quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:27 schreef Rosbief het volgende:
Dicht, het zal niet de eerste keer zijn dat ik 's nachts het raam uit kegel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:36 schreef IHVK het volgende:
Dicht in de winter, in de zomer ook. Wegens muggen.Heb vandaag mijn mug geplet die mijn gezicht zowat heeft opgegetenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Noot noot.
Grappig, bij mij is het net zo, en dan zeggen ze dat vrouwen koukleumen zijn!quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:15 schreef Katinkat het volgende:
Ik wil hem open, mijn vriend dicht; helaas gaat ie dicht. Ik slaap dus onder een dun dekbed, en als hij er uitgaat (ergens tussen 5 en 6 meestal) dan gaat het raam lekker open.
quote:Op woensdag 24 december 2008 20:37 schreef computergirl het volgende:
Op een kiertje, tenzij het echt heel echt vriest
Dat herken ik maar al te goed (helaas)!quote:Op woensdag 24 december 2008 20:52 schreef Mr-Me het volgende:
Bij mij heeft 't 's ochtends juist een heel ander effect: van de kou wil ik niet opstaan en zoek ik mijn warme dekentje om vervolgens verder te slapen
quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:24 schreef PrintScreen het volgende:
Altijd open, hoe koud het ook is.
Ik krijg dus juist keelpijn als ik het dichtlaat en al helemaal als de verwarming aanstaat. Ben alleen een ENORME koukleum dus lig wel onder 2 dekbedden. Mijn kinderen hebben standaard de verwarming uit en raam op een kier ook maar dat zijn net kacheltjes, altijd warme nekjes en voetenquote:Op dinsdag 23 december 2008 23:35 schreef RRGJL het volgende:
Ik slaap met het raam dicht. De kou vind ik niet zo een probleem, het probleem is meer dat ik altijd keelpijn ervan krijg. Blijkbaar tocht het hier in huis wanneer ik het raam open heb..
Vroeger () Sliep ik zelfs in de winter met het raam open (op een kier dus), terwijl mijn bed onder datzelfde raam stond. Maar dat huis was beter geïsoleerd ofzo i guess
Kreeg toen geen keelpijn iig.
Zown ding heb ik ookquote:Op woensdag 24 december 2008 20:08 schreef geelkuikentje het volgende:
Ik heb zo'n schuifgeval (heeft vast wel een naam) boven mijn raam zitten zodat er altijd beetje frisse lucht naar binnen gaat. Die staat altijd open en in de zomer staat mijn raam op een kier open.
quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:24 schreef PrintScreen het volgende:
Altijd open, hoe koud het ook is.
quote:Op donderdag 25 december 2008 21:44 schreef tong80 het volgende:
Ik neukte ooit met het raam open.
Riep iemand vanaf de straat :
'Lukt het Herman ?'
Dat lukt mij dus echt niet meer, als kind wilde ik de deur ook altijd open hebben, maar nu per sé dicht om in slaap te kunnen komen lijkt het welquote:
Dat heb ik ook ja.quote:Op vrijdag 26 december 2008 03:00 schreef Wouter2006 het volgende:
altijd open, ik moet frisse lucht hebben, anders sta ik met hoofdpijn op.
Raamketting kopenquote:Op donderdag 25 december 2008 21:02 schreef FloggingMolly het volgende:
Mijn slaapkamer grenst aan de gallerij, helaas moet hij 's nachts dus dicht. Liefst heb ik hem open, hoe kouder, hoe beter.
Juah, maar dan krijg je het koudquote:Op dinsdag 30 december 2008 23:08 schreef RRGJL het volgende:
Je bed uit komen is juist makkelijker als het heel koud is op je kamer. Gewoon meteen die dekens van je afflikkeren. Ben je zo wakker.
quote:Op vrijdag 26 december 2008 03:02 schreef ondeugend het volgende:
ramen open en naakt onder dekbedje.
Dat dus.quote:Op vrijdag 26 december 2008 03:00 schreef Wouter2006 het volgende:
altijd open, ik moet frisse lucht hebben, anders sta ik met hoofdpijn op.
Hey leuk plaatje, Kuifje is tof!quote:Op woensdag 31 december 2008 09:22 schreef Antal het volgende:
Met dit koude weer op een kiertje, dicht is goor..
Gadverdamme, je gaat toch niet in je koelkast slapen...??quote:Op zondag 4 januari 2009 12:43 schreef du_ke het volgende:
Vorige week het kleine raampje boven toch maar dicht gedaan. Kreeg m'n slaapkamer amper nog boven de 7 graden was me toch iets te koud.
quote:Op zondag 4 januari 2009 12:43 schreef du_ke het volgende:
Vorige week het kleine raampje boven toch maar dicht gedaan. Kreeg m'n slaapkamer amper nog boven de 7 graden was me toch iets te koud.
Ach ik heb een goed bed en het niet zo heel snel koudquote:Op zondag 4 januari 2009 15:38 schreef Nikonnijntje het volgende:
[..]
Gadverdamme, je gaat toch niet in je koelkast slapen...??
Nou ja, en wie verwarmt dat bed dan voor??quote:Op zondag 4 januari 2009 16:19 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ach ik heb een goed bed en het niet zo heel snel koud.
Nee helaas is mijn bed te vaak leeg als ik er in gaquote:Op zondag 4 januari 2009 17:48 schreef Nikonnijntje het volgende:
[..]
Nou ja, en wie verwarmt dat bed dan voor??
Als het in je kamer maar een graad of 7 is dan is bij het instappen van het bed, het bed ook maar 7 graden...brrrrr en het duurt toch wel een minuut of 5 a 10 voordat het een beetje doorgewarmt is...lekker.. rillen...
Of hebben jullie allemaal een kei hete vriendin...die je als eerste naar bed stuurt???
Alleen wanneer het hard waait gaat jouw raam open?quote:Op zondag 4 januari 2009 22:24 schreef JeffreyXL het volgende:
Klein stukje open mits het heel hard waait
Die muggen blijven nog wel even weg hoorquote:Op maandag 12 januari 2009 18:08 schreef deedeetee het volgende:
Open tenzij 't te hard vriest, wel met een hor want ik haat muggen.
Bink hoorquote:Op donderdag 15 januari 2009 13:18 schreef Salt_Seafood het volgende:
Vannacht voor het eerst in 2 weken weer is open en gelijk zonder tshirt ook!
quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:21 schreef PouwelZ het volgende:
[..]
Bink hoormaar het is inderdaad weer lekker weer
Dat heb ik precies hetzelfde, zelfs niet snotterig geweest enzoquote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:40 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Hele vriesperiode raam gewoon open gehad... Volgens mij ben ik een van de weinigen die nog niet verkouden o.i.d. is geweest. *klopt af*
quote:Op donderdag 19 maart 2009 02:02 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Dicht! Ik woon in een pauperwijk en vertrouw niemand.
wtf, hoger dan 21,5 gaat ie hier niet, BAH!quote:Op donderdag 19 maart 2009 13:32 schreef slozzo het volgende:
Ik heb overdag de kachel meestal rond de 25 graden, vooral s'avonds vind ik dat lekker. Gaat ie weleens op 27 ook![]()
Als ik dan naar bed ga is het boven meestal nog warmer, dus als ik de ramen niet open zet dan stik ik de moord.
We lekker als het vriest onder een dubbel dekbed
jezus christus. jij spoort echt niet.quote:Op donderdag 19 maart 2009 13:32 schreef slozzo het volgende:
Ik heb overdag de kachel meestal rond de 25 graden, vooral s'avonds vind ik dat lekker. Gaat ie weleens op 27 ook![]()
Als ik dan naar bed ga is het boven meestal nog warmer, dus als ik de ramen niet open zet dan stik ik de moord.
Dat zijn flinke stookkostenquote:Op donderdag 19 maart 2009 13:32 schreef slozzo het volgende:
tja, als je het hele jaar met je zwembroek aan wilt zitten, moet je wat hequote:Op donderdag 19 maart 2009 13:32 schreef slozzo het volgende:
quote:Op donderdag 19 maart 2009 13:32 schreef slozzo het volgende:
Gezien je p.i. ga ik er van uit dat dit geen serieuze post wasquote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:50 schreef slozzo het volgende:
Wat een reacties.. Ik heb meestal de kachel snachts op 22 graden, dus valt best mee.
Het is wel grappig als het sneeuwt, dan ligt er bij mij op het dak helemaal niks. Rond het huis ligt er ook op een halve meter niks
Alleen beetje vaag dat de smeris al 2x geweest is met een huiszoekingsbevel.. Net of je automatisch met criminele activiteiten bezig bent als je de kachel lekker hoog hebt.
Stookkosten vallen wel mee hoor, ik woon alleen, dus overdag als ik weg ben gaat ie op 22 graden.
Ik heb geen hongerloontje, dus kan het missen, ik betaal gemiddeld 238 euro in de maand voor gas en elektro en heb een huis van 90 m2.
pi? Wat is dat?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:32 schreef Adelante het volgende:
[..]
Gezien je p.i. ga ik er van uit dat dit geen serieuze post was
Oké.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:50 schreef slozzo het volgende:
Wat een reacties.. Ik heb meestal de kachel snachts op 22 graden, dus valt best mee.
Het is wel grappig als het sneeuwt, dan ligt er bij mij op het dak helemaal niks. Rond het huis ligt er ook op een halve meter niks
Alleen beetje vaag dat de smeris al 2x geweest is met een huiszoekingsbevel.. Net of je automatisch met criminele activiteiten bezig bent als je de kachel lekker hoog hebt.
Stookkosten vallen wel mee hoor, ik woon alleen, dus overdag als ik weg ben gaat ie op 22 graden.
Ik heb geen hongerloontje, dus kan het missen, ik betaal gemiddeld 238 euro in de maand voor gas en elektro en heb een huis van 90 m2.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |