Ook met mortierbommen gespeeld?quote:Op maandag 22 december 2008 23:09 schreef PeZu het volgende:
truste slaapgaanders
gvd knallende koppijn
Je moet tamagotschis ook niet koppenquote:Op maandag 22 december 2008 23:09 schreef PeZu het volgende:
truste slaapgaanders
gvd knallende koppijn
ooh is dat hetquote:
vroeger welquote:
Slaap lekker alvastquote:Op maandag 22 december 2008 23:14 schreef Sjowhan het volgende:
Zo ook maar slapen. Anders kom ik er niet uit morgen
Gaat Papier je nog overhoren?quote:Op maandag 22 december 2008 23:33 schreef Fha het volgende:
Goed zo![]()
Ja ik heb nog geleerd4 hoofdstukken verder nu..
Ik hoop het nietquote:
quote:Op maandag 22 december 2008 23:39 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik hoop het nietdan gaat mijn boek vast stuk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
Boekenquote:Op maandag 22 december 2008 23:39 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik hoop het nietdan gaat mijn boek vast stuk.
Ja afblijven jij. Dat kreng heeft me 80 euro gekost en ik wil er nog minstens 60 voor vangen zometeenquote:
Dan kun je Papier toch een kwart van het boek geven!quote:Op maandag 22 december 2008 23:46 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja afblijven jij. Dat kreng heeft me 80 euro gekost en ik wil er nog minstens 60 voor vangen zometeen
Nee dan brengt hij niks meer opquote:Op maandag 22 december 2008 23:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan kun je Papier toch een kwart van het boek geven!
2 blaadjes?quote:
wehehehequote:Op maandag 22 december 2008 23:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Gewoon zeggen dat je de beknopte versie hebt!
Is dat niet te persoonlijk voor hem? Dan versnippert hij ze nog nietquote:Op maandag 22 december 2008 23:53 schreef Fha het volgende:
[..]
wehehehe![]()
@Pier: nee schat, echt niet. maar je mag mn aantekeningen hebben
quote:Op maandag 22 december 2008 23:53 schreef Fha het volgende:
[..]
wehehehe![]()
@Pier: nee schat, echt niet. maar je mag mn aantekeningen hebben
Voor Papier bedoel je?quote:Op maandag 22 december 2008 23:59 schreef marcb1974 het volgende:
Oeh, dat wordt lekker eten met kerst
Trustequote:Op maandag 22 december 2008 23:59 schreef DaMart het volgende:
Ik ga trouwens mijn bed eens opzoeken!
Welterusten.
jasmijnquote:Op dinsdag 23 december 2008 00:15 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Kamille thee? Rooibos? Laveldel thee?
ik ook nietquote:
Omdat ze nog wakker is?quote:
Ja dat ookquote:Op dinsdag 23 december 2008 00:55 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Omdat ze nog wakker is?
is timoon vd leeuwenkoning ene stokstaartje?quote:Op dinsdag 23 december 2008 00:59 schreef Fha het volgende:
PeZu, wil je een stokstaartje voor me painten?
Siquote:Op dinsdag 23 december 2008 01:00 schreef PeZu het volgende:
[..]
is timoon vd leeuwenkoning ene stokstaartje?
dies moelijk helemaal omdat je bij dez epaint opdracht je lnker muisknop niet mag loslatenquote:
quote:
ik liet de muisknop losquote:
quote:
Ik nietquote:
ja duhquote:
quote:Op dinsdag 23 december 2008 06:45 schreef indahnesia.com het volgende:
![]()
http://forum.indahnesia.c(...)dit_gedaan_heeft.php
quote:Op dinsdag 23 december 2008 07:49 schreef DaMart het volgende:
Heb ik weer hoor. De huisarts wilde me nog een keer terugzien en kon alleen om even na achten. Beetje jammer om zo vroeg op te moeten in mijn vakantie, maar ja, mijn gezondheid is ook belangrijk natuurlijk. Dus ik ben helemaal wakker en aangekleed en zo... werd ik net gebeld dat de huisarts ziek is en de afspraak verzet wordt.
haha.. het zit hem in het beroep denk ikquote:Op dinsdag 23 december 2008 07:43 schreef Sjowhan het volgende:
Goedemorgen
[..]
En ik dacht dat de postbezorgers hier af en toe dom zijn![]()
De huisarts ziek.. jaja.. die grapjes kennen we ja..quote:Op dinsdag 23 december 2008 07:49 schreef DaMart het volgende:
Heb ik weer hoor. De huisarts wilde me nog een keer terugzien en kon alleen om even na achten. Beetje jammer om zo vroeg op te moeten in mijn vakantie, maar ja, mijn gezondheid is ook belangrijk natuurlijk. Dus ik ben helemaal wakker en aangekleed en zo... werd ik net gebeld dat de huisarts ziek is en de afspraak verzet wordt.
Nee, ik mag nu eind van de middag, dus ik ga zo boodschappen doen en daarna alvast sporten.quote:Op dinsdag 23 december 2008 07:52 schreef Sjowhan het volgende:
[..].
Weer lekker het bed in kruipen dus![]()
klootzakken die je ooh zo gekoesterde nachtrust als je hondsberoerd bent zwaar verstorenquote:
Het zit ons ook niet mee vandaag hèquote:Op dinsdag 23 december 2008 08:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Dus ik kom lekker vroeg mn nest uit, rennen naar de bus, om eens lekker enthousiast vroeg in te klokken @work
kloksysteem stuk![]()
ja ja uitslover bla bla ikweet
quote:Op dinsdag 23 december 2008 08:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Dus ik kom lekker vroeg mn nest uit, rennen naar de bus, om eens lekker enthousiast vroeg in te klokken @work
kloksysteem stuk![]()
ja ja uitslover bla bla ikweet
hihiquote:
Oh doe je al beter dan ikquote:Op dinsdag 23 december 2008 09:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar even een bakkie instant noodles bij wijze van ontbijt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |