Ik heb R4 en met de gepatchte versie is er niks aan de hand. Heb momenteel maar 1 keer een vastloper gehad, verder nergens last van. Je zou hem hier kunnen downloaden:quote:Op maandag 22 december 2008 12:08 schreef Borizzz het volgende:
[..]
Heb jij niet dat Chrono Trigger blokkeert omdat je m gedownload hebt?
Square heeft een beveiliging ingebouwd.
Ik wacht wel op de EU release. Nu komt eerst Secret of Mana op de VC.
Als IV niet interessant voor je was zijn V en VI dat ws ook nietquote:Op maandag 22 december 2008 17:50 schreef Rikketik het volgende:
Het vierde deel van Dragon Quest kon me eigenlijk niet echt boeien. Ben benieuwd of V en VI me kunnen verrassen.
Nu bezig met Fire Emblem. Proloog achter de rug en hoewel wennen, is het best een leuk spel.
Neequote:Op dinsdag 23 december 2008 00:03 schreef boem-dikkie het volgende:
Is het trouwens mogelijk om met Nintendo DS tegen een Wii te Mario Karten?
Weet niet bij zo'n gebouw waar je drie verdiepingen omhoog moet ofzo. Al een tijd niet gespeeld dus ik weet het niet precies.quote:
Als trackmania purist vind ik tm-ds een mega-slechte marketingstunt, het ziet er echt niet uit (net zoals de meeste pc naar ds ports overigens)quote:Op dinsdag 23 december 2008 14:06 schreef Dancin_Rhino het volgende:
Trackmania is echt leuk om in de trein even snel te doen. Speelde gister tegen een bloed mooie griet met een ds in de trein ! Heb haar telefoon nummer gekregen om nog is te `gamen´ al niet goed voor is
quote:Op donderdag 25 december 2008 14:16 schreef e-wok het volgende:
tof, laten we nog een topic volpraten over chrono trigger.
ach voor zo even in de trein vermaak ik me wel hoorquote:Op donderdag 25 december 2008 21:07 schreef e-wok het volgende:
[..]
Als trackmania purist vind ik tm-ds een mega-slechte marketingstunt, het ziet er echt niet uit (net zoals de meeste pc naar ds ports overigens)
De Black Omen is erg lang ja, maar om nou te zeggen dat het einde eentonig is gaat me te ver... De Black Omen is namelijk een soort sidequest, niet verplicht. Hoe vond je het laatste verhaalstuk? Dat is veel belangrijker.quote:Op zaterdag 27 december 2008 16:45 schreef magnifor het volgende:
Wat is Chrono Trigger aan het einde eentonig zeg. Op een gegeven moment wou ik mijn ds uitzetten toen ik in de black omen zat.
Ik moet Lavos verslaan. Dus weet het einde nog niet .:Pquote:Op maandag 29 december 2008 11:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
De Black Omen is erg lang ja, maar om nou te zeggen dat het einde eentonig is gaat me te ver... De Black Omen is namelijk een soort sidequest, niet verplicht. Hoe vond je het laatste verhaalstuk? Dat is veel belangrijker.
Ik heb alle losse sidequests nu gedaan en ben bezig met de extra dungeon nu. Ook ga ik proberen alle Techs te halen en ga ik via de Black Omen ook naar de eindbaas. Dan heb ik volgens mij alles op 100% en dan is het wel mooi geweest met deze save en is het tijd voor New Game+ !
Marle bevalt van kikker-kindjes en Crono neemt daarna wraak op Frog.quote:Op dinsdag 30 december 2008 11:29 schreef magnifor het volgende:
[..]
Ik moet Lavos verslaan. Dus weet het einde nog niet .:P
Zou geweldig zijnquote:Op dinsdag 30 december 2008 13:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Marle bevalt van kikker-kindjes en Crono neemt daarna wraak op Frog.
Goed zoquote:Op woensdag 7 januari 2009 19:07 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik heb eindelijk de moeite genomen om met Robo en de rest terug te gaan van alles 99 in te slaan en ik sta nu bij de save-point voor Magus.
Chrono, Robo en Frog komen eraan!
Ik heb het één keer geprobeerd al voor ik die items had zeg maar. Toen werd ik genadeloos afgemaakt. Moet eerst even de tactiek een beetje door hebben zeg maar.quote:Op woensdag 7 januari 2009 20:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Goed zoNu moet het toch wel lukken
Die lijkt mij erg tof!quote:Op donderdag 8 januari 2009 18:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dragon Quest V komt 20 februari uit in Europa (17 in de US)
Dat valt wel mee hoor, er zitten zelfs een aantal characters in de latere levels in die je niet kan recruteren als je in de eerdere levels niet een aantal characters hebt opgeofferd.quote:Op donderdag 8 januari 2009 19:25 schreef Mystikvm het volgende:
Fire Emblem voor DS aangeschaft. Meer van hetzelfde, maar wel leuk weer.
Behalve dat je characters op ongelukkige momenten doodgaan. Maar dat ligt meer aan mij.
quote:Air Traffic Chaos is CakeMania for anoraks: a basic, bizarrely unglamorous, stern and unloving mistress that you just cannot bring yourself to leave, to stop wanting to please. The extras, options, and number of stages are a slap in the face, the rewards pitiful and the pain great, but you won't care; and you'll spend dozens of hours compulsively playing it, more than you will many other more lavish and entertaining DS games. I struggled for a long time to come up with a reason for this, but it might be as simple as this: Air Traffic Chaos is, basically, terribly, perfect.
Zo'n game heb ik ooit een keer op de PC gespeeld. Na 5 minuten serieus spelen ging ik proberen om de ergste vliegtuigramp ooit te maken door een dozijn vliegtuigen tegelijk op elkaar te laten botsen.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
Air Traffic Chaos scoort een 8/10 op Eurogamer
[..]
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Leuk voor control freaks, niet voor de gamer die wil ontspannen
Dat soort dingen zou ik ook doenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:14 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Zo'n game heb ik ooit een keer op de PC gespeeld. Na 5 minuten serieus spelen ging ik proberen om de ergste vliegtuigramp ooit te maken door een dozijn vliegtuigen tegelijk op elkaar te laten botsen.
Ik zag hem laatst nog staan in de winkel. Blijf het zo'n lullig hoesje vinden, hè?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
Air Traffic Chaos scoort een 8/10 op Eurogamer
[..]
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Leuk voor control freaks, niet voor de gamer die wil ontspannen
doet mij denken aan Flight Simulator. De coordinaten van het huis van je gehate klasgenoot opzoeken en daar het vliegtuig neer laten storten.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:14 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Zo'n game heb ik ooit een keer op de PC gespeeld. Na 5 minuten serieus spelen ging ik proberen om de ergste vliegtuigramp ooit te maken door een dozijn vliegtuigen tegelijk op elkaar te laten botsen.
GTA II was anders wel de leukste uit de hele serie.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
En dan komt Rockstar met een top down GTA![]()
FAIL
Ik vond dat er te weinig afwisseling zat tussen de levels en vijanden.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:40 schreef Rikketik het volgende:
Vanmiddag Metal Slug 7 gekocht btw. Ben wel benieuwd; grootste kritiekpunt van de critici was dat het weinig vernieuwend was ten opzichte van vorige Metal Slugs. Maar aangezien dit pas de eerste keer is dat ik een game uit de serie speel...
Heb je wel gelijk in, maar tot nu toe vind ik het erg leuk. Ik zit het niet uren achter elkaar te spelen, maar het is leuk om op meerdere momenten van de dag even een leveltje doorheen te rammen.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 09:34 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik vond dat er te weinig afwisseling zat tussen de levels en vijanden.
Het hele spel voelt aan als "level 1". En dan is het afgelopen.
Leuke voor-als-je-op-de-pot-zit game.quote:Op zondag 11 januari 2009 23:40 schreef Rikketik het volgende:
Heb je wel gelijk in, maar tot nu toe vind ik het erg leuk. Ik zit het niet uren achter elkaar te spelen, maar het is leuk om op meerdere momenten van de dag even een leveltje doorheen te rammen.
Niet zo enorm leuk, het blijft gewoon op die paar knopjes drukken, maar dan steeds sneller. Daarnaast is de geluidskwaliteit niet geweldig (vergeleken met de volwassen console versie) dus daar hoef je het ook niet echt voor te doen.quote:Op zondag 11 januari 2009 14:30 schreef boem-dikkie het volgende:
Wat ik me trouwens afvraag. Die Guitar Hero. Is dat echt leuk voor een langere tijd of valt het tegen?
O, die lijkt me echt leukquote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
http://www.gametrailers.com/player/39959.html
Whehehe. Daar ging ik ook dood de eerste keer. Die is pittig ja!quote:
Ik werd zwaar ingemaakt bij Giga Gaia.quote:Op woensdag 14 januari 2009 10:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Whehehe. Daar ging ik ook dood de eerste keer. Die is pittig ja!
Ik heb gister het nieuwe einde gezien, ik deed zo toen:![]()
Daarna wat info gelezen en het blijkt dat dit einde zo gemaakt is dat het beter aansluit bij Chrono Cross. En nu wil ik die eigenlijk ook gaan spelen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuwe RPG van SEGA trouwens, 7th Dragon:
Website: http://dragon.sega.jp/ (via 'world' en 'characters' kun je de game in beweging zien)The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
Ik post niet zomaar dingen hierquote:
quote:Op woensdag 14 januari 2009 10:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik post niet zomaar dingen hier
Ik had Blue op mijn grote groene gameboy vroeger. Kapot gespeeldquote:Op woensdag 14 januari 2009 10:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
Pokémon is ook gewoon tof om te spelen. Ik heb het originele Blue en het recentere Diamond gespeeld en van beide genoten. Ik moet wel zeggen dat ik de spin-offs minder vind.
Vind ik ook, de productiekosten van de Nintendo DS zijn inmiddels zo laag dat ze dan ding makkelijk weer voor 150 euro kunnen verkopen. De Nintendo DS heeft altijd al 150 euro gekost (behalve dan vlak voor de release van de DS Lite, toen kostte de DS Phat 129,99. Naar mijn mening is die DSi dus een beetje overpriced.quote:Op woensdag 14 januari 2009 11:29 schreef boem-dikkie het volgende:
180 euro is wel een beetje duur voor beter geluid en wat onnodige opties.
Dat vind ik nog wel het grootste nadeel eigenlijk.quote:Op woensdag 14 januari 2009 11:29 schreef boem-dikkie het volgende:
En dan kan ik geen GBA spellen meer spelen.!
Nee, Kirby SuperStar is enkel uit in de USA en Japan. Volgens mij is een EU release nog niet eens aangekondigdquote:Op woensdag 14 januari 2009 13:43 schreef CherryLips het volgende:
Dit spel bedoelde ik dus:
http://www.kirbykirbykirby.com/
Is hij al uit in NL?
Flauwquote:Op woensdag 14 januari 2009 13:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nee, Kirby SuperStar is enkel uit in de USA en Japan. Volgens mij is een EU release nog niet eens aangekondigd
quote:PHILL Spiess loves his girlfriend Annie Flansburg so much he spent weeks rewriting the game she was playing to include a surprise marriage proposal.
"I wanted to propose in a unique way and had bounced several ideas off our friends," Mr Spiess told Greenpixels.com.
"I really wanted to do something more memorable than just dropping to one knee in a restaurant.
Mr Spiess, a computer science student and software engineering intern, decided to rewrite one of the games she was playing so that it would include a story of some of their special memories and end with a proposal.
He spent about three weeks "hacking", or modifying, a custom level in the Nintendo DS game Chrono Trigger.
On the night of the proposal, Ms Flansburg came home and said she was getting tired of the game.
"It freaked me out but I persuaded her to carry on by telling her she was just 15 minutes away from the coolest quest in the game," Mr Spiess said.
"I pointed her towards the mountain I had created, and left her to it.
"While she was playing through it, I was acting casual and desperately trying not to loom.
Ms Flansburg was initially confused by the coincidences between the game and her life, Mr Spiess said.
"Then she saw her actual name on the screen, and she turned to me looking kind of puzzled and said, 'How did they get my name in this game?'"
"She saw that I was on one knee with the ring. She did a double take, re-read the proposal, and nodded yes.
"Then she told me 'You are such a nerd!' before giving me a big hug, telling me how much she loved it, and then asking a load of questions about how I managed to do it.
Surprisingly, Mr Spiess is not the first to propose with a hacked video game.
Last year, a man spent weeks hacking the popular game Bejeweled to propose to his wife with a pixelated ring that appeared in the puzzle.
The game's publisher, PopCap, responded by flying them to Seattle for the wedding and giving copies of Bejeweled to guests.
And just this week, US technology blogger Grant Robertson used the micro-blogging service Twitter to propose to his blogger girlfriend, Christina Warren.
As for Mr Spiess, he is "delighted" that he was able to make a memorable proposal to his girlfriend.
"Now it's the first thing she tells everyone about us, and she has invited all her friends over to see it firsthand."
Ik was ook al perongeluk bij Lavos.quote:Op donderdag 15 januari 2009 09:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
Neem Marle en Robo in je team en gebruik hun Double Cure dual tech. Je derde persoon valt dan de hele tijd aan. Duurt even, maar zo moet het wel lukken. Check ook even gamefaqs.com voor een specifieke strategie.
Ik ging gisteren met Crono en Marle direct naar Lavos, maar dat haalde ik niet omdat ik niet zat op te letten![]()
Je begint vanzelf harder te rammenquote:Op zaterdag 17 januari 2009 01:38 schreef SpankmasterC het volgende:
Elite Beat Agents is trouwens enorm verslavend, al vind ik soms het touchscreen niet helemaal 100% meewerken, dan vind ik toch echt dat ik hem aangetikt heb maar waarschijnlijk wat te zacht dan... Wel echt een superleuk spel, leuker dan Guitar Hero eigenlijk....!
Midi.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 15:13 schreef _Arual_ het volgende:
[ afbeelding ]
Lag gisteren op de deurmat... Wat heerlijk frustrerend en verslavend is dit weer. De muziek is natuurlijk een beetje jammerlijk (MIDI, geen vocalen), maar dat doet er weinig aan af. De deuntjes zijn wel erg aanstekelijk..
* _Arual_ tikt weer verder
Deze lag in de budgetbak bij Dixons, maar omdat ik gisteren Music Monstars binnen heb gekregen, heb ik 'm toch maar laten liggen.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 01:53 schreef __Saviour__ het volgende:
Dan moet je ook eens kijken naar Looney Tunes: Cartoon Concerto
[ afbeelding ]
Vrijwel hetzelfde principe, alleen moet je daar slepen over het scherm naar de verschillende punten ipv ze aan te tikken. De muziek bestaat uit allemaal klassieke stukken, wat verbazingwekkend goed past bij de filmpjes
Waar ik spijt van heb nu, waarvan akte.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 15:13 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Deze lag in de budgetbak bij Dixons, maar omdat ik gisteren Music Monstars binnen heb gekregen, heb ik 'm toch maar laten liggen.
Ik zit trouwens net even te kijken dus of ie ook op de website van Dixons staat, maar ik zie dat ze daar Viva Pinata hebben voor 17 euroquote:Op zaterdag 17 januari 2009 15:18 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Waar ik spijt van heb nu, waarvan akte.
Het bekende probleem?quote:Op maandag 19 januari 2009 17:54 schreef RaymanNL het volgende:
Nintendo haat mij![]()
:
[ afbeelding ]
Gescheurd, niks mee gebeurd, gewoon het bekende probleem![]()
Nu moet ik straks een Nintendo DSi kopen
Ik doe er niks vreemds mee hoor, klap het scherm normaal open. Ik zag een tijdje terug al een klein scheurtje aan de achterkant. Nintendo repareert dit meestal ook kosteloos, als het binnen de garantie valt.quote:Op maandag 19 januari 2009 17:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het bekende probleem?Die is niet zooo extreem hoor! Dat is een kleine scheur aan de bovenkant. Dit is gewoon een gebruikersfout!
Ik heb nog een DS Phat voor de GBA gamesquote:Op maandag 19 januari 2009 17:55 schreef boem-dikkie het volgende:
Ah kut man. Als je vaak GBA spellen doet zou ik gewoon een DSlite halen wanneer de DSi uit is. Die wordt dan waarschijnlijk iets rond de 100 euro!
Je moet 'm ook niet te ver open klappenquote:Op maandag 19 januari 2009 17:59 schreef RaymanNL het volgende:
Ik doe er niks vreemds mee hoor, klap het scherm normaal open. Ik zag een tijdje terug al een klein scheurtje aan de achterkant. Nintendo repareert dit meestal ook kosteloos, als het binnen de garantie valt.
DSi is voor gewone DS games regiovrij, niet voor DSi Ware.quote:Ik heb nog een DS Phat voor de GBA games![]()
Is de DSi trouwens ook regiovrij?
quote:edit:
Hier, een ander met het zelfde probleem, mijn DS ligt er nu ook ongeveer zo bij, wat het rechter hoekje is er zojuist vanaf gevallen![]()
[ afbeelding ]
Je ziet gewoon dat de DS lite te weinig contactpunten heeft aan die hoek, logisch dat het zo makkelijk scheurt![]()
Ik heb hem ook niet 180 graden open geklapt, dat heb ik maar een paar keer gedaan, niet op het moment dat tie brak. Zover openklappen heb ik maar een enkele keer gedaan en de laatste keer was een jaar terug ofzo. Ik verdien dit gewoon niet, ik koop altijd netjes mijn gamesquote:Op maandag 19 januari 2009 18:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Je moet 'm ook niet te ver open klappen
Waarom ben je zo hard Royquote:Op maandag 19 januari 2009 18:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb mijn Wii verkocht en ben aan m'n tweede flashcard toe. De mijne breekt echter niet.
Het is je eigen schuld.
Daar leer je vanquote:
Auch!!quote:Op maandag 19 januari 2009 17:54 schreef RaymanNL het volgende:
Nintendo haat mij![]()
:
[ afbeelding ]
ik heb juist probs met mn l en r toetsen, kom er net achter dat de L toets op mijn 2de ds lite ook al niet goed werkt, en dat is verdomde lastig bij Chrono triggerquote:Op maandag 19 januari 2009 17:59 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik doe er niks vreemds mee hoor, klap het scherm normaal open. Ik zag een tijdje terug al een klein scheurtje aan de achterkant. Nintendo repareert dit meestal ook kosteloos, als het binnen de garantie valt.
[..]
Ik heb nog een DS Phat voor de GBA games![]()
edit:
Hier, een ander met het zelfde probleem, mijn DS ligt er nu ook ongeveer zo bij, wat het rechter hoekje is er zojuist vanaf gevallen![]()
[ afbeelding ]
Je ziet gewoon dat de DS lite te weinig contactpunten heeft aan die hoek, logisch dat het zo makkelijk scheurt![]()
Bedoel je je loop toetsen of L1 en R1 ?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:15 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
ik heb juist probs met mn l en r toetsen, kom er net achter dat de L toets op mijn 2de ds lite ook al niet goed werkt, en dat is verdomde lastig bij Chrono trigger
ik bedoel de schouderknoppen ja de control panels in 2300 en voor bepaalde quests (voor het krijgen van die chrono doll, het redden van luccas moeder bijvoorbeeld zijn deze behoorlijk essentieel), laat staan voor het scrollen door de equipment lists, en bij spellen als disgaea ds en ff tactics advance om te scrollen door je characterlists. Bij bleach: the blade of fate is het zelfs essentieel, aangezien je met l en r van de voor naar achterkant kan/moet switchen om een gevecht een beetje te kunnen winnen.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:04 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Bedoel je je loop toetsen of L1 en R1 ?
Koomt ws omdat jij het touchscreen gebruikt, iets wat mij niet echt lukt aangezien ik dat hooguit 20 minuten achterelkaar kan spelen voordat mijn pols echt pijscheuten geeft.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:29 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik heb volgens mij nog nooit L en R gebruikt bij Chrono Trigger en ik ben nu Bij Giga Gaia.
22 maart in Noord-Amerika.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:33 schreef Jesse_ het volgende:
Wanneer komt Pokémon Platinum eigenlijk in US of EU?
Nop. Als ik equips wil kijken of wil saven ofzo tik ik even dat icoontje aan met mijn vinger. Voor de rest niet.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:39 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Koomt ws omdat jij het touchscreen gebruikt, iets wat mij niet echt lukt aangezien ik dat hooguit 20 minuten achterelkaar kan spelen voordat mijn pols echt pijscheuten geeft.
quote:
ayla+chrono+robo/frog , spam met ayla en chrono falcon strike om beide armen weg te vagen , om daarna voor 2 a 3 beurten het hoofd aan te pakken, gebruik robo danwel frog voor het evt healen(als zn armen weg zijn kan hij niet aanvallen), daarna herhalen(en mssn dat je nog 2 a 3x level up moet gaan daarvoor).quote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:57 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik snap echt niet hoe jullie die Giga Gaia zo doen hoor.
Hoe ik 't ook blijf proberen, hij doet steeds 2 of drie aanvallen achter elkaar waardoor ik praktisch bijna in één keer dood ben.
Mijn vriendin heeft hetzelfde gehadquote:Op maandag 19 januari 2009 17:59 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
[..]
Ik heb nog een DS Phat voor de GBA games![]()
edit:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 26 januari 2009 01:27 schreef koei het volgende:
En nee, ik ga niet aan Chrono Trigger beginnen, ik speel alleen leuke spellen!
Ik ben nu bij puzzel 70 ongeveer en vind het ook wel leuk. Enige dat wel jammer is, is dat ik nu heel veel puzzels in de categorie 'wie spreekt de waarheid' krijg. Die zijn maar stom. Ik denk dat niet een Layton 2 of zelfs 3 nog veel kunnen toevoegen.quote:Op maandag 26 januari 2009 08:14 schreef Strolie75 het volgende:
Gister met professor Layton begonnen! Leuk spel!![]()
[ afbeelding ]
Wat een koe niet kent speelt ze niet. Ofzo.quote:
wat voor aanwijzingen?quote:Op woensdag 14 januari 2009 10:34 schreef Rikketik het volgende:
Ik hoop echt dat ze nog eens een remake van Gold/Silver uit gaan brengen voor de DS, naar mijn mening de beste Pokémon games tot op heden gemaakt. Er zijn diverse aanwijzingen dat het gaat gebeuren.
Ga je schamen dat je daar nu pas aan begint! Ik had jou toch wel wat hoger ingeschat!quote:Op maandag 26 januari 2009 08:14 schreef Strolie75 het volgende:
Gister met professor Layton begonnen! Leuk spel!![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 00:30 schreef koei het volgende:
Ga je schamen dat je daar nu pas aan begint! Ik had jou toch wel wat hoger ingeschat!
Even een voorbeeld dat niet in Layton zit (of ik iig nog niet ben tegen gekomenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 00:30 schreef koei het volgende:
[..] Ik heb ook eigenlijk geen idee op welke puzzels je nu precies doelt
Ik vind dat soort puzzels echt vervelendquote:Question
There is a mythical land whose residents are either Liars or Truth-tellers. A group of three men was questioned by a stranger looking for directions. The stranger, knowing he was in the land of Liars and Truth-tellers asked the group if they were Liars or Truth-tellers. The first said, “We are all Truth-tellers.” The second said. “Only one of us is Truth-teller.” The third said, “The second person is telling the truth.” Who were Truth-tellers and who were Liars?
Hoe krijg je het voor elkaarquote:Op dinsdag 27 januari 2009 09:46 schreef boem-dikkie het volgende:
En ik zit nog steeds vast bij Giga!!!!!!!
Ik heb m even opgezocht, wat een kutvraag zegquote:Op dinsdag 27 januari 2009 09:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Even een voorbeeld dat niet in Layton zit (of ik iig nog niet ben tegen gekomen)
[..]
Ik vind dat soort puzzels echt vervelendIk raak altijd mijn logica kwijt dan
Ja, en zulke zitten er dus ook in Laytonquote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb m even opgezocht, wat een kutvraag zeg.
Ik heb het spel ook uitgespeeld maar was deze alweer vergeten. Was wel heel snel door de hintmuntjes heenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja, en zulke zitten er dus ook in LaytonJe blijft in cirkels redeneren soms
Maar goed, de overige 100+ puzzels zijn wel tof! Gister heb ik 5 schaakpuzzels achter elkaar gedaan en die waren wel tof, ondanks dat het schaakpuzzels waren
Die gebruik ik echt zo min mogelijkquote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb het spel ook uitgespeeld maar was deze alweer vergeten. Was wel heel snel door de hintmuntjes heen.
Elk venster klik ik op alle onderdelen voor verstopte puzzels en hintmuntjesquote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Die gebruik ik echt zo min mogelijk. Maar er zitten er natuurlijk best wel een zooi in.
02.00quote:Op dinsdag 27 januari 2009 08:13 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik had hem al een tijd liggen maar nog niet aan toegekomen. Mijn vriendin wel, en ik heb er met een boel puzzels moeten helpen, dus ik krijg regelmatig een deja-vu gevoel.Maar dat hele foute engelse sausje en die geweldig graphische stijl had ik dus gemist.
00:00 am
01:00 am
01:11 am
02:22 am
03:33 am
04:44 am
05:55 am
10:00 am
11:11 am
...
x2 voor PM = 18..welke ben ik vergeten?
Onwetendheid is een zege!quote:Op maandag 26 januari 2009 01:27 schreef koei het volgende:
En nee, ik ga niet aan Chrono Trigger beginnen, ik speel alleen leuke spellen!
Ik heb beide delen (en deel 3 trouwens ook) op de MSX gespeeld, wel een aardige action rpg, maar naar mijn herrinnering vond ik ze lekker wegspelen, maar niet echt diepgaand ofzo(zelfs niet voor die tijd), ik gok dat ik deze wel aan ga schaffen maar dat DQV op de eerste plaats komt zodra die binnen is.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
Op 10 februari komt Ys Book I & II uit in Amerika. Remakes/ports van de oude Ys games voor de NES. Het ziet er best tof uit!
http://ds.ign.com/objects/142/14292367.html
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Ik heb nog nooit een Ys game gespeeld, maar dit zal waarschijnlijk de eerste worden. Alleen de release is wat minder gelukkig omdat DQV de week erna uitkomt...
3 dezelfde cijfers achter elkaar.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:23 schreef gamefreek het volgende:
[..]
02.00
03.00
04.00 etc dacht ik(ging toch om 3 dezelfde cijfers in de tijd?)
Dat was ook met die 8-6=2 en 8+6=2 puzzelquote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:35 schreef lizardtattoo het volgende:
Ja maar er is iets flauws met die puzzel wat te maken heeft met het verschil tussen US en Europa.
Als ik het me goed herinner gaat het om drie dezelfde getallen in een tijd. En er zit een truc in met twaalf uur. UIt men hoofd was het antwoordquote:Op dinsdag 27 januari 2009 08:13 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik had hem al een tijd liggen maar nog niet aan toegekomen. Mijn vriendin wel, en ik heb er met een boel puzzels moeten helpen, dus ik krijg regelmatig een deja-vu gevoel.Maar dat hele foute engelse sausje en die geweldig graphische stijl had ik dus gemist.
00:00 am
01:00 am
01:11 am
02:22 am
03:33 am
04:44 am
05:55 am
10:00 am
11:11 am
...
x2 voor PM = 18..welke ben ik vergeten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boarding my Frikking ass off!!!
Eindelijkquote:
Ik heb er in ieder geval van genoten, ziet er gelikt uit en ik vond de voice-acting deze keer ook wel tof.quote:
Ik heb zelf vrij veel DS spullen besteld daar ja. uiteraard een flashcard. Maar dus idd ook een screenprotector (ik ga altijd maar gewoon op de reviews/sterren af welke) een nieuwe accu, reserve stylussen, een 8GB MicroSD kaartje. Een USB oplaadkabel voor op mijn werk en een Guitar Hero controller.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:36 schreef JeukAanMeNaad het volgende:
Even een vraagje met betrekking tot accessoires. Ik ga bij DE een flashcard (ander topic ik weet het) bestellen. Nu ik daar toch ga bestellen lijkt het me handig om nog wat andere shizzle mee te bestellen.
Heeft iemand een idee van de must-haves van DealExtreme voor de DS? B.v. een extra accu, hard-case, stylus pennen, screen protectors e.d.?
Kon er geen relevant topic over vinden dus hoop dat iemand mijn vraag kan beantwoorden! alvast bedankt
Eigenlijk was het makkelijk. Ik deed de hele tijd Falcon Strike op de armen. Maar ik moest gewoon Lighting Sword ofzo ? (quote:
Als je het ff eerder had gezegdquote:Op woensdag 28 januari 2009 09:25 schreef boem-dikkie het volgende:
Als iemand ergens nog dingen gaat bestellen bij die website zou die geïnteresseerd zijn in een dealtje ofzo?
Ik wil ook zo'n Guitar Hero Controller voor 9 dollar maar ik heb nog nooit besteld bij die website.
Graag. Ik heb geen Paypal en aangezien ik het waarschijnlijk ook niet vaak ga gebruiken begin ik er ook niet aan.quote:Op woensdag 28 januari 2009 09:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als je het ff eerder had gezegd.
Maar als je paypal hebt is het bestellen een fluitje van een cent hoor. Zoniet, als ik weer wat ga bestellen geef ik je wel ff een PM
.
Hey jij bent van het FF3 topic toenquote:Op woensdag 28 januari 2009 09:16 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ik heb er in ieder geval van genoten, ziet er gelikt uit en ik vond de voice-acting deze keer ook wel tof.
Tis wel heel makkelijk hoor, ik hoef alleen maar te klikken op die site, mijn password in te voeren en klaar. Nu komt er nog verzendkosten voor jou bij straksquote:Op woensdag 28 januari 2009 09:27 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Graag. Ik heb geen Paypal en aangezien ik het waarschijnlijk ook niet vaak ga gebruiken begin ik er ook niet aan.
Als iemand samen met zijn eigen spullen dingen laat verzenden valt er vast wat te regelen.quote:Op woensdag 28 januari 2009 09:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tis wel heel makkelijk hoor, ik hoef alleen maar te klikken op die site, mijn password in te voeren en klaar. Nu komt er nog verzendkosten voor jou bij straks.
Ja, ik was toen zo gefrustreerd van dat spel omdat ik er maar niet doorheen kwam.quote:Op woensdag 28 januari 2009 09:27 schreef Rejected het volgende:
[..]
Hey jij bent van het FF3 topic toen
Thanks, ga het maar eens proberen.
jawel, komt goedquote:Op woensdag 28 januari 2009 09:29 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Als iemand samen met zijn eigen spullen dingen laat verzenden valt er vast wat te regelen.
Je kan nu in ieder geval verderquote:Op woensdag 28 januari 2009 09:22 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Eigenlijk was het makkelijk. Ik deed de hele tijd Falcon Strike op de armen. Maar ik moest gewoon Lighting Sword ofzo ? () doen, twee keer op die linker arm en die was kapot. Toen de hele tijd beetje healen en hoofd aanvallen en steeds wanneer die linker arm terug kwam weer LS, was hij weer in één keer kapot.
Mijn characters waren level 30, 30 en 29 toen ik aan Giga begon.
Die aanval combinatie met alle drie characters is trouwens lekker. 1500 damage.
Ben ik al geweest, ben nu in Ocean palace ofzo.quote:Op woensdag 28 januari 2009 09:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Je kan nu in ieder geval verderOp naar Zeal
Play.com, 20 euroquote:Op woensdag 28 januari 2009 10:00 schreef Laniboekje het volgende:
Denken jullie eigenlijk dat iedere gameswinkel Chrono Trigger binnen gaat krijgen hier in NL? Of bijvoorbeeld weer alleen de MM? Valt me de laatste tijd zo op dat titels zoals bijv. Phoenix Wright dan echt alleen in de speciaalzaken of de MM te vinden zijn en winkels als Bart Smit/Intertoys e.d. hebben alleen maar die DS-zooi zoals Laura's Passie..
Ja, I know. Maar ik vroeg me gewoon af waarom sommige winkels echt die hits gewoon niet krijgen. Echt slechte inkoop doen ze hier bij de speelgoedwinkels hoor.quote:
Doelgroepquote:Op woensdag 28 januari 2009 10:08 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ja, I know. Maar ik vroeg me gewoon af waarom sommige winkels echt die hits gewoon niet krijgen. Echt slechte inkoop doen ze hier bij de speelgoedwinkels hoor.
Dat ziet er best wel tof uit.quote:Op woensdag 28 januari 2009 10:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
Mario & Luigi 3 website: http://touch-ds.jp/mfs/st103/index.html
Filmpje: http://touch-ds.jp/mediagallery/st103_a.html
tofquote:Op woensdag 28 januari 2009 10:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
Mario & Luigi 3 website: http://touch-ds.jp/mfs/st103/index.html
Filmpje: http://touch-ds.jp/mediagallery/st103_a.html
Dat dacht ik ook gezien te hebben, maar het is blijkbaar wel 32 euro...quote:
Dat is dan sinds kortquote:Op woensdag 28 januari 2009 15:32 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook gezien te hebben, maar het is blijkbaar wel 32 euro...
http://www.play.com/Games(...)Product.html?cur=258
Die postte Roy hierboven ook al.quote:Op woensdag 28 januari 2009 17:18 schreef Strolie75 het volgende:
http://www.gametrailers.com/player/44849.html
Bronquote:AMSTERDAM - Onderzoek zou hebben uitgewezen dat de ontwikkelaars van DS games als Brain Training onterecht stellen dat je geheugen beter wordt van hun games.
Eerder meldden we dat onderzoek zou hebben aangetoond dat wiskundeknobbels worden gestimuleerd met games als Brain Training en Big Brain Academy, maar voor het ontwikkelen van een goed geheugen hoef je deze games volgens het laatste onderzoek niet te spelen.
De Franse psycholoog professor Alain Lieury zegt dat de Nintendo DS technologisch een “juweeltje” is en dat de games hiervoor prima zijn. Het is volgens hem echter oplichterij om te stellen dat de Brain games een positieve invloed hebben op het geheugen.
...
Het onderzoek is uitgevoerd onder vier groepen kinderen die onder andere geheugentraining kregen. Het geheugen van de groepen die de DS gebruikten werd niet beter en soms zelfs slechter dan de groepen die geen DS gebruikten.
Lieury geeft aan dat de paar overige positieve effecten die de games hebben, bovendien zeer marginaal zijn. De bedenker van Brain Training, Ryuta Kawashima, hoort volgens Lieury bij een lange lijst van “luchtverkopers”.
leuk vrouwtjequote:Op woensdag 28 januari 2009 17:18 schreef Strolie75 het volgende:
http://www.gametrailers.com/player/44849.html
Het verhaal is klaar, en ik ben er klaar mee. Dus ik heb 'm uitgespeeld.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 16:33 schreef __Saviour__ het volgende:
dan mis je er 49, dat is geen uitspelen te noemen he
Ik ben zo'n spast die ALLES wil spelen. Ben dus al een jaar met Galaxy bezig.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 16:50 schreef __Saviour__ het volgende:
Het verhaal is maar een kapstok voor waar het echt om draait, de puzzels.
Het nu uitgespeeld noemen is net zoiets als in Galaxy gelijk naar bowser zodra je 60 sterren hebt en er dan mee kappen
wat dacht je anders hier van?quote:Op maandag 19 januari 2009 17:54 schreef RaymanNL het volgende:
Ik vind em anders leuker dan eba, heb bij eba totaal geen idee dat er een moeilijkheidsgraad is...quote:Op zondag 1 februari 2009 11:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
Music Monstars is echt slecht, karige muziek en totaal geen ritme.
Heel goed Wessiej.quote:Op zondag 1 februari 2009 19:09 schreef Wessiej het volgende:
Zo, Chrono Trigger maar gehaald, waarom weet ik eigenlijk niet, ik houd niet echt van J-RPG's, maar mijn game instinct leide mij tot dit spel
heb je giga gaias nog kunnen verslaan?quote:Op zondag 1 februari 2009 19:51 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik had zin in Dragon Quest aangezien ik daar nooit verder mee ben gegaan sinds ik Chrono Trigger heb. Ben nu bij Vrenor. Maar ik weet niet wat ik moet doen. Heb wel een armlet ofzo gevonden.
Zeker.quote:Op zondag 1 februari 2009 19:55 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
heb je giga gaias nog kunnen verslaan?
Je kunt twee RPG's door elkaar spelen?quote:Op zondag 1 februari 2009 19:51 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik had zin in Dragon Quest aangezien ik daar nooit verder mee ben gegaan sinds ik Chrono Trigger heb. Ben nu bij Vrenor. Maar ik weet niet wat ik moet doen. Heb wel een armlet ofzo gevonden.
Ik speel eerst altijd een lange tijd het ene spel en daarna een lange tijd het andere spel.quote:Op zondag 1 februari 2009 20:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Je kunt twee RPG's door elkaar spelen?Ik trek dat niet, dan gaan de verhaallijnen door elkaar lopen in mijn hoofd
Anyway, ik heb geen idee waar je zit. Vrenor zegt me ook niets eerlijk gezegd terwijl ik DQ toch wel uitgespeeld hebCheck gamefaqs.com, dat heb ik voor DQIV ook regelmatig gedaan. De informatie verstrekking over je waarheen je moet is vrij gebrekkig soms
Succesquote:Op zondag 1 februari 2009 22:33 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik ben weer een stuk verder met DQ. Ben nu bij de arena. Moet 5 mannetjes verslaan en dan een of andere manslayer?
Prinnys gebruik ik echt nooit, de etna storyline is trouwens wel te belachelijk voor woordenquote:Op maandag 2 februari 2009 00:16 schreef Rikketik het volgende:
Ben weer eens bezig geweest met Disgaea DS, blijft een grappig spel. Die Prinny's met twee kapmessen verborgen in een klein buideltasje.
Ik weet nog niet helemaal of ik blij ga zijn met de richting die ze opgaan. Het klinkt een beetje te MMORPG-erig...quote:January 29, 2009 - Dragon Quest IX may be embracing that very modern gaming feature known as "download content." In its latest update on the game over in Japan today, Square Enix provided a vague hint that players would be able to go online to expand upon the game. Details were not provided.
Downloadable quests wouldn't be too surprising a feature for DQIX. The game has a hefty quest system, with players being able to take part in optional quests apart from the typical epic RPG storyline. Additionally, Wi-Fi Connection support has always been listed as planned for the game; download content would certainly qualify as that!
It's also worth noting that many Japanese companies have started offering downloads for their games. Sega has thus far shared eleven download mission updates for Phantasy Star Portable. Sony just released a second download quest for White Knight Chronicles. Namco Bandai has also released a couple of download mission packs for Dynasty Warriors Gundam 2.
The above download content share one thing in common: they're all free. With gamers in Japan expected to pay an MSRP of over $60 for DQIX, and with the game drawing lots of young players, it seems reasonable to assume that download content for DQIX would also be closer to the zero yen side of things.
This is all speculation, though. Square Enix shares DQIX updates every other week with the Japanese media, so we expect to hear something solid in the next few weeks -- or certainly before DQIX's March 28 release date.
While waiting for more, be sure and check out our image gallery, which now contains screens of DQIX's treasure map system. This new feature for the series allows players to track down dungeons containing secret treasure by follow roughly drawn maps that they receive during their quest.
Ik eigenlijk ook. 2D > 3Dquote:Op maandag 2 februari 2009 10:21 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik vind de screenshots eigenlijk al minder dan dat DQ IV eruit ziet
Op Ebay, voor veel te veel geld.quote:Op maandag 2 februari 2009 10:33 schreef boem-dikkie het volgende:
Heeft iemand enig idee waar ik Chrono Trigger voor de SNES kan vinden?
Mag hoor, ik vind het idiootquote:
Zooo, dat ziet er leuk uit!quote:Op woensdag 21 januari 2009 20:20 schreef _Arual_ het volgende:
Ik zit vast. Gitaarrifje vanaf plusminus 2 minuut 40.
Moet
Het
Halen.
daar zijn in DQ:IV de Chimera Wings (of zo) erg handig voor om van stad naar stad te warpenquote:Op maandag 2 februari 2009 10:53 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik vind het met DQ wel irritant dat ik dan éindelijk weet wat ik moet doen en dan wil ik naar de stad waar ik heen moet ofzo en dan kom ik om de seconde weer beesten tegen.![]()
Maargoed dat is bij de meeste RPG's alleen kom je er bij DQ:IV wat langzamer achter waar je heen moet.
Klopt maar ik had even geen Chimaera wings hehe.quote:Op woensdag 4 februari 2009 10:15 schreef DSGamer het volgende:
[..]
daar zijn in DQ:IV de Chimera Wings (of zo) erg handig voor om van stad naar stad te warpen
Nou, welkom in het DS-topic. Goeie game-smaak heb je!quote:Op woensdag 4 februari 2009 11:43 schreef YPrue het volgende:
Ik heb sinds gisteren ook een Nintendo DS LIte (zwart), met Mario kart, New super mario bros., en Viva pinata pocket paradise. Binnenkort maar eens Zelda, Kirby, Yoshi en Mario & Luigi erbij halen.
Ik ben nu druk bezig met karten, dat blijft verslavend.
Jaa, dat was precies zo'n ding!quote:Op woensdag 4 februari 2009 12:23 schreef CherryLips het volgende:
Ik had vroeger ook zo'n lampje (met vergrootglas!) voor de ouwe Gameboy. Vroegah... toen zag je geen hol op dat ding.
New Super Mario is erg leuk, er mag van mij wel een vervolg komen. Of twee.
Ik zag het ook ja! Dat belooft veel goeds, en het toffe is dat de game sneller komt dan verwacht (waarschijnlijk voor of rond de zomer in Europa!)quote:Op woensdag 4 februari 2009 13:11 schreef YPrue het volgende:
[..]
Jaa, dat was precies zo'n ding!Het zag er alleen niet uit als je dat ding erop had, en die van mij was ook nog eens geel (de andere kleuren waren op toen).
![]()
Ik ben trouwens ook erg benieuwd naar Mario & Luigi 3. Ik lees net op gonintendo.com dat Famitsu het spel goeie cijfers geeft: http://gonintendo.com/?p=71499
Die lijkt me ook erg leukquote:Op woensdag 4 februari 2009 13:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik zag het ook ja! Dat belooft veel goeds, en het toffe is dat de game sneller komt dan verwacht (waarschijnlijk voor of rond de zomer in Europa!)
Heb je hem niet besteld dan?quote:Op woensdag 4 februari 2009 13:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die lijkt me ook erg leuk. Nu de nieuwe Kirby nog
Kirby Superstar? Ik vind 'm niet zo heel leuk, beetje te simpelquote:Op woensdag 4 februari 2009 13:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die lijkt me ook erg leuk. Nu de nieuwe Kirby nog
ik heb de us versie hier in Bussum bij de intertoys(de intertoys hier heeft wel vaker import), en in Hilversum bij een gameshop zien liggen, nou weet ik natuurlijk niet of dat in de buurt voor je is, maar mssn is er bij jouw in de buurt wel een gameshop die de us versie ook verkoopt, voor de multiplay hoef je KSSU toch niet te kopenquote:Op woensdag 4 februari 2009 13:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, moet nog ergens een creditcard regelen.
Idd hij is wel heel makkelijk, ook vooral omdat je te makkelijk extra levens krijgt naar mijn gevoel, ik hoef overigens alleen nog maar die arenas te doenquote:Op woensdag 4 februari 2009 13:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Kirby Superstar? Ik vind 'm niet zo heel leuk, beetje te simpel
Dat klinkt dus echt als een spel voor mijquote:Op woensdag 4 februari 2009 13:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Kirby Superstar? Ik vind 'm niet zo heel leuk, beetje te simpel
Ik heb hem een keer in Den Haag zien liggen bij de Intertoys, maar wist dus niet dat hij eigenlijk nog niet uit wasquote:Op woensdag 4 februari 2009 13:23 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
ik heb de us versie hier in Bussum bij de intertoys(de intertoys hier heeft wel vaker import), en in Hilversum bij een gameshop zien liggen, nou weet ik natuurlijk niet of dat in de buurt voor je is, maar mssn is er bij jouw in de buurt wel een gameshop die de us versie ook verkoopt, voor de multiplay hoef je KSSU toch niet te kopen
Haha, ik heb normaal ook geen problemen met een game zonder uitdaging, maar dit is wel heel erg hoorquote:Op woensdag 4 februari 2009 13:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat klinkt dus echt als een spel voor mij
Kirby is over het algemeen ook nooit zo uitdagend geweest als bijvoorbeeld een marioquote:Op woensdag 4 februari 2009 13:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Haha, ik heb normaal ook geen problemen met een game zonder uitdaging, maar dit is wel heel erg hoorEn toch speel ik 'm af en toe wel eens
quote:Black Sigil : Blade of the Exiled Video Game Title for Nintendo DS™ Goes Gold!
REDWOOD CITY, California.—January 28th,, 2008 (MarketWire) -- Signature Devices, Inc. (OTCPK: SDVI) is pleased to announce that the Company’s wholly owned subsidiary, Graffiti Entertainment, Inc., has gone gold with the Role Playing Game Black Sigil: Blade of the Exiled and has scheduled the release for March 17th, 2009. Going gold is a term used in the video game industry when all testing and functionality of the game has been completed, and the game has been approved for manufacturing.
Black Sigil : Blade of the Exiled is Role Playing Game (RPG) that will excite all gamers. The game includes vivid environments that create a realistic yet imaginative landscape with 40 to 50+ hours of game play and tons of side-quests. Dark secrets and powerful plot twists create an original and intriguing story line. You can strategically customize your 3 person party from up to 8 unique characters, and there are 100+ different physical and magical skills/combos, 100+ different weapons, and 200+ different pieces of armor.
“Black Sigil is a game that all RPG gamers will enjoy. The story is so intriguing that it will keep you glued to your Nintendo DS™ ,” stated Kenneth Hurley, CEO of Signature Devices, Inc. and Graffiti Entertainment, Inc. “With 40-50+ hours of game play the entertainment value of this game is fantastic. Those that have had a chance to play the game say that it is among the best RPGs they've ever played. Our testing team has played the game over and over for the last 3 months during the testing process and they still enjoy playing the game everyday. That in and of itself is a testament to the game play and story line. In 30 years in the game business I've never witnessed such a thing.”
You ain't seen nothing yet. Enjoyquote:Op donderdag 5 februari 2009 19:41 schreef Rikketik het volgende:
Chrono Trigger is nog toffer dan ik dacht.Heb nu ook Frog ontmoet, hoge wtf?-factor.
Klinkt best coolquote:SE finally revealed the wi-fi features for the game, and Roxanne's (girl in the green dress) role. By talking to her, you can connect to the Dragon Quest Wi-Fi Shopping network, where all sorts of items -- including those listed by other players -- are available to purchase. Special items and events will be offered at certain times, as well.
They're also taking a page from Layton's book and offering new downloadable quests every week for a year. These quests will involve all sorts of things, from treasure hunting, to monster killing, to substories.
Het wordt steeds leuker. Toen in die rechtszaak al die dingen op de fair tegen me gebruikt werden was ik wel onder de indruk.quote:Op donderdag 5 februari 2009 19:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
You ain't seen nothing yet. Enjoy
Hoorde van sommige winkels ook weer dat ze hem pas volgende week vrijdag krijgen i.p.v. vandaag.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:40 schreef lizardtattoo het volgende:
Pff vandaag heel Eindhoven afgelopen, geen Chrono Trigger
In die game kan je tenminste niet gestoken worden door een pijlstaartrog.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 21:25 schreef Jjoey het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Ligt het aan mij of is dit nogal raar.
Dat Irwin zijn naam verbindt aan zulke spelletjes zeg. Die probeert snel even te cashen natuurlijk.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 21:25 schreef Jjoey het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Ligt het aan mij of is dit nogal raar.
Ja, want hij heeft nog wat aan geld.....quote:Op zondag 8 februari 2009 01:52 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Dat Irwin zijn naam verbindt aan zulke spelletjes zeg. Die probeert snel even te cashen natuurlijk.
Dat was de grap volgens mij.quote:Op zondag 8 februari 2009 10:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, want hij heeft nog wat aan geld.....
Tof he. Ik heb al paar dagen niet op mijn DS gespeeld. Gister een Nintendo DS met iets van 15 spellen gekregen, dus de hele dag Aladin, Zelda en Donkey Kong gedaan.quote:Op zondag 8 februari 2009 22:39 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Dat was de grap volgens mij.
En Chrono Trigger.Geweldig spel. Ben nu weer in Ayla's tijd, ze vroeg net of ze Frog mocht opeten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |