tis maar een stomme berg die wat overgeeftquote:
met een pinda die Karim heet?quote:
Stel ze dan ook eens 1 keer fatsoenlijk inquote:
Daar was net top gear opquote:
wat?quote:Op maandag 22 december 2008 22:33 schreef Fha het volgende:
Voor de gene die het gemist hebben... Overijssel heeft net Miss en Mrs perfect gewonnen!
ik keek het per ongelukja echt
Yepquote:
Ook iets met tamagotchisquote:
ooh van del tot damequote:
Een paar cactussenquote:Op maandag 22 december 2008 22:37 schreef DaMart het volgende:
Hebben jullie ook levende planten in huis, of ook niet meer?.
Ik heb een echte nep-plantquote:Op maandag 22 december 2008 22:37 schreef DaMart het volgende:
nee het programma wat daarna wasquote:
ik heb er 2quote:Op maandag 22 december 2008 22:37 schreef DaMart het volgende:
ik heb een dooie waterplantquote:Op maandag 22 december 2008 22:37 schreef DaMart het volgende:
ja dat stond op de achtergrond aan en toen ik ik zo nu en dan wat op begon te vangen ben ik gaan zappen dus die bende die erna kwam heb ik helaas gemistquote:
ach was niks nuttigs dus geeft nietquote:Op maandag 22 december 2008 22:41 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja dat stond op de achtergrond aan en toen ik ik zo nu en dan wat op begon te vangen ben ik gaan zappen dus die bende die erna kwam heb ik helaas gemist
Als er geen mannen meededen mag je je goed schamen Fhaatjequote:Op maandag 22 december 2008 22:33 schreef Fha het volgende:
Voor de gene die het gemist hebben... Overijssel heeft net Miss en Mrs perfect gewonnen!
ja was nog een moeilijk karweiquote:Op maandag 22 december 2008 22:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Welja, de een smijt zijn kinderen in de vuilnisbak, de ander verzuipt zijn planten.
geen lekkere wijven?quote:
jaquote:
En de derde is zo Machtig als een Moderator, maar staat langs de lijn te huilen als een kind. Hmm.quote:Op maandag 22 december 2008 22:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Welja, de een smijt zijn kinderen in de vuilnisbak, de ander verzuipt zijn planten.
Wantquote:Op maandag 22 december 2008 22:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als er geen mannen meededen mag je je goed schamen Fhaatje
ja de logica ontgaat mij ook evenquote:
quote:
Waarom kijkt ze er DAN nog naar? ?? ????quote:
als ik vrouw was zou ik ook naar vrouwen kijkenquote:Op maandag 22 december 2008 22:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waarom kijkt ze er DAN nog naar? ?? ????
Ga jij maar fijn mannen kijken danquote:Op maandag 22 december 2008 22:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waarom kijkt ze er DAN nog naar? ?? ????
Ja hoorquote:Op maandag 22 december 2008 22:51 schreef MPG het volgende:
[..]
Ga jij maar fijn mannen kijken dan.
IK hou het wel bij vrouwen kijken, en Fha blijkbaar met mij.
je vriend is een kasthomoquote:Op maandag 22 december 2008 22:53 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja hoorgister nog een hele discussie over gehad met mn vriend
die snapt maar niet dat ik strippende vrouwen mooier vind dan mannen
Ik concludeer iets heel anders trouwensquote:
Een wattes?quote:
ja de grootste homofoben zijn dikwijls zelf homoquote:Op maandag 22 december 2008 22:57 schreef Fha het volgende:
[..]
Een wattes?Mijn vriend in de grootste homofoob die ik ken. (wat leuk is want daar kan ik hem mee pesten
)
Nee ik ben niet stiekem lesbisch of biquote:Op maandag 22 december 2008 22:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik concludeer iets heel anders trouwens
maar ach, hij brengt de huur op, dus hij mag blijven?quote:Op maandag 22 december 2008 22:58 schreef Fha het volgende:
[..]
Nee ik ben niet stiekem lesbisch of biik ben gewoon hetero maar mannen zijn saai en vierkant en dat piemel ding is ook niet heel charmant om het zo maar te zeggen
Dit is echt vrouwenpraat. De meest onmogelijke tegenstrijdigheden rollen er moeiteloos uit alsof het de normaalste zaak van de wereld is. Huldequote:Op maandag 22 december 2008 22:58 schreef Fha het volgende:
ik ben gewoon hetero maar mannen zijn saai en vierkant en dat piemel ding is ook niet heel charmant
Hij is lieeefquote:Op maandag 22 december 2008 22:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
maar ach, hij brengt de huur op, dus hij mag blijven?
Boejje. Als dat bij willekeurig welke andere diersoort gebeurt is iedereen tevreden met zijn vruchtbare exemplaarquote:Op maandag 22 december 2008 23:02 schreef MPG het volgende:
http://www.nu.nl/opmerkelijk/1887618/opa-worden-op-je-33e.html
wtf
Hand kwijt... dan moet hij zoeken.quote:Op maandag 22 december 2008 22:54 schreef Dr_Flash het volgende:
http://www.nu.nl/algemeen/1889125/hand-kwijt-door-vuurwerk.html
Verliezer. Inzet ambulance uit eigen zak betalen
Oh, en doe die smiley ff na
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |