quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:34 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Na de zomer gaat het hem worden... Tot die tijd nog bedenken wat het gaat worden. Schouder of schouder/borst en de kop van een leeuw, een tribal of een Polynesian stijl tattoo.
Je kunt zelf Chinees dat je die tekens zo goed kunt schrijven/tekenenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 01:17 schreef SenseOfRevenge het volgende:
Okey ik heb het idee om deze te zetten, was ff creatief met stift met n vriendinDat linkse is een mislukt dingetje dus daar ff niet op letten. Het worden misschien wel andere tekens maar het gaat even om het idee! Ook wordt hij wat kleiner.
[ afbeelding ]
Ik vind het maar niks. Nouja, zolang je er zelf gelukkig mee bent. Bedenk wel dat het er ook nog zit als je een vrouw van 55 bent met een hangbuikquote:Op vrijdag 16 januari 2009 01:17 schreef SenseOfRevenge het volgende:
Okey ik heb het idee om deze te zetten, was ff creatief met stift met n vriendinDat linkse is een mislukt dingetje dus daar ff niet op letten. Het worden misschien wel andere tekens maar het gaat even om het idee! Ook wordt hij wat kleiner.
[ afbeelding ]
Mooi dat jij het niks vind..quote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:41 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ik vind het maar niks. Nouja, zolang je er zelf gelukkig mee bent. Bedenk wel dat het er ook nog zit als je een vrouw van 55 bent met een hangbuik
Hoef je niet zo te reaguuren, een forum is om meningen te geven.quote:
Wat doe je dan hier? Klik dan op iets wat jij wel mooi/ leuk vind?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:49 schreef Elwood1802 het volgende:
[..]
Hoef je niet zo te reaguuren, een forum is om meningen te geven.
Ik vind de tattoo (en tattoo's in het algemeen) zum kotsen
Kom dan met iets origineels ipv die uitgekotste en te makkelijke argumenten die iedereen die niks om tatt's geeft altijd zonodig moet spuiën..quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:51 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ik mag toch wel m'n mening geven? Of mogen meningen alleen positief zijn?
Ik klik waar ik op wil klikken, ik geef mijn mening op dingen waar ik mijn mening over wil geven. Als je daar niet mee om kan gaan, kun je beter je computer uit het raam gooien. Alleen mogen komen op pagina's waar je iets positiefs kunt zeggenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:56 schreef theKiD het volgende:
[..]
Wat doe je dan hier? Klik dan op iets wat jij wel mooi/ leuk vind?
Och, al draagt een aap een gouden ring...quote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:41 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ik vind het maar niks. Nouja, zolang je er zelf gelukkig mee bent. Bedenk wel dat het er ook nog zit als je een vrouw van 55 bent met een hangbuik
Jammer dat er niks zinnigs uit je komt. **************quote:Op vrijdag 16 januari 2009 18:33 schreef GuyFawkes het volgende:
[..]
Ik klik waar ik op wil klikken, ik geef mijn mening op dingen waar ik mijn mening over wil geven. Als je daar niet mee om kan gaan, kun je beter je computer uit het raam gooien. Alleen mogen komen op pagina's waar je iets positiefs kunt zeggenDonder op, vieze hippie.
Wat is nou het nut om in een topic dat bevolkt is tattooliefhebbers, en het hoofdonderwerp tattoo's en alles wat daarbij komt kijken te gaan roepen dat je tattoos lelijk vind.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 18:33 schreef GuyFawkes het volgende:
[..]
Ik klik waar ik op wil klikken, ik geef mijn mening op dingen waar ik mijn mening over wil geven. Als je daar niet mee om kan gaan, kun je beter je computer uit het raam gooien. Alleen mogen komen op pagina's waar je iets positiefs kunt zeggenDonder op, vieze hippie.
Je moet de inkt ook niet opdrinken !!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:49 schreef Elwood1802 het volgende:
[..]
Hoef je niet zo te reaguuren, een forum is om meningen te geven.
Ik vind de tattoo (en tattoo's in het algemeen) zum kotsen
**************, ga ergens anders (over tattoo's) lopen klieren. Mensen die uberhaupt niet van tattoo's houden voegen vrij weinig aan dit topic toe.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 18:33 schreef GuyFawkes het volgende:
[..]
Ik klik waar ik op wil klikken, ik geef mijn mening op dingen waar ik mijn mening over wil geven. Als je daar niet mee om kan gaan, kun je beter je computer uit het raam gooien. Alleen mogen komen op pagina's waar je iets positiefs kunt zeggen**************
nou ik vind t een leuk idee, maar zou de tekens kleiner doen en niet op je buik. Je weet maar nooit als je straks een kind krijgt dan zit je met een uitgelubberde tattoo...quote:Op vrijdag 16 januari 2009 01:17 schreef SenseOfRevenge het volgende:
[ afbeelding ]
Als er striae doorheen komt kan je trainen wat je wilt, dat gaat niet meer weg. Dan moet je 'm laten bijwerken of een coverup doen.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:39 schreef arneaux het volgende:
Je kan je huid toch gewoon weer strak trainen? Of zeg ik nu iets heel doms?
Wat is dat dan? Je hebt momenteel Miami Ink op discovery ,en dan bestaat ook nog LA Ink (van Kat von D)quote:Op zaterdag 17 januari 2009 19:14 schreef Conekiller het volgende:
vanaf 29 januari LondonInk op discovery
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |