quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:27 schreef Rosbief het volgende:
Dicht, het zal niet de eerste keer zijn dat ik 's nachts het raam uit kegel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:36 schreef IHVK het volgende:
Dicht in de winter, in de zomer ook. Wegens muggen.Heb vandaag mijn mug geplet die mijn gezicht zowat heeft opgegetenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Noot noot.
Grappig, bij mij is het net zo, en dan zeggen ze dat vrouwen koukleumen zijn!quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:15 schreef Katinkat het volgende:
Ik wil hem open, mijn vriend dicht; helaas gaat ie dicht. Ik slaap dus onder een dun dekbed, en als hij er uitgaat (ergens tussen 5 en 6 meestal) dan gaat het raam lekker open.
quote:Op woensdag 24 december 2008 20:37 schreef computergirl het volgende:
Op een kiertje, tenzij het echt heel echt vriest
Dat herken ik maar al te goed (helaas)!quote:Op woensdag 24 december 2008 20:52 schreef Mr-Me het volgende:
Bij mij heeft 't 's ochtends juist een heel ander effect: van de kou wil ik niet opstaan en zoek ik mijn warme dekentje om vervolgens verder te slapen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |