Als jij een WII voor mij wint op de FP dan krijg je van mij bolletje opzetbiscuitquote:
ik heb al een wii, nieuw in doos 1x gebruiktquote:Op maandag 22 december 2008 21:09 schreef Fha het volgende:
[..]
Als jij een WII voor mij wint op de FP dan krijg je van mij bolletje opzetbiscuit
Heb je daar ook bolletjes op gezet?quote:Op maandag 22 december 2008 21:10 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik heb al een wii, nieuw in doos 1x gebruikt_!
Ruilen tegen bolletje opzetbiscuit?quote:Op maandag 22 december 2008 21:10 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik heb al een wii, nieuw in doos 1x gebruikt_!
Ja daaromquote:Op maandag 22 december 2008 21:13 schreef Klonk het volgende:
[..]
gevalletje nee heb je, ja kun je krijgen
kun je japans lezen?quote:
Nee dat dan weer nietquote:
dan zul je er weinig aan hebbenquote:
Daar gaan je koekkiesquote:
wat is de FP?quote:Op maandag 22 december 2008 21:21 schreef Fha het volgende:
[..]
Daar gaan je koekkies
Tenzij je er een gaat winnen voor me op de FP natuurlijk
de front page prijsvraag dingesquote:
Wiiquote:Op maandag 22 december 2008 21:11 schreef Klonk het volgende:
Wii is een leuk ding
hoe krijg je het voor elkaar
quote:Op maandag 22 december 2008 21:24 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
hehe thanks. van 08-19u is behoorlijk lang dagje
Daarom probeer ik iemand over te halen om hem voor mij te winnen op de FPquote:Op maandag 22 december 2008 21:25 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Wii
Speel er momenteel helaas te weinig op, maar zo verslavend
in de Quest van deze maand staat een boeiend stukkie over de werkcultuur in Japaniestan, daar zijn dat soort tijden een korte werkdagquote:Op maandag 22 december 2008 21:24 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
hehe thanks. van 08-19u is behoorlijk lang dagje
crew mag helemaal niet meedoenquote:Op maandag 22 december 2008 21:25 schreef Fha het volgende:
[..]
Daarom probeer ik iemand over te halen om hem voor mij te winnen op de FPZo flauw dat je zelf maar 1x mee mag doen hahaha
Daarom moet je ook gewoon nooit crew wordenquote:
er zijn een heleboel redenen om dat wel te doen en die zijn allemaal leuker dan een Wii ooit kan zijnquote:Op maandag 22 december 2008 21:27 schreef Fha het volgende:
[..]
Daarom moet je ook gewoon nooit crew worden
Mjah dat geloof ik wel, maar tochquote:Op maandag 22 december 2008 21:28 schreef Klonk het volgende:
[..]
er zijn een heleboel redenen om dat wel te doen en die zijn allemaal leuker dan een Wii ooit kan zijn
iyeequote:
Moet je plassen? gewoon gaan dan hoorquote:
Sterrenmix?quote:Op maandag 22 december 2008 21:47 schreef Fha het volgende:
Mijn thee is vies maar hij moet op en ik heb medelijden met mezelf
Ik heb ook medelijden met je theequote:Op maandag 22 december 2008 21:47 schreef Fha het volgende:
Godsammequote:Op maandag 22 december 2008 21:47 schreef Fha het volgende:
Zie je welquote:
En Ohio sayonara Tamagotchi!quote:Op maandag 22 december 2008 21:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zie je wel
En vergeet sumo en banzai en bonsai niet
hai, wakarimasenquote:Op maandag 22 december 2008 21:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Stuur maar door naar Fha, die drinkt het wel op, al is het niet lekker!
dozoquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |