Je moest eens zien wat wij forumcrew aan PM's ontvangen.quote:Op dinsdag 23 december 2008 10:55 schreef admiraal_anaal het volgende:
Update gedaan voor de openingspost, dit was tevens de laatste die ik gedaan heb gezien sommige PM's ik kreeg waarin sommige dachten dat ik hun hond was ofzo met het gecommandeer![]()
Fijne dag verder allemaal

Komen niet voor februari.quote:Op dinsdag 23 december 2008 11:14 schreef Pakspul het volgende:
Ik zit nog steeds te wachten op die foto's

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Je moet eens weten wat wij aan PM's ontvangen per dagquote:Op dinsdag 23 december 2008 10:55 schreef admiraal_anaal het volgende:
Update gedaan voor de openingspost, dit was tevens de laatste die ik gedaan heb gezien sommige PM's ik kreeg waarin sommige dachten dat ik hun hond was ofzo met het gecommandeer![]()
Fijne dag verder allemaal

quote:
quote:Op maandag 22 december 2008 22:01 schreef admiraal_anaal het volgende:
overmaken liefst uiterlijk dinsdagmiddag

Foto's digitaal of hardcopy?quote:Op dinsdag 23 december 2008 11:25 schreef SHE het volgende:
Er mag ook na vanmiddag nog gedoneerd worden hoor!
En ja, de donateurs krijgen vanzelf berichten voor de foto's.

In zo een envelop met zo een stukje doorzichtig plastic waar je normaal het adres heb, ook leuk voor de postbodequote:Op dinsdag 23 december 2008 11:47 schreef SHE het volgende:
Digitaal.
Als een donateur hardcopy wil hebben, moet hij/zij dat aangeven. Uiteraard discreet verstuurd

Vind je niet dat ze genoeg doet?quote:Op dinsdag 23 december 2008 11:54 schreef tijnbrein het volgende:
@ She heb je zelf ook geld gedoneerd voor SR?

ze gaat uit de kleren voor SR, dat vind je niet genoeg?quote:Op dinsdag 23 december 2008 11:54 schreef tijnbrein het volgende:

quote:Op dinsdag 23 december 2008 11:54 schreef tijnbrein het volgende:

U heeft nog tot 17.00 uur om geld over te maken, dus wees er snel bij!!quote:Op dinsdag 23 december 2008 12:16 schreef Schanulleke het volgende:
Stoere actie! Misschien dat ik zelfs wel ga doneren. even over nadenken nog.

Uitgevoerd (¤ 5,-)quote:Op dinsdag 23 december 2008 09:10 schreef Keltie het volgende:
Heeft een hoge of lage donatie nog gevolgen voor de aantal foto's die je ontvangt?
Anniewee, ondanks de kredietcrisis heb ik nog wel ergens 5 euro over ter donatie
Zal het vanavond of morgen overmaken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |