ik kijk ook niet echt uit naar mijn kieholtes iddquote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:24 schreef mrcool het volgende:
[..]
Mijn ellebogen zijn niet geraakt maar er omheen vond ik al niet plezierig. Ik had voornamelijk last van helemaal bovenin, zeg maar op de kom. En om de een of andere reden lijkt de huid, hoe verder je naar de binnenkant gaat, gevoeliger te worden.
Dat komt omdat dat natuurlijke beschermplekken zijn.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:24 schreef mrcool het volgende:
[..]
Mijn ellebogen zijn niet geraakt maar er omheen vond ik al niet plezierig. Ik had voornamelijk last van helemaal bovenin, zeg maar op de kom. En om de een of andere reden lijkt de huid, hoe verder je naar de binnenkant gaat, gevoeliger te worden.
Ik snap volgens mij wel wat je bedoelt maar verklaar je nader.quote:Op zondag 8 februari 2009 17:03 schreef arneaux het volgende:
[..]
Dat komt omdat dat natuurlijke beschermplekken zijn.
quote:Op maandag 9 februari 2009 12:14 schreef Rensjebree het volgende:![]()
![]()
![]()
ik heb een nieuw idee voor een plaatje,
ik wil aan de in de binnenkant van mijn rechter bovenarm. een Cubaanse sigaar laten zetten
zal vandaag eens een ontwerpje maken .
ik wil mei 2010 mijn tweede laten zetten door gerrit, moet er maar eens snel heen gaan om te kijken of dat gaatje nog open is dan.quote:Op woensdag 4 februari 2009 13:50 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
ja is toch niet normaal meer ! ik wil ook graag iets bij gerrit laten zetten maar heb echt totaal geen zin om er 2 jaar op te moeten wachten.....
Dit lijkt me iig niet echt de bedoeling. Ik heb wel dat als ik in een sauna ga ik de contouren kan voelen zeg maar maar jeuken doet het niet.quote:Op maandag 9 februari 2009 15:09 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
Verder heb ik een vraagje, op mijn 17de heb ik een tribalvlinder laten zetten, in maart heb ik hem 2 jaar en ben er nog steeds dolgelukkig mee, alleen heb ik echt non stop jeuk, echte irritante jeuk, ook heel erg veel litteken weefsel (als je eroverheen gaat voel je alle lijnen) kan dit de jeuk veroorzaken? ook nog 2 jaar later?
Misschien dat jouw huid het niet zo goed verdraagt. Ik zou eerst eens langs een tattooshop gaan om ze er daar ff naar te laten kijken.quote:Op maandag 9 februari 2009 15:50 schreef Kleintje19 het volgende:
ik heb t al vanaf begin, ik ben gek op tattoo's, al vanaf jongs af aan, maar als me 2de ook zo'n leed voor me gaat worden denk ik er hard aan om de overige tattoo's te laten voor wat het is en maar boven me bed te hangen als plaatjehij moet ook bijgewerkt worden maar daar zie ik best tegenop.
Dat vind ik er echt niet mooi uitzien...quote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:23 schreef Mirjam het volgende:
Ik zag net in een ander topic blacklight tattoos, dat zag er best cool uit.
Maar volgens mij is dat alleen leuk als je heel veel uitgaat
Ik geloof dat ik zoiets nog nooit heb gezien.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 13:07 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Dat vind ik er echt niet mooi uitzien...Ongeveer net zo mooi als tattoos met witte inkt. (maar volgens mij is het ook meer als gimmick bedoeld, dus dan maakt dat ws. niet zo uit
)
En toen je wakker werd zat je bed vol met inkt?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 12:42 schreef saaw het volgende:
Ik heb gedroomd dat ik een prachtige 3/4 sleeve had rechts
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:56 schreef mrcool het volgende:
[..]
En toen je wakker werd zat je bed vol met inkt?
Zo te zien lijkt me dit een bovenarm.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:42 schreef pinquit het volgende:
ik zag gisteren deze:
[ afbeelding ]tof! ik zie alleen niet waar ie zit, en jammer dat je t geheel niet kan zien.
ik vind het helemaal niksquote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:42 schreef pinquit het volgende:
ik zag gisteren deze:
[ afbeelding ]tof! ik zie alleen niet waar ie zit, en jammer dat je t geheel niet kan zien.
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:56 schreef mrcool het volgende:
En toen je wakker werd zat je bed vol met inkt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |