Je moest eens zien wat wij forumcrew aan PM's ontvangen.quote:Op dinsdag 23 december 2008 10:55 schreef admiraal_anaal het volgende:
Update gedaan voor de openingspost, dit was tevens de laatste die ik gedaan heb gezien sommige PM's ik kreeg waarin sommige dachten dat ik hun hond was ofzo met het gecommandeer![]()
Fijne dag verder allemaal
Komen niet voor februari.quote:Op dinsdag 23 december 2008 11:14 schreef Pakspul het volgende:
Ik zit nog steeds te wachten op die foto's
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je moet eens weten wat wij aan PM's ontvangen per dagquote:Op dinsdag 23 december 2008 10:55 schreef admiraal_anaal het volgende:
Update gedaan voor de openingspost, dit was tevens de laatste die ik gedaan heb gezien sommige PM's ik kreeg waarin sommige dachten dat ik hun hond was ofzo met het gecommandeer![]()
Fijne dag verder allemaal
quote:
quote:Op maandag 22 december 2008 22:01 schreef admiraal_anaal het volgende:
overmaken liefst uiterlijk dinsdagmiddag
Foto's digitaal of hardcopy?quote:Op dinsdag 23 december 2008 11:25 schreef SHE het volgende:
Er mag ook na vanmiddag nog gedoneerd worden hoor!
En ja, de donateurs krijgen vanzelf berichten voor de foto's.
In zo een envelop met zo een stukje doorzichtig plastic waar je normaal het adres heb, ook leuk voor de postbodequote:Op dinsdag 23 december 2008 11:47 schreef SHE het volgende:
Digitaal.
Als een donateur hardcopy wil hebben, moet hij/zij dat aangeven. Uiteraard discreet verstuurd
Vind je niet dat ze genoeg doet?quote:Op dinsdag 23 december 2008 11:54 schreef tijnbrein het volgende:
@ She heb je zelf ook geld gedoneerd voor SR?
ze gaat uit de kleren voor SR, dat vind je niet genoeg?quote:Op dinsdag 23 december 2008 11:54 schreef tijnbrein het volgende:
quote:Op dinsdag 23 december 2008 11:54 schreef tijnbrein het volgende:
U heeft nog tot 17.00 uur om geld over te maken, dus wees er snel bij!!quote:Op dinsdag 23 december 2008 12:16 schreef Schanulleke het volgende:
Stoere actie! Misschien dat ik zelfs wel ga doneren. even over nadenken nog.
Uitgevoerd (¤ 5,-)quote:Op dinsdag 23 december 2008 09:10 schreef Keltie het volgende:
Heeft een hoge of lage donatie nog gevolgen voor de aantal foto's die je ontvangt?
Anniewee, ondanks de kredietcrisis heb ik nog wel ergens 5 euro over ter donatie
Zal het vanavond of morgen overmaken
Dit zijn de laatste officiele tussenstanden: [FOK! SERIOUS REQUEST ACTIES] Tussenstandenquote:Op dinsdag 23 december 2008 12:30 schreef Trevland het volgende:
Wat zijn nu de tussen standen(van deze actie, alle acties tottaal, en wat er binnen is)?
Dankquote:Op dinsdag 23 december 2008 12:37 schreef remlof het volgende:
[..]
Dit zijn de laatste officiele tussenstanden: [FOK! SERIOUS REQUEST ACTIES] Tussenstanden
Vertel...(ik heb er niks van mee gekregen)quote:Op dinsdag 23 december 2008 12:50 schreef Mr.Noodle het volgende:
Dat huwelijk in het glazen huis was wel een deceptie zeg..
LEZEN!!!quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:02 schreef greavy het volgende:
En ik mis er nog steeds, terwijl het vanochtend is bijgewerkt!
Mag ik nog tussen het lijstje van ¤5?
Klik op je username. Werkt ook.quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:06 schreef marcodej het volgende:
Wil wel wat overmaken, maar waar kan ik MyAT vinden?
Jouw nummer is: 223701quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:06 schreef marcodej het volgende:
dit is die van jouquote:Op dinsdag 23 december 2008 13:06 schreef marcodej het volgende:
Hehe, ik denk het nietquote:Op dinsdag 23 december 2008 @ 08:14 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Hmm, Misschien kunnen ze tijdens de shoot ook een keer van rol wisselen, zodat we ook een MissBliss shoot erbij krijgen
Alles voor het goede doel?quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:26 schreef SHE het volgende:
Dank!
Laatste dag mensen! Empty your pockets!
Ik gooi er een slipje tegenaan voor de hoogste bieder! En een paar sokken! En misschien zelfs mijn neglige!
Niet alle vrouwen trekken elkaar de haren uit hun kop!quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:26 schreef Loveless85 het volgende:
Leuk ook dat de vrouwelijke foksters de actie waarderen en doneren
Dus dat is 20 euro in totaal?quote:Op dinsdag 23 december 2008 11:03 schreef sasquatsch het volgende:
10 Euro overgemaakt voor beide goede doelen (Serious Request en een naakte SHE)
Haha prima, als hij maar wel goed verpakt wordt opgestuurd eventueelquote:Op dinsdag 23 december 2008 13:37 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
dat wordt een permban als je niet betaalt
laten we het hopenquote:Op dinsdag 23 december 2008 13:38 schreef EchnaDarr het volgende:
Wordt het eindbedrag eigenlijk nog persoonlijk in het glazen huis gepresenteerd? I
Ja precies, FOK heeft met alle acties bij elkaar toch zo'n 11.000 euro bij elkaar, waarvan SHE volgens mij 2/3 bij elkaar heeft gekregenquote:Op dinsdag 23 december 2008 13:38 schreef EchnaDarr het volgende:
Wordt het eindbedrag eigenlijk nog persoonlijk in het glazen huis gepresenteerd? Ik vind dan wel dat Danny samen met SHE dat moeten gaan doen.
Ook niet als ik ¤ 100 extra doneer?quote:
Inderdaadquote:Op dinsdag 23 december 2008 13:48 schreef Damzkieee het volgende:
Modtopic Alert!!
quote:
Uiteraard, anders was dit offtopic geneuzel, en dat kunnen we niet hebben in GC natuurlijkquote:Op dinsdag 23 december 2008 14:06 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Het zou dan voor serious request zijn natuurlijk
Ik weet het niet helemaal zeker, maar volgens mij is datquote:Op dinsdag 23 december 2008 14:02 schreef Wexy het volgende:
en wie is de best betalende vrouw momenteel? ff aagje natuurlijk
oke als het maat S is hoef ik sowieso niet hoger te gaan met mijn bedrag...quote:Op dinsdag 23 december 2008 14:09 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik weet het niet helemaal zeker, maar volgens mij is datPoeke
Overigens is het setje een maatje S, net als het shirt.
Ik heb hetzelfde setje in dezelfde maat en ik ben toch echt een M en toch kreeg ik er mijn borsten ingefrot, dus het is wel een beetje een one size fits almost all.
Zegt de modquote:Op dinsdag 23 december 2008 @ 14:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Uiteraard, anders was dit offtopic geneuzel, en dat kunnen we niet hebben in GC natuurlijk.
quote:Op dinsdag 23 december 2008 @ 14:09 schreef Danny het volgende:
Tussenstand: ¤ 6976,01
Je bent net een marktkoopvrouw zoquote:Op dinsdag 23 december 2008 14:11 schreef SHE het volgende:
Ik wil zo graag naar de 10K vanavond!
Bedrijven mogen ook doneren! Belastingvoordeel is er! En ik maak een speciale bedrijfsrepo voor je die bij de publicatie dan ook nog extra exposure krijgt.
Doen!
Met jezelf erin? Dan trek ik mijn spaarrekening nog wat verder leeg LOLquote:Op dinsdag 23 december 2008 13:26 schreef SHE het volgende:
Dank!
Laatste dag mensen! Empty your pockets!
Ik gooi er een slipje tegenaan voor de hoogste bieder! En een paar sokken! En misschien zelfs mijn neglige!
Erg he?quote:Op dinsdag 23 december 2008 14:27 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Je bent net een marktkoopvrouw zo
Wat is je voorstel ?quote:Op dinsdag 23 december 2008 14:29 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Met jezelf erin? Dan trek ik mijn spaarrekening nog wat verder leeg LOL
---> KPL_V ---->quote:
Je bent je user ID vergeten bij de mededelingen.quote:Op dinsdag 23 december 2008 14:28 schreef guitarist.nl het volgende:
Cool SHE. Gewoon omdat ik het tof vind wat je doet 5¤. En 25¤ voor m'n nickchange!
Is toch weer 30¤ voor SR!
http://xs434.xs.to/xs434/08522/picture_2203.png
Nee, Ik betaal eenmaal 10 euro en steun daarmee twee goede doelen.quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:38 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Dus dat is 20 euro in totaal?
Ik heb ook 10 euro overgemaakt, ik vind het hele stoere actie en ik verwacht dat MissBliss er een mooie reportage van gaat maken dus die wil ik zeker zien.
Wie moet ik PM'en om in de OP te komen?
Moet Danny dan ook in zijn blootje mee in het huis?quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:38 schreef EchnaDarr het volgende:
Wordt het eindbedrag eigenlijk nog persoonlijk in het glazen huis gepresenteerd? Ik vind dan wel dat Danny samen met SHE dat moeten gaan doen.
Dan help ik ook een stukje via deze weg, beetje geld onderweg.quote:
Ja eigenlijk doet ze al genoeg. Laat maar zitten.quote:
Foei! Nu krijg je geen foto's.quote:Op dinsdag 23 december 2008 15:47 schreef numero_uno het volgende:
¤ 25 voor het goede doel
Aantal verzonden opdrachten: 1
Van Naar Naam / Omschrijving Datum Bedrag (¤) Status
4******* 159140412 JH Harwig
bijdrage SHE 23-12-2008 25,00 verwerkt
Verkeerde info bij het overmaken gedaan
Dat daadwerkelijk ontvange hé? is dat van heel FOK! of van SHE ?quote:Op maandag 22 december 2008 22:53 schreef Danny het volgende:
Tussenstand: ¤ 5926,04
Tussenstand heel FOK!: ¤ 9231,04
Daadwerkelijk ontvangen: ¤ 5490,86
.quote:Op dinsdag 23 december 2008 16:02 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat daadwerkelijk ontvange hé? is dat van heel FOK! of van SHE ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |