we staan op de website zelfs met een dikke rode bannerquote:Op dinsdag 23 december 2008 09:12 schreef Harajuku. het volgende:
3fm mag fok wel wat vaker noemen, wat een bedrag
Nee.quote:Op dinsdag 23 december 2008 09:10 schreef Keltie het volgende:
Heeft een hoge of lage donatie nog gevolgen voor de aantal foto's die je ontvangt?
Anniewee, ondanks de kredietcrisis heb ik nog wel ergens 5 euro over ter donatie
Zal het vanavond of morgen overmaken
FOK! komt op TV elke keer in de onderste witte balk voorbij ivm met SHE.quote:Op dinsdag 23 december 2008 09:12 schreef Harajuku. het volgende:
Heb ik nog niet gezien..quote:Op dinsdag 23 december 2008 09:12 schreef Harajuku. het volgende:
De vermelding loopt constant onder in beeld. Tot en met gisteravond in ieder geval.quote:Op dinsdag 23 december 2008 09:12 schreef Harajuku. het volgende:
Ik heb net ff gekeken en ik had het al gezien.quote:Op dinsdag 23 december 2008 09:27 schreef Harajuku. het volgende:
Ik ga eens ontbijten en tellen hoe vaak ik fok zie dan
Ik niet. Gisteren was het nog op tv, nu niet te vindenquote:Op dinsdag 23 december 2008 09:30 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik heb net ff gekeken en ik had het al gezien.
Als je via de stream kijkt en dan op fullscreen dan komt het vanzelf onder in beeld(de witte balk)quote:Op dinsdag 23 december 2008 09:33 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik niet. Gisteren was het nog op tv, nu niet te vinden
Sorry 3fm, ik zag inderdaad SHE en Fok nuquote:Op dinsdag 23 december 2008 09:34 schreef Trevland het volgende:
[..]
Als je via de stream kijkt en dan op fullscreen dan komt het vanzelf onder in beeld(de witte balk)
Volgens mij ging het vorig jaar aan het einde pas echt hard lopen.Zal wel te maken hebben met bank naar giro e.d.quote:Op dinsdag 23 december 2008 09:50 schreef Lariekoek het volgende:
Ik vind het totaal bedrag wat door 3FM opgehaald is tot nu toe wel tegen vallen. 847.233 euro.
Of was het vorig jaar ook "zo weinig" ?
dat zou heel goed kunnen, ik had naar mijn mening op deze actie zelf ook snel gedoneerd maar ik sta nog steeds niet in het lijstjequote:Op dinsdag 23 december 2008 09:57 schreef Corona1972 het volgende:
[..]
Volgens mij ging het vorig jaar aan het einde pas echt hard lopen.Zal wel te maken hebben met bank naar giro e.d.
Dat denk ik ook. Hoe langer je wacht met het stoppen van je "persoonlijke"actie hoe meer geld je binnen kan halen voor SR en op het eind van de actie kijken/luisteren meer mensen dan aan het begin dus het heeft ook te maken met een stukje PR van de donateurs.quote:Op dinsdag 23 december 2008 10:04 schreef intraxz het volgende:
Ze hadden nu iets van 5000¤ meer dan vorig jaar op dit moment. Ik denk dat alle grote geld inzamel acties hiervoor pas zo laat mogelijk hun poen verschepen naar serious request.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |