Heb nu douchegel van Neutral gekocht, lijkt mij dat dit op hetzelfde neerkomt.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:19 schreef Mirjam het volgende:
die handpomp gebruikte ik ook
uni cura is anti bacterieel, neutral niet neem ik aan?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:30 schreef mrcool het volgende:
[..]
Heb nu douchegel van Neutral gekocht, lijkt mij dat dit op hetzelfde neerkomt.
[ afbeelding ]
Hij is iig PH-neutraal en vrij van parfum en kleurstoffen.
Altijd leuk als je bij de drogist probeert uit te leggen waarvoor je het nodig hebt!
Hm, ik geloof idd niet dat het anti-bacterieel is. Is dit noodzakelijk?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:31 schreef Mirjam het volgende:
[..]
uni cura is anti bacterieel, neutral niet neem ik aan?
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:16 schreef mrcool het volgende:
UniCura Ultra it is, kreeg zelfs nog geld terug ook!
Kreeg uiteraard bij de drogist eerst een verhaal dat me toch echt was verkocht waar ik om had gevraagd, lekker boeiend ook, kan ik t nou ruilen of niet?quote:
Oh, dat is echt irritant jaquote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:19 schreef mrcool het volgende:
[..]
Kreeg uiteraard bij de drogist eerst een verhaal dat me toch echt was verkocht waar ik om had gevraagd, lekker boeiend ook, kan ik t nou ruilen of niet?
Nee, idd!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:21 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Oh, dat is echt irritant ja. Net alsof jij je niet kunt vergissen!
Voor zpver ik weet is dat PHneutraal ja.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:24 schreef mrcool het volgende:
[..]
Nee, idd!En als je ze dan vertelt waarvoor je het nodig hebt beginnen hun tandjes te klapperen!
Maar goed, die UniCura is dat spul PH-neutraal?
Mooie fotoquote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:36 schreef pumpkinsoup het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind deze leuk. Jaja ik weet het, nog niemand heeft een ster als tattoo, ach who cares
Ik vind m wel vet, bij een vrouw dan. En lekker boeiend of er meer mensen zijn die zoiets hebben, het gaat er toch om wat je er zelf van vind. De mooiste ster vind ik toch wel de nautical.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:36 schreef pumpkinsoup het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind deze leuk. Jaja ik weet het, nog niemand heeft een ster als tattoo, ach who cares
Dat idee van Orion heb jij idd al een tijdje. Doen!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:04 schreef Da_Ripper het volgende:
[ afbeelding ]
Nautical of Compass stars, had/heb het idee om een paar jaar te gaan reizen en omdat ik DE sterren altijd al reuze machtig gevonden heb, wilde ik graag nautical/kompas sterren als Orion op mn achterkant hebben : bij gebrek aan een beter voorbeeld
Ja, dank!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:59 schreef Conekiller het volgende:
je kan het wel als inspiratie gebruiken toch? Verder weet ik wel dat als je bv kijkt op viking posters komt ook dit vlechtwerk wel vaker voor.
en ik denk dat je hier wel wat kan vinden
http://www.naturkultur.no(...)_United_kingdom.html
Niet een tattoo die ik zou nemen, maar errug gaaf gedaan!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:08 schreef FrankP het volgende:
Zaterdag bij Rob Deut geweest en zie hier het resultaat van 3 uur pijn, ongemakkelijke houdingen en een rib uit mijn lijf. Maar dan heb je ook wat!!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die ziet er echt perfect uit! Vind de plaatsing van dit soort ontwerpen vaak heel mooi, net als bij jou, volgt heel mooi de lijnen van je borst etc.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:08 schreef FrankP het volgende:
Zaterdag bij Rob Deut geweest en zie hier het resultaat van 3 uur pijn, ongemakkelijke houdingen en een rib uit mijn lijf. Maar dan heb je ook wat!!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |