quote:Op maandag 22 december 2008 23:19 schreef Danny het volgende:
Nieuwe tussenstand en de laatste voor vandaag:
¤ 6400,70
WAUW!!!!quote:Op maandag 22 december 2008 23:19 schreef Danny het volgende:
¤ 6400,70
Sommige mannen zitten echt onder t plak.... kijken is al te ergquote:Op maandag 22 december 2008 23:20 schreef prupke het volgende:
[..]
Niet... denk ik
Maar ga er vanuit dat mensen goed fatsoen hebben...en dat dus niet doen.
waarom mag je niet van je vrouw????
lol nog steeds vertrouwen in de mensheid he... ( gaat vanzelf over hoorquote:Op maandag 22 december 2008 23:20 schreef prupke het volgende:
[..]
Niet... denk ik
Maar ga er vanuit dat mensen goed fatsoen hebben...en dat dus niet doen.
waarom mag je niet van je vrouw????
quote:Op maandag 22 december 2008 23:25 schreef admiraal_anaal het volgende:
Aangepast tot nu toe, 23.30 de laatste update dan over tot morgen tenzij ie vol is
¤ 6400,70
quote:Op maandag 22 december 2008 23:25 schreef admiraal_anaal het volgende:
Aangepast tot nu toe, 23.30 de laatste update dan over tot morgen tenzij ie vol is
pm werkt beterquote:Op maandag 22 december 2008 23:31 schreef Reanimation het volgende:
Ik sta nog niet in de OP
Heb (slechts) ¤ 5 overgemaakt
van mij krijg je de fotos niet te zienquote:Op maandag 22 december 2008 23:27 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[..]
lol nog steeds vertrouwen in de mensheid he... ( gaat vanzelf over hoor)
en ach ja... beetje jalours typje he...
ze zegt stort dan gewoon naar serious request en niet voor een paar tieten van een wijf van internet...
tja... snap t ook wel... en die foto's krijg ik op de termijn toch vast wel een keertje te zien
Nicequote:Op maandag 22 december 2008 23:19 schreef Danny het volgende:
¤ 6400,70
moet i ker wel bijzeggen dat ze dat gisteren riep in der PMS bui... dat ik het dus ook wel precies op t verkeerde moment zei dat ik dat wilde gaan doen.. hehehequote:Op maandag 22 december 2008 23:30 schreef SHE het volgende:
Een wijf?
Een wijf?
It's on bitch!
Grapje, ik haat alleen mannen, geen vrouwen. Ook al is deze abuis. En dead wrong. En een hater.
Ook hier nog even een hele grote smooch voor de anonieme donateurs, en dan in het bijzonder de meest recente voor een aanzienlijk bedrag.
Top!.
Niet op haar afschuiven. JIJ bent een stommie, omdat je verteld dat je dat gaat doen.quote:Op maandag 22 december 2008 23:36 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[..]
moet i ker wel bijzeggen dat ze dat gisteren riep in der PMS bui... dat ik het dus ook wel precies op t verkeerde moment zei dat ik dat wilde gaan doen.. hehehe
Je was niet getrouwd toch?quote:Op maandag 22 december 2008 23:41 schreef SHE het volgende:
[..]
Niet op haar afschuiven. JIJ bent een stommie, omdat je verteld dat je dat gaat doen.
Je moet vrouwen dat soort dingen niet vertellen. Je moet het stiekem overmaken en voor haar een extra groot cadeautje voor kerst kopen zodat het de aandacht afleid van die hele actie.
Als je em van haar al niet hoog krijgt, is er iets goed mis met je dingquote:Op maandag 22 december 2008 22:39 schreef OnderBroekenPoep het volgende:
who the hell is she? eerst maar eens een normale foto plakken van der voor ik geld ga doneren.. mot wel fap waardig en de moeite waard wezen he
Humorquote:Op maandag 22 december 2008 23:43 schreef Adolecens het volgende:
Zodra mannen getrouwd zijn, worden de financiėn door de vrouwen beheerd en worden de afschriften gecontroleerd...
Ik denk dat manlief flink wat uit te leggen heeft als er 250 euro wordt afschreven tbv SHE![]()
Weer een reden om niet te trouwen
quote:Op maandag 22 december 2008 23:43 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Je was niet getrouwd toch?
Zodra mannen getrouwd zijn, worden de financiėn door de vrouwen beheerd en worden de afschriften gecontroleerd...
Ik denk dat manlief flink wat uit te leggen heeft als er 250 euro wordt afschreven tbv SHE![]()
dan heb ik echt heel wat uit te leggen als ze idd mn afschrift ff i-dealtquote:Op maandag 22 december 2008 23:41 schreef SHE het volgende:
[..]
Niet op haar afschuiven. JIJ bent een stommie, omdat je verteld dat je dat gaat doen.
Je moet vrouwen dat soort dingen niet vertellen. Je moet het stiekem overmaken en voor haar een extra groot cadeautje voor kerst kopen zodat het de aandacht afleid van die hele actie.
No way!quote:Op maandag 22 december 2008 23:43 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Je was niet getrouwd toch?
Daarom is het hier ook me, myself and I, trouwen en samenwonen is voor mannen niet lucratiefquote:Op maandag 22 december 2008 23:47 schreef SHE het volgende:
[..]
No way!
Damn, trouwen is een lucratieve business.
¤ 6400,70
blijf jij maar lekker alleen dan...quote:Op maandag 22 december 2008 23:50 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Daarom is het hier ook me, myself and I, trouwen en samenwonen is voor mannen niet lucratief
en zodra ze lekker dicht tegen je aan is gekropen in haar oor fluisteren dat je geld hebt overgemaakt voor naaktfoto's van een dame op internet die je niet kent, nooit hebt ontmoet en nooit zal zien...quote:Op maandag 22 december 2008 23:52 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[..]
blijf jij maar lekker alleen dan...
ik ga zo weer lekker bij mn wijffie onder de dekens kruipen![]()
![]()
Naaktfoto's laten maken ookquote:Op maandag 22 december 2008 23:47 schreef SHE het volgende:
[..]
No way!
Damn, trouwen is een lucratieve business.
speciaal voor jouquote:Op maandag 22 december 2008 22:39 schreef OnderBroekenPoep het volgende:
who the hell is she? eerst maar eens een normale foto plakken van der voor ik geld ga doneren.. mot wel fap waardig en de moeite waard wezen he
enne admiraal anaal heeft tot 23:30 de OP geupdate (van de mensen die hem een PM stuurde) en die is nu ook gaan slapen dus.quote:Op maandag 22 december 2008 14:32 schreef SHE het volgende:
Lieve mensen,
Het gaat zo rap dat het echt een dagtaak wordt om alles bij te houden.
Natuurlijk komt er een uiteindelijke complete lijst met alle donateurs en hun bijdragen. Ook speel ik met het idee om een shot te maken tussen kaartjes met de namen erop van alle mensen die gegeven hebben.
Ik vind jullie allemaal een stel helden, ik laf joe long time en jullie krijgen de groeten van alle verdwaalde vluchtnegers.x 10
hahahahquote:Op maandag 22 december 2008 23:56 schreef Adolecens het volgende:
[..]
en zodra ze lekker dicht tegen je aan is gekropen in haar oor fluisteren dat je geld hebt overgemaakt voor naaktfoto's van een dame op internet die je niet kent, nooit hebt ontmoet en nooit zal zien...
slaap lekker
het is nog niet te laatquote:
Deze vind ik beter!quote:Op maandag 22 december 2008 23:57 schreef prupke het volgende:
[..]
speciaal voor jou
doneren en niet miepen
opbokkenquote:Op dinsdag 23 december 2008 00:03 schreef Synthesist het volgende:
al uw centjes gaan in de bodemloze put die Afrika heet
Wat dan?quote:Op dinsdag 23 december 2008 00:06 schreef Marrek het volgende:
Potverdorie, vanochtend geld overgemaakt en nog niet in de OP...![]()
admiraal_anaal, had toch wat meer van je verwacht
Even nog een keer voor de mensen die zeggen van waarom sta ik niet in de OPquote:Op dinsdag 23 december 2008 00:06 schreef Marrek het volgende:
enne admiraal anaal heeft tot 23:30 de OP geupdate (van de mensen die hem een PM stuurde) en die is nu ook gaan slapen dus.en dat klopt dus nietquote:Op maandag 22 december 2008 14:32 schreef SHE het volgende:
Lieve mensen,
Het gaat zo rap dat het echt een dagtaak wordt om alles bij te houden.
Natuurlijk komt er een uiteindelijke complete lijst met alle donateurs en hun bijdragen. Ook speel ik met het idee om een shot te maken tussen kaartjes met de namen erop van alle mensen die gegeven hebben.
Ik vind jullie allemaal een stel helden, ik laf joe long time en jullie krijgen de groeten van alle verdwaalde vluchtnegers.x 10
Nog een keer het bedrag?quote:Op dinsdag 23 december 2008 00:06 schreef Marrek het volgende:
Moeilijk he? Om een OP te lezen?quote:Op dinsdag 23 december 2008 00:30 schreef Kankerkachelsverkopert het volgende:
Tot wanneer kan je het overmaken?
Sorryquote:Op dinsdag 23 december 2008 00:32 schreef golfer het volgende:
[..]
Moeilijk he? Om een OP te lezen?
overmaken liefst uiterlijk dinsdagmiddag
Dan trouwen ze de verkeerdequote:Op maandag 22 december 2008 23:43 schreef Adolecens het volgende:
Die smiley en de naam ervan.quote:
Dat hadden we dan beter vooraf kunnen regelenquote:Op dinsdag 23 december 2008 01:14 schreef ThunderChild het volgende:
Je zou eigenlijk voor dat geld verwachten dat er meer Fok!sters uit te kleren gaan . . .![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |