smattahquote:Op maandag 22 december 2008 21:56 schreef marcb1974 het volgende:
die japanse pinguin is er nog steeds niet
Nouhou!!quote:Op maandag 22 december 2008 21:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Stuur maar door naar Fha, die drinkt het wel op, al is het niet lekker!
Nou deze thee was vorige week ook al vies hoorquote:Op maandag 22 december 2008 21:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
GodsammeIs het geen foute tatto dan is het wel vieze thee. Ophouden nu.
Jij bent gemeenquote:Op maandag 22 december 2008 21:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik heb ook medelijden met je thee
Nee, die lust ik welquote:
Nog niet nee, maar we hebben een lok-TT nu!quote:Op maandag 22 december 2008 21:56 schreef marcb1974 het volgende:
die japanse pinguin is er nog steeds niet
Pleurisding van mij ging steeds dood. Toen maar de prullisbak ingeflikkerd.quote:Op maandag 22 december 2008 21:57 schreef Fha het volgende:
Tamagotchisdaar heb ik er nog drie van liggen hahaha
Leven ze nog?quote:Op maandag 22 december 2008 21:57 schreef Fha het volgende:
Ik heb een keer in de zoveel tijd zo'n opwelling dat ik het weer leuk vind.. vandaarquote:Op maandag 22 december 2008 21:58 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Pleurisding van mij ging steeds dood. Toen maar de prullisbak ingeflikkerd.
Nee ze zijn doodquote:
Moordenaarquote:Op maandag 22 december 2008 21:58 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Pleurisding van mij ging steeds dood. Toen maar de prullisbak ingeflikkerd.
Nou ja, als ze maar niet dood zijn omdat ze die thee van je hebben gedronkenquote:Op maandag 22 december 2008 21:58 schreef Fha het volgende:
[..]
Nee ze zijn doodMaar batterijen doen het nog wel
dus.
Zou hij dat later met zijn kinderen ook doen?quote:
Nee dat nietquote:Op maandag 22 december 2008 21:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nou ja, als ze maar niet dood zijn omdat ze die thee van je hebben gedronken.
Ze sterven aan een overdosis melk dus?quote:Op maandag 22 december 2008 22:02 schreef Fha het volgende:
[..]
Nee dat niet![]()
Ze drinken alleen maar melk want ze worden nooit zo oud bij mij
zou ik ook doenquote:Op maandag 22 december 2008 22:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ze sterven aan een overdosis melk dus?
Zie je wel dat melk niet goed isquote:Op maandag 22 december 2008 22:02 schreef Fha het volgende:
[..]
Nee dat niet![]()
ik denk meer een onderdosis.. ik slaap namelijk gewoon door snachts ipv wakker te worden van die klote piepjes elke tien minutenquote:Op maandag 22 december 2008 22:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ze sterven aan een overdosis melk dus?
Zal zijn vriendin blij mee zijnquote:Op maandag 22 december 2008 22:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zou hij dat later met zijn kinderen ook doen?
"Stom kind blijft huilen... is kapot..."
Hup, vuilnisbak in!
Koop een Furby en richt hem af zodat hij die Tamagotchi's verzorgt. Alles opgelostquote:Op maandag 22 december 2008 21:57 schreef Fha het volgende:
De furby is verbannen naar de kast en die mag nooit meer batterijen hebbenquote:Op maandag 22 december 2008 22:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Koop een Furby en richt hem af zodat hij die Tamagotchi's verzorgt. Alles opgelost
Kramp in je tieten?quote:Op maandag 22 december 2008 22:02 schreef Fha het volgende:
furby footballquote:Op maandag 22 december 2008 22:06 schreef Klonk het volgende:
Furby´s en tamakotschi´s allemaal op een grote hoop en de fik erin
Het is leuk voor even, maar niet voor weken.. Weet nog wel dat 't irritant was dat als je op school zat, en het honger had, 't dood gingquote:Op maandag 22 december 2008 21:58 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik heb een keer in de zoveel tijd zo'n opwelling dat ik het weer leuk vind.. vandaar![]()
Ja en dan was ik vet boos omdat ik dik veel moeite had gedaan tot die dingen op een dag 8 dagen oud zijn en dan ineens om de 5 minuten aandacht moeten. Dat zijn dus meestal ook de momenten dat hij weer in de kast verdwijntquote:Op maandag 22 december 2008 22:07 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Het is leuk voor even, maar niet voor weken.. Weet nog wel dat 't irritant was dat als je op school zat, en het honger had, 't dood ging
quote:
like duhquote:
Sstquote:
wat voor dier is dat danquote:Op maandag 22 december 2008 22:27 schreef marcb1974 het volgende:
Voor degene die het gemist hebben en wel willen zien, nu een docu over de krakatau
een soort tamagotchi denk ikquote:
quote:
Waar?quote:Op maandag 22 december 2008 22:27 schreef marcb1974 het volgende:
Voor degene die het gemist hebben en wel willen zien, nu een docu over de krakatau
Belgie 2 (canvas)quote:Op maandag 22 december 2008 22:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waar?![]()
en nee, dat is een vulkaan. En niet zomaar een vulkaan.
De tamagotchi's zijn toen uitgestorven.quote:
quote:Op maandag 22 december 2008 22:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat was een van de dodelijkste vulkaanuitbarstingen van de laatsten eeuwen, vlak bij waar indah nu zit.
Jaquote:Op maandag 22 december 2008 22:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De tamagotchi's zijn toen uitgestorven.
tis maar een stomme berg die wat overgeeftquote:
met een pinda die Karim heet?quote:
Stel ze dan ook eens 1 keer fatsoenlijk inquote:
Daar was net top gear opquote:
wat?quote:Op maandag 22 december 2008 22:33 schreef Fha het volgende:
Voor de gene die het gemist hebben... Overijssel heeft net Miss en Mrs perfect gewonnen!
ik keek het per ongelukja echt
Yepquote:
Ook iets met tamagotchisquote:
ooh van del tot damequote:
Een paar cactussenquote:Op maandag 22 december 2008 22:37 schreef DaMart het volgende:
Hebben jullie ook levende planten in huis, of ook niet meer?.
Ik heb een echte nep-plantquote:Op maandag 22 december 2008 22:37 schreef DaMart het volgende:
nee het programma wat daarna wasquote:
ik heb er 2quote:Op maandag 22 december 2008 22:37 schreef DaMart het volgende:
ik heb een dooie waterplantquote:Op maandag 22 december 2008 22:37 schreef DaMart het volgende:
ja dat stond op de achtergrond aan en toen ik ik zo nu en dan wat op begon te vangen ben ik gaan zappen dus die bende die erna kwam heb ik helaas gemistquote:
ach was niks nuttigs dus geeft nietquote:Op maandag 22 december 2008 22:41 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja dat stond op de achtergrond aan en toen ik ik zo nu en dan wat op begon te vangen ben ik gaan zappen dus die bende die erna kwam heb ik helaas gemist
Als er geen mannen meededen mag je je goed schamen Fhaatjequote:Op maandag 22 december 2008 22:33 schreef Fha het volgende:
Voor de gene die het gemist hebben... Overijssel heeft net Miss en Mrs perfect gewonnen!
ja was nog een moeilijk karweiquote:Op maandag 22 december 2008 22:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Welja, de een smijt zijn kinderen in de vuilnisbak, de ander verzuipt zijn planten.
geen lekkere wijven?quote:
jaquote:
En de derde is zo Machtig als een Moderator, maar staat langs de lijn te huilen als een kind. Hmm.quote:Op maandag 22 december 2008 22:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Welja, de een smijt zijn kinderen in de vuilnisbak, de ander verzuipt zijn planten.
Wantquote:Op maandag 22 december 2008 22:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als er geen mannen meededen mag je je goed schamen Fhaatje
ja de logica ontgaat mij ook evenquote:
quote:
Waarom kijkt ze er DAN nog naar? ?? ????quote:
als ik vrouw was zou ik ook naar vrouwen kijkenquote:Op maandag 22 december 2008 22:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waarom kijkt ze er DAN nog naar? ?? ????
Ga jij maar fijn mannen kijken danquote:Op maandag 22 december 2008 22:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waarom kijkt ze er DAN nog naar? ?? ????
Ja hoorquote:Op maandag 22 december 2008 22:51 schreef MPG het volgende:
[..]
Ga jij maar fijn mannen kijken dan.
IK hou het wel bij vrouwen kijken, en Fha blijkbaar met mij.
je vriend is een kasthomoquote:Op maandag 22 december 2008 22:53 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja hoorgister nog een hele discussie over gehad met mn vriend
die snapt maar niet dat ik strippende vrouwen mooier vind dan mannen
Ik concludeer iets heel anders trouwensquote:
Een wattes?quote:
ja de grootste homofoben zijn dikwijls zelf homoquote:Op maandag 22 december 2008 22:57 schreef Fha het volgende:
[..]
Een wattes?Mijn vriend in de grootste homofoob die ik ken. (wat leuk is want daar kan ik hem mee pesten
)
Nee ik ben niet stiekem lesbisch of biquote:Op maandag 22 december 2008 22:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik concludeer iets heel anders trouwens
maar ach, hij brengt de huur op, dus hij mag blijven?quote:Op maandag 22 december 2008 22:58 schreef Fha het volgende:
[..]
Nee ik ben niet stiekem lesbisch of biik ben gewoon hetero maar mannen zijn saai en vierkant en dat piemel ding is ook niet heel charmant om het zo maar te zeggen
Dit is echt vrouwenpraat. De meest onmogelijke tegenstrijdigheden rollen er moeiteloos uit alsof het de normaalste zaak van de wereld is. Huldequote:Op maandag 22 december 2008 22:58 schreef Fha het volgende:
ik ben gewoon hetero maar mannen zijn saai en vierkant en dat piemel ding is ook niet heel charmant
Hij is lieeefquote:Op maandag 22 december 2008 22:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
maar ach, hij brengt de huur op, dus hij mag blijven?
Boejje. Als dat bij willekeurig welke andere diersoort gebeurt is iedereen tevreden met zijn vruchtbare exemplaarquote:Op maandag 22 december 2008 23:02 schreef MPG het volgende:
http://www.nu.nl/opmerkelijk/1887618/opa-worden-op-je-33e.html
wtf
Hand kwijt... dan moet hij zoeken.quote:Op maandag 22 december 2008 22:54 schreef Dr_Flash het volgende:
http://www.nu.nl/algemeen/1889125/hand-kwijt-door-vuurwerk.html
Verliezer. Inzet ambulance uit eigen zak betalen
Oh, en doe die smiley ff na
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |