Huh? want ...quote:Op zondag 25 januari 2009 02:59 schreef mrcool het volgende:
Verdorie, ging mijn afspraak voor de 1ste sessie vandaag gewoon ff niet door!
Kerel die het ontwerp heeft gemaakt was vergeten dat ie op die dag zijn zoon heeft. Dus hij kon er zelf niet zijn en nou is het niet gebruikelijk om dan een ander het te laten zetten. Morgen even bellen voor een nieuwe afspraak, hoop dat we nu toch echt een keer aan de slag kunnen.quote:Op zondag 25 januari 2009 20:30 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Huh? want ...
en een samurai?De ideeën blijven binnenkomen ... mooi projectje iig
Wel toch? Hier werkt hij wel iigquote:Op maandag 26 januari 2009 20:17 schreef TheDenialTwist het volgende:
Wat is er eigenlijk met bmezine.com gebeurt? Hij doet het al een hele tijd niet meer
Geen idee, maar toen ik net keek, was er geen vuiltje aan de lucht iigquote:Op maandag 26 januari 2009 21:46 schreef TheDenialTwist het volgende:
Huhdan ligt het aan mijn laptop
Misschien moet je je knopje voortaan eerst half indrukken zodat hij focustquote:Op zondag 25 januari 2009 14:52 schreef arneaux het volgende:
Donderdag 5 februari weer een herkansing bij de Bunker. De bedoeling is zoiets als die 'blad' wat je hier ziet, op de achterkant van mn armen, dus in het verlengde van mn onderarmen.
[ afbeelding ]
Is dit jouw tattoo ??quote:
Misschien heb ik de foto wel met een brakke telefooncamera gemaakt? Bovendien, je ziet toch wat er staat.quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:57 schreef Fezzizzel het volgende:
[..]
Misschien moet je je knopje voortaan eerst half indrukken zodat hij focust
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 09:45 schreef pumpkinsoup het volgende:
nee is niet mijn tattoo, is van Dallas Green
Ik vind de tattoos van Miami Ink er op het eerste gezicht beter uitzienquote:Op vrijdag 30 januari 2009 18:18 schreef birdydontfly het volgende:
Ik vond London Ink echt verbazend slecht
Hij heeft echt zo'n bizar mooie stem en het lijkt me een geweldig aardige kerelquote:Op vrijdag 30 januari 2009 18:43 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
en hier izjn handen.
Inderdaad. Ik kan er echt gewoon dagen achter elkaar naar luister zonder het zat te worden.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 20:55 schreef latexpiepbeestje het volgende:
[..]
Hij heeft echt zo'n bizar mooie stem en het lijkt me een geweldig aardige kerel
waarom post je die elk topic weer? na 5 keer weten we het wel.quote:Op zondag 1 februari 2009 23:14 schreef NieTTus het volgende:
Mijn eerste en enige tattoo tot nu toe
[ afbeelding ]
Wil er zeker nog meer!! Echter mijn huid laat zich lastig tattoeren... Geduld en doorzettingsvermogen!!
Omdat het beter staat dan tvp, of zo'n domme opmerking zoals jij ze elke keer plaatst?quote:Op zondag 1 februari 2009 23:31 schreef wes55 het volgende:
[..]
waarom post je die elk topic weer? na 5 keer weten we het wel.
ahh so you must be the funny one.quote:Op maandag 2 februari 2009 07:38 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Omdat het beter staat dan tvp, of zo'n domme opmerking zoals jij ze elke keer plaatst?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |