smattahquote:Op maandag 22 december 2008 21:56 schreef marcb1974 het volgende:
die japanse pinguin is er nog steeds niet
Nouhou!!quote:Op maandag 22 december 2008 21:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Stuur maar door naar Fha, die drinkt het wel op, al is het niet lekker!
Nou deze thee was vorige week ook al vies hoorquote:Op maandag 22 december 2008 21:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
GodsammeIs het geen foute tatto dan is het wel vieze thee. Ophouden nu.
Jij bent gemeenquote:Op maandag 22 december 2008 21:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik heb ook medelijden met je thee
Nee, die lust ik welquote:
Nog niet nee, maar we hebben een lok-TT nu!quote:Op maandag 22 december 2008 21:56 schreef marcb1974 het volgende:
die japanse pinguin is er nog steeds niet
Pleurisding van mij ging steeds dood. Toen maar de prullisbak ingeflikkerd.quote:Op maandag 22 december 2008 21:57 schreef Fha het volgende:
Tamagotchisdaar heb ik er nog drie van liggen hahaha
Leven ze nog?quote:Op maandag 22 december 2008 21:57 schreef Fha het volgende:
Ik heb een keer in de zoveel tijd zo'n opwelling dat ik het weer leuk vind.. vandaarquote:Op maandag 22 december 2008 21:58 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Pleurisding van mij ging steeds dood. Toen maar de prullisbak ingeflikkerd.
Nee ze zijn doodquote:
Moordenaarquote:Op maandag 22 december 2008 21:58 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Pleurisding van mij ging steeds dood. Toen maar de prullisbak ingeflikkerd.
Nou ja, als ze maar niet dood zijn omdat ze die thee van je hebben gedronkenquote:Op maandag 22 december 2008 21:58 schreef Fha het volgende:
[..]
Nee ze zijn doodMaar batterijen doen het nog wel
dus.
Zou hij dat later met zijn kinderen ook doen?quote:
Nee dat nietquote:Op maandag 22 december 2008 21:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nou ja, als ze maar niet dood zijn omdat ze die thee van je hebben gedronken.
Ze sterven aan een overdosis melk dus?quote:Op maandag 22 december 2008 22:02 schreef Fha het volgende:
[..]
Nee dat niet![]()
Ze drinken alleen maar melk want ze worden nooit zo oud bij mij
zou ik ook doenquote:Op maandag 22 december 2008 22:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ze sterven aan een overdosis melk dus?
Zie je wel dat melk niet goed isquote:Op maandag 22 december 2008 22:02 schreef Fha het volgende:
[..]
Nee dat niet![]()
ik denk meer een onderdosis.. ik slaap namelijk gewoon door snachts ipv wakker te worden van die klote piepjes elke tien minutenquote:Op maandag 22 december 2008 22:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ze sterven aan een overdosis melk dus?
Zal zijn vriendin blij mee zijnquote:Op maandag 22 december 2008 22:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zou hij dat later met zijn kinderen ook doen?
"Stom kind blijft huilen... is kapot..."
Hup, vuilnisbak in!
Koop een Furby en richt hem af zodat hij die Tamagotchi's verzorgt. Alles opgelostquote:Op maandag 22 december 2008 21:57 schreef Fha het volgende:
De furby is verbannen naar de kast en die mag nooit meer batterijen hebbenquote:Op maandag 22 december 2008 22:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Koop een Furby en richt hem af zodat hij die Tamagotchi's verzorgt. Alles opgelost
Kramp in je tieten?quote:Op maandag 22 december 2008 22:02 schreef Fha het volgende:
furby footballquote:Op maandag 22 december 2008 22:06 schreef Klonk het volgende:
Furby´s en tamakotschi´s allemaal op een grote hoop en de fik erin
Het is leuk voor even, maar niet voor weken.. Weet nog wel dat 't irritant was dat als je op school zat, en het honger had, 't dood gingquote:Op maandag 22 december 2008 21:58 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik heb een keer in de zoveel tijd zo'n opwelling dat ik het weer leuk vind.. vandaar![]()
Ja en dan was ik vet boos omdat ik dik veel moeite had gedaan tot die dingen op een dag 8 dagen oud zijn en dan ineens om de 5 minuten aandacht moeten. Dat zijn dus meestal ook de momenten dat hij weer in de kast verdwijntquote:Op maandag 22 december 2008 22:07 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Het is leuk voor even, maar niet voor weken.. Weet nog wel dat 't irritant was dat als je op school zat, en het honger had, 't dood ging
quote:
like duhquote:
Sstquote:
wat voor dier is dat danquote:Op maandag 22 december 2008 22:27 schreef marcb1974 het volgende:
Voor degene die het gemist hebben en wel willen zien, nu een docu over de krakatau
een soort tamagotchi denk ikquote:
quote:
Waar?quote:Op maandag 22 december 2008 22:27 schreef marcb1974 het volgende:
Voor degene die het gemist hebben en wel willen zien, nu een docu over de krakatau
Belgie 2 (canvas)quote:Op maandag 22 december 2008 22:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waar?![]()
en nee, dat is een vulkaan. En niet zomaar een vulkaan.
De tamagotchi's zijn toen uitgestorven.quote:
quote:Op maandag 22 december 2008 22:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat was een van de dodelijkste vulkaanuitbarstingen van de laatsten eeuwen, vlak bij waar indah nu zit.
Jaquote:Op maandag 22 december 2008 22:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De tamagotchi's zijn toen uitgestorven.
tis maar een stomme berg die wat overgeeftquote:
met een pinda die Karim heet?quote:
Stel ze dan ook eens 1 keer fatsoenlijk inquote:
Daar was net top gear opquote:
wat?quote:Op maandag 22 december 2008 22:33 schreef Fha het volgende:
Voor de gene die het gemist hebben... Overijssel heeft net Miss en Mrs perfect gewonnen!
ik keek het per ongelukja echt
Yepquote:
Ook iets met tamagotchisquote:
ooh van del tot damequote:
Een paar cactussenquote:Op maandag 22 december 2008 22:37 schreef DaMart het volgende:
Hebben jullie ook levende planten in huis, of ook niet meer?.
Ik heb een echte nep-plantquote:Op maandag 22 december 2008 22:37 schreef DaMart het volgende:
nee het programma wat daarna wasquote:
ik heb er 2quote:Op maandag 22 december 2008 22:37 schreef DaMart het volgende:
ik heb een dooie waterplantquote:Op maandag 22 december 2008 22:37 schreef DaMart het volgende:
ja dat stond op de achtergrond aan en toen ik ik zo nu en dan wat op begon te vangen ben ik gaan zappen dus die bende die erna kwam heb ik helaas gemistquote:
ach was niks nuttigs dus geeft nietquote:Op maandag 22 december 2008 22:41 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja dat stond op de achtergrond aan en toen ik ik zo nu en dan wat op begon te vangen ben ik gaan zappen dus die bende die erna kwam heb ik helaas gemist
Als er geen mannen meededen mag je je goed schamen Fhaatjequote:Op maandag 22 december 2008 22:33 schreef Fha het volgende:
Voor de gene die het gemist hebben... Overijssel heeft net Miss en Mrs perfect gewonnen!
ja was nog een moeilijk karweiquote:Op maandag 22 december 2008 22:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Welja, de een smijt zijn kinderen in de vuilnisbak, de ander verzuipt zijn planten.
geen lekkere wijven?quote:
jaquote:
En de derde is zo Machtig als een Moderator, maar staat langs de lijn te huilen als een kind. Hmm.quote:Op maandag 22 december 2008 22:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Welja, de een smijt zijn kinderen in de vuilnisbak, de ander verzuipt zijn planten.
Wantquote:Op maandag 22 december 2008 22:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als er geen mannen meededen mag je je goed schamen Fhaatje
ja de logica ontgaat mij ook evenquote:
quote:
Waarom kijkt ze er DAN nog naar? ?? ????quote:
als ik vrouw was zou ik ook naar vrouwen kijkenquote:Op maandag 22 december 2008 22:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waarom kijkt ze er DAN nog naar? ?? ????
Ga jij maar fijn mannen kijken danquote:Op maandag 22 december 2008 22:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waarom kijkt ze er DAN nog naar? ?? ????
Ja hoorquote:Op maandag 22 december 2008 22:51 schreef MPG het volgende:
[..]
Ga jij maar fijn mannen kijken dan.
IK hou het wel bij vrouwen kijken, en Fha blijkbaar met mij.
je vriend is een kasthomoquote:Op maandag 22 december 2008 22:53 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja hoorgister nog een hele discussie over gehad met mn vriend
die snapt maar niet dat ik strippende vrouwen mooier vind dan mannen
Ik concludeer iets heel anders trouwensquote:
Een wattes?quote:
ja de grootste homofoben zijn dikwijls zelf homoquote:Op maandag 22 december 2008 22:57 schreef Fha het volgende:
[..]
Een wattes?Mijn vriend in de grootste homofoob die ik ken. (wat leuk is want daar kan ik hem mee pesten
)
Nee ik ben niet stiekem lesbisch of biquote:Op maandag 22 december 2008 22:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik concludeer iets heel anders trouwens
maar ach, hij brengt de huur op, dus hij mag blijven?quote:Op maandag 22 december 2008 22:58 schreef Fha het volgende:
[..]
Nee ik ben niet stiekem lesbisch of biik ben gewoon hetero maar mannen zijn saai en vierkant en dat piemel ding is ook niet heel charmant om het zo maar te zeggen
Dit is echt vrouwenpraat. De meest onmogelijke tegenstrijdigheden rollen er moeiteloos uit alsof het de normaalste zaak van de wereld is. Huldequote:Op maandag 22 december 2008 22:58 schreef Fha het volgende:
ik ben gewoon hetero maar mannen zijn saai en vierkant en dat piemel ding is ook niet heel charmant
Hij is lieeefquote:Op maandag 22 december 2008 22:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
maar ach, hij brengt de huur op, dus hij mag blijven?
Boejje. Als dat bij willekeurig welke andere diersoort gebeurt is iedereen tevreden met zijn vruchtbare exemplaarquote:Op maandag 22 december 2008 23:02 schreef MPG het volgende:
http://www.nu.nl/opmerkelijk/1887618/opa-worden-op-je-33e.html
wtf
Hand kwijt... dan moet hij zoeken.quote:Op maandag 22 december 2008 22:54 schreef Dr_Flash het volgende:
http://www.nu.nl/algemeen/1889125/hand-kwijt-door-vuurwerk.html
Verliezer. Inzet ambulance uit eigen zak betalen
Oh, en doe die smiley ff na
Ook met mortierbommen gespeeld?quote:Op maandag 22 december 2008 23:09 schreef PeZu het volgende:
truste slaapgaanders
gvd knallende koppijn
Je moet tamagotschis ook niet koppenquote:Op maandag 22 december 2008 23:09 schreef PeZu het volgende:
truste slaapgaanders
gvd knallende koppijn
ooh is dat hetquote:
vroeger welquote:
Slaap lekker alvastquote:Op maandag 22 december 2008 23:14 schreef Sjowhan het volgende:
Zo ook maar slapen. Anders kom ik er niet uit morgen
Gaat Papier je nog overhoren?quote:Op maandag 22 december 2008 23:33 schreef Fha het volgende:
Goed zo![]()
Ja ik heb nog geleerd4 hoofdstukken verder nu..
Ik hoop het nietquote:
quote:Op maandag 22 december 2008 23:39 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik hoop het nietdan gaat mijn boek vast stuk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
Boekenquote:Op maandag 22 december 2008 23:39 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik hoop het nietdan gaat mijn boek vast stuk.
Ja afblijven jij. Dat kreng heeft me 80 euro gekost en ik wil er nog minstens 60 voor vangen zometeenquote:
Dan kun je Papier toch een kwart van het boek geven!quote:Op maandag 22 december 2008 23:46 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja afblijven jij. Dat kreng heeft me 80 euro gekost en ik wil er nog minstens 60 voor vangen zometeen
Nee dan brengt hij niks meer opquote:Op maandag 22 december 2008 23:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan kun je Papier toch een kwart van het boek geven!
2 blaadjes?quote:
wehehehequote:Op maandag 22 december 2008 23:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Gewoon zeggen dat je de beknopte versie hebt!
Is dat niet te persoonlijk voor hem? Dan versnippert hij ze nog nietquote:Op maandag 22 december 2008 23:53 schreef Fha het volgende:
[..]
wehehehe![]()
@Pier: nee schat, echt niet. maar je mag mn aantekeningen hebben
quote:Op maandag 22 december 2008 23:53 schreef Fha het volgende:
[..]
wehehehe![]()
@Pier: nee schat, echt niet. maar je mag mn aantekeningen hebben
Voor Papier bedoel je?quote:Op maandag 22 december 2008 23:59 schreef marcb1974 het volgende:
Oeh, dat wordt lekker eten met kerst
Trustequote:Op maandag 22 december 2008 23:59 schreef DaMart het volgende:
Ik ga trouwens mijn bed eens opzoeken!
Welterusten.
jasmijnquote:Op dinsdag 23 december 2008 00:15 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Kamille thee? Rooibos? Laveldel thee?
ik ook nietquote:
Omdat ze nog wakker is?quote:
Ja dat ookquote:Op dinsdag 23 december 2008 00:55 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Omdat ze nog wakker is?
is timoon vd leeuwenkoning ene stokstaartje?quote:Op dinsdag 23 december 2008 00:59 schreef Fha het volgende:
PeZu, wil je een stokstaartje voor me painten?
Siquote:Op dinsdag 23 december 2008 01:00 schreef PeZu het volgende:
[..]
is timoon vd leeuwenkoning ene stokstaartje?
dies moelijk helemaal omdat je bij dez epaint opdracht je lnker muisknop niet mag loslatenquote:
quote:
ik liet de muisknop losquote:
quote:
Ik nietquote:
ja duhquote:
quote:Op dinsdag 23 december 2008 06:45 schreef indahnesia.com het volgende:
![]()
http://forum.indahnesia.c(...)dit_gedaan_heeft.php
quote:Op dinsdag 23 december 2008 07:49 schreef DaMart het volgende:
Heb ik weer hoor. De huisarts wilde me nog een keer terugzien en kon alleen om even na achten. Beetje jammer om zo vroeg op te moeten in mijn vakantie, maar ja, mijn gezondheid is ook belangrijk natuurlijk. Dus ik ben helemaal wakker en aangekleed en zo... werd ik net gebeld dat de huisarts ziek is en de afspraak verzet wordt.
haha.. het zit hem in het beroep denk ikquote:Op dinsdag 23 december 2008 07:43 schreef Sjowhan het volgende:
Goedemorgen
[..]
En ik dacht dat de postbezorgers hier af en toe dom zijn![]()
De huisarts ziek.. jaja.. die grapjes kennen we ja..quote:Op dinsdag 23 december 2008 07:49 schreef DaMart het volgende:
Heb ik weer hoor. De huisarts wilde me nog een keer terugzien en kon alleen om even na achten. Beetje jammer om zo vroeg op te moeten in mijn vakantie, maar ja, mijn gezondheid is ook belangrijk natuurlijk. Dus ik ben helemaal wakker en aangekleed en zo... werd ik net gebeld dat de huisarts ziek is en de afspraak verzet wordt.
Nee, ik mag nu eind van de middag, dus ik ga zo boodschappen doen en daarna alvast sporten.quote:Op dinsdag 23 december 2008 07:52 schreef Sjowhan het volgende:
[..].
Weer lekker het bed in kruipen dus![]()
klootzakken die je ooh zo gekoesterde nachtrust als je hondsberoerd bent zwaar verstorenquote:
Het zit ons ook niet mee vandaag hèquote:Op dinsdag 23 december 2008 08:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Dus ik kom lekker vroeg mn nest uit, rennen naar de bus, om eens lekker enthousiast vroeg in te klokken @work
kloksysteem stuk![]()
ja ja uitslover bla bla ikweet
quote:Op dinsdag 23 december 2008 08:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Dus ik kom lekker vroeg mn nest uit, rennen naar de bus, om eens lekker enthousiast vroeg in te klokken @work
kloksysteem stuk![]()
ja ja uitslover bla bla ikweet
hihiquote:
Oh doe je al beter dan ikquote:Op dinsdag 23 december 2008 09:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar even een bakkie instant noodles bij wijze van ontbijt
je tampon?quote:Op dinsdag 23 december 2008 10:18 schreef Muck het volgende:
Oh ik heb het vast ergens laten slingeren
Goed ideequote:
Je aapt me naquote:
goed pla, ik zal zo eens vragen of ze mijn neusholte even lekker wil uitzuige, niks romantischer dan dat, zachte warme lippen om je neus heen en dan die zuigkracht voelenquote:Op dinsdag 23 december 2008 10:40 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
je moet je laten zuigen als je ziek bent.
Ik weet iig zeker dat in het jouwe niemand ligt dus doe die maarquote:
Hier sta ik zelfs in de OPquote:Op dinsdag 23 december 2008 10:44 schreef MaleDuck het volgende:
LL hier ook al vaste poster of niet?
Oeh Fles.. we verhuizen ffquote:Op dinsdag 23 december 2008 10:44 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Het bed van Klonk moet wel goed zijn, aangezien dat een Bailout Sized Bed is.
net had je een mooier plaatjequote:Op dinsdag 23 december 2008 10:47 schreef Ladylike het volgende:
[ afbeelding ]
Mn kerstcadeautje... alleen dan in het zilver
1000quote:Op dinsdag 23 december 2008 10:47 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Hier sta ik zelfs in de OP
post pas 1000 delen mee ofzo
Maar die was zonder steentjesquote:
dus deze met steentjes?quote:Op dinsdag 23 december 2008 10:49 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Maar die was zonder steentjes
en deze heeft de steentjes
en daarna wel netjes alle natte lipjes aflikken natuurlijk.quote:Op dinsdag 23 december 2008 10:41 schreef PeZu het volgende:
[..]
goed pla, ik zal zo eens vragen of ze mijn neusholte even lekker wil uitzuige, niks romantischer dan dat, zachte warme lippen om je neus heen en dan die zuigkracht voelen
quote:Op dinsdag 23 december 2008 10:51 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
dus deze met steentjes?
[ afbeelding ]
Kitch.quote:Op dinsdag 23 december 2008 10:47 schreef Ladylike het volgende:
[ afbeelding ]
Jij wilt mijn broodje tonijn zeker hebben?quote:Op dinsdag 23 december 2008 10:51 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
en daarna wel netjes alle natte lipjes aflikken natuurlijk.
lekker slijm uitwisselen, snot over en weer tijdens het zoenen hmmzquote:Op dinsdag 23 december 2008 10:51 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
en daarna wel netjes alle natte lipjes aflikken natuurlijk.
Niet zo happen.quote:Op dinsdag 23 december 2008 10:52 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ja joh
Zoek eens op Michael Kors
Oeh maar daar ben ik zo goed inquote:
* JortK schuift trapje LL's kant op.quote:Op dinsdag 23 december 2008 10:55 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Oeh maar daar ben ik zo goed in
Plaag me toch niet zo
* LL gaat trapje zoeken om van kast af te komen
Je vindt het leuk hequote:Op dinsdag 23 december 2008 10:56 schreef JortK het volgende:
[..]
* JortK schuift trapje LL's kant op.
Dat is wel lekker ja... maar ik ben nog even bezig met wat natte lipjes, dus ga je gang.quote:Op dinsdag 23 december 2008 10:52 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Jij wilt mijn broodje tonijn zeker hebben?
zoenen?quote:Op dinsdag 23 december 2008 10:53 schreef PeZu het volgende:
[..]
lekker slijm uitwisselen, snot over en weer tijdens het zoenen hmmz
tss verschil moet er zijn, ik heb gewoon boterhammen met hamkaasquote:Op dinsdag 23 december 2008 11:01 schreef marcb1974 het volgende:
Oeh, tonijn, en dan met japanse marinade en sesamzaad
sesamzaadquote:Op dinsdag 23 december 2008 11:01 schreef marcb1974 het volgende:
Hij had het over zn neus uit laten zuigen enzoquote:
sesamzaad gaat nog wel jaquote:Op dinsdag 23 december 2008 11:01 schreef marcb1974 het volgende:
nee bedanktquote:
Hamka's of ham en kaas?quote:Op dinsdag 23 december 2008 11:01 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
tss verschil moet er zijn, ik heb gewoon boterhammen met hamkaas
FUCK WAT LELIJKquote:Op dinsdag 23 december 2008 10:47 schreef Ladylike het volgende:
[ afbeelding ]
ik wou je net vragen of jij me miss kon helpenquote:Op dinsdag 23 december 2008 11:02 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Hij had het over zn neus uit laten zuigen enzo
vandaar ook mn braakneigingen
achtig iets? Neequote:Op dinsdag 23 december 2008 11:04 schreef MaleDuck het volgende:
hier iemand bekend met code E1 van een DE kofiemachine apparaat achtig iets...
optie 2, ham en kaas...quote:
is wel een goed idee...quote:Op dinsdag 23 december 2008 11:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
achtig iets? Nee![]()
Googlen op product number en dan Manual of zo
"Sla met hamer op voorkant apparaat" volgens mijn boekjequote:Op dinsdag 23 december 2008 11:04 schreef MaleDuck het volgende:
Betekent dat niet gewoon dat dat ding eens schoongemaakt moet worden, de bekertjes op zijn, koffie moet worden bijgevuld of je een monteur moet bellen?quote:Op dinsdag 23 december 2008 11:04 schreef MaleDuck het volgende:
Ik vond van nietquote:
ja en die wijselijke subtiliteit is met deze post dan ook gelijk verloren gegaanquote:Op dinsdag 23 december 2008 11:17 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik hield wijselijk mijn mond
Het is de laatste geworden... het schijnt met kalk te maken te hebben... naja... geenquote:Op dinsdag 23 december 2008 11:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Betekent dat niet gewoon dat dat ding eens schoongemaakt moet worden, de bekertjes op zijn, koffie moet worden bijgevuld of je een monteur moet bellen?
slapenquote:Op dinsdag 23 december 2008 11:19 schreef PeZu het volgende:
de hijskraan plus de bijhbehorende herrie is weg, ik ga zo maar eens verder slapen denk ik
De stekker zit er in ieder geval in, tenzij dat ding ook een batterij heeft. In dat geval zou die wel eens aan vervanging toe kunnen zijn.quote:Op dinsdag 23 december 2008 11:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Betekent dat niet gewoon dat dat ding eens schoongemaakt moet worden, de bekertjes op zijn, koffie moet worden bijgevuld of je een monteur moet bellen?
Nee hij lekt aan alle kanten...quote:Op dinsdag 23 december 2008 11:22 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
De stekker zit er in ieder geval in, tenzij dat ding ook een batterij heeft. In dat geval zou die wel eens aan vervanging toe kunnen zijn.
Dat klinkt dan wel weer heel goedquote:Op dinsdag 23 december 2008 11:19 schreef PeZu het volgende:
de hijskraan plus de bijhbehorende herrie is weg, ik ga zo maar eens verder slapen denk ik
nah, Fles ging me al voor, dus nu maakt het niet veel meer uit.quote:Op dinsdag 23 december 2008 11:18 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja en die wijselijke subtiliteit is met deze post dan ook gelijk verloren gegaan_!
Ik ben blij dat ik kon bijdragen aan de oplossing van het probleem!quote:Op dinsdag 23 december 2008 11:19 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Het is de laatste geworden... het schijnt met kalk te maken te hebben... naja... geenmeer voor mij...
Oh dat kan hequote:
Ik ben gewoon eerlijkquote:
Kan je dan ook even voor dequote:Op dinsdag 23 december 2008 11:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik kon bijdragen aan de oplossing van het probleem!
Calgon erin!quote:Op dinsdag 23 december 2008 11:19 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Het is de laatste geworden... het schijnt met kalk te maken te hebben... naja... geenmeer voor mij...
Een kop thee kan ik best regelen, het water is nog warm!quote:Op dinsdag 23 december 2008 11:26 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Kan je dan ook even voor dezorgen?
graag... want zo heb ik ook geen soepie tussen de middag...quote:Op dinsdag 23 december 2008 11:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Een kop thee kan ik best regelen, het water is nog warm!
ja eerlijk zijn betekent dat je in caps moet typen dat je iets lelijk vindt ipv niet zo mooiquote:Op dinsdag 23 december 2008 11:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh dat kan he![]()
[..]
Ik ben gewoon eerlijk
JA TOCH?quote:Op dinsdag 23 december 2008 11:29 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja eerlijk zijn betekent dat je in caps moet typen dat je iets lelijk vindt ipv niet zo mooi_!
niet dan...quote:
Nee. Behalve als je het LELIJK tot de macht van LELIJK2 vindt. Dan wel.quote:Op dinsdag 23 december 2008 11:29 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja eerlijk zijn betekent dat je in caps moet typen dat je iets lelijk vindt ipv niet zo mooi_!
Zegt wie?quote:Op dinsdag 23 december 2008 11:53 schreef marcb1974 het volgende:
FC Utrecht ontslaat van Hanegem vandaag
what up?quote:
Ziekquote:
Gaat niet, moet nog om 4 uur op gesprek bij die advocaatquote:
Ergens op een niet officiele voetbalsite. Maar zie het idd wel gebeurenquote:
geen advocaat die op huisbezoek komt bij zieken?quote:Op dinsdag 23 december 2008 11:58 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ziek
[..]
Gaat niet, moet nog om 4 uur op gesprek bij die advocaat
anders was ik al thuis geweest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |