je tampon?quote:Op dinsdag 23 december 2008 10:18 schreef Muck het volgende:
Oh ik heb het vast ergens laten slingeren
Goed ideequote:
Je aapt me naquote:
goed pla, ik zal zo eens vragen of ze mijn neusholte even lekker wil uitzuige, niks romantischer dan dat, zachte warme lippen om je neus heen en dan die zuigkracht voelenquote:Op dinsdag 23 december 2008 10:40 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
je moet je laten zuigen als je ziek bent.
Ik weet iig zeker dat in het jouwe niemand ligt dus doe die maarquote:
Hier sta ik zelfs in de OPquote:Op dinsdag 23 december 2008 10:44 schreef MaleDuck het volgende:
LL hier ook al vaste poster of niet?
Oeh Fles.. we verhuizen ffquote:Op dinsdag 23 december 2008 10:44 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Het bed van Klonk moet wel goed zijn, aangezien dat een Bailout Sized Bed is.
net had je een mooier plaatjequote:Op dinsdag 23 december 2008 10:47 schreef Ladylike het volgende:
[ afbeelding ]
Mn kerstcadeautje... alleen dan in het zilver
1000quote:Op dinsdag 23 december 2008 10:47 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Hier sta ik zelfs in de OP
post pas 1000 delen mee ofzo
Maar die was zonder steentjesquote:
dus deze met steentjes?quote:Op dinsdag 23 december 2008 10:49 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Maar die was zonder steentjes
en deze heeft de steentjes
en daarna wel netjes alle natte lipjes aflikken natuurlijk.quote:Op dinsdag 23 december 2008 10:41 schreef PeZu het volgende:
[..]
goed pla, ik zal zo eens vragen of ze mijn neusholte even lekker wil uitzuige, niks romantischer dan dat, zachte warme lippen om je neus heen en dan die zuigkracht voelen
quote:Op dinsdag 23 december 2008 10:51 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
dus deze met steentjes?
[ afbeelding ]
Kitch.quote:Op dinsdag 23 december 2008 10:47 schreef Ladylike het volgende:
[ afbeelding ]
Jij wilt mijn broodje tonijn zeker hebben?quote:Op dinsdag 23 december 2008 10:51 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
en daarna wel netjes alle natte lipjes aflikken natuurlijk.
lekker slijm uitwisselen, snot over en weer tijdens het zoenen hmmzquote:Op dinsdag 23 december 2008 10:51 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
en daarna wel netjes alle natte lipjes aflikken natuurlijk.
Niet zo happen.quote:Op dinsdag 23 december 2008 10:52 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ja joh
Zoek eens op Michael Kors
Oeh maar daar ben ik zo goed inquote:
* JortK schuift trapje LL's kant op.quote:Op dinsdag 23 december 2008 10:55 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Oeh maar daar ben ik zo goed in
Plaag me toch niet zo
* LL gaat trapje zoeken om van kast af te komen
Je vindt het leuk hequote:Op dinsdag 23 december 2008 10:56 schreef JortK het volgende:
[..]
* JortK schuift trapje LL's kant op.
Dat is wel lekker ja... maar ik ben nog even bezig met wat natte lipjes, dus ga je gang.quote:Op dinsdag 23 december 2008 10:52 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Jij wilt mijn broodje tonijn zeker hebben?
zoenen?quote:Op dinsdag 23 december 2008 10:53 schreef PeZu het volgende:
[..]
lekker slijm uitwisselen, snot over en weer tijdens het zoenen hmmz
tss verschil moet er zijn, ik heb gewoon boterhammen met hamkaasquote:Op dinsdag 23 december 2008 11:01 schreef marcb1974 het volgende:
Oeh, tonijn, en dan met japanse marinade en sesamzaad
sesamzaadquote:Op dinsdag 23 december 2008 11:01 schreef marcb1974 het volgende:
Hij had het over zn neus uit laten zuigen enzoquote:
sesamzaad gaat nog wel jaquote:Op dinsdag 23 december 2008 11:01 schreef marcb1974 het volgende:
nee bedanktquote:
Hamka's of ham en kaas?quote:Op dinsdag 23 december 2008 11:01 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
tss verschil moet er zijn, ik heb gewoon boterhammen met hamkaas
FUCK WAT LELIJKquote:Op dinsdag 23 december 2008 10:47 schreef Ladylike het volgende:
[ afbeelding ]
ik wou je net vragen of jij me miss kon helpenquote:Op dinsdag 23 december 2008 11:02 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Hij had het over zn neus uit laten zuigen enzo
vandaar ook mn braakneigingen
achtig iets? Neequote:Op dinsdag 23 december 2008 11:04 schreef MaleDuck het volgende:
hier iemand bekend met code E1 van een DE kofiemachine apparaat achtig iets...
optie 2, ham en kaas...quote:
is wel een goed idee...quote:Op dinsdag 23 december 2008 11:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
achtig iets? Nee![]()
Googlen op product number en dan Manual of zo
"Sla met hamer op voorkant apparaat" volgens mijn boekjequote:Op dinsdag 23 december 2008 11:04 schreef MaleDuck het volgende:
Betekent dat niet gewoon dat dat ding eens schoongemaakt moet worden, de bekertjes op zijn, koffie moet worden bijgevuld of je een monteur moet bellen?quote:Op dinsdag 23 december 2008 11:04 schreef MaleDuck het volgende:
Ik vond van nietquote:
ja en die wijselijke subtiliteit is met deze post dan ook gelijk verloren gegaanquote:Op dinsdag 23 december 2008 11:17 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik hield wijselijk mijn mond
Het is de laatste geworden... het schijnt met kalk te maken te hebben... naja... geenquote:Op dinsdag 23 december 2008 11:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Betekent dat niet gewoon dat dat ding eens schoongemaakt moet worden, de bekertjes op zijn, koffie moet worden bijgevuld of je een monteur moet bellen?
slapenquote:Op dinsdag 23 december 2008 11:19 schreef PeZu het volgende:
de hijskraan plus de bijhbehorende herrie is weg, ik ga zo maar eens verder slapen denk ik
De stekker zit er in ieder geval in, tenzij dat ding ook een batterij heeft. In dat geval zou die wel eens aan vervanging toe kunnen zijn.quote:Op dinsdag 23 december 2008 11:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Betekent dat niet gewoon dat dat ding eens schoongemaakt moet worden, de bekertjes op zijn, koffie moet worden bijgevuld of je een monteur moet bellen?
Nee hij lekt aan alle kanten...quote:Op dinsdag 23 december 2008 11:22 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
De stekker zit er in ieder geval in, tenzij dat ding ook een batterij heeft. In dat geval zou die wel eens aan vervanging toe kunnen zijn.
Dat klinkt dan wel weer heel goedquote:Op dinsdag 23 december 2008 11:19 schreef PeZu het volgende:
de hijskraan plus de bijhbehorende herrie is weg, ik ga zo maar eens verder slapen denk ik
nah, Fles ging me al voor, dus nu maakt het niet veel meer uit.quote:Op dinsdag 23 december 2008 11:18 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja en die wijselijke subtiliteit is met deze post dan ook gelijk verloren gegaan_!
Ik ben blij dat ik kon bijdragen aan de oplossing van het probleem!quote:Op dinsdag 23 december 2008 11:19 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Het is de laatste geworden... het schijnt met kalk te maken te hebben... naja... geenmeer voor mij...
Oh dat kan hequote:
Ik ben gewoon eerlijkquote:
Kan je dan ook even voor dequote:Op dinsdag 23 december 2008 11:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik kon bijdragen aan de oplossing van het probleem!
Calgon erin!quote:Op dinsdag 23 december 2008 11:19 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Het is de laatste geworden... het schijnt met kalk te maken te hebben... naja... geenmeer voor mij...
Een kop thee kan ik best regelen, het water is nog warm!quote:Op dinsdag 23 december 2008 11:26 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Kan je dan ook even voor dezorgen?
graag... want zo heb ik ook geen soepie tussen de middag...quote:Op dinsdag 23 december 2008 11:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Een kop thee kan ik best regelen, het water is nog warm!
ja eerlijk zijn betekent dat je in caps moet typen dat je iets lelijk vindt ipv niet zo mooiquote:Op dinsdag 23 december 2008 11:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh dat kan he![]()
[..]
Ik ben gewoon eerlijk
JA TOCH?quote:Op dinsdag 23 december 2008 11:29 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja eerlijk zijn betekent dat je in caps moet typen dat je iets lelijk vindt ipv niet zo mooi_!
niet dan...quote:
Nee. Behalve als je het LELIJK tot de macht van LELIJK2 vindt. Dan wel.quote:Op dinsdag 23 december 2008 11:29 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja eerlijk zijn betekent dat je in caps moet typen dat je iets lelijk vindt ipv niet zo mooi_!
Zegt wie?quote:Op dinsdag 23 december 2008 11:53 schreef marcb1974 het volgende:
FC Utrecht ontslaat van Hanegem vandaag
what up?quote:
Ziekquote:
Gaat niet, moet nog om 4 uur op gesprek bij die advocaatquote:
Ergens op een niet officiele voetbalsite. Maar zie het idd wel gebeurenquote:
geen advocaat die op huisbezoek komt bij zieken?quote:Op dinsdag 23 december 2008 11:58 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ziek
[..]
Gaat niet, moet nog om 4 uur op gesprek bij die advocaat
anders was ik al thuis geweest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |