pin-upquote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:21 schreef latexpiepbeestje het volgende:
Ik zit naast een Japans ontwerp ook aan een pin up dame te denken, ongeveer zoals dit:
[ afbeelding ]
[ [url=http://www.zhippo.com/MikeDevriesTattoosHOSTED/images/gallery/pinup_jermeyupperarm[1].jpg]afbeelding[/url] ]
Iemand een suggestie voor een goede artiest? Ik heb al Tattoomania gehoord.
Het eerste wat ik heb laten doen toen ik op mezelf ging wonen (6 jaar terug nu) Een zwart-rode nautical op m'n elleboog.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:52 schreef mrcool het volgende:
[..]
Ik vind m wel vet, bij een vrouw dan. En lekker boeiend of er meer mensen zijn die zoiets hebben, het gaat er toch om wat je er zelf van vind. De mooiste ster vind ik toch wel de nautical.
[ afbeelding ]
Ik is er ook verrrrry happppy meequote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:55 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Die ziet er echt perfect uit! Vind de plaatsing van dit soort ontwerpen vaak heel mooi, net als bij jou, volgt heel mooi de lijnen van je borst etc.
ja zo geweldig he, die vrouwtjes!! Ik ga eens kijken naar Tattoo mania. Die hebben alleen wel een wachtlijst van 2 jaarquote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:46 schreef theKiD het volgende:
[..]
pin-upMijn favoriete afbeelding
Gil Elvgren = Koning van de pin-up
![]()
Maar een artiest... kan ik je nog niet bij helpen, ben er zelf ook naar opzoek![]()
Ben begin december bij hem geweest voor een tekenafspraak. Toen heeft ie getekend op mijn lijf, afdruk gemaakt en uitgewerkt.quote:Op woensdag 4 februari 2009 10:12 schreef Gwywen het volgende:
Frank, heeft Rob dat freehand gedaan of volgens een bestaand ontwerp?
(Ik vind drie uur overigens redelijk snel voor zo'n grote!)
2 jaar?quote:Op woensdag 4 februari 2009 10:35 schreef latexpiepbeestje het volgende:
[..]
ja zo geweldig he, die vrouwtjes!! Ik ga eens kijken naar Tattoo mania. Die hebben alleen wel een wachtlijst van 2 jaar
ja is toch niet normaal meer ! ik wil ook graag iets bij gerrit laten zetten maar heb echt totaal geen zin om er 2 jaar op te moeten wachten.....quote:Op woensdag 4 februari 2009 13:33 schreef theKiD het volgende:
[..]
2 jaar?Dan issie sinds September een jaar uitgelopen?
Ik zoek ze wel hier "in de buurt"
Hier zitten ook genoeg getallenteerde artiesten die zulks kunnen.
3 uur vond ik ook al vrij snel.quote:Op woensdag 4 februari 2009 10:12 schreef Gwywen het volgende:
Frank, heeft Rob dat freehand gedaan of volgens een bestaand ontwerp?
(Ik vind drie uur overigens redelijk snel voor zo'n grote!)
Alle plekken die dicht op het bot zitten.quote:Op woensdag 4 februari 2009 06:38 schreef Conekiller het volgende:
On Edge in den haag is goed met oldschool
[..]
Het eerste wat ik heb laten doen toen ik op mezelf ging wonen (6 jaar terug nu) Een zwart-rode nautical op m'n elleboog.
Moet alleen ernstig bijgekleurd worden :S En het was nu niet echt mijn favo stukje pijntechnisch gezien.
Nou als je hem hebt laten zetten wel een foto posten he!!!quote:Op woensdag 4 februari 2009 13:33 schreef theKiD het volgende:
[..]
2 jaar?Dan issie sinds September een jaar uitgelopen?
Ik zoek ze wel hier "in de buurt"
Hier zitten ook genoeg getallenteerde artiesten die zulks kunnen.
Voorlopig geen geld voorquote:Op woensdag 4 februari 2009 20:10 schreef latexpiepbeestje het volgende:
[..]
Nou als je hem hebt laten zetten wel een foto posten he!!!![]()
Ligt eraan bij wie.quote:
Heb ook 100 per uur betaald.quote:Op woensdag 4 februari 2009 20:51 schreef theKiD het volgende:
[..]
Ligt eraan bij wie.Kan ook meer zijn.. Maar misschien heb je geluk en betaal je iets minder...
hoofd en borstbeen vond ik weer heel erg meevallen. Weet niet wat het is met die elebogen van me. Maar ze deden allebij erg zeerquote:Op woensdag 4 februari 2009 14:58 schreef mrcool het volgende:
[..]
Alle plekken die dicht op het bot zitten.![]()
Mijn ellebogen zijn niet geraakt maar er omheen vond ik al niet plezierig. Ik had voornamelijk last van helemaal bovenin, zeg maar op de kom. En om de een of andere reden lijkt de huid, hoe verder je naar de binnenkant gaat, gevoeliger te worden.quote:Op donderdag 5 februari 2009 09:49 schreef Conekiller het volgende:
[..]
hoofd en borstbeen vond ik weer heel erg meevallen. Weet niet wat het is met die elebogen van me. Maar ze deden allebij erg zeer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |