Ik zou persoonlijk dan beginnen met die andere 3/4, aangezien je dan een geheel hebt op je armen. en je kan daarna die backpiece in je 2 sleeves over laten lopenquote:Op zondag 11 januari 2009 17:27 schreef killingcupid het volgende:
En Drummer-Itchy: nee, nog niet. Dit was al een flink project. Het volgende gaat ofwel een volledig Japans rugstuk worden (Geisha of Samurai met traditionele gewaden, bloemen, etc.) of een 3/4 sleeve op m'n andere arm. Daarop dan een waterdraak + water, bloemen, etc. Die 'hoort' bij de paradijsvogel.
Wat voor tekenspullen gebruik je daarvoor?quote:Op maandag 5 januari 2009 00:32 schreef Drummer-Itchy het volgende:
[..]
Ik heb nu btw net een Full Color Koi af
[ afbeelding ]
- een potloodpenquote:Op zondag 11 januari 2009 18:06 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Wat voor tekenspullen gebruik je daarvoor?
Wat gebeurt er dan als reactie, jeuk? OF vervaagt de kleur? Of gaan de klachten alleen weg door hem weer snel weg te laseren?quote:Op donderdag 8 januari 2009 18:53 schreef Evil-Cherry het volgende:
[..]
Hmmja, inkt-allergiën zijn een beetje gekke dingen. Ik heb bijvoorbeeld ook zonne-allergie, net als jij, en een flinke hoeveelheid rode inkt in mijn lijf en NOOIT maar 1 probleem gehad ermee. Terwijl geel niet blijft zitten en oranje klote geneest. Het is een gokje. Ook een allergie-test zal nooit sluitend zijn (je maakt met een tattoo natuurlijk een grote wond, dan reageert je huid toch anders dan een klein prikje met de stof op je rug)
Nicequote:Op zondag 11 januari 2009 20:14 schreef NRK het volgende:
mijn sleeve(heb losse tattoos int verleden gepost: hier 't geheel nu)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Al die half borst half schouder dingen zijn wel erg mooi!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:50 schreef Da_Ripper het volgende:
Nog een linkje met Polynesian Style tattoos.
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 12:07 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
Al die half borst half schouder dingen zijn wel erg mooi!
Dat is ook klote zegquote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:25 schreef arneaux het volgende:
Roger is ziek helaas. Ff kijken wat volgende week doet.
eeh? wat?quote:Op woensdag 14 januari 2009 12:13 schreef Lakellz-- het volgende:
staan mooie dingen bij. Helaas heb ik gister avond de strijd om de tatoo verloren. Het word scooteren ipv tatooages. aaaargh. Heb toch liever de tatoo
Heb je een scooter verkozen boven een tattoo?quote:Op woensdag 14 januari 2009 12:13 schreef Lakellz-- het volgende:
staan mooie dingen bij. Helaas heb ik gister avond de strijd om de tatoo verloren. Het word scooteren ipv tatooages. aaaargh. Heb toch liever de tatoo
Een scooter neem je meestal als je 16 bent. Ik neem dus aan dat deze user ook rond deze leeftijd zit. Het lijkt me dat je als ouder liever niet hebt dat je kind al op zo'n jonge leeftijd "even een tattoo neemt", aangezien het er voor de rest van je leven zit. Daarom lijkt de scooter me ook een wijze keus.quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:00 schreef -Peach het volgende:
[..]
Heb je een scooter verkozen boven een tattoo?
Je kunt ook geen scooter kopen en het geld verder sparen voor een heule mooie tattoo (tot zn 18e en dan hoeft ie misschien niet meer te strijden)...en als je van gedachten veranderd alsnog een scooter kopen!quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:02 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Een scooter neem je meestal als je 16 bent. Ik neem dus aan dat deze user ook rond deze leeftijd zit. Het lijkt me dat je als ouder liever niet hebt dat je kind al op zo'n jonge leeftijd "even een tattoo neemt", aangezien het er voor de rest van je leven zit. Daarom lijkt de scooter me ook een wijze keus.
Of je krijgt iets van je ouders, en zij bepalen wat het wordt: scooter of een tattoo.quote:Op woensdag 14 januari 2009 15:26 schreef -Peach het volgende:
[..]
Je kunt ook geen scooter kopen en het geld verder sparen voor een heule mooie tattoo...en als je van gedachten veranderd alsnog een scooter kopen!
Ik heb zelf mijn 1ste tattoo laten zetten toen ik ook 16 was, niets mis mee!quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:02 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Het lijkt me dat je als ouder liever niet hebt dat je kind al op zo'n jonge leeftijd "even een tattoo neemt", aangezien het er voor de rest van je leven zit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |