Ja! Alleen zo duurquote:Op maandag 22 december 2008 18:15 schreef Enfermera het volgende:
Ik vind tatoeages echt een heerlijke verslaving
Verslavend is het zeker!quote:Op maandag 22 december 2008 18:15 schreef Enfermera het volgende:
Ik vind tatoeages echt een heerlijke verslaving
Had 'm al bewonderd op tonsoftattoos, en vind 'm echt heetquote:Op maandag 22 december 2008 17:50 schreef Oproerkraaier het volgende:
[..]
Ik hou niet zo van schedels, maar de dikke lijnen in deze vind ik wel mooi. Ziet er gaaf uit!
Idd, lijkt me geen pretje om die naald op je af te zien komen!quote:Op dinsdag 23 december 2008 14:48 schreef -Peach het volgende:
Lijkt me echt doodeng, zo'n oogbal-tat laten zetten!
Ja de combi naald + oog =quote:Op dinsdag 23 december 2008 15:11 schreef mrcool het volgende:
[..]
Idd, lijkt me geen pretje om die naald op je af te zien komen!
aah, wat een schetige!quote:Op woensdag 24 december 2008 01:02 schreef Miriampje het volgende:
Het gaat snel met die tattoo's
Hier de mijnes, staat er alweer een jaartje op
[ afbeelding ]
Ben weer aan het dromen over een nieuwe.. maar daar wil ik nog lang mee wachten.
Partner en ouders zijn het er niet zo mee eens
Heb me al laten inspireren door dit plaatje
"Tattoo's are all about the pain, the ink the just a souvenir"quote:Op donderdag 25 december 2008 07:30 schreef Evil-Cherry het volgende:
Ik mag overmorgen weer en ik heb totaaaaaaaal geen zin om 3 uur lang mijn zij te laten bewerken.. Ik haat de pijn
quote:Op donderdag 25 december 2008 10:08 schreef Conekiller het volgende:
[..]
"Tattoo's are all about the pain, the ink the just a souvenir"
Januarie weer
Sexyquote:Op woensdag 24 december 2008 01:02 schreef Miriampje het volgende:
Het gaat snel met die tattoo's
Hier de mijnes, staat er alweer een jaartje op
[ afbeelding ]
Ben weer aan het dromen over een nieuwe.. maar daar wil ik nog lang mee wachten.
Partner en ouders zijn het er niet zo mee eens
Heb me al laten inspireren door dit plaatje
Het waren 3 foto's en het was best een opgave het te lezen ja.quote:Op zondag 28 december 2008 18:29 schreef fretclick het volgende:
meer dan de helft kun je niet lezen toch? (op deze foto, bedoel ik)
ja, nu snap ik het! leuke tekst inderdaad, typo is helemaal te gek..quote:Op maandag 29 december 2008 13:19 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
Het waren 3 foto's en het was best een opgave het te lezen ja.![]()
Maar zo snap je het idee toch?
Lioneeeeeeeeeeeeeel natuurlijk.quote:Op zondag 28 december 2008 17:20 schreef fretclick het volgende:
weet iemand nog soortgelijke artiesten zoals die dude van your meat is mine?
Klopt, dit was gisteren ook de hele dag op Travel.quote:Op donderdag 1 januari 2009 13:38 schreef LeonH het volgende:
voor diegene die het wilt weten en digitale tv heeft: Discovery Travel heeft de hele dag een Miami Ink marathon, dus allemaal wat redelijke nieuwe afleveringen!
Ik vind persoonllijk LA Ink leukerquote:Op donderdag 1 januari 2009 13:38 schreef LeonH het volgende:
voor diegene die het wilt weten en digitale tv heeft: Discovery Travel heeft de hele dag een Miami Ink marathon, dus allemaal wat redelijke nieuwe afleveringen!
Wat voor stijl gaat je voorkeur naar uit? Ik heb mss wel wat ideetjes.. PM evt. als je wilt.quote:Op maandag 29 december 2008 18:54 schreef Drummer-Itchy het volgende:
Ik wil zelf tattooerder worden
Ben bezig met mijn portfolio in elkaar zetten en daarna ga ik is op zoek naar een goeie tattooshop om daar in de leer te gaan
als je nog een tattoo ontwerp wilt, laat het me weten, want ik hou wel van uitdagingen en dan komt me portfolio gelijk mooi vol te zitten
Welke zender komt dat dan? Heb t namelijk nog nooit gezien. Gisteren ook bij Miami Ink: Lloyd Banks die een backpiece laat zetten door Garver en dan ook nog verwacht dat ie er in 1 dag klaar mee is!quote:Op donderdag 1 januari 2009 22:15 schreef latexpiepbeestje het volgende:
[..]
Ik vind persoonllijk LA Ink leuker
Oh mn vriend had het van internet geript. Zal niet zo lang meer duren voordat het hier op discovery komt denk ik. Het is de tattooshop van Kat von D, die is weg gegaan bij Miami ink omdat ze ruzie kreeg met Ami.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:51 schreef mrcool het volgende:
[..]
Welke zender komt dat dan? Heb t namelijk nog nooit gezien. Gisteren ook bij Miami Ink: Lloyd Banks die een backpiece laat zetten door Garver en dan ook nog verwacht dat ie er in 1 dag klaar mee is!![]()
Het resultaat mag er naar mijn mening wel zijn!
[ afbeelding ]
Die is vers zo te zien.quote:Op zondag 4 januari 2009 15:44 schreef crrrN het volgende:
Ook weer ff wat laten zetten ;^)
[ afbeelding ]
Aangepast konijntje van Jime Litwalk.
Ik heb nog niet echt een specifieke voorkeur, maar ik hou echt NIET van tribals, veel te onpersoonlijk !!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:14 schreef theKiD het volgende:
[..]
Wat voor stijl gaat je voorkeur naar uit? Ik heb mss wel wat ideetjes.. PM evt. als je wilt.
Als die af is, mag je hem wel posten. Ben op zoek naar wat leuke sleeves om inspiratie op te doen.quote:Op maandag 5 januari 2009 00:32 schreef Drummer-Itchy het volgende:
en ik ga van de week beginnen met een 3/4 indian sleeve
Koi ziet er netjes uit!quote:Op maandag 5 januari 2009 00:32 schreef Drummer-Itchy het volgende:
[..]
Ik heb nog niet echt een specifieke voorkeur, maar ik hou echt NIET van tribals, veel te onpersoonlijk !!
ik vind de New Skool style heel vet !!
en de Japanse Koi's intresseren me ook
ik heb nu btw net een Full Color Koi af
[ afbeelding ]
Hahaha dat kan nog wel ff durenquote:Op maandag 5 januari 2009 07:15 schreef Kn0x het volgende:
[..]
Als die af is, mag je hem wel posten. Ben op zoek naar wat leuke sleeves om inspiratie op te doen.
Jaa toch, thanks hey !!quote:Op maandag 5 januari 2009 09:37 schreef theKiD het volgende:
[..]
Koi ziet er netjes uit!Newskool/ oldskool = imo het mooiste wat er is!
![]()
Als je zoiets voor de binnenkant van m'n linkerarm wil ontwerpen...wel een ghost koi karper (fading van brons naar geel)...en een krullende staart, geen rechte vis...zonder gekke dingen op zn kop ofzo...quote:Op maandag 5 januari 2009 00:32 schreef Drummer-Itchy het volgende:
[..]
Ik heb nog niet echt een specifieke voorkeur, maar ik hou echt NIET van tribals, veel te onpersoonlijk !!
ik vind de New Skool style heel vet !!
en de Japanse Koi's intresseren me ook
ik heb nu btw net een Full Color Koi af
[ afbeelding ]
is voor mij geen hype...ik vind de koi tattoos gewoon erg mooi...quote:
ik ook niet echt eigenlijk. M'n beste vriendin heeft er ook een maar dat was om een flink stuk met baggerspul te coveren. En dan komen ze wel van pas. Maar verder, nee, ik heb d'r niks mee.quote:
Nja.. tis maar net wat die tatt voor de drager zelf betekend hequote:Op woensdag 7 januari 2009 15:07 schreef brushaway het volgende:
Ik snap het ook niet nee. Een vis op je arm. Vind dieren tattoo's erg tof, maar een vis is wel erg onpersoonlijk
quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:17 schreef fretclick het volgende:
ik snap de karper-hype echt niet
TonsOfTattoosquote:De koi staat in het China bekend als de Koning van de rivieren.
Een chinese legende verteld ook dat als een koikarper succesvol de ‘Longmen Falls’ (Poort van de Draak) omhoog heeft gezwommen hij kan transformeren in een draak. Door deze legende is de koi een symbool geworden van succes in het leven.
In Japanse mythologie staat de Koi bekend om dat hij tegen de stroom omhoog kan zwemmen. Daarom worden ze vaak geassocieerd met doorzettingsvermogen en kunnen ze een grote tatoeage met een zeer diepe betekenis vormen.
quote:Japan’s major pet fish.
Koi is called the king of river fish and has been long regarded as a joyful fish. Samurais in Muromachi Period adored the bravery Kois possess.
The Huang Ho (Yellow River) flowing across the Chinese continent. In order to reach its source, a carp must attempt an assent towards a valley of rapids called Longmen through the Jishishan Mountain, which stands deep in the Kunlun Mountains. A legend says that if a carp successfully swims up the Longmen Falls (Dragon’s Gate), it can transform into a dragon. Because of the legend, the carps became a symbol of human’s success in life.
...
quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:17 schreef wes55 het volgende:
haha mijn excuus voor in feite het zelfde posten als da ripper
staan er een paar in het vorige topicquote:Op woensdag 7 januari 2009 15:05 schreef dribbel79 het volgende:
ik deed je fotoboek checken, maar helaasch...maar ik ben wel benieuwd...
Kick !! dat is de New Skool stylequote:Op woensdag 7 januari 2009 15:50 schreef Conekiller het volgende:
[..]
En dan op het laatst alles gaan invullen met sterretjes, ankertjes, hartjes, kaartspelen etc
oldskoolquote:Op woensdag 7 januari 2009 18:57 schreef Drummer-Itchy het volgende:
[..]
Kick !! dat is de New Skool style
idd, het is erg oldschool. Meer sailor style maar dan met wat modernere plaatjes ertussen. Heb namelijk ook wel iets aan newschool. Gewoon een mengelmoesje dusquote:
quote:Op woensdag 7 januari 2009 19:22 schreef Conekiller het volgende:
[..]
idd, het is erg oldschool. Meer sailor style maar dan met wat modernere plaatjes ertussen. Heb namelijk ook wel iets aan newschool. Gewoon een mengelmoesje dus
zoiets dus, alleen dan een nog grotere bende
[ afbeelding ]
me likey
Ik zou als ik jouw was het even bespreken met je huisarts. Hij kan dan beslissen een allergie test te laten doen voor die tattoo inkt.quote:Op woensdag 7 januari 2009 23:20 schreef KrokoKrokoKo het volgende:
Ik heb de laatste fora gelezen, maar hoe zit het nou precies met allergieen? Ben beetje allergisch voor de zon en in de zomer komt dan op me bovenarmen wat onschuldige pukkels die soms jeuken. Wil een persoonlijk ontwerpje maar straks als die gemaakt is en ik ben er allergisch voor is alles voor niks geweest.. wat kan ik het beste doen?
Relaxedquote:Op donderdag 8 januari 2009 16:31 schreef killingcupid het volgende:
On topic: ik ga morgen weer. 3/4e sleeve verder inkleuren. Is de één-na-laatste sessie. Hierna nog een uurtje of anderhalf bijwerken en afronden. Bij Mehdi le Mair (Bunker).
Dat ritme van iedere maand een sessie, bevalt me wel
Hmmja, inkt-allergiėn zijn een beetje gekke dingen. Ik heb bijvoorbeeld ook zonne-allergie, net als jij, en een flinke hoeveelheid rode inkt in mijn lijf en NOOIT maar 1 probleem gehad ermee. Terwijl geel niet blijft zitten en oranje klote geneest. Het is een gokje. Ook een allergie-test zal nooit sluitend zijn (je maakt met een tattoo natuurlijk een grote wond, dan reageert je huid toch anders dan een klein prikje met de stof op je rug)quote:Op woensdag 7 januari 2009 23:20 schreef KrokoKrokoKo het volgende:
Ik heb de laatste fora gelezen, maar hoe zit het nou precies met allergieen? Ben beetje allergisch voor de zon en in de zomer komt dan op me bovenarmen wat onschuldige pukkels die soms jeuken. Wil een persoonlijk ontwerpje maar straks als die gemaakt is en ik ben er allergisch voor is alles voor niks geweest.. wat kan ik het beste doen?
Supervet hey !!!quote:Op zondag 11 januari 2009 13:20 schreef killingcupid het volgende:
Afgelopen vrijdag weer bij Mehdi le Mair (Bunker Tattoo) geweest. De lotus en de 3 lege cherry blossom moeten nog worden ingekleurd en daarna nog wat bijwerken.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dank jequote:Op zondag 11 januari 2009 16:51 schreef Drummer-Itchy het volgende:
[..]
Supervet hey !!!![]()
![]()
en daar boven zit een Feniks neem ik aan ?
Echt een supervette tattoo !!quote:Op zondag 11 januari 2009 16:55 schreef killingcupid het volgende:
[..]
Dank je![]()
En ja, dat klopt.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Van Roger, die net als Medhi, tatoeėert bij de Bunker in Breda. Dinsdag een tekenafspraak voor 2 bovenarmen.quote:Op donderdag 25 december 2008 14:24 schreef Ordinair het volgende:
[ afbeelding ]
Deze is ook mooi man, van wie is die?
Ik zou persoonlijk dan beginnen met die andere 3/4, aangezien je dan een geheel hebt op je armen. en je kan daarna die backpiece in je 2 sleeves over laten lopenquote:Op zondag 11 januari 2009 17:27 schreef killingcupid het volgende:
En Drummer-Itchy: nee, nog niet. Dit was al een flink project. Het volgende gaat ofwel een volledig Japans rugstuk worden (Geisha of Samurai met traditionele gewaden, bloemen, etc.) of een 3/4 sleeve op m'n andere arm. Daarop dan een waterdraak + water, bloemen, etc. Die 'hoort' bij de paradijsvogel.
Wat voor tekenspullen gebruik je daarvoor?quote:Op maandag 5 januari 2009 00:32 schreef Drummer-Itchy het volgende:
[..]
Ik heb nu btw net een Full Color Koi af
[ afbeelding ]
- een potloodpenquote:Op zondag 11 januari 2009 18:06 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Wat voor tekenspullen gebruik je daarvoor?
Wat gebeurt er dan als reactie, jeuk? OF vervaagt de kleur? Of gaan de klachten alleen weg door hem weer snel weg te laseren?quote:Op donderdag 8 januari 2009 18:53 schreef Evil-Cherry het volgende:
[..]
Hmmja, inkt-allergiėn zijn een beetje gekke dingen. Ik heb bijvoorbeeld ook zonne-allergie, net als jij, en een flinke hoeveelheid rode inkt in mijn lijf en NOOIT maar 1 probleem gehad ermee. Terwijl geel niet blijft zitten en oranje klote geneest. Het is een gokje. Ook een allergie-test zal nooit sluitend zijn (je maakt met een tattoo natuurlijk een grote wond, dan reageert je huid toch anders dan een klein prikje met de stof op je rug)
Nicequote:Op zondag 11 januari 2009 20:14 schreef NRK het volgende:
mijn sleeve(heb losse tattoos int verleden gepost: hier 't geheel nu)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Al die half borst half schouder dingen zijn wel erg mooi!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:50 schreef Da_Ripper het volgende:
Nog een linkje met Polynesian Style tattoos.
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 12:07 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
Al die half borst half schouder dingen zijn wel erg mooi!
Dat is ook klote zegquote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:25 schreef arneaux het volgende:
Roger is ziek helaas. Ff kijken wat volgende week doet.
eeh? wat?quote:Op woensdag 14 januari 2009 12:13 schreef Lakellz-- het volgende:
staan mooie dingen bij. Helaas heb ik gister avond de strijd om de tatoo verloren. Het word scooteren ipv tatooages. aaaargh. Heb toch liever de tatoo
Heb je een scooter verkozen boven een tattoo?quote:Op woensdag 14 januari 2009 12:13 schreef Lakellz-- het volgende:
staan mooie dingen bij. Helaas heb ik gister avond de strijd om de tatoo verloren. Het word scooteren ipv tatooages. aaaargh. Heb toch liever de tatoo
Een scooter neem je meestal als je 16 bent. Ik neem dus aan dat deze user ook rond deze leeftijd zit. Het lijkt me dat je als ouder liever niet hebt dat je kind al op zo'n jonge leeftijd "even een tattoo neemt", aangezien het er voor de rest van je leven zit. Daarom lijkt de scooter me ook een wijze keus.quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:00 schreef -Peach het volgende:
[..]
Heb je een scooter verkozen boven een tattoo?
Je kunt ook geen scooter kopen en het geld verder sparen voor een heule mooie tattoo (tot zn 18e en dan hoeft ie misschien niet meer te strijden)...en als je van gedachten veranderd alsnog een scooter kopen!quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:02 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Een scooter neem je meestal als je 16 bent. Ik neem dus aan dat deze user ook rond deze leeftijd zit. Het lijkt me dat je als ouder liever niet hebt dat je kind al op zo'n jonge leeftijd "even een tattoo neemt", aangezien het er voor de rest van je leven zit. Daarom lijkt de scooter me ook een wijze keus.
Of je krijgt iets van je ouders, en zij bepalen wat het wordt: scooter of een tattoo.quote:Op woensdag 14 januari 2009 15:26 schreef -Peach het volgende:
[..]
Je kunt ook geen scooter kopen en het geld verder sparen voor een heule mooie tattoo...en als je van gedachten veranderd alsnog een scooter kopen!
Ik heb zelf mijn 1ste tattoo laten zetten toen ik ook 16 was, niets mis mee!quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:02 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Het lijkt me dat je als ouder liever niet hebt dat je kind al op zo'n jonge leeftijd "even een tattoo neemt", aangezien het er voor de rest van je leven zit.
quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:34 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Na de zomer gaat het hem worden... Tot die tijd nog bedenken wat het gaat worden. Schouder of schouder/borst en de kop van een leeuw, een tribal of een Polynesian stijl tattoo.
Je kunt zelf Chinees dat je die tekens zo goed kunt schrijven/tekenenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 01:17 schreef SenseOfRevenge het volgende:
Okey ik heb het idee om deze te zetten, was ff creatief met stift met n vriendinDat linkse is een mislukt dingetje dus daar ff niet op letten. Het worden misschien wel andere tekens maar het gaat even om het idee! Ook wordt hij wat kleiner.
[ afbeelding ]
Ik vind het maar niks. Nouja, zolang je er zelf gelukkig mee bent. Bedenk wel dat het er ook nog zit als je een vrouw van 55 bent met een hangbuikquote:Op vrijdag 16 januari 2009 01:17 schreef SenseOfRevenge het volgende:
Okey ik heb het idee om deze te zetten, was ff creatief met stift met n vriendinDat linkse is een mislukt dingetje dus daar ff niet op letten. Het worden misschien wel andere tekens maar het gaat even om het idee! Ook wordt hij wat kleiner.
[ afbeelding ]
Mooi dat jij het niks vind..quote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:41 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ik vind het maar niks. Nouja, zolang je er zelf gelukkig mee bent. Bedenk wel dat het er ook nog zit als je een vrouw van 55 bent met een hangbuik
Hoef je niet zo te reaguuren, een forum is om meningen te geven.quote:
Wat doe je dan hier? Klik dan op iets wat jij wel mooi/ leuk vind?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:49 schreef Elwood1802 het volgende:
[..]
Hoef je niet zo te reaguuren, een forum is om meningen te geven.
Ik vind de tattoo (en tattoo's in het algemeen) zum kotsen
Kom dan met iets origineels ipv die uitgekotste en te makkelijke argumenten die iedereen die niks om tatt's geeft altijd zonodig moet spuiėn..quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:51 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ik mag toch wel m'n mening geven? Of mogen meningen alleen positief zijn?
Ik klik waar ik op wil klikken, ik geef mijn mening op dingen waar ik mijn mening over wil geven. Als je daar niet mee om kan gaan, kun je beter je computer uit het raam gooien. Alleen mogen komen op pagina's waar je iets positiefs kunt zeggenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:56 schreef theKiD het volgende:
[..]
Wat doe je dan hier? Klik dan op iets wat jij wel mooi/ leuk vind?
Och, al draagt een aap een gouden ring...quote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:41 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ik vind het maar niks. Nouja, zolang je er zelf gelukkig mee bent. Bedenk wel dat het er ook nog zit als je een vrouw van 55 bent met een hangbuik
Jammer dat er niks zinnigs uit je komt. **************quote:Op vrijdag 16 januari 2009 18:33 schreef GuyFawkes het volgende:
[..]
Ik klik waar ik op wil klikken, ik geef mijn mening op dingen waar ik mijn mening over wil geven. Als je daar niet mee om kan gaan, kun je beter je computer uit het raam gooien. Alleen mogen komen op pagina's waar je iets positiefs kunt zeggenDonder op, vieze hippie.
Wat is nou het nut om in een topic dat bevolkt is tattooliefhebbers, en het hoofdonderwerp tattoo's en alles wat daarbij komt kijken te gaan roepen dat je tattoos lelijk vind.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 18:33 schreef GuyFawkes het volgende:
[..]
Ik klik waar ik op wil klikken, ik geef mijn mening op dingen waar ik mijn mening over wil geven. Als je daar niet mee om kan gaan, kun je beter je computer uit het raam gooien. Alleen mogen komen op pagina's waar je iets positiefs kunt zeggenDonder op, vieze hippie.
Je moet de inkt ook niet opdrinken !!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:49 schreef Elwood1802 het volgende:
[..]
Hoef je niet zo te reaguuren, een forum is om meningen te geven.
Ik vind de tattoo (en tattoo's in het algemeen) zum kotsen
**************, ga ergens anders (over tattoo's) lopen klieren. Mensen die uberhaupt niet van tattoo's houden voegen vrij weinig aan dit topic toe.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 18:33 schreef GuyFawkes het volgende:
[..]
Ik klik waar ik op wil klikken, ik geef mijn mening op dingen waar ik mijn mening over wil geven. Als je daar niet mee om kan gaan, kun je beter je computer uit het raam gooien. Alleen mogen komen op pagina's waar je iets positiefs kunt zeggen**************
nou ik vind t een leuk idee, maar zou de tekens kleiner doen en niet op je buik. Je weet maar nooit als je straks een kind krijgt dan zit je met een uitgelubberde tattoo...quote:Op vrijdag 16 januari 2009 01:17 schreef SenseOfRevenge het volgende:
[ afbeelding ]
Als er striae doorheen komt kan je trainen wat je wilt, dat gaat niet meer weg. Dan moet je 'm laten bijwerken of een coverup doen.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:39 schreef arneaux het volgende:
Je kan je huid toch gewoon weer strak trainen? Of zeg ik nu iets heel doms?
Wat is dat dan? Je hebt momenteel Miami Ink op discovery ,en dan bestaat ook nog LA Ink (van Kat von D)quote:Op zaterdag 17 januari 2009 19:14 schreef Conekiller het volgende:
vanaf 29 januari LondonInk op discovery
Nou, wat denk je dan dat het zal zijnquote:Op zaterdag 17 januari 2009 19:16 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Wat is dat dan? Je hebt momenteel Miami Ink op discovery ,en dan bestaat ook nog LA Ink (van Kat von D)
Is dat op kabeltv of gewoon..??quote:Op zaterdag 17 januari 2009 19:14 schreef Conekiller het volgende:
vanaf 29 januari LondonInk op discovery
Ja, je bent er BIJ-NA, even doorgaan met deze logica!quote:Op zaterdag 17 januari 2009 19:16 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Wat is dat dan? Je hebt momenteel Miami Ink op discovery ,en dan bestaat ook nog LA Ink (van Kat von D)
nee de gewone Discoveryquote:Op zondag 18 januari 2009 07:57 schreef Evil-Cherry het volgende:
[..]
Ja, je bent er BIJ-NA, even doorgaan met deze logica!
Nu wist ik trouwens ook niet dat er nog een London Ink bestond!? Welke discovery is dat? T&L?
ik ook niet hoorquote:
Ik niet, jezus wat een butt lelijk stuk werk.quote:Op zondag 18 januari 2009 18:37 schreef tha_dark het volgende:
[ afbeelding ]
Dit vind ik echt super mooi.
Zonde !! wat ging je laten zetten ??quote:Op zondag 25 januari 2009 02:59 schreef mrcool het volgende:
Verdorie, ging mijn afspraak voor de 1ste sessie vandaag gewoon ff niet door!
Bovenarm komt een buddha op een lotusbloem omringt door lotusbloemen en rook en aan de binnenkant van mijn bovenarm komt een hanya-masker. Dit alles in Japanse stijl. Het is uiteindelijk mijn doel om de sleeve dan te dichten met een samurai op mijn onderarm.quote:Op zondag 25 januari 2009 03:29 schreef Drummer-Itchy het volgende:
[..]
Zonde !! wat ging je laten zetten ??
Waar ga je het laten zetten ??quote:Op zondag 25 januari 2009 03:53 schreef mrcool het volgende:
[..]
Bovenarm komt een buddha op een lotusbloem omringt door lotusbloemen en rook en aan de binnenkant van mijn bovenarm komt een hanya-masker. Dit alles in Japanse stijl. Het is uiteindelijk mijn doel om de sleeve dan te dichten met een samurai op mijn onderarm.
All or Nothing, Nijmegen.quote:Op zondag 25 januari 2009 11:45 schreef latexpiepbeestje het volgende:
[..]
Waar ga je het laten zetten ??
Huh? want ...quote:Op zondag 25 januari 2009 02:59 schreef mrcool het volgende:
Verdorie, ging mijn afspraak voor de 1ste sessie vandaag gewoon ff niet door!
Kerel die het ontwerp heeft gemaakt was vergeten dat ie op die dag zijn zoon heeft. Dus hij kon er zelf niet zijn en nou is het niet gebruikelijk om dan een ander het te laten zetten. Morgen even bellen voor een nieuwe afspraak, hoop dat we nu toch echt een keer aan de slag kunnen.quote:Op zondag 25 januari 2009 20:30 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Huh? want ...
en een samurai?De ideeėn blijven binnenkomen ... mooi projectje iig
Wel toch? Hier werkt hij wel iigquote:Op maandag 26 januari 2009 20:17 schreef TheDenialTwist het volgende:
Wat is er eigenlijk met bmezine.com gebeurt? Hij doet het al een hele tijd niet meer
Geen idee, maar toen ik net keek, was er geen vuiltje aan de lucht iigquote:Op maandag 26 januari 2009 21:46 schreef TheDenialTwist het volgende:
Huhdan ligt het aan mijn laptop
Misschien moet je je knopje voortaan eerst half indrukken zodat hij focustquote:Op zondag 25 januari 2009 14:52 schreef arneaux het volgende:
Donderdag 5 februari weer een herkansing bij de Bunker. De bedoeling is zoiets als die 'blad' wat je hier ziet, op de achterkant van mn armen, dus in het verlengde van mn onderarmen.
[ afbeelding ]
Is dit jouw tattoo ??quote:
Misschien heb ik de foto wel met een brakke telefooncamera gemaakt? Bovendien, je ziet toch wat er staat.quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:57 schreef Fezzizzel het volgende:
[..]
Misschien moet je je knopje voortaan eerst half indrukken zodat hij focust
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 09:45 schreef pumpkinsoup het volgende:
nee is niet mijn tattoo, is van Dallas Green
Ik vind de tattoos van Miami Ink er op het eerste gezicht beter uitzienquote:Op vrijdag 30 januari 2009 18:18 schreef birdydontfly het volgende:
Ik vond London Ink echt verbazend slecht
Hij heeft echt zo'n bizar mooie stem en het lijkt me een geweldig aardige kerelquote:Op vrijdag 30 januari 2009 18:43 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
en hier izjn handen.
Inderdaad. Ik kan er echt gewoon dagen achter elkaar naar luister zonder het zat te worden.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 20:55 schreef latexpiepbeestje het volgende:
[..]
Hij heeft echt zo'n bizar mooie stem en het lijkt me een geweldig aardige kerel
waarom post je die elk topic weer? na 5 keer weten we het wel.quote:Op zondag 1 februari 2009 23:14 schreef NieTTus het volgende:
Mijn eerste en enige tattoo tot nu toe
[ afbeelding ]
Wil er zeker nog meer!! Echter mijn huid laat zich lastig tattoeren... Geduld en doorzettingsvermogen!!
Omdat het beter staat dan tvp, of zo'n domme opmerking zoals jij ze elke keer plaatst?quote:Op zondag 1 februari 2009 23:31 schreef wes55 het volgende:
[..]
waarom post je die elk topic weer? na 5 keer weten we het wel.
ahh so you must be the funny one.quote:Op maandag 2 februari 2009 07:38 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Omdat het beter staat dan tvp, of zo'n domme opmerking zoals jij ze elke keer plaatst?
Had m ook nooit eerder gezienquote:Op maandag 2 februari 2009 09:08 schreef latexpiepbeestje het volgende:
Nou ik volg de topics als een tijdje maar had m nog niet gezien
Komt ie dan he!quote:
Tofquote:Op maandag 2 februari 2009 20:53 schreef mrcool het volgende:
[..]
Komt ie dan he!
[ afbeelding ]
Eerste resultaat van een 3,5-uur durende zit. En nu is het tijd voor de verkoeling van Bepanthen, gesponsord door Da_Ripper!
Ik denk dat ik geen kleur ga gebruiken maar enkel schaduw. Er is vandaag ook met een en dezelfde dikte naald gewerkt. Er zijn nog lijnen die dikker gemaakt gaan worden enzo.quote:Op maandag 2 februari 2009 20:58 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Tof. Ben benieuwd hoe het eruit ziet met kleur!
is dat/word dat daar onder een lotusbloem?quote:Op maandag 2 februari 2009 20:53 schreef mrcool het volgende:
[..]
Komt ie dan he!
[ afbeelding ]
Eerste resultaat van een 3,5-uur durende zit. En nu is het tijd voor de verkoeling van Bepanthen, gesponsord door Da_Ripper!
Lotus idd, op rook. Je zou m eigenlijk ook compleet 'rond' op foto moeten kunnen zetten eigenlijk.quote:Op maandag 2 februari 2009 21:05 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
is dat/word dat daar onder een lotusbloem?
Volgende afspraak gaan we verder naar buiten en idd aan de binnenkant werken, rare zin!quote:Op maandag 2 februari 2009 21:11 schreef Da_Ripper het volgende:niiiiccceee, Vaffan_mr_culo
De boeddha staat er nu in zijn geheel, de outlines iig? Volgende afspraak aan de binnenkant werken?
Alleen wit? Of maak juist alles eromheen zwart.quote:Op maandag 2 februari 2009 22:12 schreef Girl2009 het volgende:
ik wil een witte tattoo zetten
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 09:53 schreef wes55 het volgende:
[..]
nee ik vindt jou toch meer the retarded one.
Eerst gaan zoeken naar een artist die er in gespecialiseerd isquote:Op dinsdag 3 februari 2009 10:50 schreef Gwywen het volgende:
Even ontopic: heeft iemand ergens een mooi plaatje van een tattoo in Urnes style?
Ik bedoel zoiets:
[ afbeelding ]
En behalve deze ene kan ik dus niks in die stijl vinden.
Nee, ik wil juist geen Keltisch, het verschil is idd voor een leek niet groot, maar voor mij wel wezenlijk.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 10:59 schreef Conekiller het volgende:
Denk dat je ook eens bij de vroeg keltische stijlen moet kijken dan. Lijkt er vrij veel op
Met schaduw alleen kun je ook vrij veel effect bereiken. Het gaat er vooral om dat er wat relief inkomt.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 01:22 schreef Miriampje het volgende:
Mooi plaatje mrcool, ik zou ook voor alleen schaduw gaan. Of misschien met een licht kleurtje erbij.
ik heb het altijd gewassen met unicura wasgelquote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:07 schreef mrcool het volgende:
http://www.tattooroel.nl/roeltattoonazorg.html
Iemand ervaring met het wassen dmv PH-neutrale douchegel zoals vermeld bij stap 2? Dat het PH-neutraal moet zijn dat snap ik maar waar zou ik nog meer op moeten letten? Parfum lijkt me ook niet nodig namelijk. Iemand misschien zelfs evt een merk ofzo?
Ik heb daar wel handzeep van staan hier vanwege de terrariums die ik heb staan. Unicura wasgel zeg je, is dit nog een bepaalde soort? Dit kan je toch vanaf dag 1 gebruiken eigenlijk, ik was nu iedere keer voor het smeren met lauw water maar ik vind het toch wel fijner om er een soort van gel overheen te halen.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:12 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik heb het altijd gewassen met unicura wasgel
Heb nu douchegel van Neutral gekocht, lijkt mij dat dit op hetzelfde neerkomt.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:19 schreef Mirjam het volgende:
die handpomp gebruikte ik ook
uni cura is anti bacterieel, neutral niet neem ik aan?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:30 schreef mrcool het volgende:
[..]
Heb nu douchegel van Neutral gekocht, lijkt mij dat dit op hetzelfde neerkomt.
[ afbeelding ]
Hij is iig PH-neutraal en vrij van parfum en kleurstoffen.
Altijd leuk als je bij de drogist probeert uit te leggen waarvoor je het nodig hebt!
Hm, ik geloof idd niet dat het anti-bacterieel is. Is dit noodzakelijk?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:31 schreef Mirjam het volgende:
[..]
uni cura is anti bacterieel, neutral niet neem ik aan?
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:16 schreef mrcool het volgende:
UniCura Ultra it is, kreeg zelfs nog geld terug ook!
Kreeg uiteraard bij de drogist eerst een verhaal dat me toch echt was verkocht waar ik om had gevraagd, lekker boeiend ook, kan ik t nou ruilen of niet?quote:
Oh, dat is echt irritant jaquote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:19 schreef mrcool het volgende:
[..]
Kreeg uiteraard bij de drogist eerst een verhaal dat me toch echt was verkocht waar ik om had gevraagd, lekker boeiend ook, kan ik t nou ruilen of niet?
Nee, idd!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:21 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Oh, dat is echt irritant ja. Net alsof jij je niet kunt vergissen!
Voor zpver ik weet is dat PHneutraal ja.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:24 schreef mrcool het volgende:
[..]
Nee, idd!En als je ze dan vertelt waarvoor je het nodig hebt beginnen hun tandjes te klapperen!
Maar goed, die UniCura is dat spul PH-neutraal?
Mooie fotoquote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:36 schreef pumpkinsoup het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind deze leuk. Jaja ik weet het, nog niemand heeft een ster als tattoo, ach who cares
Ik vind m wel vet, bij een vrouw dan. En lekker boeiend of er meer mensen zijn die zoiets hebben, het gaat er toch om wat je er zelf van vind. De mooiste ster vind ik toch wel de nautical.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:36 schreef pumpkinsoup het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind deze leuk. Jaja ik weet het, nog niemand heeft een ster als tattoo, ach who cares
Dat idee van Orion heb jij idd al een tijdje. Doen!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:04 schreef Da_Ripper het volgende:
[ afbeelding ]
Nautical of Compass stars, had/heb het idee om een paar jaar te gaan reizen en omdat ik DE sterren altijd al reuze machtig gevonden heb, wilde ik graag nautical/kompas sterren als Orion op mn achterkant hebben : bij gebrek aan een beter voorbeeld
Ja, dank!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:59 schreef Conekiller het volgende:
je kan het wel als inspiratie gebruiken toch? Verder weet ik wel dat als je bv kijkt op viking posters komt ook dit vlechtwerk wel vaker voor.
en ik denk dat je hier wel wat kan vinden
http://www.naturkultur.no(...)_United_kingdom.html
Niet een tattoo die ik zou nemen, maar errug gaaf gedaan!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:08 schreef FrankP het volgende:
Zaterdag bij Rob Deut geweest en zie hier het resultaat van 3 uur pijn, ongemakkelijke houdingen en een rib uit mijn lijf. Maar dan heb je ook wat!!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die ziet er echt perfect uit! Vind de plaatsing van dit soort ontwerpen vaak heel mooi, net als bij jou, volgt heel mooi de lijnen van je borst etc.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:08 schreef FrankP het volgende:
Zaterdag bij Rob Deut geweest en zie hier het resultaat van 3 uur pijn, ongemakkelijke houdingen en een rib uit mijn lijf. Maar dan heb je ook wat!!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
pin-upquote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:21 schreef latexpiepbeestje het volgende:
Ik zit naast een Japans ontwerp ook aan een pin up dame te denken, ongeveer zoals dit:
[ afbeelding ]
[ [url=http://www.zhippo.com/MikeDevriesTattoosHOSTED/images/gallery/pinup_jermeyupperarm[1].jpg]afbeelding[/url] ]
Iemand een suggestie voor een goede artiest? Ik heb al Tattoomania gehoord.
Het eerste wat ik heb laten doen toen ik op mezelf ging wonen (6 jaar terug nu) Een zwart-rode nautical op m'n elleboog.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:52 schreef mrcool het volgende:
[..]
Ik vind m wel vet, bij een vrouw dan. En lekker boeiend of er meer mensen zijn die zoiets hebben, het gaat er toch om wat je er zelf van vind. De mooiste ster vind ik toch wel de nautical.
[ afbeelding ]
Ik is er ook verrrrry happppy meequote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:55 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Die ziet er echt perfect uit! Vind de plaatsing van dit soort ontwerpen vaak heel mooi, net als bij jou, volgt heel mooi de lijnen van je borst etc.
ja zo geweldig he, die vrouwtjes!! Ik ga eens kijken naar Tattoo mania. Die hebben alleen wel een wachtlijst van 2 jaarquote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:46 schreef theKiD het volgende:
[..]
pin-upMijn favoriete afbeelding
Gil Elvgren = Koning van de pin-up
![]()
Maar een artiest... kan ik je nog niet bij helpen, ben er zelf ook naar opzoek![]()
Ben begin december bij hem geweest voor een tekenafspraak. Toen heeft ie getekend op mijn lijf, afdruk gemaakt en uitgewerkt.quote:Op woensdag 4 februari 2009 10:12 schreef Gwywen het volgende:
Frank, heeft Rob dat freehand gedaan of volgens een bestaand ontwerp?
(Ik vind drie uur overigens redelijk snel voor zo'n grote!)
2 jaar?quote:Op woensdag 4 februari 2009 10:35 schreef latexpiepbeestje het volgende:
[..]
ja zo geweldig he, die vrouwtjes!! Ik ga eens kijken naar Tattoo mania. Die hebben alleen wel een wachtlijst van 2 jaar
ja is toch niet normaal meer ! ik wil ook graag iets bij gerrit laten zetten maar heb echt totaal geen zin om er 2 jaar op te moeten wachten.....quote:Op woensdag 4 februari 2009 13:33 schreef theKiD het volgende:
[..]
2 jaar?Dan issie sinds September een jaar uitgelopen?
Ik zoek ze wel hier "in de buurt"
Hier zitten ook genoeg getallenteerde artiesten die zulks kunnen.
3 uur vond ik ook al vrij snel.quote:Op woensdag 4 februari 2009 10:12 schreef Gwywen het volgende:
Frank, heeft Rob dat freehand gedaan of volgens een bestaand ontwerp?
(Ik vind drie uur overigens redelijk snel voor zo'n grote!)
Alle plekken die dicht op het bot zitten.quote:Op woensdag 4 februari 2009 06:38 schreef Conekiller het volgende:
On Edge in den haag is goed met oldschool
[..]
Het eerste wat ik heb laten doen toen ik op mezelf ging wonen (6 jaar terug nu) Een zwart-rode nautical op m'n elleboog.
Moet alleen ernstig bijgekleurd worden :S En het was nu niet echt mijn favo stukje pijntechnisch gezien.
Nou als je hem hebt laten zetten wel een foto posten he!!!quote:Op woensdag 4 februari 2009 13:33 schreef theKiD het volgende:
[..]
2 jaar?Dan issie sinds September een jaar uitgelopen?
Ik zoek ze wel hier "in de buurt"
Hier zitten ook genoeg getallenteerde artiesten die zulks kunnen.
Voorlopig geen geld voorquote:Op woensdag 4 februari 2009 20:10 schreef latexpiepbeestje het volgende:
[..]
Nou als je hem hebt laten zetten wel een foto posten he!!!![]()
Ligt eraan bij wie.quote:
Heb ook 100 per uur betaald.quote:Op woensdag 4 februari 2009 20:51 schreef theKiD het volgende:
[..]
Ligt eraan bij wie.Kan ook meer zijn.. Maar misschien heb je geluk en betaal je iets minder...
hoofd en borstbeen vond ik weer heel erg meevallen. Weet niet wat het is met die elebogen van me. Maar ze deden allebij erg zeerquote:Op woensdag 4 februari 2009 14:58 schreef mrcool het volgende:
[..]
Alle plekken die dicht op het bot zitten.![]()
Mijn ellebogen zijn niet geraakt maar er omheen vond ik al niet plezierig. Ik had voornamelijk last van helemaal bovenin, zeg maar op de kom. En om de een of andere reden lijkt de huid, hoe verder je naar de binnenkant gaat, gevoeliger te worden.quote:Op donderdag 5 februari 2009 09:49 schreef Conekiller het volgende:
[..]
hoofd en borstbeen vond ik weer heel erg meevallen. Weet niet wat het is met die elebogen van me. Maar ze deden allebij erg zeer
ik kijk ook niet echt uit naar mijn kieholtes iddquote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:24 schreef mrcool het volgende:
[..]
Mijn ellebogen zijn niet geraakt maar er omheen vond ik al niet plezierig. Ik had voornamelijk last van helemaal bovenin, zeg maar op de kom. En om de een of andere reden lijkt de huid, hoe verder je naar de binnenkant gaat, gevoeliger te worden.
Dat komt omdat dat natuurlijke beschermplekken zijn.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:24 schreef mrcool het volgende:
[..]
Mijn ellebogen zijn niet geraakt maar er omheen vond ik al niet plezierig. Ik had voornamelijk last van helemaal bovenin, zeg maar op de kom. En om de een of andere reden lijkt de huid, hoe verder je naar de binnenkant gaat, gevoeliger te worden.
Ik snap volgens mij wel wat je bedoelt maar verklaar je nader.quote:Op zondag 8 februari 2009 17:03 schreef arneaux het volgende:
[..]
Dat komt omdat dat natuurlijke beschermplekken zijn.
quote:Op maandag 9 februari 2009 12:14 schreef Rensjebree het volgende:![]()
![]()
![]()
ik heb een nieuw idee voor een plaatje,
ik wil aan de in de binnenkant van mijn rechter bovenarm. een Cubaanse sigaar laten zetten
zal vandaag eens een ontwerpje maken .
ik wil mei 2010 mijn tweede laten zetten door gerrit, moet er maar eens snel heen gaan om te kijken of dat gaatje nog open is dan.quote:Op woensdag 4 februari 2009 13:50 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
ja is toch niet normaal meer ! ik wil ook graag iets bij gerrit laten zetten maar heb echt totaal geen zin om er 2 jaar op te moeten wachten.....
Dit lijkt me iig niet echt de bedoeling. Ik heb wel dat als ik in een sauna ga ik de contouren kan voelen zeg maar maar jeuken doet het niet.quote:Op maandag 9 februari 2009 15:09 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
Verder heb ik een vraagje, op mijn 17de heb ik een tribalvlinder laten zetten, in maart heb ik hem 2 jaar en ben er nog steeds dolgelukkig mee, alleen heb ik echt non stop jeuk, echte irritante jeuk, ook heel erg veel litteken weefsel (als je eroverheen gaat voel je alle lijnen) kan dit de jeuk veroorzaken? ook nog 2 jaar later?
Misschien dat jouw huid het niet zo goed verdraagt. Ik zou eerst eens langs een tattooshop gaan om ze er daar ff naar te laten kijken.quote:Op maandag 9 februari 2009 15:50 schreef Kleintje19 het volgende:
ik heb t al vanaf begin, ik ben gek op tattoo's, al vanaf jongs af aan, maar als me 2de ook zo'n leed voor me gaat worden denk ik er hard aan om de overige tattoo's te laten voor wat het is en maar boven me bed te hangen als plaatjehij moet ook bijgewerkt worden maar daar zie ik best tegenop.
Dat vind ik er echt niet mooi uitzien...quote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:23 schreef Mirjam het volgende:
Ik zag net in een ander topic blacklight tattoos, dat zag er best cool uit.
Maar volgens mij is dat alleen leuk als je heel veel uitgaat
Ik geloof dat ik zoiets nog nooit heb gezien.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 13:07 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Dat vind ik er echt niet mooi uitzien...Ongeveer net zo mooi als tattoos met witte inkt. (maar volgens mij is het ook meer als gimmick bedoeld, dus dan maakt dat ws. niet zo uit
)
En toen je wakker werd zat je bed vol met inkt?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 12:42 schreef saaw het volgende:
Ik heb gedroomd dat ik een prachtige 3/4 sleeve had rechts
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:56 schreef mrcool het volgende:
[..]
En toen je wakker werd zat je bed vol met inkt?
Zo te zien lijkt me dit een bovenarm.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:42 schreef pinquit het volgende:
ik zag gisteren deze:
[ afbeelding ]tof! ik zie alleen niet waar ie zit, en jammer dat je t geheel niet kan zien.
ik vind het helemaal niksquote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:42 schreef pinquit het volgende:
ik zag gisteren deze:
[ afbeelding ]tof! ik zie alleen niet waar ie zit, en jammer dat je t geheel niet kan zien.
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:56 schreef mrcool het volgende:
En toen je wakker werd zat je bed vol met inkt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |