Nou, wat denk je dan dat het zal zijnquote:Op zaterdag 17 januari 2009 19:16 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Wat is dat dan? Je hebt momenteel Miami Ink op discovery ,en dan bestaat ook nog LA Ink (van Kat von D)
Is dat op kabeltv of gewoon..??quote:Op zaterdag 17 januari 2009 19:14 schreef Conekiller het volgende:
vanaf 29 januari LondonInk op discovery
Ja, je bent er BIJ-NA, even doorgaan met deze logica!quote:Op zaterdag 17 januari 2009 19:16 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Wat is dat dan? Je hebt momenteel Miami Ink op discovery ,en dan bestaat ook nog LA Ink (van Kat von D)
nee de gewone Discoveryquote:Op zondag 18 januari 2009 07:57 schreef Evil-Cherry het volgende:
[..]
Ja, je bent er BIJ-NA, even doorgaan met deze logica!
Nu wist ik trouwens ook niet dat er nog een London Ink bestond!? Welke discovery is dat? T&L?
ik ook niet hoorquote:
Ik niet, jezus wat een butt lelijk stuk werk.quote:Op zondag 18 januari 2009 18:37 schreef tha_dark het volgende:
[ afbeelding ]
Dit vind ik echt super mooi.
Zonde !! wat ging je laten zetten ??quote:Op zondag 25 januari 2009 02:59 schreef mrcool het volgende:
Verdorie, ging mijn afspraak voor de 1ste sessie vandaag gewoon ff niet door!
Bovenarm komt een buddha op een lotusbloem omringt door lotusbloemen en rook en aan de binnenkant van mijn bovenarm komt een hanya-masker. Dit alles in Japanse stijl. Het is uiteindelijk mijn doel om de sleeve dan te dichten met een samurai op mijn onderarm.quote:Op zondag 25 januari 2009 03:29 schreef Drummer-Itchy het volgende:
[..]
Zonde !! wat ging je laten zetten ??
Waar ga je het laten zetten ??quote:Op zondag 25 januari 2009 03:53 schreef mrcool het volgende:
[..]
Bovenarm komt een buddha op een lotusbloem omringt door lotusbloemen en rook en aan de binnenkant van mijn bovenarm komt een hanya-masker. Dit alles in Japanse stijl. Het is uiteindelijk mijn doel om de sleeve dan te dichten met een samurai op mijn onderarm.
All or Nothing, Nijmegen.quote:Op zondag 25 januari 2009 11:45 schreef latexpiepbeestje het volgende:
[..]
Waar ga je het laten zetten ??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |