opbokkenquote:Op dinsdag 23 december 2008 00:03 schreef Synthesist het volgende:
al uw centjes gaan in de bodemloze put die Afrika heet
Wat dan?quote:Op dinsdag 23 december 2008 00:06 schreef Marrek het volgende:
Potverdorie, vanochtend geld overgemaakt en nog niet in de OP...![]()
admiraal_anaal, had toch wat meer van je verwacht
Even nog een keer voor de mensen die zeggen van waarom sta ik niet in de OPquote:Op dinsdag 23 december 2008 00:06 schreef Marrek het volgende:
enne admiraal anaal heeft tot 23:30 de OP geupdate (van de mensen die hem een PM stuurde) en die is nu ook gaan slapen dus.en dat klopt dus nietquote:Op maandag 22 december 2008 14:32 schreef SHE het volgende:
Lieve mensen,
Het gaat zo rap dat het echt een dagtaak wordt om alles bij te houden.
Natuurlijk komt er een uiteindelijke complete lijst met alle donateurs en hun bijdragen. Ook speel ik met het idee om een shot te maken tussen kaartjes met de namen erop van alle mensen die gegeven hebben.
Ik vind jullie allemaal een stel helden, ik laf joe long time en jullie krijgen de groeten van alle verdwaalde vluchtnegers.x 10
Nog een keer het bedrag?quote:Op dinsdag 23 december 2008 00:06 schreef Marrek het volgende:
Moeilijk he? Om een OP te lezen?quote:Op dinsdag 23 december 2008 00:30 schreef Kankerkachelsverkopert het volgende:
Tot wanneer kan je het overmaken?
Sorryquote:Op dinsdag 23 december 2008 00:32 schreef golfer het volgende:
[..]
Moeilijk he? Om een OP te lezen?
overmaken liefst uiterlijk dinsdagmiddag
Dan trouwen ze de verkeerdequote:Op maandag 22 december 2008 23:43 schreef Adolecens het volgende:
Zodra mannen getrouwd zijn, worden de financiën door de vrouwen beheerd en worden de afschriften gecontroleerd...
Ik denk dat manlief flink wat uit te leggen heeft als er 250 euro wordt afschreven tbv SHE![]()
Weer een reden om niet te trouwen
Die smiley en de naam ervan.quote:
Dat hadden we dan beter vooraf kunnen regelenquote:Op dinsdag 23 december 2008 01:14 schreef ThunderChild het volgende:
Je zou eigenlijk voor dat geld verwachten dat er meer Fok!sters uit te kleren gaan . . .![]()
Misschien dat er Fok!sters zijn die één fotootje tijdens de shoot willen meepikken . . .quote:Op dinsdag 23 december 2008 01:47 schreef MrTorture het volgende:
Dat hadden we dan beter vooraf kunnen regelenzo van: zodra de limiet is gehaald door naar fok babe nr 2
![]()
Serieus? Dit is toch een actie die nu loopt? Jammer hoor.quote:Op maandag 22 december 2008 22:34 schreef Cynix ® het volgende:
Zeg, liefste SHE?
Ik zal het wel gemist hebben maar waarom worden die foto's pas eind februari gemaakt?
Wat een intens knorrig geblaat zeg...quote:Op maandag 22 december 2008 23:36 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[..]
moet i ker wel bijzeggen dat ze dat gisteren riep in der PMS bui... dat ik het dus ook wel precies op t verkeerde moment zei dat ik dat wilde gaan doen.. hehehe
OP ofzo?quote:Op dinsdag 23 december 2008 08:51 schreef motherflocker het volgende:
Ik zou gister avond iets storten, helemaal vergeten dus doe het in mijn pauze. Wat was het rekeninnummer + wat erbij moest ook alweer?
Thx
Nee hoor.quote:Op maandag 22 december 2008 23:43 schreef Adolecens het volgende:
Ik denk dat manlief flink wat uit te leggen heeft als er 250 euro wordt afschreven tbv SHE![]()
[FOK! SERIOUS REQUEST ACTIES] Het Rekeningnummerquote:Op dinsdag 23 december 2008 08:51 schreef motherflocker het volgende:
Ik zou gister avond iets storten, helemaal vergeten dus doe het in mijn pauze. Wat was het rekeninnummer + wat erbij moest ook alweer?
Thx
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |