Wat voor stijl gaat je voorkeur naar uit? Ik heb mss wel wat ideetjes.. PM evt. als je wilt.quote:Op maandag 29 december 2008 18:54 schreef Drummer-Itchy het volgende:
Ik wil zelf tattooerder worden
Ben bezig met mijn portfolio in elkaar zetten en daarna ga ik is op zoek naar een goeie tattooshop om daar in de leer te gaan
als je nog een tattoo ontwerp wilt, laat het me weten, want ik hou wel van uitdagingen en dan komt me portfolio gelijk mooi vol te zitten
Welke zender komt dat dan? Heb t namelijk nog nooit gezien. Gisteren ook bij Miami Ink: Lloyd Banks die een backpiece laat zetten door Garver en dan ook nog verwacht dat ie er in 1 dag klaar mee is!quote:Op donderdag 1 januari 2009 22:15 schreef latexpiepbeestje het volgende:
[..]
Ik vind persoonllijk LA Ink leuker
Oh mn vriend had het van internet geript. Zal niet zo lang meer duren voordat het hier op discovery komt denk ik. Het is de tattooshop van Kat von D, die is weg gegaan bij Miami ink omdat ze ruzie kreeg met Ami.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:51 schreef mrcool het volgende:
[..]
Welke zender komt dat dan? Heb t namelijk nog nooit gezien. Gisteren ook bij Miami Ink: Lloyd Banks die een backpiece laat zetten door Garver en dan ook nog verwacht dat ie er in 1 dag klaar mee is!![]()
Het resultaat mag er naar mijn mening wel zijn!
[ afbeelding ]
Die is vers zo te zien.quote:Op zondag 4 januari 2009 15:44 schreef crrrN het volgende:
Ook weer ff wat laten zetten ;^)
[ afbeelding ]
Aangepast konijntje van Jime Litwalk.
Ik heb nog niet echt een specifieke voorkeur, maar ik hou echt NIET van tribals, veel te onpersoonlijk !!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:14 schreef theKiD het volgende:
[..]
Wat voor stijl gaat je voorkeur naar uit? Ik heb mss wel wat ideetjes.. PM evt. als je wilt.
Als die af is, mag je hem wel posten. Ben op zoek naar wat leuke sleeves om inspiratie op te doen.quote:Op maandag 5 januari 2009 00:32 schreef Drummer-Itchy het volgende:
en ik ga van de week beginnen met een 3/4 indian sleeve
Koi ziet er netjes uit!quote:Op maandag 5 januari 2009 00:32 schreef Drummer-Itchy het volgende:
[..]
Ik heb nog niet echt een specifieke voorkeur, maar ik hou echt NIET van tribals, veel te onpersoonlijk !!
ik vind de New Skool style heel vet !!
en de Japanse Koi's intresseren me ook
ik heb nu btw net een Full Color Koi af
[ afbeelding ]
Hahaha dat kan nog wel ff durenquote:Op maandag 5 januari 2009 07:15 schreef Kn0x het volgende:
[..]
Als die af is, mag je hem wel posten. Ben op zoek naar wat leuke sleeves om inspiratie op te doen.
Jaa toch, thanks hey !!quote:Op maandag 5 januari 2009 09:37 schreef theKiD het volgende:
[..]
Koi ziet er netjes uit!Newskool/ oldskool = imo het mooiste wat er is!
![]()
Als je zoiets voor de binnenkant van m'n linkerarm wil ontwerpen...wel een ghost koi karper (fading van brons naar geel)...en een krullende staart, geen rechte vis...zonder gekke dingen op zn kop ofzo...quote:Op maandag 5 januari 2009 00:32 schreef Drummer-Itchy het volgende:
[..]
Ik heb nog niet echt een specifieke voorkeur, maar ik hou echt NIET van tribals, veel te onpersoonlijk !!
ik vind de New Skool style heel vet !!
en de Japanse Koi's intresseren me ook
ik heb nu btw net een Full Color Koi af
[ afbeelding ]
is voor mij geen hype...ik vind de koi tattoos gewoon erg mooi...quote:
ik ook niet echt eigenlijk. M'n beste vriendin heeft er ook een maar dat was om een flink stuk met baggerspul te coveren. En dan komen ze wel van pas. Maar verder, nee, ik heb d'r niks mee.quote:
Nja.. tis maar net wat die tatt voor de drager zelf betekend hequote:Op woensdag 7 januari 2009 15:07 schreef brushaway het volgende:
Ik snap het ook niet nee. Een vis op je arm. Vind dieren tattoo's erg tof, maar een vis is wel erg onpersoonlijk
quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:17 schreef fretclick het volgende:
ik snap de karper-hype echt niet
TonsOfTattoosquote:De koi staat in het China bekend als de Koning van de rivieren.
Een chinese legende verteld ook dat als een koikarper succesvol de ‘Longmen Falls’ (Poort van de Draak) omhoog heeft gezwommen hij kan transformeren in een draak. Door deze legende is de koi een symbool geworden van succes in het leven.
In Japanse mythologie staat de Koi bekend om dat hij tegen de stroom omhoog kan zwemmen. Daarom worden ze vaak geassocieerd met doorzettingsvermogen en kunnen ze een grote tatoeage met een zeer diepe betekenis vormen.
quote:Japan’s major pet fish.
Koi is called the king of river fish and has been long regarded as a joyful fish. Samurais in Muromachi Period adored the bravery Kois possess.
The Huang Ho (Yellow River) flowing across the Chinese continent. In order to reach its source, a carp must attempt an assent towards a valley of rapids called Longmen through the Jishishan Mountain, which stands deep in the Kunlun Mountains. A legend says that if a carp successfully swims up the Longmen Falls (Dragon’s Gate), it can transform into a dragon. Because of the legend, the carps became a symbol of human’s success in life.
...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |