quote:
ik liet de muisknop losquote:
quote:
Ik nietquote:
ja duhquote:
quote:Op dinsdag 23 december 2008 06:45 schreef indahnesia.com het volgende:
![]()
http://forum.indahnesia.c(...)dit_gedaan_heeft.php
quote:Op dinsdag 23 december 2008 07:49 schreef DaMart het volgende:
Heb ik weer hoor. De huisarts wilde me nog een keer terugzien en kon alleen om even na achten. Beetje jammer om zo vroeg op te moeten in mijn vakantie, maar ja, mijn gezondheid is ook belangrijk natuurlijk. Dus ik ben helemaal wakker en aangekleed en zo... werd ik net gebeld dat de huisarts ziek is en de afspraak verzet wordt.
haha.. het zit hem in het beroep denk ikquote:Op dinsdag 23 december 2008 07:43 schreef Sjowhan het volgende:
Goedemorgen
[..]
En ik dacht dat de postbezorgers hier af en toe dom zijn![]()
De huisarts ziek.. jaja.. die grapjes kennen we ja..quote:Op dinsdag 23 december 2008 07:49 schreef DaMart het volgende:
Heb ik weer hoor. De huisarts wilde me nog een keer terugzien en kon alleen om even na achten. Beetje jammer om zo vroeg op te moeten in mijn vakantie, maar ja, mijn gezondheid is ook belangrijk natuurlijk. Dus ik ben helemaal wakker en aangekleed en zo... werd ik net gebeld dat de huisarts ziek is en de afspraak verzet wordt.
Nee, ik mag nu eind van de middag, dus ik ga zo boodschappen doen en daarna alvast sporten.quote:Op dinsdag 23 december 2008 07:52 schreef Sjowhan het volgende:
[..].
Weer lekker het bed in kruipen dus![]()
klootzakken die je ooh zo gekoesterde nachtrust als je hondsberoerd bent zwaar verstorenquote:
Het zit ons ook niet mee vandaag hèquote:Op dinsdag 23 december 2008 08:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Dus ik kom lekker vroeg mn nest uit, rennen naar de bus, om eens lekker enthousiast vroeg in te klokken @work
kloksysteem stuk![]()
ja ja uitslover bla bla ikweet
quote:Op dinsdag 23 december 2008 08:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Dus ik kom lekker vroeg mn nest uit, rennen naar de bus, om eens lekker enthousiast vroeg in te klokken @work
kloksysteem stuk![]()
ja ja uitslover bla bla ikweet
hihiquote:
Oh doe je al beter dan ikquote:Op dinsdag 23 december 2008 09:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar even een bakkie instant noodles bij wijze van ontbijt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |