quote:Op dinsdag 23 december 2008 07:01 schreef THE_CORE het volgende:
Goedemorgen allemaal!![]()
Goedemorgen Ezechielk!Bakkie koffie?
Goedemorgen Edwinuss!![]()
stomme fietsquote:Op dinsdag 23 december 2008 07:45 schreef Maisnon het volgende:
Mijn knie is dood, een jaar geleden ging ik onderuit met de fiets nadat het stuurafbrak waardoor m'n lievelinsbroek ook nog eens kapot ging, gisteren dus precies het zelfde alleen dan zonder afbrekend stuur.
Volgend jaar kom ik rond deze tijd niet in de buurt van fietsen
Groningen, heerlijke stad !quote:Op dinsdag 23 december 2008 08:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
Goedemorgen allemaal!
Vandaag heerlijk shoppen in Groningen
Mogguh sletjequote:
Troost je, ik heb ook geen geluidskaart in mijn computer hieroquote:Op dinsdag 23 december 2008 08:12 schreef Ezechielk het volgende:
Bweh, waarom kan ik geen Youtube luisteren/kijken op m'n werk
balen iddquote:Op dinsdag 23 december 2008 08:12 schreef Ezechielk het volgende:
Zal wel dicht gezet zijn. Balen voor je.quote:Op dinsdag 23 december 2008 08:12 schreef Ezechielk het volgende:
Mogguh Trevquote:
Ouwe kontenbonkerquote:
Faalquote:Op dinsdag 23 december 2008 08:14 schreef ajf het volgende:
[..]
Troost je, ik heb ook geen geluidskaart in mijn computer hiero
Klopt, en kan het ook omzeilen, maar als ze er achter komen heb ik een probleem.quote:Op dinsdag 23 december 2008 08:25 schreef Megumi het volgende:
[..]
Zal wel dicht gezet zijn. Balen voor je.
Hey morguhquote:
hm balenquote:Op dinsdag 23 december 2008 09:19 schreef Laniboekje het volgende:
Goedemorgen. Nou, gisteren was het dus niet goed gegaan met mijn salaris.
Morge dracuquote:Op dinsdag 23 december 2008 09:50 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hm balen
goede morgen allemaal
Ja maar dat is bewustquote:Op dinsdag 23 december 2008 09:12 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Faal![]()
En dat als baas van je eigen bedrijf?
da's ook heus niet aardigquote:Op dinsdag 23 december 2008 09:57 schreef Laniboekje het volgende:
Oke, leuk begin van de dag.
Had net iemand aan de lijn die zich eerst voordeed als een onderzoeker naar wachtlijsten in de zorg (vond ik al vreemd, maar oke). Dus ik netjes zeggen dat ik daar niet precies wist en toen viel hij helemaal tegen me uit (de kerel was gewoon zelf cliënt dus), en ik werd vooral GEEN prettige Kerst gewenst.
Tof.
Mwa, ik ben wel gewend dat de mensen niet altijd even aardig zijn maar dan hebben ze vaak gericht op de baas o.i.d. Deze kerel had het op mij gemunt, kon er wel een beetje om lachen (achteraf dan). Sommige mensen zijn echt gek.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |