quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:17 schreef wes55 het volgende:
haha mijn excuus voor in feite het zelfde posten als da ripper
staan er een paar in het vorige topicquote:Op woensdag 7 januari 2009 15:05 schreef dribbel79 het volgende:
ik deed je fotoboek checken, maar helaasch...maar ik ben wel benieuwd...
Kick !! dat is de New Skool stylequote:Op woensdag 7 januari 2009 15:50 schreef Conekiller het volgende:
[..]
En dan op het laatst alles gaan invullen met sterretjes, ankertjes, hartjes, kaartspelen etc
oldskoolquote:Op woensdag 7 januari 2009 18:57 schreef Drummer-Itchy het volgende:
[..]
Kick !! dat is de New Skool style
idd, het is erg oldschool. Meer sailor style maar dan met wat modernere plaatjes ertussen. Heb namelijk ook wel iets aan newschool. Gewoon een mengelmoesje dusquote:
quote:Op woensdag 7 januari 2009 19:22 schreef Conekiller het volgende:
[..]
idd, het is erg oldschool. Meer sailor style maar dan met wat modernere plaatjes ertussen. Heb namelijk ook wel iets aan newschool. Gewoon een mengelmoesje dus
zoiets dus, alleen dan een nog grotere bende
[ afbeelding ]
me likey
Ik zou als ik jouw was het even bespreken met je huisarts. Hij kan dan beslissen een allergie test te laten doen voor die tattoo inkt.quote:Op woensdag 7 januari 2009 23:20 schreef KrokoKrokoKo het volgende:
Ik heb de laatste fora gelezen, maar hoe zit het nou precies met allergieen? Ben beetje allergisch voor de zon en in de zomer komt dan op me bovenarmen wat onschuldige pukkels die soms jeuken. Wil een persoonlijk ontwerpje maar straks als die gemaakt is en ik ben er allergisch voor is alles voor niks geweest.. wat kan ik het beste doen?
Relaxedquote:Op donderdag 8 januari 2009 16:31 schreef killingcupid het volgende:
On topic: ik ga morgen weer. 3/4e sleeve verder inkleuren. Is de één-na-laatste sessie. Hierna nog een uurtje of anderhalf bijwerken en afronden. Bij Mehdi le Mair (Bunker).
Dat ritme van iedere maand een sessie, bevalt me wel
Hmmja, inkt-allergiën zijn een beetje gekke dingen. Ik heb bijvoorbeeld ook zonne-allergie, net als jij, en een flinke hoeveelheid rode inkt in mijn lijf en NOOIT maar 1 probleem gehad ermee. Terwijl geel niet blijft zitten en oranje klote geneest. Het is een gokje. Ook een allergie-test zal nooit sluitend zijn (je maakt met een tattoo natuurlijk een grote wond, dan reageert je huid toch anders dan een klein prikje met de stof op je rug)quote:Op woensdag 7 januari 2009 23:20 schreef KrokoKrokoKo het volgende:
Ik heb de laatste fora gelezen, maar hoe zit het nou precies met allergieen? Ben beetje allergisch voor de zon en in de zomer komt dan op me bovenarmen wat onschuldige pukkels die soms jeuken. Wil een persoonlijk ontwerpje maar straks als die gemaakt is en ik ben er allergisch voor is alles voor niks geweest.. wat kan ik het beste doen?
Supervet hey !!!quote:Op zondag 11 januari 2009 13:20 schreef killingcupid het volgende:
Afgelopen vrijdag weer bij Mehdi le Mair (Bunker Tattoo) geweest. De lotus en de 3 lege cherry blossom moeten nog worden ingekleurd en daarna nog wat bijwerken.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dank jequote:Op zondag 11 januari 2009 16:51 schreef Drummer-Itchy het volgende:
[..]
Supervet hey !!!![]()
![]()
en daar boven zit een Feniks neem ik aan ?
Echt een supervette tattoo !!quote:Op zondag 11 januari 2009 16:55 schreef killingcupid het volgende:
[..]
Dank je![]()
En ja, dat klopt.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Van Roger, die net als Medhi, tatoeëert bij de Bunker in Breda. Dinsdag een tekenafspraak voor 2 bovenarmen.quote:Op donderdag 25 december 2008 14:24 schreef Ordinair het volgende:
[ afbeelding ]
Deze is ook mooi man, van wie is die?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |