quote:Op dinsdag 18 november 2008 08:45 schreef ParanoidEv het volgende:
En uiteraard wil ik zelf ngo iets aan de foto's toevoegen: Mijn nieuwe aanwinst!
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 18 november 2008 09:57 schreef ParanoidEv het volgende:
Hoe klein is klein? Je weet wel dat je maar tot een bepaalde kleinheid kan gaan? En wat voor soort lettertjes?
Als het een lettertype betreft gewoon een van de betere studio's binnenlopen. Die kunnen strakke lijnen zetten en hebben inzicht in goede plaatsing. Ik weet niet waar je woont, maar er is vast een oke shop in je buurt.quote:Op dinsdag 18 november 2008 10:07 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
[ afbeelding ].
Het gaat om dit lettertype ("before we part"). En tja, hoe klein... Ik besef dat het altijd een beetje gaat 'uitlopen' na een poos, maar aangezien ik echt een heel verhaal d'r op wil hebben moet het niet fontsize 96 worden..
Altijd leuk om weer een originele tekst te zien voor die plek. Hetzelfde vind ik met letters op de buik. Het blijft stoer maar je moet wel met iets komen dat nog niet iedereen heeft.quote:Op dinsdag 18 november 2008 08:45 schreef ParanoidEv het volgende:
En uiteraard wil ik zelf ngo iets aan de foto's toevoegen: Mijn nieuwe aanwinst!
[ afbeelding ]
Ja dat vond ik ook het punt, ik vond het zo stoer maar bijan alles is afgezaagd!quote:Op dinsdag 18 november 2008 10:38 schreef Sleeve het volgende:
[..]
Altijd leuk om weer een originele tekst te zien voor die plek. Hetzelfde vind ik met letters op de buik. Het blijft stoer maar je moet wel met iets komen dat nog niet iedereen heeft.
Hier nog even een overzichtje van de tatoeage op mijn been tot nu toe:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tof, al vind ik het wel een enorme stap om op je handen te laten tatoeėren. Maar toch, tof!quote:Op dinsdag 18 november 2008 08:45 schreef ParanoidEv het volgende:
[ afbeelding ]
heel tof!quote:Op dinsdag 18 november 2008 08:45 schreef ParanoidEv het volgende:
[ afbeelding ]
Jij hebt lef! Mooie kleurquote:Op dinsdag 18 november 2008 08:45 schreef ParanoidEv het volgende:
[ afbeelding ]
Naja, lef.. Tis gewoon een kwestie van doenquote:
En je foto niet zo knalgeel is.quote:Op dinsdag 18 november 2008 15:35 schreef ParanoidEv het volgende:
De kleur is trouwens neonroze, maar dat zie je pas als ie straks genezen is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |