Dat hadden we dan beter vooraf kunnen regelenquote:Op dinsdag 23 december 2008 01:14 schreef ThunderChild het volgende:
Je zou eigenlijk voor dat geld verwachten dat er meer Fok!sters uit te kleren gaan . . .![]()
Misschien dat er Fok!sters zijn die één fotootje tijdens de shoot willen meepikken . . .quote:Op dinsdag 23 december 2008 01:47 schreef MrTorture het volgende:
Dat hadden we dan beter vooraf kunnen regelenzo van: zodra de limiet is gehaald door naar fok babe nr 2
![]()
Serieus? Dit is toch een actie die nu loopt? Jammer hoor.quote:Op maandag 22 december 2008 22:34 schreef Cynix ® het volgende:
Zeg, liefste SHE?
Ik zal het wel gemist hebben maar waarom worden die foto's pas eind februari gemaakt?
Wat een intens knorrig geblaat zeg...quote:Op maandag 22 december 2008 23:36 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[..]
moet i ker wel bijzeggen dat ze dat gisteren riep in der PMS bui... dat ik het dus ook wel precies op t verkeerde moment zei dat ik dat wilde gaan doen.. hehehe
OP ofzo?quote:Op dinsdag 23 december 2008 08:51 schreef motherflocker het volgende:
Ik zou gister avond iets storten, helemaal vergeten dus doe het in mijn pauze. Wat was het rekeninnummer + wat erbij moest ook alweer?
Thx
Nee hoor.quote:Op maandag 22 december 2008 23:43 schreef Adolecens het volgende:
Ik denk dat manlief flink wat uit te leggen heeft als er 250 euro wordt afschreven tbv SHE![]()
[FOK! SERIOUS REQUEST ACTIES] Het Rekeningnummerquote:Op dinsdag 23 december 2008 08:51 schreef motherflocker het volgende:
Ik zou gister avond iets storten, helemaal vergeten dus doe het in mijn pauze. Wat was het rekeninnummer + wat erbij moest ook alweer?
Thx
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |