quote:Op maandag 22 december 2008 23:19 schreef Danny het volgende:
Nieuwe tussenstand en de laatste voor vandaag:
¤ 6400,70
quote:dr werd ergens gevraagd om een iban nummer voor het buitenland±
quote:
Rekeningnummer: 15 91 40 412
Bank: Rabobank
Het IBAN en de BIC
IBAN: NL58 RABO 0159 1404 12
BIC: RABONL2U
quote:Op zondag 21 december 2008 13:32 schreef Danny het volgende:
[..]
de grappenmakers die niet betalen kunnen wmb een permban krijgen. We gaan gewoon uit van de toezeggingen die zijn gedaan. Hebben we in het verleden ook gedaan en dat kwam altijd goed eigenlijk
Dit hele topic is natuurlijk allemaal bedacht door onze mod De_Boswachterquote:Op zondag 21 december 2008 14:14 schreef gers het volgende:
http://seriousrequest.3fm.nl/page/08_nieuws/285219
Luisteraar gaat op FOK! naakt voor geld
zondag 21 december 2008
Haar nickname is SHE en ze is een fanatiek FOK-gangster. Haar stunt: ze gaat naakt voor geld. En dat geld gaat naar Serious Request! Wil je haar naakt zien? Doneer dan geld...
Community-site FOK! draagt jaarlijks een steentje bij aan Serious Request. Dit jaar met diverse veilingen. Ook dit jaar weer. En een bijzonder item dit jaar is de naaktreportage van FOK!ster SHE.
Dit is de aankondiging op FOK!:
"Voor een zo hoog mogelijk bedrag gaat ze uit de kleren en het bedrag wordt door vele FOK!kers samen opgebracht. Ook jij kan je bijdrage nog kenbaar maken. Wat heb jij over voor SHE naakt? Je kunt al vanaf vijf euro meedoen. En dat is goedkoper dan Do in de Playboy!
Ga snel naar het forum en doneer jouw bijdrage voor hulp aan vluchtelingen en SHE naakt. Wie overigens meer dan 200 euro doneert krijgt een persoonlijke verrassing van SHE. Donaties kun je melden in het topic op het forum. Daar vind je ook de betalingswijze en te melden informatie."
quote:Op maandag 22 december 2008 14:32 schreef SHE het volgende:
Lieve mensen,
Het gaat zo rap dat het echt een dagtaak wordt om alles bij te houden.
Natuurlijk komt er een uiteindelijke complete lijst met alle donateurs en hun bijdragen. Ook speel ik met het idee om een shot te maken tussen kaartjes met de namen erop van alle mensen die gegeven hebben.
Ik vind jullie allemaal een stel helden, ik laf joe long time en jullie krijgen de groeten van alle verdwaalde vluchtnegers.
x 10
Dat mag ik wel aannemen ja dat die volgtquote:
Is de Danny in de oude OP niet dezelfde?quote:Op maandag 22 december 2008 22:00 schreef admiraal_anaal het volgende:
Gaat FOK! of Danny eigenlijk nog iets bijdragen?
quote:¤ 250,-
Danny - FOK!tv
DS4
De_Fotograaf
Welke? die van die user die via zijn ouders ging proberen? Dat ging niet door, ivm aftrekposten van belastingdienstquote:
Lees ff vorig topic doorquote:Op maandag 22 december 2008 22:11 schreef Armageddon het volgende:
Dit is allemaal leuk en aardig maar hoeveel geld is er inmiddels al ECHT over gemaakt?
Oh, dat heb ik dan gemistquote:Op maandag 22 december 2008 22:11 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Welke? die van die user die via zijn ouders ging proberen? Dat ging niet door, ivm aftrekposten van belastingdienst
Geef eens aan. Ik ben lui.quote:Op maandag 22 december 2008 22:15 schreef oYo het volgende:
[..]
Lees ff vorig topic doorGeeft Danny netjes aan.
Da's weel heel enthousiast.quote:
quote:
quote:Op maandag 22 december 2008 22:26 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
wat denk je zelf..
mamma pappa, willen jullie 5000 euro over maken naar een admin van een forum voor een goed doel zodat ik van een lekker wijf een speciale traktatie krijg?
Datquote:Op maandag 22 december 2008 22:36 schreef Eastwood het volgende:
de smakelijke maaltijden van de feestdagen moet er eerst nog afgetraind worden he![]()
gestuurdquote:Op maandag 22 december 2008 22:30 schreef admiraal_anaal het volgende:
Wie binnen nu en 23.30 mij een PM stuurt met zijn JUISTE bedrag voor de OP die zal ik aanpassen
Stuur wel een PM dan he
Nu gaan alle personal trainers zich onmiddellijk aanmelden bij je.quote:Op maandag 22 december 2008 22:38 schreef SHE het volgende:
Dat
En het is agenda-technisch dan allemaal beter te regelen.
Gaat nog wel wat aan voorbereidingen inzitten.
Of je bekijkt dr fobo evenquote:Op maandag 22 december 2008 22:39 schreef OnderBroekenPoep het volgende:
who the hell is she? eerst maar eens een normale foto plakken van der voor ik geld ga doneren.. mot wel fap waardig en de moeite waard wezen he
quote:Op maandag 22 december 2008 22:39 schreef OnderBroekenPoep het volgende:
who the hell is she? eerst maar eens een normale foto plakken van der voor ik geld ga doneren.. mot wel fap waardig en de moeite waard wezen he
+10 subtiel!quote:Op maandag 22 december 2008 22:39 schreef OnderBroekenPoep het volgende:
Puberaal stoer doen is best een beetje sneu.quote:Op maandag 22 december 2008 22:39 schreef OnderBroekenPoep het volgende:
snap nog steeds niet hoe die centjes er weer bij komen....quote:Op maandag 22 december 2008 22:53 schreef Danny het volgende:
Tussenstand: ¤ 5926,04
Tussenstand heel FOK!: ¤ 9231,04
Daadwerkelijk ontvangen: ¤ 5490,86
dit is wel het beste veilings "stuk"quote:Op maandag 22 december 2008 22:53 schreef Danny het volgende:
Dat was de opbrengst van jouw laatste naaktfoto-shoot?quote:
quote:Op maandag 22 december 2008 22:53 schreef Danny het volgende:
Tussenstand: ¤ 5926,04¤ 6176,04
Tussenstand heel FOK!: ¤ 9231,04¤ 9481,04
zegt de ene snotneus tegen de ander... heb der fobo gezien maar geen normale foto te zien.. alleen een hoofd, kan wel een ass als een bushok onderzittenquote:Op maandag 22 december 2008 22:44 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Puberaal stoer doen is best een beetje sneu.
Pssttt... SHE... Zal ik je manager wordenquote:Op maandag 22 december 2008 21:44 schreef RiDo78 het volgende:
Krijg nou wat.... 9000 - 5779 = 3221 euro voor de andere acties gezamelijk.... nog even en SHE is bijna het dubbelle waard! En dat is alleen voor een paar naaktfoto's; moet je nagaan wat een avondje stappen met SHE op zou kunnen leveren! Die meid is gewoon een wandellende goudmijn!
Is dit een verkapte manier om de privé adressen van FOK!'ers te verzamelen?quote:Op zondag 21 december 2008 00:26 schreef SHE het volgende:
[..]
Yep.
Als de repo klaar is, neem ik contact op met elke donateur. Deze mag dan ff een kleine agreement ondertekenen ( dat hij de foto's uitsluitend voor vermaack van zichzelf gebruikt en niet zal verspreiden zonder mijn toestemming incl boete clausule ) .
Als de krabbel binnen is, ontvangt hij/zij een selectie van de pics thuis, met een klein presentje van SHE.
Mede namens de biafra's , bedankt!![]()
Overigens hoop ik natuurlijk dat we over de 1000 gaan, dat zou supertof zijn
Prive zooi heeft danny al omdat je gedoneert hebt....quote:Op maandag 22 december 2008 23:09 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Is dit een verkapte manier om de privé adressen van FOK!'ers te verzamelen?
Verzendkosten etc worden van het totaalbedrag afgetrokken?
op bokken naar onzin jijquote:Op maandag 22 december 2008 23:03 schreef OnderBroekenPoep het volgende:
[..]
zegt de ene snotneus tegen de ander... heb der fobo gezien maar geen normale foto te zien.. alleen een hoofd, kan wel een ass als een bushok onderzitten![]()
als ik da wil zien wandel ik wel ff naar me schoonmoeder toe
Ik heb niet gedoneerd via hier. Ik waardeer mijn anonimiteit.quote:Op maandag 22 december 2008 23:12 schreef dekkered het volgende:
[..]
Prive zooi heeft danny al omdat je gedoneert hebt....
krijgt via mail / wordt op website gezet voor puur de donateurs
quote:Als de krabbel binnen is, ontvangt hij/zij een selectie van de pics thuis, met een klein presentje van SHE
En hoe ga je dat in godsnaam controleren als iemand ze bv op usenet upload???quote:Op zondag 21 december 2008 00:26 schreef SHE het volgende:
[..]
Yep.
Als de repo klaar is, neem ik contact op met elke donateur. Deze mag dan ff een kleine agreement ondertekenen ( dat hij de foto's uitsluitend voor vermaack van zichzelf gebruikt en niet zal verspreiden zonder mijn toestemming incl boete clausule ) .
Als de krabbel binnen is, ontvangt hij/zij een selectie van de pics thuis, met een klein presentje van SHE.
is verandert (moet je de rest van de 6 topics even lezen)quote:Op maandag 22 december 2008 23:15 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik heb niet gedoneerd via hier. Ik waardeer mijn anonimiteit.
En dit suggereert wat anders;
[..]
Oeh, ff PM'etje sturen dan.quote:Op maandag 22 december 2008 23:08 schreef admiraal_anaal het volgende:
Iedereen die PM gestuurd heeft tot nu toe staat in de OP
de foto;s die worden opgestuurd hebben een watermerk met je usernaam, echte naam en rekeningnummer dwars over de foto (quote:Op maandag 22 december 2008 23:15 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[ code verwijderd ]
En hoe ga je dat in godsnaam controleren als iemand ze bv op usenet upload???
enne ik wil wel storten maar mag niet van me vrouw
ahaaa daarom duurt t tot eind feb....quote:Op maandag 22 december 2008 23:17 schreef Meddo het volgende:
[..]
de foto;s die worden opgestuurd hebben een watermerk met je usernaam, echte naam en rekeningnummer dwars over de foto ()
Niet... denk ikquote:Op maandag 22 december 2008 23:15 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[..]
En hoe ga je dat in godsnaam controleren als iemand ze bv op usenet upload???
enne ik wil wel storten maar mag niet van me vrouw
Pussy-whippedquote:Op maandag 22 december 2008 23:20 schreef prupke het volgende:
[..]
waarom mag je niet van je vrouw????
¤ 6400,70
WAUW!!!!quote:Op maandag 22 december 2008 23:19 schreef Danny het volgende:
¤ 6400,70
Sommige mannen zitten echt onder t plak.... kijken is al te ergquote:Op maandag 22 december 2008 23:20 schreef prupke het volgende:
[..]
Niet... denk ik
Maar ga er vanuit dat mensen goed fatsoen hebben...en dat dus niet doen.
lol nog steeds vertrouwen in de mensheid he... ( gaat vanzelf over hoorquote:Op maandag 22 december 2008 23:20 schreef prupke het volgende:
[..]
Niet... denk ik
Maar ga er vanuit dat mensen goed fatsoen hebben...en dat dus niet doen.
quote:Op maandag 22 december 2008 23:25 schreef admiraal_anaal het volgende:
Aangepast tot nu toe, 23.30 de laatste update dan over tot morgen tenzij ie vol is
¤ 6400,70
quote:Op maandag 22 december 2008 23:25 schreef admiraal_anaal het volgende:
Aangepast tot nu toe, 23.30 de laatste update dan over tot morgen tenzij ie vol is
pm werkt beterquote:Op maandag 22 december 2008 23:31 schreef Reanimation het volgende:
Ik sta nog niet in de OP
Heb (slechts) ¤ 5 overgemaakt
van mij krijg je de fotos niet te zienquote:Op maandag 22 december 2008 23:27 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[..]
lol nog steeds vertrouwen in de mensheid he... ( gaat vanzelf over hoor)
en ach ja... beetje jalours typje he...
ze zegt stort dan gewoon naar serious request en niet voor een paar tieten van een wijf van internet...
tja... snap t ook wel... en die foto's krijg ik op de termijn toch vast wel een keertje te zien
Nicequote:Op maandag 22 december 2008 23:19 schreef Danny het volgende:
¤ 6400,70
moet i ker wel bijzeggen dat ze dat gisteren riep in der PMS bui... dat ik het dus ook wel precies op t verkeerde moment zei dat ik dat wilde gaan doen.. hehehequote:Op maandag 22 december 2008 23:30 schreef SHE het volgende:
Een wijf?
Een wijf?
It's on bitch!
Grapje, ik haat alleen mannen, geen vrouwen. Ook al is deze abuis. En dead wrong. En een hater.
Ook hier nog even een hele grote smooch voor de anonieme donateurs, en dan in het bijzonder de meest recente voor een aanzienlijk bedrag.
Top!.
Niet op haar afschuiven. JIJ bent een stommie, omdat je verteld dat je dat gaat doen.quote:Op maandag 22 december 2008 23:36 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[..]
moet i ker wel bijzeggen dat ze dat gisteren riep in der PMS bui... dat ik het dus ook wel precies op t verkeerde moment zei dat ik dat wilde gaan doen.. hehehe
Je was niet getrouwd toch?quote:Op maandag 22 december 2008 23:41 schreef SHE het volgende:
[..]
Niet op haar afschuiven. JIJ bent een stommie, omdat je verteld dat je dat gaat doen.
Je moet vrouwen dat soort dingen niet vertellen. Je moet het stiekem overmaken en voor haar een extra groot cadeautje voor kerst kopen zodat het de aandacht afleid van die hele actie.
Als je em van haar al niet hoog krijgt, is er iets goed mis met je dingquote:Op maandag 22 december 2008 22:39 schreef OnderBroekenPoep het volgende:
Humorquote:Op maandag 22 december 2008 23:43 schreef Adolecens het volgende:
Zodra mannen getrouwd zijn, worden de financiën door de vrouwen beheerd en worden de afschriften gecontroleerd...
Ik denk dat manlief flink wat uit te leggen heeft als er 250 euro wordt afschreven tbv SHE![]()
Weer een reden om niet te trouwen
quote:Op maandag 22 december 2008 23:43 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Je was niet getrouwd toch?
Zodra mannen getrouwd zijn, worden de financiën door de vrouwen beheerd en worden de afschriften gecontroleerd...
Ik denk dat manlief flink wat uit te leggen heeft als er 250 euro wordt afschreven tbv SHE![]()
dan heb ik echt heel wat uit te leggen als ze idd mn afschrift ff i-dealtquote:Op maandag 22 december 2008 23:41 schreef SHE het volgende:
[..]
Niet op haar afschuiven. JIJ bent een stommie, omdat je verteld dat je dat gaat doen.
Je moet vrouwen dat soort dingen niet vertellen. Je moet het stiekem overmaken en voor haar een extra groot cadeautje voor kerst kopen zodat het de aandacht afleid van die hele actie.
No way!quote:Op maandag 22 december 2008 23:43 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Je was niet getrouwd toch?
Daarom is het hier ook me, myself and I, trouwen en samenwonen is voor mannen niet lucratiefquote:Op maandag 22 december 2008 23:47 schreef SHE het volgende:
[..]
No way!
Damn, trouwen is een lucratieve business.
¤ 6400,70
blijf jij maar lekker alleen dan...quote:Op maandag 22 december 2008 23:50 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Daarom is het hier ook me, myself and I, trouwen en samenwonen is voor mannen niet lucratief
en zodra ze lekker dicht tegen je aan is gekropen in haar oor fluisteren dat je geld hebt overgemaakt voor naaktfoto's van een dame op internet die je niet kent, nooit hebt ontmoet en nooit zal zien...quote:Op maandag 22 december 2008 23:52 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[..]
blijf jij maar lekker alleen dan...
ik ga zo weer lekker bij mn wijffie onder de dekens kruipen![]()
![]()
Naaktfoto's laten maken ookquote:Op maandag 22 december 2008 23:47 schreef SHE het volgende:
[..]
No way!
Damn, trouwen is een lucratieve business.
speciaal voor jouquote:Op maandag 22 december 2008 22:39 schreef OnderBroekenPoep het volgende:
enne admiraal anaal heeft tot 23:30 de OP geupdate (van de mensen die hem een PM stuurde) en die is nu ook gaan slapen dus.quote:Op maandag 22 december 2008 14:32 schreef SHE het volgende:
Lieve mensen,
Natuurlijk komt er een uiteindelijke complete lijst met alle donateurs en hun bijdragen. Ook speel ik met het idee om een shot te maken tussen kaartjes met de namen erop van alle mensen die gegeven hebben.
Ik vind jullie allemaal een stel helden, ik laf joe long time en jullie krijgen de groeten van alle verdwaalde vluchtnegers.x 10
hahahahquote:Op maandag 22 december 2008 23:56 schreef Adolecens het volgende:
[..]
en zodra ze lekker dicht tegen je aan is gekropen in haar oor fluisteren dat je geld hebt overgemaakt voor naaktfoto's van een dame op internet die je niet kent, nooit hebt ontmoet en nooit zal zien...
slaap lekker
het is nog niet te laatquote:
Deze vind ik beter!quote:Op maandag 22 december 2008 23:57 schreef prupke het volgende:
[..]
speciaal voor jou
doneren en niet miepen
opbokkenquote:Op dinsdag 23 december 2008 00:03 schreef Synthesist het volgende:
al uw centjes gaan in de bodemloze put die Afrika heet
Wat dan?quote:Op dinsdag 23 december 2008 00:06 schreef Marrek het volgende:
Potverdorie, vanochtend geld overgemaakt en nog niet in de OP...![]()
admiraal_anaal, had toch wat meer van je verwacht
Even nog een keer voor de mensen die zeggen van waarom sta ik niet in de OPquote:Op dinsdag 23 december 2008 00:06 schreef Marrek het volgende:
enne admiraal anaal heeft tot 23:30 de OP geupdate (van de mensen die hem een PM stuurde) en die is nu ook gaan slapen dus.en dat klopt dus nietquote:Op maandag 22 december 2008 14:32 schreef SHE het volgende:
Lieve mensen,
Ik vind jullie allemaal een stel helden, ik laf joe long time en jullie krijgen de groeten van alle verdwaalde vluchtnegers.x 10
Nog een keer het bedrag?quote:Op dinsdag 23 december 2008 00:06 schreef Marrek het volgende:
Moeilijk he? Om een OP te lezen?quote:Op dinsdag 23 december 2008 00:30 schreef Kankerkachelsverkopert het volgende:
Tot wanneer kan je het overmaken?
Sorryquote:Op dinsdag 23 december 2008 00:32 schreef golfer het volgende:
[..]
Moeilijk he? Om een OP te lezen?
overmaken liefst uiterlijk dinsdagmiddag
Dan trouwen ze de verkeerdequote:Op maandag 22 december 2008 23:43 schreef Adolecens het volgende:
Die smiley en de naam ervan.quote:
Dat hadden we dan beter vooraf kunnen regelenquote:Op dinsdag 23 december 2008 01:14 schreef ThunderChild het volgende:
Je zou eigenlijk voor dat geld verwachten dat er meer Fok!sters uit te kleren gaan . . .![]()
Misschien dat er Fok!sters zijn die één fotootje tijdens de shoot willen meepikken . . .quote:Op dinsdag 23 december 2008 01:47 schreef MrTorture het volgende:
Dat hadden we dan beter vooraf kunnen regelenzo van: zodra de limiet is gehaald door naar fok babe nr 2
![]()
Serieus? Dit is toch een actie die nu loopt? Jammer hoor.quote:Op maandag 22 december 2008 22:34 schreef Cynix ® het volgende:
Zeg, liefste SHE?
Ik zal het wel gemist hebben maar waarom worden die foto's pas eind februari gemaakt?
Wat een intens knorrig geblaat zeg...quote:Op maandag 22 december 2008 23:36 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[..]
moet i ker wel bijzeggen dat ze dat gisteren riep in der PMS bui... dat ik het dus ook wel precies op t verkeerde moment zei dat ik dat wilde gaan doen.. hehehe
OP ofzo?quote:Op dinsdag 23 december 2008 08:51 schreef motherflocker het volgende:
Ik zou gister avond iets storten, helemaal vergeten dus doe het in mijn pauze. Wat was het rekeninnummer + wat erbij moest ook alweer?
Thx
Nee hoor.quote:Op maandag 22 december 2008 23:43 schreef Adolecens het volgende:
[FOK! SERIOUS REQUEST ACTIES] Het Rekeningnummerquote:Op dinsdag 23 december 2008 08:51 schreef motherflocker het volgende:
Ik zou gister avond iets storten, helemaal vergeten dus doe het in mijn pauze. Wat was het rekeninnummer + wat erbij moest ook alweer?
Thx
we staan op de website zelfs met een dikke rode bannerquote:Op dinsdag 23 december 2008 09:12 schreef Harajuku. het volgende:
3fm mag fok wel wat vaker noemen, wat een bedrag
Nee.quote:Op dinsdag 23 december 2008 09:10 schreef Keltie het volgende:
Heeft een hoge of lage donatie nog gevolgen voor de aantal foto's die je ontvangt?
Anniewee, ondanks de kredietcrisis heb ik nog wel ergens 5 euro over ter donatie
Zal het vanavond of morgen overmaken
FOK! komt op TV elke keer in de onderste witte balk voorbij ivm met SHE.quote:Op dinsdag 23 december 2008 09:12 schreef Harajuku. het volgende:
Heb ik nog niet gezien..quote:Op dinsdag 23 december 2008 09:12 schreef Harajuku. het volgende:
De vermelding loopt constant onder in beeld. Tot en met gisteravond in ieder geval.quote:Op dinsdag 23 december 2008 09:12 schreef Harajuku. het volgende:
Ik heb net ff gekeken en ik had het al gezien.quote:Op dinsdag 23 december 2008 09:27 schreef Harajuku. het volgende:
Ik ga eens ontbijten en tellen hoe vaak ik fok zie dan
Ik niet. Gisteren was het nog op tv, nu niet te vindenquote:Op dinsdag 23 december 2008 09:30 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik heb net ff gekeken en ik had het al gezien.
Als je via de stream kijkt en dan op fullscreen dan komt het vanzelf onder in beeld(de witte balk)quote:Op dinsdag 23 december 2008 09:33 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik niet. Gisteren was het nog op tv, nu niet te vinden
Sorry 3fm, ik zag inderdaad SHE en Fok nuquote:Op dinsdag 23 december 2008 09:34 schreef Trevland het volgende:
[..]
Als je via de stream kijkt en dan op fullscreen dan komt het vanzelf onder in beeld(de witte balk)
Volgens mij ging het vorig jaar aan het einde pas echt hard lopen.Zal wel te maken hebben met bank naar giro e.d.quote:Op dinsdag 23 december 2008 09:50 schreef Lariekoek het volgende:
Ik vind het totaal bedrag wat door 3FM opgehaald is tot nu toe wel tegen vallen. 847.233 euro.
Of was het vorig jaar ook "zo weinig" ?
dat zou heel goed kunnen, ik had naar mijn mening op deze actie zelf ook snel gedoneerd maar ik sta nog steeds niet in het lijstjequote:Op dinsdag 23 december 2008 09:57 schreef Corona1972 het volgende:
[..]
Volgens mij ging het vorig jaar aan het einde pas echt hard lopen.Zal wel te maken hebben met bank naar giro e.d.
Dat denk ik ook. Hoe langer je wacht met het stoppen van je "persoonlijke"actie hoe meer geld je binnen kan halen voor SR en op het eind van de actie kijken/luisteren meer mensen dan aan het begin dus het heeft ook te maken met een stukje PR van de donateurs.quote:Op dinsdag 23 december 2008 10:04 schreef intraxz het volgende:
Ze hadden nu iets van 5000¤ meer dan vorig jaar op dit moment. Ik denk dat alle grote geld inzamel acties hiervoor pas zo laat mogelijk hun poen verschepen naar serious request.
Deze is erg mooiquote:Op dinsdag 23 december 2008 09:18 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
we staan op de website zelfs met een dikke rode banner
Elke keer onderaan beeld van de streams en tv Dus FOK word erg vaak genoemd hoor
Het is toch niet belangrijk wat voor foto's het worden? Je geeft voor het goede doel (Rode Kruis dus, hmm ook dat is misschien dubieus in relatie tot SHEquote:Op dinsdag 23 december 2008 10:26 schreef zoeperzazke het volgende:
SHE, wat voor soort naaksthoot wordt het eigenlijk omdat de mannen er hier zo naar uitkijken? Wordt het een echte erotische naaktshoot of meer een fun-naaktshoot (of een pornoshoot?)
A_a, kan ik je nog pb'en?
Ongestelde SHE?quote:(Rode Kruis dus, hmm ook dat is misschien dubieus in relatie tot SHE ).
Volgens mij word het een shoot als in de playboy. Dus stijl volle naaktfoto´s.quote:Op dinsdag 23 december 2008 10:26 schreef zoeperzazke het volgende:
SHE, wat voor soort naaksthoot wordt het eigenlijk omdat de mannen er hier zo naar uitkijken? Wordt het een echte erotische naaktshoot of meer een fun-naaktshoot (of een pornoshoot?)
A_a, kan ik je nog pb'en?
Idd.quote:Anyway, gewoon storten en zorgen dat FOK! een mooie bedrag kan doneren!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 11 september 2009 18:32 schreef jogy het volgende:
Ik ben zo trots op je dat ik je in brons wil gieten, in de achtertuin wil zetten met een tuinslang door je mond als appelsjapfontein.
quote:Op dinsdag 23 december 2008 10:35 schreef appelsjap het volgende:
[ afbeelding ]Dus je hebt ¤ 1010,00 overgemaakt???SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Let op, als dit bedrag niet wordt bijgeschreven heb je een permban van Danny te pakken!!
<a href="http://www.google.nl/search?q=utfs" rel="nofollow" target="_blank">UTFS!!</a>
Kijk eens in de OP waar ik sta, en niet zo chaggi heaquote:Op dinsdag 23 december 2008 10:37 schreef eNaSnI het volgende:
[..]
Dus je hebt ¤ 1010,00 overgemaakt???Let op, als dit bedrag niet wordt bijgeschreven heb je een permban van Danny te pakken!!
quote:Op dinsdag 23 december 2008 10:37 schreef eNaSnI het volgende:
[..]
Dus je hebt ¤ 1010,00 overgemaakt???Let op, als dit bedrag niet wordt bijgeschreven heb je een permban van Danny te pakken!!
Beetje FOK! blij maken met een dode mus, dus!quote:Op dinsdag 23 december 2008 10:38 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Kijk eens in de OP waar ik sta, en niet zo chaggi headenk dat danny ook wel snapt dat het een grap is, want 10 euro (was afgesproken) is wel overgemaakt.
quote:
je ben heul geen hond maar een luipaardquote:Op dinsdag 23 december 2008 10:55 schreef admiraal_anaal het volgende:
Update gedaan voor de openingspost, dit was tevens de laatste die ik gedaan heb gezien sommige PM's ik kreeg waarin sommige dachten dat ik hun hond was ofzo met het gecommandeer![]()
Fijne dag verder allemaal
Nopequote:Op dinsdag 23 december 2008 10:56 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hara heb jij al voor een fok actie geld gedoneert?
daaromquote:Op dinsdag 23 december 2008 10:56 schreef PeZu het volgende:
[..]
je ben heul geen hond maar een luipaard
Je moest eens zien wat wij forumcrew aan PM's ontvangen.quote:Op dinsdag 23 december 2008 10:55 schreef admiraal_anaal het volgende:
Update gedaan voor de openingspost, dit was tevens de laatste die ik gedaan heb gezien sommige PM's ik kreeg waarin sommige dachten dat ik hun hond was ofzo met het gecommandeer![]()
Komen niet voor februari.quote:Op dinsdag 23 december 2008 11:14 schreef Pakspul het volgende:
Ik zit nog steeds te wachten op die foto's
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je moet eens weten wat wij aan PM's ontvangen per dagquote:Op dinsdag 23 december 2008 10:55 schreef admiraal_anaal het volgende:
quote:
quote:Op maandag 22 december 2008 22:01 schreef admiraal_anaal het volgende:
overmaken liefst uiterlijk dinsdagmiddag
Foto's digitaal of hardcopy?quote:Op dinsdag 23 december 2008 11:25 schreef SHE het volgende:
Er mag ook na vanmiddag nog gedoneerd worden hoor!
En ja, de donateurs krijgen vanzelf berichten voor de foto's.
In zo een envelop met zo een stukje doorzichtig plastic waar je normaal het adres heb, ook leuk voor de postbodequote:Op dinsdag 23 december 2008 11:47 schreef SHE het volgende:
Digitaal.
Als een donateur hardcopy wil hebben, moet hij/zij dat aangeven. Uiteraard discreet verstuurd
Vind je niet dat ze genoeg doet?quote:Op dinsdag 23 december 2008 11:54 schreef tijnbrein het volgende:
@ She heb je zelf ook geld gedoneerd voor SR?
ze gaat uit de kleren voor SR, dat vind je niet genoeg?quote:Op dinsdag 23 december 2008 11:54 schreef tijnbrein het volgende:
quote:Op dinsdag 23 december 2008 11:54 schreef tijnbrein het volgende:
U heeft nog tot 17.00 uur om geld over te maken, dus wees er snel bij!!quote:Op dinsdag 23 december 2008 12:16 schreef Schanulleke het volgende:
Stoere actie! Misschien dat ik zelfs wel ga doneren. even over nadenken nog.
Uitgevoerd (¤ 5,-)quote:Op dinsdag 23 december 2008 09:10 schreef Keltie het volgende:
Heeft een hoge of lage donatie nog gevolgen voor de aantal foto's die je ontvangt?
Anniewee, ondanks de kredietcrisis heb ik nog wel ergens 5 euro over ter donatie
Zal het vanavond of morgen overmaken
Dit zijn de laatste officiele tussenstanden: [FOK! SERIOUS REQUEST ACTIES] Tussenstandenquote:Op dinsdag 23 december 2008 12:30 schreef Trevland het volgende:
Wat zijn nu de tussen standen(van deze actie, alle acties tottaal, en wat er binnen is)?
Dankquote:Op dinsdag 23 december 2008 12:37 schreef remlof het volgende:
[..]
Dit zijn de laatste officiele tussenstanden: [FOK! SERIOUS REQUEST ACTIES] Tussenstanden
Vertel...(ik heb er niks van mee gekregen)quote:Op dinsdag 23 december 2008 12:50 schreef Mr.Noodle het volgende:
Dat huwelijk in het glazen huis was wel een deceptie zeg..
LEZEN!!!quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:02 schreef greavy het volgende:
En ik mis er nog steeds, terwijl het vanochtend is bijgewerkt!
Mag ik nog tussen het lijstje van ¤5?
Klik op je username. Werkt ook.quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:06 schreef marcodej het volgende:
Wil wel wat overmaken, maar waar kan ik MyAT vinden?
Jouw nummer is: 223701quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:06 schreef marcodej het volgende:
dit is die van jouquote:Op dinsdag 23 december 2008 13:06 schreef marcodej het volgende:
Hehe, ik denk het nietquote:Op dinsdag 23 december 2008 @ 08:14 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Hmm, Misschien kunnen ze tijdens de shoot ook een keer van rol wisselen, zodat we ook een MissBliss shoot erbij krijgen
Alles voor het goede doel?quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:26 schreef SHE het volgende:
Dank!
Laatste dag mensen! Empty your pockets!
Ik gooi er een slipje tegenaan voor de hoogste bieder! En een paar sokken! En misschien zelfs mijn neglige!
Niet alle vrouwen trekken elkaar de haren uit hun kop!quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:26 schreef Loveless85 het volgende:
Leuk ook dat de vrouwelijke foksters de actie waarderen en doneren
Dus dat is 20 euro in totaal?quote:Op dinsdag 23 december 2008 11:03 schreef sasquatsch het volgende:
10 Euro overgemaakt voor beide goede doelen (Serious Request en een naakte SHE)
Haha prima, als hij maar wel goed verpakt wordt opgestuurd eventueelquote:Op dinsdag 23 december 2008 13:37 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
dat wordt een permban als je niet betaalt
laten we het hopenquote:Op dinsdag 23 december 2008 13:38 schreef EchnaDarr het volgende:
Wordt het eindbedrag eigenlijk nog persoonlijk in het glazen huis gepresenteerd? I
Ja precies, FOK heeft met alle acties bij elkaar toch zo'n 11.000 euro bij elkaar, waarvan SHE volgens mij 2/3 bij elkaar heeft gekregenquote:Op dinsdag 23 december 2008 13:38 schreef EchnaDarr het volgende:
Wordt het eindbedrag eigenlijk nog persoonlijk in het glazen huis gepresenteerd? Ik vind dan wel dat Danny samen met SHE dat moeten gaan doen.
Ook niet als ik ¤ 100 extra doneer?quote:
Inderdaadquote:Op dinsdag 23 december 2008 13:48 schreef Damzkieee het volgende:
Modtopic Alert!!
quote:
Uiteraard, anders was dit offtopic geneuzel, en dat kunnen we niet hebben in GC natuurlijkquote:Op dinsdag 23 december 2008 14:06 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Het zou dan voor serious request zijn natuurlijk
Ik weet het niet helemaal zeker, maar volgens mij is datquote:Op dinsdag 23 december 2008 14:02 schreef Wexy het volgende:
en wie is de best betalende vrouw momenteel? ff aagje natuurlijk
oke als het maat S is hoef ik sowieso niet hoger te gaan met mijn bedrag...quote:Op dinsdag 23 december 2008 14:09 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik weet het niet helemaal zeker, maar volgens mij is datPoeke
Overigens is het setje een maatje S, net als het shirt.
Ik heb hetzelfde setje in dezelfde maat en ik ben toch echt een M en toch kreeg ik er mijn borsten ingefrot, dus het is wel een beetje een one size fits almost all.
Zegt de modquote:Op dinsdag 23 december 2008 @ 14:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Uiteraard, anders was dit offtopic geneuzel, en dat kunnen we niet hebben in GC natuurlijk.
quote:Op dinsdag 23 december 2008 @ 14:09 schreef Danny het volgende:
Tussenstand: ¤ 6976,01
Je bent net een marktkoopvrouw zoquote:Op dinsdag 23 december 2008 14:11 schreef SHE het volgende:
Ik wil zo graag naar de 10K vanavond!
Bedrijven mogen ook doneren! Belastingvoordeel is er! En ik maak een speciale bedrijfsrepo voor je die bij de publicatie dan ook nog extra exposure krijgt.
Doen!
Met jezelf erin? Dan trek ik mijn spaarrekening nog wat verder leeg LOLquote:Op dinsdag 23 december 2008 13:26 schreef SHE het volgende:
Dank!
Laatste dag mensen! Empty your pockets!
Ik gooi er een slipje tegenaan voor de hoogste bieder! En een paar sokken! En misschien zelfs mijn neglige!
Erg he?quote:Op dinsdag 23 december 2008 14:27 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Je bent net een marktkoopvrouw zo
Wat is je voorstel ?quote:Op dinsdag 23 december 2008 14:29 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Met jezelf erin? Dan trek ik mijn spaarrekening nog wat verder leeg LOL
---> KPL_V ---->quote:
Je bent je user ID vergeten bij de mededelingen.quote:Op dinsdag 23 december 2008 14:28 schreef guitarist.nl het volgende:
Cool SHE. Gewoon omdat ik het tof vind wat je doet 5¤. En 25¤ voor m'n nickchange!
Is toch weer 30¤ voor SR!
http://xs434.xs.to/xs434/08522/picture_2203.png
Nee, Ik betaal eenmaal 10 euro en steun daarmee twee goede doelen.quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:38 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Dus dat is 20 euro in totaal?
Ik heb ook 10 euro overgemaakt, ik vind het hele stoere actie en ik verwacht dat MissBliss er een mooie reportage van gaat maken dus die wil ik zeker zien.
Wie moet ik PM'en om in de OP te komen?
Moet Danny dan ook in zijn blootje mee in het huis?quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:38 schreef EchnaDarr het volgende:
Wordt het eindbedrag eigenlijk nog persoonlijk in het glazen huis gepresenteerd? Ik vind dan wel dat Danny samen met SHE dat moeten gaan doen.
Dan help ik ook een stukje via deze weg, beetje geld onderweg.quote:
Ja eigenlijk doet ze al genoeg. Laat maar zitten.quote:
Foei! Nu krijg je geen foto's.quote:Op dinsdag 23 december 2008 15:47 schreef numero_uno het volgende:
¤ 25 voor het goede doel
Aantal verzonden opdrachten: 1
Van Naar Naam / Omschrijving Datum Bedrag (¤) Status
4******* 159140412 JH Harwig
bijdrage SHE 23-12-2008 25,00 verwerkt
Verkeerde info bij het overmaken gedaan
Dat daadwerkelijk ontvange hé? is dat van heel FOK! of van SHE ?quote:Op maandag 22 december 2008 22:53 schreef Danny het volgende:
.quote:Op dinsdag 23 december 2008 16:02 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat daadwerkelijk ontvange hé? is dat van heel FOK! of van SHE ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |