:Op vrijdag 26 december 2008 01:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heb je de top 20 gezien ?
En daar wordt je vrolijk van ?
En dat ookquote:Op vrijdag 26 december 2008 01:11 schreef RayMania het volgende:
[..]
Word, tong, word.
Oude muziek gaat na een tijdje vervelen, hoe goed de muziek ook is. Ik heb het allemaal op m'n pc staan, dus als ik het wil luisteren, dan kan het makkelijk. Met nieuwe muziek heb je dat niet en het is altijd leuk om nieuwe muziek te leren kennen.
Word, borisz, word. Argh.quote:Op vrijdag 26 december 2008 01:12 schreef borisz het volgende:
Daar wordt ik over het algemeen toch iets vrolijker van dan bij radio 2. Al ga ik wel zappen zo af en toe
Die had ik toevallig al door, maar het is al laatquote:
quote:
Voor nieuwe muziek moet je inderdaad naar 3-FM luisteren.quote:Op vrijdag 26 december 2008 01:11 schreef RayMania het volgende:
[..]
Word, tong, word.
Oude muziek gaat na een tijdje vervelen, hoe goed de muziek ook is. Ik heb het allemaal op m'n pc staan, dus als ik het wil luisteren, dan kan het makkelijk. Met nieuwe muziek heb je dat niet en het is altijd leuk om nieuwe muziek te leren kennen.
Klopt, de afwisseling is soms wat matigjes.quote:Op vrijdag 26 december 2008 01:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Voor nieuwe muziek moet je inderdaad naar 3-FM luisteren.
Kennen ze één nieuwe band daar moet je een maand naar luisteren.
Jij kan toch uitslapen tot hoe laat je wilt?quote:Op vrijdag 26 december 2008 01:26 schreef tong80 het volgende:
Ik ga ook slapen.
Trusten Bluezz
Ole
En de rest tot morgen.
Jij toch ook op 2e kerstdag?quote:Op vrijdag 26 december 2008 01:34 schreef sezten het volgende:
[..]
Jij kan toch uitslapen tot hoe laat je wilt?
Daar is 3voor12 van Eric Corton altijd ideaal voor, bij de dagwisseling.quote:Op vrijdag 26 december 2008 01:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Voor nieuwe muziek moet je inderdaad naar 3-FM luisteren.
Gelukkig wel.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |